Zodra ze begint te praten luister ik vaak niet eensquote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:47 schreef KinKiJan het volgende:
Mirthe zou het ook wel willen doen, maar: "dat staat mij echt niet, kaal haar.. eh kale kop"
Misschien dat Esther ook wel wil nu.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:52 schreef OmaJacky het volgende:
Esther zal wel weer tegen menigeen zeggen dat eunice t doet om de aandacht van Jw te krijgen.
Terwijl eunice t vaker heeft gedaan zoals ze vertelde. Samen met haar kinderen maakt ze er een feestje van.
Esther zal er wel blij mee zijnquote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:56 schreef Dotteke het volgende:
Ben benieuwd wat JW er van gaat vinden die korte look bij Eunice!
DIe denkt nu heb ik weer een kans zekerquote:
Wil niet eens weten wat ze allemaal denktquote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe denkt nu heb ik weer een kans zeker
Doet ze altijd, zodra haar haar 30 cm lang is knipt ze het af voor een goed doelquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:03 schreef HappyCharly het volgende:
ik schakel nu in, wat gebeurt er met Eunice!!!![]()
![]()
![]()
wowquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doet ze altijd, zodra haar haar 30 cm lang is knipt ze het af voor een goed doel
Omdat ze in stukken van 30 cm gedoneerd worden en anders waaien ze mssn weg als de deur opengaat. Moraima doet er elastiekjes omquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:06 schreef Dotteke het volgende:
Waarom legt Eric die haren steeds onder dat plankje?
O vandaar,quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Omdat ze in stukken van 30 cm gedoneerd worden en anders waaien ze mssn weg als de deur opengaat. Moraima doet er elastiekjes om
Bij de kapper vlechten ze je haar in en knippen dan de vlecht af, maar die gaan meestal niet kaal. Ik hoor dat zo zo het haar gaan invlechtenquote:
Ach GJ heeft zijn hij bepaalt alles hier pruik weer opquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:10 schreef Kakadylo het volgende:
Babs wil op KimD gaan om zo Jeff te kunnen pakken![]()
Vanwege een verhaal dat Mexx tegen Zoe heeft verteld
Dan is het einde vriendschap tussen Jeff en Babet, denk ik. Maar wat voor roddel heeft Zoe nu weer verteld?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:10 schreef Kakadylo het volgende:
Ik ben het er mee eens..Zou het zo zijn, dat Bep erachter is dat kim altijd al op wendy en bep wilde stemmen..weet wel jaloers zijn dat jef met de meiden kan opschieten..quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:10 schreef Kakadylo het volgende:
Het op baps stemmen kwam van Tianoquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:12 schreef Silves het volgende:
[..]
Ik ben het er mee eens..Zou het zo zijn, dat Bep erachter is dat kim altijd al op wendy en bep wilde stemmen..weet wel jaloers zijn dat jef met de meiden kan opschieten..
Denk eerder dat Zoe jaloers is dat Jeff haar niet moet en met Kim is.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:12 schreef Silves het volgende:
[..]
Ik ben het er mee eens..Zou het zo zijn, dat Bep erachter is dat kim altijd al op wendy en bep wilde stemmen..weet wel jaloers zijn dat jef met de meiden kan opschieten..
ja en Kim dagelijks gezegd hoe erg ze die 2 vindt, en er mee in ging met kamer 3..quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het op baps stemmen kwam van Tiano
Die heeft dat bedacht
maar als ze het doen om Jeff te pakken, dan is dat een verkeerde reden, dan naaien ze de persoon waar ze de meeste lol mee hebben en blijven zo over met JW, Esther. Nou dan hoeven we voor lol niet meer te kijken. Vannacht ook dikke pret met ijs wrijven met Jeff en die meiden.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:14 schreef Silves het volgende:
[..]
ja en Kim dagelijks gezegd hoe erg ze die 2 vindt, en er mee in ging met kamer 3..
Zou Jeff zijn petje normaal dragen dan werd het Wendy (mentaal) achterstevoren Babs (fysiek) en bij twijfel afdoen en op Zoequote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan is het einde vriendschap tussen Jeff en Babet, denk ik. Maar wat voor roddel heeft Zoe nu weer verteld?
ja zo dom zijn ze welquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:15 schreef greysbones het volgende:
Maar geloven ze nu een verhaal van zoe dat Mexx heeft verteld ??
Haha dan wint Kim D de proef en pleurt ze babs eruit. Ik dacht dat baps en GJ Esther eruit wilde hebbenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ach GJ heeft zijn hij bepaalt alles hier pruik weer op
Zoe verdraaid ook verhalen in haar voordeelquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:18 schreef Kakadylo het volgende:
Mexx vertelt halve waarheden maar er zit wel een kern van waarheid in
Kim is echt serieus zo ziekelijk jaloers op alle meiden, jammer, want Jef is best goed met alle meiden daar.alleen hij wordt zo tegen gehouden door kim, ik denk dat Jef gaat bloeien als ze weg is, en wat betreft zooi die is niet goed wijs die denkt kans te maken nu bij Ice..quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Denk eerder dat Zoe jaloers is dat Jeff haar niet moet en met Kim is.
Ja of bij Martin of anders bij Jeff, als ze Kim nar huis krijgtquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:18 schreef Silves het volgende:
[..]
Kim is echt serieus zo ziekelijk jaloers op alle meiden, jammer, want Jef is best goed met alle meiden daar.alleen hij wordt zo tegen gehouden door kim, ik denk dat Jef gaat bloeien als ze weg is, en wat betreft zooi die is niet goed wijs die denkt kans te maken nu bij Ice..
omdat Jef alles wint zei Bep? of toch dat ze erachter zijn gekomen dat ze zelf nr 1 was op de lijst??quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
maar als ze het doen om Jeff te pakken, dan is dat een verkeerde reden, dan naaien ze de persoon waar ze de meeste lol mee hebben en blijven zo over met JW, Esther. Nou dan hoeven we voor lol niet meer te kijken. Vannacht ook dikke pret met ijs wrijven met Jeff en die meiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |