Zo praat Marciano altijd , ik heb niet anders gehoordquote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:09 schreef pingu66 het volgende:
Marciano: "Sasha,kom"
Ik weet dat dat zijn manier van praten is maar ze is toch geen hond? Wat is er mis met wil je even komen?
Dat weet ik maar ik vind het mega irritantquote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zo praat Marciano altijd , ik heb niet anders gehoord
Na zoveel maanden met Bern is dat wellicht wel prettigquote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:09 schreef pingu66 het volgende:
Ik weet dat dat zijn manier van praten is maar ze is toch geen hond? Wat is er mis met wil je even komen?
Dat is het ookquote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:11 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat weet ik maar ik vind het mega irritant
denk vanavond, soort kistje ook nog moest japie nog schroeven indraaienquote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:14 schreef Daana316 het volgende:
Op een vraag uit vorig topic: Sas zag ik iets maken met hartjes voor Bern. Ze hebben voor vandaag tijd gereserveerd in kmr 4, maar weet niet hoelaat. Daar zullen ze waarschijnlijk hun cadeautjes wel aan elkaar geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isaac gaat los op Martin stream 2 - 14 februari 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
vind myrthe een gemeen loeder voor geen meter te vertrouwenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:18 schreef puzziepie het volgende:
Wat vals , Nu Mirthe die tegen JW gaat zeggen 'nog een keer en ik grijp je bij je nek
Dat blijkt idd welquote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:19 schreef cinsan het volgende:
[..]
vind myrthe een gemeen loeder voor geen meter te vertrouwen
De doldwaze Jeff gedraagt zich vaak als een staatsmongool en daar mag je alles van vinden maar zo'n Mirthe kan (!) daadwerkelijk gevaarlijk zijn. Is toch wel even belangrijk om te benoemen want je moet je daar niet op verkijken. De een weet precies wat ie doet en springt blaffend op uit z'n mand maar de ander dient jou 'per ongeluk' gif toe en daarna 'sorry, oeps'.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:19 schreef cinsan het volgende:
[..]
Namens Isaac?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:27 schreef Loveable het volgende:
Wen een brief aan t schrijven voor Zoe ?
Ik dan weer niet , De manier waarop Zoe hem stalkt vind ik pas ziekquote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:32 schreef cinsan het volgende:
[..]
denk het , als dat grap moet voorstellen ik het een misselijke grap
Nee joh, Zoe zal dit nog geen seconde serieus nemen, en is zelf ook wel in voor dat soort grappenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:32 schreef cinsan het volgende:
[..]
denk het , als dat grap moet voorstellen ik het een misselijke grap
En JW een vies mannetjequote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:19 schreef cinsan het volgende:
[..]
Kon me al niet voorstellen dat het die van een man Isaac wasquote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:32 schreef puzziepie het volgende:
Wen heeft zeker een mooi handschrift
Neequote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Kon me al niet voorstellen dat het die van een man Isaac was
Ik gok dat ie net zo slecht schrijft als ie praatquote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik welquote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik gok dat ie net zo slecht schrijft als ie praat
Als het handschrift het nog niet weg gaf ...quote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
De extreem hoerige flirterige manier waarop Zoe toen op kantoor zat bij Isaac maakt dat zo'n briefje zomaar averechts werktquote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik dan weer niet , De manier waarop Zoe hem stalkt vind ik pas ziek
Faleteinquote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als het handschrift het nog niet weg gaf ...
.. had "Een bericht van je valentijn" ipv "De bericht van je valentijn" dat wel gedaan![]()
Vorige week drong ze zich op , kwam de kamer in waarvan ze wist dat hij in zijn blote kont stondquote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:40 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
De extreem hoerige flirterige manier waarop Zoe toen op kantoor zat bij Isaac maakt dat zo'n briefje zomaar averechts werkt
Het interesseert me geen kutquote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:43 schreef marky326 het volgende:
Hoe groot schatten jullie de kans in dat Mattin/Mexx & Kim/Tiano straks buiten de deur nog samen zullen zijn?
Klein tot zeeeeer klein mbt Marciano / Martin is een ander verhaal ,die heeft een bord voor zijn hoofdquote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:43 schreef marky326 het volgende:
Hoe groot schatten jullie de kans in dat Mattin/Mexx & Kim/Tiano straks buiten de deur nog samen zullen zijn?
Nihilquote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:43 schreef marky326 het volgende:
Tiano zal gaan afspreken, al dan niet voor enkele wipjes zonder camera's, maar wil natuurlijk geen familiegezeik. Martin en Mexx zien serieus een toekomst samen want de een is een verliefde puber met oogkleppen en de ander spreekt over trouwen en kinderen krijgen. Jeff en KimD botsen ook nog tegen die bekende lamp zodra ze de poort uitlopen. Je zit daar opgesloten in een huiselijke setting zonder invloeden van buitenaf. Zodra in de bewoonde wereld stromen de (oude) impulsen weer binnen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Klein tot zeeeeer klein mbt Marciano / Martin is een ander verhaal ,die heeft een bord voor zijn hoofd
Zet hem net aan, zat op de andere stream.quote:
Zie mijn post hierbovenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zet hem net aan, zat op de andere stream.
Wat vroeg hij dan?
O,0 kansquote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:43 schreef marky326 het volgende:
Zo zie je maar weer hoe inhoudsloos die wijven van K3 zijn met hun extreme opvattingen gebaseerd op onderlinge ophitsingquote:
jef kan ook eerder uit zijn bed komenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:10 schreef pingu66 het volgende:
Ohoh dadelijk heeft Jeff geen brood meer.....
Ik krijg al spierpijn als ik er naar kijkquote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Iemand verstand van klussen? Is dit een stevige manier om die rugleuning te maken?
[ afbeelding ]
Lijkt mij niet, te hard tegen de rugleuning aan en je ligt op de grondquote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Iemand verstand van klussen? Is dit een stevige manier om die rugleuning te maken?
[ afbeelding ]
Ik had de balken aan de binnenkant gedaanquote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
marciano had nog fles wijnquote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:58 schreef greysbones het volgende:
Buiten zitten ze aan de wijn
Waar het vandaan komt ???
Geweldig , hele verhalen tegen zichzelf of de cameraquote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:59 schreef Seattle het volgende:
Tegeltje van Moraima: als je onder de boom zit, moet je alle poep van de vogels vangen
Hahaquote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:00 schreef greysbones het volgende:
Mori
Wanneer je onder een boom zit moet je alle poepies van de vogels vangen
@:Freshfruit tegeltje
Tegen johnny of Johnquote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Geweldig , hele verhalen tegen zichzelf of de camera![]()
Geweldig ditquote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:03 schreef greysbones het volgende:
@:Dgk_Tegengas
Mori chronicles![]()
![]()
![]()
Stream 1
Wij zijn great minds greysquote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:03 schreef greysbones het volgende:
@:Dgk_Tegengas
Mori chronicles![]()
![]()
![]()
Stream 1
dat is kenzy niet , is iemand uit k2quote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
De manager is moe
Is Kenzy wel, in het bed van Mirthequote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:12 schreef cinsan het volgende:
[..]
dat is kenzy niet , is iemand uit k2
ok , niet goed gekekenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is Kenzy wel, in het bed van Mirthe
maar wel aan haar plakken en zoenenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mirthe verteld weer dat ze niet verliefd is op Kenzy
Denk ook dat ze meer bedoeld i.v.m. haar ouders en haar geklef met Kenzyquote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:21 schreef spapaars het volgende:
Mirthe niet meer bang voor de camera's.
Nou Mirthe dat hoefde je al niet met deze alle leeftijden streams.
Kenzy is niet haar eerste vrouw, ze vertelde maanden geleden al dat ze het met vrouwen heeft gedaan.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Denk ook dat ze meer bedoeld i.v.m. haar ouders en haar geklef met Kenzy
Maar waarschijnlijk niet met een camera op zich. Ze komt uit een streng gelovig gezin.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kenzy is niet haar eerste vrouw, ze vertelde maanden geleden al dat ze het met vrouwen heeft gedaan.
Maar alleen kussen en volgens mij een meisje dus niet veel ervaring daarmee zei zequote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kenzy is niet haar eerste vrouw, ze vertelde maanden geleden al dat ze het met vrouwen heeft gedaan.
Ze valt op mensenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze valt qua uiterlijk meer op mannen, maar qua innerlijk valt ze op Kenzy, ze valt op haar karakter. Ze snapt het zelf ook nog niet. Ze noemt zichzelf 100% hetero. Het vage verhaal past precies bij haar vage karakter
Nee, dat ze het met vrouwen heeft gedaan vertelde ze toen Bern nogal een rare vraag stelde aan haar of ze ook aan trio's deed en Sas was er ook bij.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar alleen kussen en volgens mij een meisje dus niet veel ervaring daarmee zei ze
Lastig lastig moeilijk moeilijkquote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze valt op mensen
Zal niet bij het geloof van haar ouders passen
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:27 schreef greysbones het volgende:
Mexx hoeft niet meer naar mind works want ze is al geland
FEBO de sl knop kwijt ?
Ik denk inderdaad dat dat heel lastig kan zijnquote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lastig lastig moeilijk moeilijk
Dit is mij te plakkerig en kleverig.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat dat heel lastig kan zijn
Neemt niet weg dat de hele dag plakken zwaar vermoeiend is
Je moet er van houdenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit is mij te plakkerig en kleverig.
Ja precies!! Hypocriet gedragquote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je moet er van houden
Ik in ieder geval niet
En op anderen heeft ze commentaar
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:31 schreef greysbones het volgende:
Jeff ook aan het Valentijn knutselen??
Is het ook, aandoenlijkquote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ach, ik vind het wel schattig
Vroegahhquote:
Nooit aan gedaanquote:
En wat zeiden ze toen op het politiebureau?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vroegahh
Lang lang geleden
Kreeg ik ook nog eens zo’n brief
Ja alle stelletjes denk ikquote:
ja zie het, kom net binnen..de valentijn battlequote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja alle stelletjes denk ik
Ima en Rupi zitten er nou in
Nou zeg datquote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wie had dit gedacht in die eerste weken
Zo zie je maar weer wat voor een vreselijke manager het is onder het mom van 'links lullen maar rechts vullen'quote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:57 schreef KinKiJan het volgende:
Kim: "Mirthe en Kenzy hebben voor 2 uur lang de hottub gereserveerd."
Jeff: "Huh!? Zo lang hou ik het nog niet eens vol!"
Kim: "Ja ik zei al tegen Erik dat gaan we dus echt niet doen want dan zijn we om middernacht nog niet geweest!"
Jeff: "Dan kunnen wij een keer om 1:00 vannacht ofzo"
Straks een derde lollyquote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:03 schreef Silves het volgende:
Ach een kaart en 2 lolly,s klaargezet..wel wat zuinig hoor bern..
Nee ze willen zo een spelletje gaan doen, hoe romantischquote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:04 schreef Silves het volgende:
Oeps daar komt het zware geschut..Bern gaat ervoor..
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee ze willen zo een spelletje gaan doen, hoe romantisch
quote:
O dat is jammer, ze heeft best een bos haarquote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Eunice gaat haar hoofd kaal laten scheren
Erik gaat het invlechten hoorde ik vanmiddag en dan knipt Wendy het af en maakt het verder af. Ze gaat haar haar doneren en moest wel 30cm zijn (de velchten)quote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is jammer, ze heeft best een bos haar
Echt heel jammer. Knap dat mensen dat doen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Erik gaat het invlechten hoorde ik vanmiddag en dan knipt Wendy het af en maakt het verder af. Ze gaat haar haar doneren en moest wel 30cm zijn (de velchten)
Daarom heeft Bern ook lang haar, om het te donerenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt heel jammer. Knap dat mensen dat doen.
bern laat ook zijn haar groeien om te donerenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Erik gaat het invlechten hoorde ik vanmiddag en dan knipt Wendy het af en maakt het verder af. Ze gaat haar haar doneren en moest wel 30cm zijn (de velchten)
Ja, dat had ik gehoord, maar van Eunice wist ik nietquote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Daarom heeft Bern ook lang haar, om het te doneren
Komt die kettingzaag toch nog van pas!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Erik gaat Eunice nu kaal scheren
Ze moesten eens weten dat Jasper degene is die op Kim heeft gestemd…quote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:20 schreef KinKiJan het volgende:
Kim: "Ik hoop dat morgen de zoemer gaat, maar dat zal er wel niet inzitten. Misschien dan donderdag of vrijdag eliminatie"
Jeff: "Ik hoop het, jammer dat ik niet op die schijf van 5 mag stemmen"
K: "Krijg je daar genoeg stemmen voor denk je?"
J: "Mag het hopen, als je anderen verplicht evenementen te organiseren, van die kamer dingen... Zij is van de evenementen, steek je handen uit je mouwen en zet wat tops neer en niet steeds van die half bakken dingetjes elke keer"
K: "... of we mensen zo ver krijgen om op haar te gaan"
J: "Ja maar ik ga wel, vanaf nu ga ik alleen maar dat doen, ook al is het 1 eh, boeit me niet. Net als dat er 1 was die op jou gestemd heeft"
K: "Ik denk toch dat dat Kenzy of Wanda was"
Jeff maakt bevestigend geluid.
K: "Zullen we een potje Keezen?"
J: "Ahh nee"
K: "Ja het is valentijn!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moraima chronicles deel 2 - 14 februari 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Van wie mag hij daar niet op stemmen?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:20 schreef KinKiJan het volgende:
Kim: "Ik hoop dat morgen de zoemer gaat, maar dat zal er wel niet inzitten. Misschien dan donderdag of vrijdag eliminatie"
Jeff: "Ik hoop het, jammer dat ik niet op die schijf van 5 mag stemmen"
K: "Krijg je daar genoeg stemmen voor denk je?"
J: "Mag het hopen, als je anderen verplicht evenementen te organiseren, van die kamer dingen... Zij is van de evenementen, steek je handen uit je mouwen en zet wat tops neer en niet steeds van die half bakken dingetjes elke keer"
K: "... of we mensen zo ver krijgen om op haar te gaan"
J: "Ja maar ik ga wel, vanaf nu ga ik alleen maar dat doen, ook al is het 1 eh, boeit me niet. Net als dat er 1 was die op jou gestemd heeft"
K: "Ik denk toch dat dat Kenzy of Wanda was"
Jeff maakt bevestigend geluid.
K: "Zullen we een potje Keezen?"
J: "Ahh nee"
K: "Ja het is valentijn!"
Ze is manager nu dus vrijstellingquote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van wie mag hij daar niet op stemmen?
O ja dat is ook zo lekker peu voor hemquote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze is manager nu dus vrijstelling
Jeff heeft altijd gelijkquote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:25 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Ze moesten eens weten dat Jasper degene is die op Kim heeft gestemd…
Eunice is daar wel het type naar dus het verbaast me niksquote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Erik gaat Eunice nu kaal scheren Stream 1 17.24 uur @:DGK_Tegengas
Zodra ze begint te praten luister ik vaak niet eensquote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:47 schreef KinKiJan het volgende:
Mirthe zou het ook wel willen doen, maar: "dat staat mij echt niet, kaal haar.. eh kale kop"
Misschien dat Esther ook wel wil nu.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:52 schreef OmaJacky het volgende:
Esther zal wel weer tegen menigeen zeggen dat eunice t doet om de aandacht van Jw te krijgen.
Terwijl eunice t vaker heeft gedaan zoals ze vertelde. Samen met haar kinderen maakt ze er een feestje van.
Esther zal er wel blij mee zijnquote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:56 schreef Dotteke het volgende:
Ben benieuwd wat JW er van gaat vinden die korte look bij Eunice!
DIe denkt nu heb ik weer een kans zekerquote:
Wil niet eens weten wat ze allemaal denktquote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe denkt nu heb ik weer een kans zeker
Doet ze altijd, zodra haar haar 30 cm lang is knipt ze het af voor een goed doelquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:03 schreef HappyCharly het volgende:
ik schakel nu in, wat gebeurt er met Eunice!!!![]()
![]()
![]()
wowquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doet ze altijd, zodra haar haar 30 cm lang is knipt ze het af voor een goed doel
Omdat ze in stukken van 30 cm gedoneerd worden en anders waaien ze mssn weg als de deur opengaat. Moraima doet er elastiekjes omquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:06 schreef Dotteke het volgende:
Waarom legt Eric die haren steeds onder dat plankje?
O vandaar,quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Omdat ze in stukken van 30 cm gedoneerd worden en anders waaien ze mssn weg als de deur opengaat. Moraima doet er elastiekjes om
Bij de kapper vlechten ze je haar in en knippen dan de vlecht af, maar die gaan meestal niet kaal. Ik hoor dat zo zo het haar gaan invlechtenquote:
Ach GJ heeft zijn hij bepaalt alles hier pruik weer opquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:10 schreef Kakadylo het volgende:
Babs wil op KimD gaan om zo Jeff te kunnen pakken![]()
Vanwege een verhaal dat Mexx tegen Zoe heeft verteld
Dan is het einde vriendschap tussen Jeff en Babet, denk ik. Maar wat voor roddel heeft Zoe nu weer verteld?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:10 schreef Kakadylo het volgende:
Ik ben het er mee eens..Zou het zo zijn, dat Bep erachter is dat kim altijd al op wendy en bep wilde stemmen..weet wel jaloers zijn dat jef met de meiden kan opschieten..quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:10 schreef Kakadylo het volgende:
Het op baps stemmen kwam van Tianoquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:12 schreef Silves het volgende:
[..]
Ik ben het er mee eens..Zou het zo zijn, dat Bep erachter is dat kim altijd al op wendy en bep wilde stemmen..weet wel jaloers zijn dat jef met de meiden kan opschieten..
Denk eerder dat Zoe jaloers is dat Jeff haar niet moet en met Kim is.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:12 schreef Silves het volgende:
[..]
Ik ben het er mee eens..Zou het zo zijn, dat Bep erachter is dat kim altijd al op wendy en bep wilde stemmen..weet wel jaloers zijn dat jef met de meiden kan opschieten..
ja en Kim dagelijks gezegd hoe erg ze die 2 vindt, en er mee in ging met kamer 3..quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het op baps stemmen kwam van Tiano
Die heeft dat bedacht
maar als ze het doen om Jeff te pakken, dan is dat een verkeerde reden, dan naaien ze de persoon waar ze de meeste lol mee hebben en blijven zo over met JW, Esther. Nou dan hoeven we voor lol niet meer te kijken. Vannacht ook dikke pret met ijs wrijven met Jeff en die meiden.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:14 schreef Silves het volgende:
[..]
ja en Kim dagelijks gezegd hoe erg ze die 2 vindt, en er mee in ging met kamer 3..
Zou Jeff zijn petje normaal dragen dan werd het Wendy (mentaal) achterstevoren Babs (fysiek) en bij twijfel afdoen en op Zoequote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan is het einde vriendschap tussen Jeff en Babet, denk ik. Maar wat voor roddel heeft Zoe nu weer verteld?
ja zo dom zijn ze welquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:15 schreef greysbones het volgende:
Maar geloven ze nu een verhaal van zoe dat Mexx heeft verteld ??
Haha dan wint Kim D de proef en pleurt ze babs eruit. Ik dacht dat baps en GJ Esther eruit wilde hebbenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ach GJ heeft zijn hij bepaalt alles hier pruik weer op
Zoe verdraaid ook verhalen in haar voordeelquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:18 schreef Kakadylo het volgende:
Mexx vertelt halve waarheden maar er zit wel een kern van waarheid in
Kim is echt serieus zo ziekelijk jaloers op alle meiden, jammer, want Jef is best goed met alle meiden daar.alleen hij wordt zo tegen gehouden door kim, ik denk dat Jef gaat bloeien als ze weg is, en wat betreft zooi die is niet goed wijs die denkt kans te maken nu bij Ice..quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Denk eerder dat Zoe jaloers is dat Jeff haar niet moet en met Kim is.
Ja of bij Martin of anders bij Jeff, als ze Kim nar huis krijgtquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:18 schreef Silves het volgende:
[..]
Kim is echt serieus zo ziekelijk jaloers op alle meiden, jammer, want Jef is best goed met alle meiden daar.alleen hij wordt zo tegen gehouden door kim, ik denk dat Jef gaat bloeien als ze weg is, en wat betreft zooi die is niet goed wijs die denkt kans te maken nu bij Ice..
omdat Jef alles wint zei Bep? of toch dat ze erachter zijn gekomen dat ze zelf nr 1 was op de lijst??quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
maar als ze het doen om Jeff te pakken, dan is dat een verkeerde reden, dan naaien ze de persoon waar ze de meeste lol mee hebben en blijven zo over met JW, Esther. Nou dan hoeven we voor lol niet meer te kijken. Vannacht ook dikke pret met ijs wrijven met Jeff en die meiden.
Ik zie Zoë goed instaat om dit tegen Kim D of Jeff te vertellen...quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zoe verdraaid ook verhalen in haar voordeel
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:20 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik zie Zoë goed instaat om dit tegen Kim D of Jeff te vertellen...
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:21 schreef KinKiJan het volgende:
Was Kim D niet degene die niet meer op Babette maar op Berend wilde gaan stemmen toen?
Weet het niet meer met al dat gekonkel
Kloptquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:21 schreef KinKiJan het volgende:
Was Kim D niet degene die niet meer op Babette maar op Berend wilde gaan stemmen toen?
kim d wilde per se berend eruit hebben ipv babetquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:21 schreef KinKiJan het volgende:
KimD wil op helemaal niemand want iedereen is opeens leuk/aardig en dus is het zieligquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:23 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Kim wilde sowieso niet op Babs
Dat kwam van K3
Jeff opperde (de overgelopen) Wendy om zo bij Babs al haar plezier weg te halen daar in die loods want drank/peuk-maatjesquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:27 schreef Ambrine het volgende:
Kim heeft helemaal niks te maken met Babette elimineren. Zij wilde ten alle tijde op Berend gaan. Op Babette stemmen kwam van de mannen die dagen aan het overleggen waren. Marciano, Isaac, Martin en Jeffrey. Ze wilden op Babette, Wendy of Berend.
Maar ze wil nu dus Jeffrey pakken via Kim. Want Jeffrey zou ze er nooit uit stemmen. Ze heeft al eerder gezegd dat ze Kim eruit wil omdat ze Jeffrey niet meer leuk vindt nu hij samen met Kim is. Ook jaloers dus.
Kim is grof gebekt, maar heeft een heel lief karakter, beter dan al die rodeltantes en stokers bij elkaarquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
KimD wil op helemaal niemand want iedereen is opeens leuk/aardig en dus is het zielig
Vervolgens focust ze zich op iemand zoals Berend of Kenzy en dan MOET diegene weg
Klopt K3 wilde haar ook elimineren.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:23 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Kim wilde sowieso niet op Babs
Dat kwam van K3
Eensquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kim is grof gebekt, maar heeft een heel lief karakter, beter dan al die rodeltantes en stokers bij elkaar
Ik luister daar ook niet echt meer naar, eindeloos gezever en dan stemmen op het laatst nog op iemand anders.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:30 schreef spapaars het volgende:
Ik negeer dat gedoe over op wie ze gaan stemmen, ze veranderen elke dag van naam.
Exact dit jaquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:30 schreef spapaars het volgende:
Ik negeer dat gedoe over op wie ze gaan stemmen, ze veranderen elke dag van naam.
Ik zit nog steeds zo 😱quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Respect voor haar lef![]()
What the f...quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Respect voor haar lef![]()
Ze laat haar haar groeien tot 30 cm en dan knipt ze het af voor het goede doel.quote:
Germ.. ik hoop dat hij het óf al weet , óf snel te horen krijgtquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:40 schreef Dotteke het volgende:
Rupert zijn tepel kriebelt, hij denkt dat zijn kind geboren is.
Prachtig haar, maar ze doet het voor een goed doelquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds zo 😱
Ze had zulk mooi haar.
Hebben ze haar haar bewaard? Dat is wel mooi, Eunice heeft prachtig haar.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze laat haar haar groeien tot 30 cm en dan knipt ze het af voor het goede doel.
DIt is de 4de keer dat ze dat doet.
Mooi gebaar van haarquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Prachtig haar, maar ze doet het voor een goed doel![]()
Vraag me wel af wie het haar heeft geschoren, ik heb het gemist
Zoe mag ook mee. Nare meid. Zit de hele dag te stoken en te bemoeien en elk gespreksonderwerp weet ze te verdraaien naar seks.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Beter GJ naar huis, die had beter een wijf kunnen zijn. Die roddelt en stookt meer dan menig vrouw en voegt in de loods totaal niets toe.
myrthequote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Prachtig haar, maar ze doet het voor een goed doel![]()
Vraag me wel af wie het haar heeft geschoren, ik heb het gemist
Dat jaquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik vind dat ook een beetje een domper
Babs heeft in die beginfase een blauwtje gelopen bij Jeff. Want dat heeft ze notabene zelf bevestigd in een gesprek met Leila. Toen ze aan het uithuilen was nadat ze bonje kregen en niet meer tegen mekaar spraken. Je ziet ook dat telkens als Babs en Jeff een gesprek voeren op het moment 'liefje' KimD erbij komt zitten zij daar (inhoudelijk) gewoon totaal niet op zit te wachten.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:27 schreef Ambrine het volgende:
Maar ze wil nu dus Jeffrey pakken via Kim. Want Jeffrey zou ze er nooit uit stemmen. Ze heeft al eerder gezegd dat ze Kim eruit wil omdat ze Jeffrey niet meer leuk vindt nu hij samen met Kim is. Ook jaloers dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |