Bevat:quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:52 schreef Silves het volgende:
[..]
Serieus maakt me geen flikker uit, ze was aan het smullen..alleen mijn gedachten was oi oi melk, boter, whatever in dit kant en klare pakket..
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:54 schreef mangalie het volgende:
[..]
Babette heeft ook nooit beweerd dat ze kan koken en van koken houd dus. Maar leuk als je dit zo grappig vindt..
niks mis meequote:
Dit was alles wat ik even op beeld zag komen en was een zeurende Sasha die weer is vind dat Bern geen gelijk had.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:54 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Thanks, was benieuwd wat ze zou zeggen van de ketting en of hij haar zou vragen hun relatie te bevestigen. Daar hebben ze het nl. al eerder over gehad, hoe dat te doen, maar helaas is het maar heel kort met een oppervlakkig gesprek. Hoop op een wat langer filmpje, kan nu ook niet kijken, krijg zo visite die EJVJL niets aan vinden.
denk het wel..er zit ook geen varkensvlees inquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bevat:
Eieren
Tarwe
Gluten
die mag ze hebben toch?
volgens mij kan dit gewoon iddquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bevat:
Eieren
Tarwe
Gluten
die mag ze hebben toch?
Erik is nogal van zelf diagnosticerenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:01 schreef HappyCharly het volgende:
Erik heeft thuis bij computerwerk als t onder de 23 graden is, last van rsi, zij pols
hij weet niet of hij reuma heeft, moeder wel..
Toch thanks. Ik snap hetquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:57 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Dit was alles wat ik even op beeld zag komen en was een zeurende Sasha die weer is vind dat Bern geen gelijk had.
De date met Jeffrey en Kim ging beginnen dus regie schakelde daarheen.
Doen ze de laatste tijd steeds vakerquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:01 schreef greysbones het volgende:
leuk die date
maar er zijn nog meer mensen in de loods
Hij heeft ook nu een deo roller en vertelde doodleuk aan zooi..ik smeer 1 keer om de 48 u, want dit staat op de verpakkingquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:01 schreef HappyCharly het volgende:
Erik heeft thuis bij computerwerk als t onder de 23 graden is, last van rsi, zij pols
hij weet niet of hij reuma heeft, moeder wel..
gelukkig issie niet HEEL BLAUW en ook niet starquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:04 schreef Silves het volgende:
[..]
Hij heeft ook nu een deo roller en vertelde doodleuk aan zooi..ik smeer 1 keer om de 48 u, want dit staat op de verpakking![]()
![]()
Die levervetting zal ook wel een zelfdiagnose zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Erik is nogal van zelf diagnosticeren
daarvoor was hij wel naar de arts geweestquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:04 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die levervetting zal ook wel een zelfdiagnose zijn.
Hij hoorde geen klachten can anderen dat hij stinkt dus werkt het.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:04 schreef Silves het volgende:
[..]
Hij heeft ook nu een deo roller en vertelde doodleuk aan zooi..ik smeer 1 keer om de 48 u, want dit staat op de verpakking![]()
![]()
oh dat heb ik gemist johquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
daarvoor was hij wel naar de arts geweest
maar geen drank was wel zijn eigen invulling
want de arts had gezegd dat hij best nog wel eens wat mocht drinken
maar niet grote hoeveelheden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |