ik vind vanalles van haar, zeker ook schattigquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:56 schreef Seattle het volgende:
[..]
Vind haar toch ook wel iets schattigs hebben, hoor
KimD wil (ook) beveiliger worden dus dat komt goed uit want aan Jeff heeft ze een perfecte (oefen)partnerquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:55 schreef HappyCharly het volgende:
Jeff tegen Kim:
Maar dit gebeurt echt he
Fantasy boeken schrijven,quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:59 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ben heel benieuwd wat voor baan goed bij Mirthe zou passen
Heb je een prima set voor.quote:
zolang ze de koptelefoon ophouden nietquote:Op woensdag 15 februari 2023 21:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je een prima set voor.
Ima vergeet alleen nog dat de muziek ook geld kost.
De muziek moet op een USB stick.quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
zolang ze de koptelefoon ophouden niet
Ik herken dat zoquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:48 schreef Kakadylo het volgende:
Mirthe zegt nooit 'ja óf nee' maar altijd 'ja én nee'
En vervolgens ben je weer een dik halfuur verder
zolang wij het niet horen hoeven ze niet te betalenquote:Op woensdag 15 februari 2023 21:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De muziek moet op een USB stick.
quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:07 schreef greysbones het volgende:
Esther wilde op rood staan
maar bedacht zich
koptelefoon opquote:Op woensdag 15 februari 2023 21:08 schreef HappyCharly het volgende:
Ik snap de dj booth niet...
Nu krijgen ze sporadisch muziek en dat is toch altijd gedoe met rechten afkopen enzo?
Hoezo zouden ze nu dan ombeperkt zelf kunnen draaien?
Ja, ik heb het gemist.. wie legt het even uit
Er is hier iemand die overal verstand van heeft...Die zal het zo uitleggen...quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:08 schreef HappyCharly het volgende:
Ik snap de dj booth niet...
Nu krijgen ze sporadisch muziek en dat is toch altijd gedoe met rechten afkopen enzo?
Hoezo zouden ze nu dan ombeperkt zelf kunnen draaien?
Ja, ik heb het gemist.. wie legt het even uit
Hij heeft gewoon meegestemd hoor.quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:08 schreef Harry het volgende:
Stemming ongeldig, lijkt mij. Jeffrey stemde niet mee.
Bij omroep ONgehoord wel denk ik 😉quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:15 schreef Seattle het volgende:
Is er ooit wel iets van Avondtuur in een uitzending terecht gekomen?
Hilarisch dat ze dit elke week doen voor zichzelf en ja, ons, die paar mensen die naar de live stream kijken. Terwijl GJ natuurlijk hoopt dat ie na EJVJL direct aan kan schuiven ergens als presentator.
quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:17 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Bij omroep ONgehoord wel denk ik 😉
Volgens mij was alleen de eerste keer in de aflevering 😂quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:15 schreef Seattle het volgende:
Is er ooit wel iets van Avondtuur in een uitzending terecht gekomen?
Hilarisch dat ze dit elke week doen voor zichzelf en ja, ons, die paar mensen die naar de live stream kijken. Terwijl GJ natuurlijk hoopt dat ie na EJVJL direct aan kan schuiven ergens als presentator.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Interesting…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe nor maal
LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ok veel plezier ermee..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |