Ik zie Zoë goed instaat om dit tegen Kim D of Jeff te vertellen...quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zoe verdraaid ook verhalen in haar voordeel
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:20 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik zie Zoë goed instaat om dit tegen Kim D of Jeff te vertellen...
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:21 schreef KinKiJan het volgende:
Was Kim D niet degene die niet meer op Babette maar op Berend wilde gaan stemmen toen?
Weet het niet meer met al dat gekonkel
Kloptquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:21 schreef KinKiJan het volgende:
Was Kim D niet degene die niet meer op Babette maar op Berend wilde gaan stemmen toen?
kim d wilde per se berend eruit hebben ipv babetquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:21 schreef KinKiJan het volgende:
KimD wil op helemaal niemand want iedereen is opeens leuk/aardig en dus is het zieligquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:23 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Kim wilde sowieso niet op Babs
Dat kwam van K3
Jeff opperde (de overgelopen) Wendy om zo bij Babs al haar plezier weg te halen daar in die loods want drank/peuk-maatjesquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:27 schreef Ambrine het volgende:
Kim heeft helemaal niks te maken met Babette elimineren. Zij wilde ten alle tijde op Berend gaan. Op Babette stemmen kwam van de mannen die dagen aan het overleggen waren. Marciano, Isaac, Martin en Jeffrey. Ze wilden op Babette, Wendy of Berend.
Maar ze wil nu dus Jeffrey pakken via Kim. Want Jeffrey zou ze er nooit uit stemmen. Ze heeft al eerder gezegd dat ze Kim eruit wil omdat ze Jeffrey niet meer leuk vindt nu hij samen met Kim is. Ook jaloers dus.
Kim is grof gebekt, maar heeft een heel lief karakter, beter dan al die rodeltantes en stokers bij elkaarquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
KimD wil op helemaal niemand want iedereen is opeens leuk/aardig en dus is het zielig
Vervolgens focust ze zich op iemand zoals Berend of Kenzy en dan MOET diegene weg
Klopt K3 wilde haar ook elimineren.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:23 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Kim wilde sowieso niet op Babs
Dat kwam van K3
Eensquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kim is grof gebekt, maar heeft een heel lief karakter, beter dan al die rodeltantes en stokers bij elkaar
Ik luister daar ook niet echt meer naar, eindeloos gezever en dan stemmen op het laatst nog op iemand anders.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:30 schreef spapaars het volgende:
Ik negeer dat gedoe over op wie ze gaan stemmen, ze veranderen elke dag van naam.
Exact dit jaquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:30 schreef spapaars het volgende:
Ik negeer dat gedoe over op wie ze gaan stemmen, ze veranderen elke dag van naam.
Ik zit nog steeds zo 😱quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Respect voor haar lef![]()
What the f...quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Respect voor haar lef![]()
Ze laat haar haar groeien tot 30 cm en dan knipt ze het af voor het goede doel.quote:
Germ.. ik hoop dat hij het óf al weet , óf snel te horen krijgtquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:40 schreef Dotteke het volgende:
Rupert zijn tepel kriebelt, hij denkt dat zijn kind geboren is.
Prachtig haar, maar ze doet het voor een goed doelquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds zo 😱
Ze had zulk mooi haar.
Hebben ze haar haar bewaard? Dat is wel mooi, Eunice heeft prachtig haar.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze laat haar haar groeien tot 30 cm en dan knipt ze het af voor het goede doel.
DIt is de 4de keer dat ze dat doet.
Mooi gebaar van haarquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Prachtig haar, maar ze doet het voor een goed doel![]()
Vraag me wel af wie het haar heeft geschoren, ik heb het gemist
Zoe mag ook mee. Nare meid. Zit de hele dag te stoken en te bemoeien en elk gespreksonderwerp weet ze te verdraaien naar seks.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Beter GJ naar huis, die had beter een wijf kunnen zijn. Die roddelt en stookt meer dan menig vrouw en voegt in de loods totaal niets toe.
myrthequote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Prachtig haar, maar ze doet het voor een goed doel![]()
Vraag me wel af wie het haar heeft geschoren, ik heb het gemist
Dat jaquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik vind dat ook een beetje een domper
Babs heeft in die beginfase een blauwtje gelopen bij Jeff. Want dat heeft ze notabene zelf bevestigd in een gesprek met Leila. Toen ze aan het uithuilen was nadat ze bonje kregen en niet meer tegen mekaar spraken. Je ziet ook dat telkens als Babs en Jeff een gesprek voeren op het moment 'liefje' KimD erbij komt zitten zij daar (inhoudelijk) gewoon totaal niet op zit te wachten.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:27 schreef Ambrine het volgende:
Maar ze wil nu dus Jeffrey pakken via Kim. Want Jeffrey zou ze er nooit uit stemmen. Ze heeft al eerder gezegd dat ze Kim eruit wil omdat ze Jeffrey niet meer leuk vindt nu hij samen met Kim is. Ook jaloers dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |