ik dacht eigenlijk Wendy, waarschijnlijk omdat ik haar makkelijk associeer met zoiets positiefsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
totaal niet rancuneusquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:49 schreef HappyCharly het volgende:
Esther refereert aan een situatie uit okt/ nov waarin zij brood vroeg en niet kreeg en omdat ze daar nog verbolgen over was heeft ze enkele weken later iets van kleedjes (?) niet afgemaakt?
Ik volg het niet helemaal... maar wow... iets van maanden terug zit haar nu nog dwars en dat wil ze toch nog even benoemen nu ze een goed gesprek hebben?
ik denk dat ze erboven staat, wat jij?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
totaal niet rancuneus
echt niet
nee hoor
ver heel ver daarbovenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik denk dat ze erboven staat, wat jij?
Nou sorry maar ik vind het nogal wat om je kop kaal te scherenquote:
Alweer een tv momentje voor de dames..quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:52 schreef Chanel5 het volgende:
Mirthe heeft het haar van Eunice geschoren maar Moira en Eric mochten ook enkele stukjes scheren.
Zo is Zoe, ze kruipt je in de kont en daarna roddelt ze over je om je weer in de kont te kruipenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:55 schreef greysbones het volgende:
En nu is Zoe lekker schijnheilig Kim aan het helpen?
Dat het nog 4 uur duurt voor het eten klaar isquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:57 schreef HappyCharly het volgende:
Esther spreekt Jeff aan "Nou is het genoeg, kleppie dicht"
Waar is hij boos over?
echt he..quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:57 schreef greysbones het volgende:
Esther denkt dat ze jeff stil heeft gehouden
dat gemauw is niet goed voor de groep
wie heeft er een spiegel voor Esther
Klopt, dat was die hottube avond.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs heeft in die beginfase een blauwtje gelopen bij Jeff. Want dat heeft ze notabene zelf bevestigd in een gesprek met Leila. Toen ze aan het uithuilen was nadat ze bonje kregen en niet meer tegen mekaar spraken. Je ziet ook dat telkens als Babs en Jeff een gesprek voeren op het moment 'liefje' KimD erbij komt zitten zij daar (inhoudelijk) gewoon totaal niet op zit te wachten.
sorry maar welkequote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat het nog 4 uur duurt voor het eten klaar is
Slapen onder de sterrenhemel, zo rosmantischquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:52 schreef Loveable het volgende:
Kim en Zoe leggen een matras en dekbedden in de kas
Spiegelpark...en die beroemde lachspiegels.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:57 schreef greysbones het volgende:
Esther denkt dat ze jeff stil heeft gehouden
dat gemauw is niet goed voor de groep
wie heeft er een spiegel voor Esther
gordijntjes ervoorquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:00 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Lijkt me niet iedereeen kan het dan zien vooral wandelaars
Ik denk dat dat niet mag in die omgeving.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:02 schreef Charmian het volgende:
Zijn er nog vliegtuigjes overgevlogen vandaag?
kloptquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet mag in die omgeving.
Uitspraak Jeff: 'Jij (KimD) laat je door een ander in je kut nemen terwijl je vriend ernaar staat te kijken...'quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:00 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Lijkt me niet iedereeen kan het dan zien vooral wandelaars
Er zit een vliegveld in de wegquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
klopt
ze krijgen geen toestemming
huh!quote:
Er was 1 vliegtuig te horen op stream .. maar niet in beeld .. maar kan net zo goed een privejetje richting Lelystad Airport zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet mag in die omgeving.
Ze hadden het volgens mij over Babbel maar dat lukte toen nietquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:05 schreef Thorelf het volgende:
hebben marcio en rupert het nu over jeff eruit?
Zou het???quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
huh!
ik kon het gesmoes niet verstaan![]()
niet op Jeff?
omdat jeff aan het banjeren wasquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zou het???![]()
Ik kan me het niet voorstellen
``ja die gaan in een grote enveloppe en de productie gaat het voor haar versturenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hebben ze haar haar bewaard? Dat is wel mooi, Eunice heeft prachtig haar.
Huh wat een rare reden?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
omdat jeff aan het banjeren was
Hypocrisie = hypocriet zijnquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
hypocritici
dit is geen echt woord toch
ik vind het ook heeeel vreemdquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:10 schreef Silves het volgende:
Wat is dit? op 1 dag is iedereen zich weer bewust van Jef en zijn show..ze zijn alle naar achter geroepen..wil hij naar huis? of weer de show aanwakkeren.toevallig hoor...van een esther tot een Ruppie die er nu wat van zeggen..
GJ en 'zijn harem' ook alquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het ook heeeel vreemd
zo'n omslag in 1 x
Nou precies dit.. hoezo ineens al die focus weer op hem? Vaak laten ze het gaan... Heeeeel raaaaarquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:10 schreef Silves het volgende:
Wat is dit? op 1 dag is iedereen zich weer bewust van Jef en zijn show..ze zijn alle naar achter geroepen..wil hij naar huis? of weer de show aanwakkeren.toevallig hoor...van een esther tot een Ruppie die er nu wat van zeggen..
De grootste stokers zijn uit beeld, zelfs niet eens aanwezig binnen de loods.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:10 schreef Silves het volgende:
Terwijl Isaak vanmorgen/middag behoorlijk uit zijn slof schoot vanwege 2 potlodenquote:
Ja... hij heeft het over 4 dagen te vroeg geboren ... en meisje ... En tepels.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:09 schreef puzziepie het volgende:
Het is duidelijk dat Rupie iets van info heeft , dit is anders wel heel toevallig
Ja ook een Bep eerder...of ze willen hem op de stip om iemand anders weg te sturen, zo,n makkelijke proef ofzo die hij kan winnen..vreemd hoor.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het ook heeeel vreemd
zo'n omslag in 1 x
Ik zou ook geen energie meer in hem steken met al zijn moodswings.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:11 schreef Kakadylo het volgende:
Wel grappig om te zien dat Jeff totaal niet meer serieus wordt genomen en zelfs Esther lacht hem recht in zijn gezicht uit
Dat is ook raar, maar lag de helft toen niet buiten in de zon?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Terwijl Isaak vanmorgen/middag behoorlijk uit zijn slof schoot vanwege 2 potloden
en daar hoor je niemand over
nope iedereen gluurde even om het hoekjequote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook raar, maar lag de helft toen niet buiten in de zon?
Zou maar zo kunnenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja... hij heeft het over 4 dagen te vroeg geboren ... en meisje ... En tepels.
Zou hij een foto gezien hebben?
Hij geeft haar vandaag de educatie mee "Leer meebuigen"quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:13 schreef HappyCharly het volgende:
hahahaha.... Marciano en Eunice in de keuken... Ze maakt zijn zin niet af en hij is gepikeerd omdat ze niet meebuigt
Is niet zo heel raar Isaac gaat niet zo vaak te keer als Jeffquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook raar, maar lag de helft toen niet buiten in de zon?
vervolgens zegt wandaquote:
Plottwisten.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:10 schreef Silves het volgende:
Ik snap niets van die mensenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope iedereen gluurde even om het hoekje
daarna gingen ze pas naar buiten
Isaak schiet regelmatig uit zijn slofquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is niet zo heel raar Isaac gaat niet zo vaak te keer als Jeff
Ik vind het ongehoord als mensen zo te keer gaan, of het nou de 3e of 10e keer is, snap ook niet waarom anderen dat allemaal pikken.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is niet zo heel raar Isaac gaat niet zo vaak te keer als Jeff
Ja daarom is ze zo jaloers op Eunice. Eunice is geen lelijke vrouwtje.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:10 schreef Deisyy het volgende:
Esther tegen Eunice: Met of zonder haar, je blijft er goed uit zien.
en laatst toch ook tegen Erik?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Isaak schiet regelmatig uit zijn slof
gisteren vanwege het niet afwassen
vandaag om 2 potloden
Als Tiano informatie heeft gekregen dan staat de rest natuurlijk ook meteen in de rij...quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja... hij heeft het over 4 dagen te vroeg geboren ... en meisje ... En tepels.
Zou hij een foto gezien hebben?
Yup en niet voor het eerst (bij 'de muurschildering' van Djedi) en ook Kenzy was al meerdere malen de lul.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
en laatst toch ook tegen Erik?
Met al die lichtjes binnen zie je niets meer van de sterrenquote:
Was dat de bedoeling dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met al die lichtjes binnen zie je niets meer van de sterren
Ik vind het haar van Bern zo onverzorgd als hij het los heeftquote:
Waarom ga je anders in de glazen schuur liggen?quote:
Ik vind het ook onverzorgd als het vastzitquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het haar van Bern zo onverzorgd als hij het los heeft
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:22 schreef KinKiJan het volgende:
Ligt het aan mij of lijkt Eunice zo veel kleiner?!
Ja zo vlassigquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het haar van Bern zo onverzorgd als hij het los heeft
Privacyquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom ga je anders in de glazen schuur liggen?
Wordt het theehuis/chill ruimte/rusthok toch?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom ga je anders in de glazen schuur liggen?
Wie wil dat onverzorgde bosje haar nou als pruikquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind het ook onverzorgd als het vastzit
Maar, hij wilde toch ook doneren?
In de dromen van Erik zit Eunice ook nooit op haar knieënquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:22 schreef KinKiJan het volgende:
Ligt het aan mij of lijkt Eunice zo veel kleiner?!
Ik had die conclusie (waarschijnlijk wat voorbarig) getrokken nadat er beddenspul in was gelegd, hoe romantisch is het om samen naar de sterren te kijkenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wordt het theehuis/chill ruimte/rusthok toch?
Geen idee,maar sterren kijken lijkt me daar sowieso al niet handig
Misschien voor andere doeleindenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wie wil dat onverzorgde bosje haar nou als pruik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dat wist ik nietquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had die conclusie (waarschijnlijk wat voorbarig) getrokken nadat er beddenspul in was gelegd, hoe romantisch is het om samen naar de sterren te kijken
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:25 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien voor andere doeleindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Doet me denken aan die orale sessie van KimD bij Jeff waarbij heel kort allemaal geluiden op die stream verschenenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:24 schreef HappyCharly het volgende:
Hoop[ dat het geluid/ camera wel goed genoeg is in de kas
maak er maar 4 vanquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:19 schreef Charmian het volgende:
Ik heb heel stiekem het vermoeden de rol herriemaker toebedeeld heeft gekregen. En wel vanaf hrt moment dat hij tegen martin te keer ging. Was hij niet eventjes afwezig tijdens dat centraal en voor de uitbarsting? Just my 2 cents...
whaaaaaatquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Doet me denken aan die orale sessie van KimD bij Jeff waarbij heel kort allemaal geluiden op die stream verschenen
Je zou het kunnen opzoeken als het nog ergens staat maar zet dan wel even je drinken aan de kantquote:
ja in gewone pannenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:30 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Die pannen rechts .. staat dat stoofvlees al op ?
Maar wel van iedere manager rooibosthee krijgen en haar tijgerbalsem terug vragen net als Erik zijn paracetamolquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:51 schreef Silves het volgende:
Ze leent niks aan de bewoners, verfbakje, schaar..moeten bedelen of een tegenprestatie..akelig gedrag heeft esther.
Welke kleur is de koffie dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:32 schreef greysbones het volgende:
Babs doet 3 scheppen suiker in de koffie
tis maar goed dat GJ dat niet ziet
dat denk ik ook...quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:19 schreef Charmian het volgende:
Ik heb heel stiekem het vermoeden de rol herriemaker toebedeeld heeft gekregen. En wel vanaf hrt moment dat hij tegen martin te keer ging. Was hij niet eventjes afwezig tijdens dat centraal en voor de uitbarsting? Just my 2 cents...
En elke keer een ook nog grote zak dropjes van haar merk...de hebberd.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:33 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Maar wel van iedere manager rooibosthee krijgen en haar tijgerbalsem terug vragen net als Erik zijn paracetamol
Ik vind het niet leuk staan dat kale koppiequote:
Ik hoorde vanmorgen iemand zeggen dat JW suiker in de koffie wil.quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoorde vanmorgen iemand zeggen dat JW suiker in de koffie wil.
Toen reageerde iemand met: ow, ik dacht dat ie het zwart dronk.
Ik drink zelf geen koffie, maar dacht dat koffie met suiker ook zwart was
echt?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoorde vanmorgen iemand zeggen dat JW suiker in de koffie wil.
Toen reageerde iemand met: ow, ik dacht dat ie het zwart dronk.
Ik drink zelf geen koffie, maar dacht dat koffie met suiker ook zwart was
kloptquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
echt?
zwart is gewoon zwart, met niks
tenminste... nu ga ik twijfelen of alles wel klopt wat ik ooit heb geleerd...
maar welke kleur wordt ie dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
klopt
maar D. is een beetje flauw die heeft wat zout nodig
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:35 schreef Silves het volgende:
[..]
En elke keer een ook nog grote zak dropjes van haar merk...de hebberd.
Dan liever suiker in mijn zwarte koffiequote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
klopt
maar D. is een beetje flauw die heeft wat zout nodig
Ik zeg dat ook hoor. Ik drink zwart, altijd gedaan .quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
echt?
zwart is gewoon zwart, met niks
tenminste... nu ga ik twijfelen of alles wel klopt wat ik ooit heb geleerd...
huh? Zal toch wel ovelregd zijn?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:44 schreef Silves het volgende:
Janet is boos, volgens Kenzi en ice..haar tuinhuis in gebruik of zo iets..
wat een bsquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:44 schreef Silves het volgende:
Zal toch niet dat ze daar over valt?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:44 schreef Silves het volgende:
dus dan zitten Kenzy en Ice te roddelenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat een bs
Kim heeft het netjes gevraagd aan haar
en toen zei ze
als het van K5 mag prima
die verzinnen wat of Janet heeft het wel gezegd?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
dus dan zitten Kenzy en Ice te roddelen
Gaat heel goed.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:40 schreef Daana316 het volgende:
Moest werken, dus niets kunnen zien. Is er nog iets gezien van S&B valentijndate, heb er niets over gelezen.
stoofvlees eten zequote:
Ja weet het niet, dit gebeurde net in de keuken...Ice en Kenzi in een vluchtig gesprekje over janet en het huisje.heb janet niet gezien en gehoord...quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat een bs
Kim heeft het netjes gevraagd aan haar
en toen zei ze
als het van K5 mag prima
Me tooquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zeg dat ook hoor. Ik drink zwart, altijd gedaan .
eerst dessert, ik ben voorquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
stoofvlees eten ze
maar volgens mij krijgen ze nu brownie?
Lekkerquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
stoofvlees eten ze
maar volgens mij krijgen ze nu brownie?
Jij zit al zo lang op den Fok!squote:
zal wel van dokter oetker zijnquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:49 schreef Silves het volgende:
Dit moet een vegan dessert zijn , wan t eunice is aan het smullen...
misschien zo'n brownie in een pakje waar je alleen water aan hoeft toe tevoegen?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:49 schreef Silves het volgende:
Dit moet een vegan dessert zijn , wan t eunice is aan het smullen...
Staat niet in de agenda: Dinsdag 14 februari: 14.00 Perfect Match (Wanda) + Valentijnspecial (Wendy)quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:49 schreef pingu66 het volgende:
Gaat dat evenement van Esther nog door of is dat al geweest?
Als Babs daar mee aan de slag gaat mislukt het alsnogquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
zal wel van dokter oetker zijn
water erbij en in de oven???
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:51 schreef Seattle het volgende:
[..]
Als Babs daar mee aan de slag gaat mislukt het alsnog
ze zal het wel weer aan JW gevenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
en als ze het wel vreet, dan ook![]()
Serieus maakt me geen flikker uit, ze was aan het smullen..alleen mijn gedachten was oi oi melk, boter, whatever in dit kant en klare pakket..quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
zal wel van dokter oetker zijn
water erbij en in de oven???
Erik krijgt elke dag haar leftovers...hoop een keer dat Jw ze krijgt.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze zal het wel weer aan JW geven
Thanks, was benieuwd wat ze zou zeggen van de ketting en of hij haar zou vragen hun relatie te bevestigen. Daar hebben ze het nl. al eerder over gehad, hoe dat te doen, maar helaas is het maar heel kort (2.02 sec.) met een oppervlakkig gesprek. Hoop op een wat langer filmpje, kan nu ook niet kijken, krijg zo visite die EJVJL niets aan vinden.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:46 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Gaat heel goed.![]()
[ link | afbeelding ]
14-02-23 | #2 | Sasha en Bern op valentijn date [03 min 02 sec]
-
Babette heeft ook nooit beweerd dat ze kan koken en van koken houd dus. Maar leuk als je dit zo grappig vindt..quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:51 schreef Seattle het volgende:
[..]
Als Babs daar mee aan de slag gaat mislukt het alsnog
Bevat:quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:52 schreef Silves het volgende:
[..]
Serieus maakt me geen flikker uit, ze was aan het smullen..alleen mijn gedachten was oi oi melk, boter, whatever in dit kant en klare pakket..
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:54 schreef mangalie het volgende:
[..]
Babette heeft ook nooit beweerd dat ze kan koken en van koken houd dus. Maar leuk als je dit zo grappig vindt..
niks mis meequote:
Dit was alles wat ik even op beeld zag komen en was een zeurende Sasha die weer is vind dat Bern geen gelijk had.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:54 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Thanks, was benieuwd wat ze zou zeggen van de ketting en of hij haar zou vragen hun relatie te bevestigen. Daar hebben ze het nl. al eerder over gehad, hoe dat te doen, maar helaas is het maar heel kort met een oppervlakkig gesprek. Hoop op een wat langer filmpje, kan nu ook niet kijken, krijg zo visite die EJVJL niets aan vinden.
denk het wel..er zit ook geen varkensvlees inquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bevat:
Eieren
Tarwe
Gluten
die mag ze hebben toch?
volgens mij kan dit gewoon iddquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bevat:
Eieren
Tarwe
Gluten
die mag ze hebben toch?
Erik is nogal van zelf diagnosticerenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:01 schreef HappyCharly het volgende:
Erik heeft thuis bij computerwerk als t onder de 23 graden is, last van rsi, zij pols
hij weet niet of hij reuma heeft, moeder wel..
Toch thanks. Ik snap hetquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:57 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Dit was alles wat ik even op beeld zag komen en was een zeurende Sasha die weer is vind dat Bern geen gelijk had.
De date met Jeffrey en Kim ging beginnen dus regie schakelde daarheen.
Doen ze de laatste tijd steeds vakerquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:01 schreef greysbones het volgende:
leuk die date
maar er zijn nog meer mensen in de loods
Hij heeft ook nu een deo roller en vertelde doodleuk aan zooi..ik smeer 1 keer om de 48 u, want dit staat op de verpakkingquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:01 schreef HappyCharly het volgende:
Erik heeft thuis bij computerwerk als t onder de 23 graden is, last van rsi, zij pols
hij weet niet of hij reuma heeft, moeder wel..
gelukkig issie niet HEEL BLAUW en ook niet starquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:04 schreef Silves het volgende:
[..]
Hij heeft ook nu een deo roller en vertelde doodleuk aan zooi..ik smeer 1 keer om de 48 u, want dit staat op de verpakking![]()
![]()
Die levervetting zal ook wel een zelfdiagnose zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Erik is nogal van zelf diagnosticeren
daarvoor was hij wel naar de arts geweestquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:04 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die levervetting zal ook wel een zelfdiagnose zijn.
Hij hoorde geen klachten can anderen dat hij stinkt dus werkt het.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:04 schreef Silves het volgende:
[..]
Hij heeft ook nu een deo roller en vertelde doodleuk aan zooi..ik smeer 1 keer om de 48 u, want dit staat op de verpakking![]()
![]()
oh dat heb ik gemist johquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
daarvoor was hij wel naar de arts geweest
maar geen drank was wel zijn eigen invulling
want de arts had gezegd dat hij best nog wel eens wat mocht drinken
maar niet grote hoeveelheden
Aanname weerquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Net als dat 14 snickers in de week ook iets te veel wasquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
meerdere keren heeft ze gezegd dat ze van hem houdquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:54 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Thanks, was benieuwd wat ze zou zeggen van de ketting en of hij haar zou vragen hun relatie te bevestigen. Daar hebben ze het nl. al eerder over gehad, hoe dat te doen, maar helaas is het maar heel kort (2.02 sec.) met een oppervlakkig gesprek. Hoop op een wat langer filmpje, kan nu ook niet kijken, krijg zo visite die EJVJL niets aan vinden.
Zit geen melk in dus mag ze dat etenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bevat:
Eieren
Tarwe
Gluten
die mag ze hebben toch?
Nope maar de artsen hier weten het allemaal beter...quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
oh dat heb ik gemist joh
als zelfs ee arts zegt dat je best wel wat mag drinken was zijn reactie echt zwaaaaar overdreven.
oh gelukkig ook iemand die dit heeft gehoord...quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:06 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hij hoorde geen klachten can anderen dat hij stinkt dus werkt het.
Wendy zei dat komt omdat we zijn gestopt met er iets over te zeggen.
ik heb het niet gehoord, maar als 2 mensen het wel hebben gehoord ga ik er vanuit dat het klopt.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:09 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nope maar de artsen hier weten het allemaal beter...
Ik heb dat ook gehoord , ik gok dat Erik zelf die aanname heeft gedaanquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:07 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nop, heb ik ook gehoord
Oh aanname van Erik misschien
en hoe reageerde Erik dan op die opmerking?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:09 schreef Silves het volgende:
[..]
oh gelukkig ook iemand die dit heeft gehoord...
Ik heb het ook gehoord, dus maak er maar drie vanquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik heb het niet gehoord, maar als 2 mensen het wel hebben gehoord ga ik er vanuit dat het klopt.
stoïcijns!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
en hoe reageerde Erik dan op die opmerking?
Niet verrassend... ik zou het gewoon zo leuk vinden als hij dan echt iets zou veranderen...quote:
wat niet is kan nog komen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Niet verrassend... ik zou het gewoon zo leuk vinden als hij dan echt iets zou veranderen...
Tja hij is een vreemde vogel en is er trots op..zoiets van my way or the highway..Ik IK IKquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Niet verrassend... ik zou het gewoon zo leuk vinden als hij dan echt iets zou veranderen...
Oké, thanksquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:08 schreef cinsan het volgende:
[..]
meerdere keren heeft ze gezegd dat ze van hem houd
ja en hij mag ook gewoon zijn wie hij is... alleen ziet hij zelf niet wat de buitenwereld ziet.. dat is zo fascinerendquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:14 schreef Silves het volgende:
[..]
Tja hij is een vreemde vogel en is er trots op..zoiets van my way or the highway..Ik IK IK
en zijn red bull verslavingquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:08 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Net als dat 14 snickers in de week ook iets te veel was
ik vind het geen leuk mensquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:20 schreef Seattle het volgende:
Ik vind het eigenlijk heel leuk om de ontwikkeling bij Erik te zien. Hij heeft het echt naar zijn zin daar en kletst leuk met mensen. Hij heeft ook merkwaardige dingen, maar dat heeft bijna iedereen daar. Een dat likken en neus eten is echt vies, maar ach, dan kijk ik gewoon even weg
Autisme nee hoor, die zijn net heel gevoelig en hebben veel warmte nodig( ja ervaring mee al tig jaren) dit heeft hij ook zelf bedacht...een beetje in die richting zei hij ooit..meer zijn ouderweste opvoeding van zijn ouders is het probleem iets met dorp en kerk ...zijjn woorden.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:17 schreef Deisyy het volgende:
Een beetje inlevingsvermogen voor iemand met autisme kenmerken zou velen sieren.
eens.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:20 schreef Seattle het volgende:
Ik vind het eigenlijk heel leuk om de ontwikkeling bij Erik te zien. Hij heeft het echt naar zijn zin daar en kletst leuk met mensen. Hij heeft ook merkwaardige dingen, maar dat heeft bijna iedereen daar. Een dat likken en neus eten is echt vies, maar ach, dan kijk ik gewoon even weg
Ik houd wel van eigenzinnigheid en dat iemand anders is en daar oké mee is. Leuk gaat mij ook iets te ver, maar als ik daar zou zitten zou ik het best wel met hem kunnen vinden. Meer dan met anderen, zoals Eunice of Esther ofzoquote:
Als je al jaren ervaring hebt met mensen met autisme weet je ook dat geen autist hetzelfde is, ook mensen met autisme kleuren wat dat betreft niet netjes binnen de lijntjesquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:22 schreef Silves het volgende:
[..]
Autisme nee hoor, die zijn net heel gevoelig en hebben veel warmte nodig( ja ervaring mee al tig jaren) dit heeft hij ook zelf bedacht...een beetje in die richting zei hij ooit..meer zijn ouderweste opvoeding van zijn ouders is het probleem iets met dorp en kerk ...zijjn woorden.
Ik heb hem ook horen zeggen dat hij nooit getest is maar zelf tot de conclusie is gekomen dat hij "neurospeciaal" is ( zijn woorden)quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:22 schreef Silves het volgende:
[..]
Autisme nee hoor, die zijn net heel gevoelig en hebben veel warmte nodig( ja ervaring mee al tig jaren) dit heeft hij ook zelf bedacht...een beetje in die richting zei hij ooit..meer zijn ouderweste opvoeding van zijn ouders is het probleem iets met dorp en kerk ...zijjn woorden.
Dit vind ik toch een lastige. Ik vind zelf dat ik me prima kan inleven in mensen met autisme(kenmerken) Sterker : ik post regelmatig in R&P waar ook mensen met autisme over hun problematiek vertellen , openstaan voor feedback /reacties/tip etcquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:17 schreef Deisyy het volgende:
Een beetje inlevingsvermogen voor iemand met autisme kenmerken zou velen sieren.
ohh zeiden ze dat? Wat lief!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:23 schreef greysbones het volgende:
Rupie en Ima gaan na EJVJL samen wonen
Ook in Utrecht?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:23 schreef greysbones het volgende:
rupi gaat bij ima wonen in utrechtquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:23 schreef greysbones het volgende:
Hij zegt het zelf dat hij geen autisme heeft, mensen denken dit...nu zegt hij een soort van..dwangmatig is mijn mening..quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je al jaren ervaring hebt met mensen met autisme weet je ook dat geen autist hetzelfde is, ook mensen met autisme kleuren wat dat betreft niet netjes binnen de lijntjes
Eenschquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit vind ik toch een lastige. Ik vind zelf dat ik me prima kan inleven in mensen met autisme(kenmerken) Sterker : ik post regelmatig in R&P waar ook mensen met autisme over hun problematiek vertellen , openstaan voor feedback /reacties/tip etc
Maar dat zijn mensen die tegen dingen aanlopen en proberen open te staan voor wat mensen zeggen.
Ik zie niemand hier echt slechte dingen over zijn autisme zeggen. Erik gaat prat op zijn 'bijzonderheid' maar staat niet altijd open voor kritiek/feedback. Ik vind dat dat prima benoemd mag worden. We posten ook over gedrag van alle anderen in de loods
Jeeej, dan kom ik ze misschien tegen. Het idee dat ik Martin ook tegen kan komen vind ik minderquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:26 schreef cinsan het volgende:
[..]
rupi gaat bij ima wonen in utrecht
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:28 schreef HappyCharly het volgende:
Wat een hoop romantiek vandaag, leuk hoior
ik hou ook van een bezine lucht bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:29 schreef HappyCharly het volgende:
Isaac geeft Mirtthe terpentine om haar handen schoon te maken, zegt ze:
oh ruikt wel lekker
ohh hahah brrrrquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hou ook van een bezine lucht bijvoorbeeld
snap het wel
Amen...quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:25 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik heb hem ook horen zeggen dat hij nooit getest is maar zelf tot de conclusie is gekomen dat hij "neurospeciaal" is ( zijn woorden)
Herkenbaarquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
snap het wel
Ik vind juist dat Erik best wel veel doet met de kritiek/feedback die hij krijgt. Hij doet het alleen in zijn eigen tempo, het veranderen, niet gelijk ala minute omdat iemand dat tegen hem zegt.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit vind ik toch een lastige. Ik vind zelf dat ik me prima kan inleven in mensen met autisme(kenmerken) Sterker : ik post regelmatig in R&P waar ook mensen met autisme over hun problematiek vertellen , openstaan voor feedback /reacties/tip etc
Maar dat zijn mensen die tegen dingen aanlopen en proberen open te staan voor wat mensen zeggen.
Ik zie niemand hier echt slechte dingen over zijn autisme zeggen. Erik gaat prat op zijn 'bijzonderheid' maar staat niet altijd open voor kritiek/feedback. Ik vind dat dat prima benoemd mag worden. We posten ook over gedrag van alle anderen in de loods
ja zwanger zijn, en geen rijbewijs, maar toch de hele dag hangen bij het bezinestation...of schoenpoets opsnuiven..ja ik hou er ook wel van..quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
snap het wel
Ik stoor mij totaal niet aan Erik. Vindt zijn trekjes wel leuk om te zien. Ik heb meerdere mensen in het verleden aangenomen die autistisch waren/zijn. Heb daar altijd prima mee kunnen werken. Daar komt bij, dat geen enkel persoon met autistische trekjes hetzelfde is. Iedereen verdient een kans in deze maatschappij, dat is altijd mijn insteek geweest.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:22 schreef Verida het volgende:
[..]
eens.
Dat likken doet hij niemand kwaad mee, het is zijn eigen bord, en niemand hoeft er daarna nog van te eten. En dat neuspeuteren....ach, ooit in de file gestaan en gezien wat iedereen uit zijn neus vreet als ze denken dat er niemand kijkt
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:31 schreef Silves het volgende:
[..]
ja zwanger zijn, en geen rijbewijs, maar toch de hele dag hangen bij het bezinestation...of schoenpoets opsnuiven..ja ik hou er ook wel van..
Ik vind het erg jammer dat alles wat Erik doet of niet doet wordt weggezet als zijnde Autistischquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik stoor mij totaal niet aan Erik. Vindt zijn trekjes wel leuk om te zien. Ik heb meerdere mensen in het verleden aangenomen die autistisch waren/zijn. Heb daar altijd prima mee kunnen werken. Daar komt bij, dat geen enkel persoon met autistische trekjes hetzelfde is. Iedereen verdient een kans in deze maatschappij, dat is altijd mijn insteek geweest.
Erik heeft geen dubbele agenda, denk dat ik dat prettig vind aan hem.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik stoor mij totaal niet aan Erik. Vindt zijn trekjes wel leuk om te zien. Ik heb meerdere mensen in het verleden aangenomen die autistisch waren/zijn. Heb daar altijd prima mee kunnen werken. Daar komt bij, dat geen enkel persoon met autistische trekjes hetzelfde is. Iedereen verdient een kans in deze maatschappij, dat is altijd mijn insteek geweest.
Dat kan en mag ook zeker. Ondanks zijn autisme is hij een mens, die je net zoals ieder ander mens mag beoordelen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het erg jammer dat alles wat Erik doet of niet doet wordt weggezet als zijnde Autistisch
Als persoon vind ik hem geen leuk persoon
Mss eens vaker luisteren naar de gesprekken tussen hem en Jw..hoe hard en racistisch hij kan zijn, alles om die pot..Vannacht was de druppel...met zijn vreselijke meningen over hoe andere zich gedragen ect...heeft echt wel 2 gezichten, en gelukkig zijn er een aantal bewoners die dit door hebben..quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:35 schreef Seattle het volgende:
[..]
Erik heeft geen dubbele agenda, denk dat ik dat prettig vind aan hem.
Erik is Erik en zo kijk ik ook naar hem.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:35 schreef Seattle het volgende:
[..]
Erik heeft geen dubbele agenda, denk dat ik dat prettig vind aan hem.
Oké dat heb ik idd nog niet gezien van hemquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:39 schreef Silves het volgende:
[..]
Mss eens vaker luisteren naar de gesprekken tussen hem en Jw..hoe hard en racistisch hij kan zijn, alles om die pot..Vannacht was de druppel...met zijn vreselijke meningen over hoe andere zich gedragen ect...heeft echt wel 2 gezichten, en gelukkig zijn er een aantal bewoners die dit door hebben..
Ieder mens is uniek, ik dacht dat we dat inmiddels allemaal zelf ook wel weten.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:30 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind juist dat Erik best wel veel doet met de kritiek/feedback die hij krijgt. Hij doet het alleen in zijn eigen tempo, het veranderen, niet gelijk ala minute omdat iemand dat tegen hem zegt.
Hij denkt erover na en probeert het te veranderen, zo ook bijv het gebruik van die deo, of het proberen om minder zijn bord af te likken enz.
Ik vind hem echt wel veranderd
En zoals Deissy ook al zegt, er zijn heel veel verschillen. En de mensen die dan posten in R&P zijn dan misschien personen die echt op zoek zijn naar adviezen of antwoorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |