Worden de winkels bij jou in de buurt ook elke dag geopend door een lint door te knippenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:57 schreef NailQueen het volgende:
Bij deze verklaar ik de SC voor geopend!![]()
* knipt lintje door
Die zijn allang weer uit het vet.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:58 schreef ijs_beer het volgende:
Zitten de bitterballen al in het vet?
Waar zijn ze dan gebleven?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zijn allang weer uit het vet.
Natuurlijk. Wat moeten we anders met die linten.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Worden de winkels bij jou in de buurt ook elke dag geopend door een lint door te knippen
Ik eet nooit om deze tijd, dus ik was het niet. Ik heb ze alleen maar klaargezetquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:01 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Waar zijn ze dan gebleven?
*Verwijtende blik richting @:redefine werpt.
En de scharen niet te vergeten. Anders liggen die ook maar ongebruikt in de la.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Natuurlijk. Wat moeten we anders met die linten.
Nou, vooruit dan.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik eet nooit om deze tijd, dus ik was het niet. Ik heb ze alleen maar klaargezet
Ik heb teveel chips gegeten.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:05 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan.
*Beschuldigdend naar rest van SC kijkt*
@ijs_beer en ik kijken nog strenger naar de rest van de SCquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb teveel chips gegeten.
Black Mirror?quote:
Zegt degene die BMquote:
Ik heb geen Netflix, dus vandaar.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zegt degene die BMPlaatst
![]()
Maar ik bedenk mij nu dat het wel Bayern zal zijn.
Black Mirror is overigens een hele goede serie die op Netflix staat.
Vreemd...quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:14 schreef GeorgeM het volgende:
Ik zit me net te bedenken dat ik dat spotje van die verzekeraar over fappen op de fiets nooit meer zie.
vierdubbele?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:31 schreef Strani het volgende:
Zo, vierdubbele rijles achter de rug in Alicante stad en de snelweg. Ben kapot! Maar ging wel goed gelukkig, ik heb er een beter gevoel aan overgehouden dan de vorige keer.
quote:
Ja. Normaal deel je zo'n sessie met iemand anders maar vandaag was er niemand anders dus deed ik twee dubbeluren op rij. Op zich wel fijn want dan maak je snel progressie. Maar vermoeiend.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
vierdubbele?Wat is gelijk een lange.
Ja, dat snap ik. Dat vond ik tijdens mijn rijlessen al bij een dubbel uur.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja. Normaal deel je zo'n sessie met iemand anders maar vandaag was er niemand anders dus deed ik twee dubbeluren op rij. Op zich wel fijn want dan maak je snel progressie. Maar vermoeiend.
Je kunt wel zien dat jij weer aan de vrouw bentquote:
Volgende week afmakenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:59 schreef Hamlapjes het volgende:
Christophe Galtier heeft een groot probleem
Je zou denken dat het juist andersom zou werken.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:12 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Je kunt wel zien dat jij weer aan de vrouw bent
Welke game(s) heb je gedaan?quote:Op woensdag 15 februari 2023 07:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
Gisteravond niet baantjes gezwommen om te kunnen gamen
Hogwarts legacyquote:Op woensdag 15 februari 2023 08:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Welke game(s) heb je gedaan?
quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is dat een verslavend spel?
Is het een nieuwe machine dan? Die kraan doe ik eigenlijk nooit dichtquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik dacht dat de wasmachine nu wel zo'n beetje klaar was, maar ik was vergeten om de kraan van de watertoevoer open te draaien, dus de wasmachine stond met een foutmelding te wachten.
Ja, redelijk nieuwe machine. Sinds afgelopen zomer.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Is het een nieuwe machine dan? Die kraan doe ik eigenlijk nooit dicht
Waaorm zat de kraan dan dicht? Is er iets dat ik al mijn hele leven fout doe door de kraan open te laten tenzij ik de machine verplaats?quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, redelijk nieuwe machine. Sinds afgelopen zomer.
Douwe Bob is een klein manneke, derhalve niet de juiste maat.quote:
Dan doen we altijd. Ik weet niet beter.quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Waaorm zat de kraan dan dicht? Is er iets dat ik al mijn hele leven fout doe door de kraan open te laten tenzij ik de machine verplaats?
Bijzonder wel. Lijkt me vooral een onnodige extra stap.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan doen we altijd. Ik weet niet beter.
Maar... WAAROM?quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan doen we altijd. Ik weet niet beter.
Ja, geen idee.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar... WAAROM?
Ik hoor dit ook voor het eerst
Daar zijn oplossingen voorquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Misschien is de slang eens losgeschoten en stond de hele bijkeuken wit. Dus uit voorzorg de kraan altijd dicht wanneer de wasmachine uit staat.
Te gek om los te lopen gewoon! Hier zou Den Haag nou eens iets aan moeten doen!quote:
Ik walg ervan, woedend maakt het me!!!quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Te gek om los te lopen gewoon! Hier zou Den Haag nou eens iets aan moeten doen!
Of misschien is er ooit via die slang wel een heel enge schimmel die mensen verandert in zombies vanuit het riool jullie huis binnen gekomenquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Misschien is de slang eens losgeschoten en stond de hele bijkeuken wit. Dus uit voorzorg de kraan altijd dicht wanneer de wasmachine uit staat.
Realistisch ook, schimmels zijn niet te vertrouwen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Of misschien is er ooit via die slang wel een heel enge schimmel die mensen verandert in zombies vanuit het riool jullie huis binnen gekomen![]()
Lijkt mij een iets waarschijnlijker scenario
Zeg je nou dat Luctor een zombie is? Ik heb ook wel eens dat ik z'n posts apart vind maar zo ver zou ik toch niet willen gaan.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Of misschien is er ooit via die slang wel een heel enge schimmel die mensen verandert in zombies vanuit het riool jullie huis binnen gekomen![]()
In jouw geval snap ik de vrees voor een watersnoodramp welquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zal het je nog sterker vertellen, de zanger woont in m’n geboortedorp heeft me ooit nog eens geholpen met tanken toen ik met de auto van m’n stageplek (die op gas liep) even wat boodschappen moest doen en ik stond te klooien bij het pompstation. Erg aardige vent.quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:15 schreef Strani het volgende:
Ik lees nu net dat VOF De Kunst uit Tilburg komt. Ik kijk nu met hele andere ogen naar Tilburg en toch ook wel naar @:Cee .
Wat leukquote:Op woensdag 15 februari 2023 14:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zal het je nog sterker vertellen, de zanger woont in m’n geboortedorp heeft me ooit nog eens geholpen met tanken toen ik met de auto van m’n stageplek (die op gas liep) even wat boodschappen moest doen en ik stond te klooien bij het pompstation. Erg aardige vent.
Dat zou ook goed kunnen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Eind vorig jaar was er in het dorp een top 2000 quiz gehouden, helemaal aangekleed met korte clips en documentaires tussendoor, daar werkte hij ook aan mee. Korte docu over en mét de Suzanne in de clip van het gelijknamige lied. Erg leuk gedaan! Ze heet helemaal geen Suzanne.quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat leukJa hij komt ook altijd heel vriendelijk over inderdaad
En meteen m'n research gedaan naar je geboortedorp natuurlijk
quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Eind vorig jaar was er in het dorp een top 2000 quiz gehouden, helemaal aangekleed met korte clips en documentaires tussendoor, daar werkte hij ook aan mee. Korte docu over en mét de Suzanne in de clip van het gelijknamige lied. Erg leuk gedaan! Ze heet helemaal geen Suzanne.
Nee, volgens mij een nicht of een ex van een van de bandleden! Later hebben ze Suzanne in andere talen uitgebracht (moest van hun platenmaatschappij) en toen moest er een professionelere clip komen met échte modellen, wat ze helemaal niet wilden want ze vonden niet-Suzanne Suzanne prima.quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:26 schreef Strani het volgende:
[..]Was/is ze wel een echte partner van hem of ook dat niet?
Ik mag toch hopen dat dit niet naar EIC komtquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:37 schreef Momo het volgende:
Ik heb nu al geen zin meer in een heel seizoen Let3
Wat grappigquote:Op woensdag 15 februari 2023 14:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, volgens mij een nicht of een ex van een van de bandleden! Later hebben ze Suzanne in andere talen uitgebracht (moest van hun platenmaatschappij) en toen moest er een professionelere clip komen met échte modellen, wat ze helemaal niet wilden want ze vonden niet-Suzanne Suzanne prima.
Net als bij Marga Bult even met zijn allen naar de pot gaan.quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dit niet naar EIC komt
Ik las het verkeerd en dacht, huh een stageplek die op gas loopt?quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zal het je nog sterker vertellen, de zanger woont in m’n geboortedorp heeft me ooit nog eens geholpen met tanken toen ik met de auto van m’n stageplek (die op gas liep) even wat boodschappen moest doen en ik stond te klooien bij het pompstation. Erg aardige vent.
Ik twijfelde al aan m’n zinsbouw en of het logisch klonk maar dacht ach, daar dealen ze maar lekker mee.quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:12 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik las het verkeerd en dacht, huh een stageplek die op gas loopt?
Kunnen we best!quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik twijfelde al aan m’n zinsbouw en of het logisch klonk maar dacht ach, daar dealen ze maar lekker mee.
Origineel van Suzanne van Francesco Gabbani uiteraard.quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Eind vorig jaar was er in het dorp een top 2000 quiz gehouden, helemaal aangekleed met korte clips en documentaires tussendoor, daar werkte hij ook aan mee. Korte docu over en mét de Suzanne in de clip van het gelijknamige lied. Erg leuk gedaan! Ze heet helemaal geen Suzanne.
Ben je ondertussen ook achter dat Henny Vrienten uit het zelfde dorp kwam?![]()
Proost!quote:
Oh, de niet leuke soortquote:Op woensdag 15 februari 2023 16:04 schreef Meke het volgende:
Ben er nu alweer klaar mee, nog 4.5 dagen te gaan
quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2023 16:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Proost!
[..]
Oh, de niet leuke soortSterkte! Heb je genoeg proviand en vermaak in huis?
Thanksquote:
Beterschap Meke!quote:Op woensdag 15 februari 2023 16:19 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
[..]
Thanks![]()
![]()
Nee niet zo ziek, behoorlijk verkouden vooral. Komt dus wel goed. Wel kut dat m'n laptop het nu begeven heeftMaar heb gelukkig m'n werklaptop nog
Oh ja, ook beterschap gewenst.quote:Op woensdag 15 februari 2023 16:19 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
[..]
Thanks![]()
![]()
Nee niet zo ziek, behoorlijk verkouden vooral. Komt dus wel goed. Wel kut dat m'n laptop het nu begeven heeftMaar heb gelukkig m'n werklaptop nog
Dit.quote:Op woensdag 15 februari 2023 16:27 schreef Arizona het volgende:
Ik heb nog steeds geen corona gehad.
Óf ik leef als een kluizenaar, óf ik ben immuun, óf een beetje van beide
Óf je hebt het wel al gehad, maar had er geen klachten van.quote:Op woensdag 15 februari 2023 16:27 schreef Arizona het volgende:
Ik ook nog niet. Of inderdaad niet zonder dat ik het weet.quote:Op woensdag 15 februari 2023 16:27 schreef Arizona het volgende:
Ik ook nog niet. Of inderdaad niet zonder dat ik het weet.quote:Op woensdag 15 februari 2023 16:27 schreef Arizona het volgende:
Hopelijk blijft het daarbij of wordt dat wat minder. Maar voor de zekerheid wel beterschap gewenst.quote:Op woensdag 15 februari 2023 16:19 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
[..]
Thanks![]()
![]()
Ja joh maak onze wereld nog complexerquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik twijfelde al aan m’n zinsbouw en of het logisch klonk maar dacht ach, daar dealen ze maar lekker mee.
Dat is toch een ziekte van lang vervlogen tijden. Heb je ook symptomen van builenpest en scheurbuik?quote:
Of je hebt het gehad maar weet het niet?quote:Op woensdag 15 februari 2023 16:27 schreef Arizona het volgende:
Nee, wel de teringquote:Op woensdag 15 februari 2023 17:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is toch een ziekte van lang vervlogen tijden. Heb je ook symptomen van builenpest en scheurbuik?
OT: Beterschap
Misschien heb je het gehad zonder dat je klachten had?quote:Op woensdag 15 februari 2023 16:27 schreef Arizona het volgende:
Dat krijg je ervan als je een Ajacied datequote:
Wat ben je aan het koken?quote:Op woensdag 15 februari 2023 17:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mooi geweest voor vandaag.Morgen weer verder. Nu even was binnen halen en dan koken.
Nolquote:Op woensdag 15 februari 2023 14:15 schreef Strani het volgende:
Ik lees nu net dat VOF De Kunst uit Tilburg komt. Ik kijk nu met hele andere ogen naar Tilburg en toch ook wel naar @:Cee .
Dat vindt Strani ingewikkeld hoorquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |