Zo praat Marciano altijd , ik heb niet anders gehoordquote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:09 schreef pingu66 het volgende:
Marciano: "Sasha,kom"
Ik weet dat dat zijn manier van praten is maar ze is toch geen hond? Wat is er mis met wil je even komen?
Dat weet ik maar ik vind het mega irritantquote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zo praat Marciano altijd , ik heb niet anders gehoord
Na zoveel maanden met Bern is dat wellicht wel prettigquote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:09 schreef pingu66 het volgende:
Ik weet dat dat zijn manier van praten is maar ze is toch geen hond? Wat is er mis met wil je even komen?
Dat is het ookquote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:11 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat weet ik maar ik vind het mega irritant
denk vanavond, soort kistje ook nog moest japie nog schroeven indraaienquote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:14 schreef Daana316 het volgende:
Op een vraag uit vorig topic: Sas zag ik iets maken met hartjes voor Bern. Ze hebben voor vandaag tijd gereserveerd in kmr 4, maar weet niet hoelaat. Daar zullen ze waarschijnlijk hun cadeautjes wel aan elkaar geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isaac gaat los op Martin stream 2 - 14 februari 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
vind myrthe een gemeen loeder voor geen meter te vertrouwenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:18 schreef puzziepie het volgende:
Wat vals , Nu Mirthe die tegen JW gaat zeggen 'nog een keer en ik grijp je bij je nek
Dat blijkt idd welquote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:19 schreef cinsan het volgende:
[..]
vind myrthe een gemeen loeder voor geen meter te vertrouwen
De doldwaze Jeff gedraagt zich vaak als een staatsmongool en daar mag je alles van vinden maar zo'n Mirthe kan (!) daadwerkelijk gevaarlijk zijn. Is toch wel even belangrijk om te benoemen want je moet je daar niet op verkijken. De een weet precies wat ie doet en springt blaffend op uit z'n mand maar de ander dient jou 'per ongeluk' gif toe en daarna 'sorry, oeps'.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:19 schreef cinsan het volgende:
[..]
vind myrthe een gemeen loeder voor geen meter te vertrouwen
Namens Isaac?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:27 schreef Loveable het volgende:
Wen een brief aan t schrijven voor Zoe ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |