quote:
O dat is jammer, ze heeft best een bos haarquote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Eunice gaat haar hoofd kaal laten scheren
Erik gaat het invlechten hoorde ik vanmiddag en dan knipt Wendy het af en maakt het verder af. Ze gaat haar haar doneren en moest wel 30cm zijn (de velchten)quote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is jammer, ze heeft best een bos haar
Echt heel jammer. Knap dat mensen dat doen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Erik gaat het invlechten hoorde ik vanmiddag en dan knipt Wendy het af en maakt het verder af. Ze gaat haar haar doneren en moest wel 30cm zijn (de velchten)
Daarom heeft Bern ook lang haar, om het te donerenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt heel jammer. Knap dat mensen dat doen.
bern laat ook zijn haar groeien om te donerenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Erik gaat het invlechten hoorde ik vanmiddag en dan knipt Wendy het af en maakt het verder af. Ze gaat haar haar doneren en moest wel 30cm zijn (de velchten)
Ja, dat had ik gehoord, maar van Eunice wist ik nietquote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Daarom heeft Bern ook lang haar, om het te doneren
Komt die kettingzaag toch nog van pas!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Erik gaat Eunice nu kaal scheren
Ze moesten eens weten dat Jasper degene is die op Kim heeft gestemd…quote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:20 schreef KinKiJan het volgende:
Kim: "Ik hoop dat morgen de zoemer gaat, maar dat zal er wel niet inzitten. Misschien dan donderdag of vrijdag eliminatie"
Jeff: "Ik hoop het, jammer dat ik niet op die schijf van 5 mag stemmen"
K: "Krijg je daar genoeg stemmen voor denk je?"
J: "Mag het hopen, als je anderen verplicht evenementen te organiseren, van die kamer dingen... Zij is van de evenementen, steek je handen uit je mouwen en zet wat tops neer en niet steeds van die half bakken dingetjes elke keer"
K: "... of we mensen zo ver krijgen om op haar te gaan"
J: "Ja maar ik ga wel, vanaf nu ga ik alleen maar dat doen, ook al is het 1 eh, boeit me niet. Net als dat er 1 was die op jou gestemd heeft"
K: "Ik denk toch dat dat Kenzy of Wanda was"
Jeff maakt bevestigend geluid.
K: "Zullen we een potje Keezen?"
J: "Ahh nee"
K: "Ja het is valentijn!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moraima chronicles deel 2 - 14 februari 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Van wie mag hij daar niet op stemmen?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:20 schreef KinKiJan het volgende:
Kim: "Ik hoop dat morgen de zoemer gaat, maar dat zal er wel niet inzitten. Misschien dan donderdag of vrijdag eliminatie"
Jeff: "Ik hoop het, jammer dat ik niet op die schijf van 5 mag stemmen"
K: "Krijg je daar genoeg stemmen voor denk je?"
J: "Mag het hopen, als je anderen verplicht evenementen te organiseren, van die kamer dingen... Zij is van de evenementen, steek je handen uit je mouwen en zet wat tops neer en niet steeds van die half bakken dingetjes elke keer"
K: "... of we mensen zo ver krijgen om op haar te gaan"
J: "Ja maar ik ga wel, vanaf nu ga ik alleen maar dat doen, ook al is het 1 eh, boeit me niet. Net als dat er 1 was die op jou gestemd heeft"
K: "Ik denk toch dat dat Kenzy of Wanda was"
Jeff maakt bevestigend geluid.
K: "Zullen we een potje Keezen?"
J: "Ahh nee"
K: "Ja het is valentijn!"
Ze is manager nu dus vrijstellingquote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van wie mag hij daar niet op stemmen?
O ja dat is ook zo lekker peu voor hemquote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze is manager nu dus vrijstelling
Jeff heeft altijd gelijkquote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:25 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Ze moesten eens weten dat Jasper degene is die op Kim heeft gestemd…
Eunice is daar wel het type naar dus het verbaast me niksquote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Erik gaat Eunice nu kaal scheren Stream 1 17.24 uur @:DGK_Tegengas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |