Zo zie je maar weer hoe inhoudsloos die wijven van K3 zijn met hun extreme opvattingen gebaseerd op onderlinge ophitsingquote:
jef kan ook eerder uit zijn bed komenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:10 schreef pingu66 het volgende:
Ohoh dadelijk heeft Jeff geen brood meer.....
Ik krijg al spierpijn als ik er naar kijkquote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Iemand verstand van klussen? Is dit een stevige manier om die rugleuning te maken?
[ afbeelding ]
Lijkt mij niet, te hard tegen de rugleuning aan en je ligt op de grondquote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Iemand verstand van klussen? Is dit een stevige manier om die rugleuning te maken?
[ afbeelding ]
Ik had de balken aan de binnenkant gedaanquote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
marciano had nog fles wijnquote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:58 schreef greysbones het volgende:
Buiten zitten ze aan de wijn
Waar het vandaan komt ???
Geweldig , hele verhalen tegen zichzelf of de cameraquote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:59 schreef Seattle het volgende:
Tegeltje van Moraima: als je onder de boom zit, moet je alle poep van de vogels vangen
Hahaquote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:00 schreef greysbones het volgende:
Mori
Wanneer je onder een boom zit moet je alle poepies van de vogels vangen
@:Freshfruit tegeltje
Tegen johnny of Johnquote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Geweldig , hele verhalen tegen zichzelf of de camera![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |