echt?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoorde vanmorgen iemand zeggen dat JW suiker in de koffie wil.
Toen reageerde iemand met: ow, ik dacht dat ie het zwart dronk.
Ik drink zelf geen koffie, maar dacht dat koffie met suiker ook zwart was
kloptquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
echt?
zwart is gewoon zwart, met niks
tenminste... nu ga ik twijfelen of alles wel klopt wat ik ooit heb geleerd...
maar welke kleur wordt ie dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
klopt
maar D. is een beetje flauw die heeft wat zout nodig
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:35 schreef Silves het volgende:
[..]
En elke keer een ook nog grote zak dropjes van haar merk...de hebberd.
Dan liever suiker in mijn zwarte koffiequote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
klopt
maar D. is een beetje flauw die heeft wat zout nodig
Ik zeg dat ook hoor. Ik drink zwart, altijd gedaan .quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
echt?
zwart is gewoon zwart, met niks
tenminste... nu ga ik twijfelen of alles wel klopt wat ik ooit heb geleerd...
huh? Zal toch wel ovelregd zijn?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:44 schreef Silves het volgende:
Janet is boos, volgens Kenzi en ice..haar tuinhuis in gebruik of zo iets..
wat een bsquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:44 schreef Silves het volgende:
Zal toch niet dat ze daar over valt?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:44 schreef Silves het volgende:
dus dan zitten Kenzy en Ice te roddelenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat een bs
Kim heeft het netjes gevraagd aan haar
en toen zei ze
als het van K5 mag prima
die verzinnen wat of Janet heeft het wel gezegd?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
dus dan zitten Kenzy en Ice te roddelen
Gaat heel goed.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:40 schreef Daana316 het volgende:
Moest werken, dus niets kunnen zien. Is er nog iets gezien van S&B valentijndate, heb er niets over gelezen.
stoofvlees eten zequote:
Ja weet het niet, dit gebeurde net in de keuken...Ice en Kenzi in een vluchtig gesprekje over janet en het huisje.heb janet niet gezien en gehoord...quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat een bs
Kim heeft het netjes gevraagd aan haar
en toen zei ze
als het van K5 mag prima
Me tooquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zeg dat ook hoor. Ik drink zwart, altijd gedaan .
eerst dessert, ik ben voorquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
stoofvlees eten ze
maar volgens mij krijgen ze nu brownie?
Lekkerquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
stoofvlees eten ze
maar volgens mij krijgen ze nu brownie?
ik zou zeggen laat de rest maar zittenquote:
Jij zit al zo lang op den Fok!squote:
zal wel van dokter oetker zijnquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:49 schreef Silves het volgende:
Dit moet een vegan dessert zijn , wan t eunice is aan het smullen...
misschien zo'n brownie in een pakje waar je alleen water aan hoeft toe tevoegen?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:49 schreef Silves het volgende:
Dit moet een vegan dessert zijn , wan t eunice is aan het smullen...
Staat niet in de agenda: Dinsdag 14 februari: 14.00 Perfect Match (Wanda) + Valentijnspecial (Wendy)quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:49 schreef pingu66 het volgende:
Gaat dat evenement van Esther nog door of is dat al geweest?
pfffquote:
Als Babs daar mee aan de slag gaat mislukt het alsnogquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
zal wel van dokter oetker zijn
water erbij en in de oven???
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:51 schreef Seattle het volgende:
[..]
Als Babs daar mee aan de slag gaat mislukt het alsnog
ze zal het wel weer aan JW gevenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
en als ze het wel vreet, dan ook![]()
Serieus maakt me geen flikker uit, ze was aan het smullen..alleen mijn gedachten was oi oi melk, boter, whatever in dit kant en klare pakket..quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
zal wel van dokter oetker zijn
water erbij en in de oven???
Erik krijgt elke dag haar leftovers...hoop een keer dat Jw ze krijgt.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze zal het wel weer aan JW geven
Thanks, was benieuwd wat ze zou zeggen van de ketting en of hij haar zou vragen hun relatie te bevestigen. Daar hebben ze het nl. al eerder over gehad, hoe dat te doen, maar helaas is het maar heel kort (2.02 sec.) met een oppervlakkig gesprek. Hoop op een wat langer filmpje, kan nu ook niet kijken, krijg zo visite die EJVJL niets aan vinden.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:46 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Gaat heel goed.![]()
[ link | afbeelding ]
14-02-23 | #2 | Sasha en Bern op valentijn date [03 min 02 sec]
-
Babette heeft ook nooit beweerd dat ze kan koken en van koken houd dus. Maar leuk als je dit zo grappig vindt..quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:51 schreef Seattle het volgende:
[..]
Als Babs daar mee aan de slag gaat mislukt het alsnog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |