en laatst toch ook tegen Erik?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Isaak schiet regelmatig uit zijn slof
gisteren vanwege het niet afwassen
vandaag om 2 potloden
Als Tiano informatie heeft gekregen dan staat de rest natuurlijk ook meteen in de rij...quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja... hij heeft het over 4 dagen te vroeg geboren ... en meisje ... En tepels.
Zou hij een foto gezien hebben?
Yup en niet voor het eerst (bij 'de muurschildering' van Djedi) en ook Kenzy was al meerdere malen de lul.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
en laatst toch ook tegen Erik?
Met al die lichtjes binnen zie je niets meer van de sterrenquote:
Was dat de bedoeling dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met al die lichtjes binnen zie je niets meer van de sterren
Ik vind het haar van Bern zo onverzorgd als hij het los heeftquote:
Waarom ga je anders in de glazen schuur liggen?quote:
Ik vind het ook onverzorgd als het vastzitquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het haar van Bern zo onverzorgd als hij het los heeft
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:22 schreef KinKiJan het volgende:
Ligt het aan mij of lijkt Eunice zo veel kleiner?!
Ja zo vlassigquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het haar van Bern zo onverzorgd als hij het los heeft
Privacyquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom ga je anders in de glazen schuur liggen?
Wordt het theehuis/chill ruimte/rusthok toch?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom ga je anders in de glazen schuur liggen?
Wie wil dat onverzorgde bosje haar nou als pruikquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind het ook onverzorgd als het vastzit
Maar, hij wilde toch ook doneren?
In de dromen van Erik zit Eunice ook nooit op haar knieënquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:22 schreef KinKiJan het volgende:
Ligt het aan mij of lijkt Eunice zo veel kleiner?!
Ik had die conclusie (waarschijnlijk wat voorbarig) getrokken nadat er beddenspul in was gelegd, hoe romantisch is het om samen naar de sterren te kijkenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wordt het theehuis/chill ruimte/rusthok toch?
Geen idee,maar sterren kijken lijkt me daar sowieso al niet handig
Misschien voor andere doeleindenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wie wil dat onverzorgde bosje haar nou als pruik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dat wist ik nietquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had die conclusie (waarschijnlijk wat voorbarig) getrokken nadat er beddenspul in was gelegd, hoe romantisch is het om samen naar de sterren te kijken
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:25 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien voor andere doeleindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Doet me denken aan die orale sessie van KimD bij Jeff waarbij heel kort allemaal geluiden op die stream verschenenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:24 schreef HappyCharly het volgende:
Hoop[ dat het geluid/ camera wel goed genoeg is in de kas
maak er maar 4 vanquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:19 schreef Charmian het volgende:
Ik heb heel stiekem het vermoeden de rol herriemaker toebedeeld heeft gekregen. En wel vanaf hrt moment dat hij tegen martin te keer ging. Was hij niet eventjes afwezig tijdens dat centraal en voor de uitbarsting? Just my 2 cents...
whaaaaaatquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Doet me denken aan die orale sessie van KimD bij Jeff waarbij heel kort allemaal geluiden op die stream verschenen
Je zou het kunnen opzoeken als het nog ergens staat maar zet dan wel even je drinken aan de kantquote:
ja in gewone pannenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:30 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Die pannen rechts .. staat dat stoofvlees al op ?
Maar wel van iedere manager rooibosthee krijgen en haar tijgerbalsem terug vragen net als Erik zijn paracetamolquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:51 schreef Silves het volgende:
Ze leent niks aan de bewoners, verfbakje, schaar..moeten bedelen of een tegenprestatie..akelig gedrag heeft esther.
Welke kleur is de koffie dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:32 schreef greysbones het volgende:
Babs doet 3 scheppen suiker in de koffie
tis maar goed dat GJ dat niet ziet
dat denk ik ook...quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:19 schreef Charmian het volgende:
Ik heb heel stiekem het vermoeden de rol herriemaker toebedeeld heeft gekregen. En wel vanaf hrt moment dat hij tegen martin te keer ging. Was hij niet eventjes afwezig tijdens dat centraal en voor de uitbarsting? Just my 2 cents...
En elke keer een ook nog grote zak dropjes van haar merk...de hebberd.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:33 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Maar wel van iedere manager rooibosthee krijgen en haar tijgerbalsem terug vragen net als Erik zijn paracetamol
Ik vind het niet leuk staan dat kale koppiequote:
Ik hoorde vanmorgen iemand zeggen dat JW suiker in de koffie wil.quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoorde vanmorgen iemand zeggen dat JW suiker in de koffie wil.
Toen reageerde iemand met: ow, ik dacht dat ie het zwart dronk.
Ik drink zelf geen koffie, maar dacht dat koffie met suiker ook zwart was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |