Aanname weerquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
daarvoor was hij wel naar de arts geweest
maar geen drank was wel zijn eigen invulling
want de arts had gezegd dat hij best nog wel eens wat mocht drinken
maar niet grote hoeveelheden
Net als dat 14 snickers in de week ook iets te veel wasquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
daarvoor was hij wel naar de arts geweest
maar geen drank was wel zijn eigen invulling
want de arts had gezegd dat hij best nog wel eens wat mocht drinken
maar niet grote hoeveelheden
meerdere keren heeft ze gezegd dat ze van hem houdquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:54 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Thanks, was benieuwd wat ze zou zeggen van de ketting en of hij haar zou vragen hun relatie te bevestigen. Daar hebben ze het nl. al eerder over gehad, hoe dat te doen, maar helaas is het maar heel kort (2.02 sec.) met een oppervlakkig gesprek. Hoop op een wat langer filmpje, kan nu ook niet kijken, krijg zo visite die EJVJL niets aan vinden.
Zit geen melk in dus mag ze dat etenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bevat:
Eieren
Tarwe
Gluten
die mag ze hebben toch?
Nope maar de artsen hier weten het allemaal beter...quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
oh dat heb ik gemist joh
als zelfs ee arts zegt dat je best wel wat mag drinken was zijn reactie echt zwaaaaar overdreven.
oh gelukkig ook iemand die dit heeft gehoord...quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:06 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hij hoorde geen klachten can anderen dat hij stinkt dus werkt het.
Wendy zei dat komt omdat we zijn gestopt met er iets over te zeggen.
ik heb het niet gehoord, maar als 2 mensen het wel hebben gehoord ga ik er vanuit dat het klopt.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:09 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nope maar de artsen hier weten het allemaal beter...
Ik heb dat ook gehoord , ik gok dat Erik zelf die aanname heeft gedaanquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:07 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nop, heb ik ook gehoord
Oh aanname van Erik misschien
en hoe reageerde Erik dan op die opmerking?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:09 schreef Silves het volgende:
[..]
oh gelukkig ook iemand die dit heeft gehoord...
Ik heb het ook gehoord, dus maak er maar drie vanquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik heb het niet gehoord, maar als 2 mensen het wel hebben gehoord ga ik er vanuit dat het klopt.
stoïcijns!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
en hoe reageerde Erik dan op die opmerking?
Niet verrassend... ik zou het gewoon zo leuk vinden als hij dan echt iets zou veranderen...quote:
wat niet is kan nog komen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Niet verrassend... ik zou het gewoon zo leuk vinden als hij dan echt iets zou veranderen...
Tja hij is een vreemde vogel en is er trots op..zoiets van my way or the highway..Ik IK IKquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Niet verrassend... ik zou het gewoon zo leuk vinden als hij dan echt iets zou veranderen...
Oké, thanksquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:08 schreef cinsan het volgende:
[..]
meerdere keren heeft ze gezegd dat ze van hem houd
ja en hij mag ook gewoon zijn wie hij is... alleen ziet hij zelf niet wat de buitenwereld ziet.. dat is zo fascinerendquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:14 schreef Silves het volgende:
[..]
Tja hij is een vreemde vogel en is er trots op..zoiets van my way or the highway..Ik IK IK
en zijn red bull verslavingquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:08 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Net als dat 14 snickers in de week ook iets te veel was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |