Uitspraak Jeff: 'Jij (KimD) laat je door een ander in je kut nemen terwijl je vriend ernaar staat te kijken...'quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:00 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Lijkt me niet iedereeen kan het dan zien vooral wandelaars
Er zit een vliegveld in de wegquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
klopt
ze krijgen geen toestemming
huh!quote:
Er was 1 vliegtuig te horen op stream .. maar niet in beeld .. maar kan net zo goed een privejetje richting Lelystad Airport zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet mag in die omgeving.
Ze hadden het volgens mij over Babbel maar dat lukte toen nietquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:05 schreef Thorelf het volgende:
hebben marcio en rupert het nu over jeff eruit?
Zou het???quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
huh!
ik kon het gesmoes niet verstaan![]()
niet op Jeff?
omdat jeff aan het banjeren wasquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zou het???![]()
Ik kan me het niet voorstellen
``ja die gaan in een grote enveloppe en de productie gaat het voor haar versturenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hebben ze haar haar bewaard? Dat is wel mooi, Eunice heeft prachtig haar.
hypocriticiquote:
Huh wat een rare reden?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
omdat jeff aan het banjeren was
Hypocrisie = hypocriet zijnquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
hypocritici
dit is geen echt woord toch
ik vind het ook heeeel vreemdquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:10 schreef Silves het volgende:
Wat is dit? op 1 dag is iedereen zich weer bewust van Jef en zijn show..ze zijn alle naar achter geroepen..wil hij naar huis? of weer de show aanwakkeren.toevallig hoor...van een esther tot een Ruppie die er nu wat van zeggen..
GJ en 'zijn harem' ook alquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het ook heeeel vreemd
zo'n omslag in 1 x
Nou precies dit.. hoezo ineens al die focus weer op hem? Vaak laten ze het gaan... Heeeeel raaaaarquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:10 schreef Silves het volgende:
Wat is dit? op 1 dag is iedereen zich weer bewust van Jef en zijn show..ze zijn alle naar achter geroepen..wil hij naar huis? of weer de show aanwakkeren.toevallig hoor...van een esther tot een Ruppie die er nu wat van zeggen..
De grootste stokers zijn uit beeld, zelfs niet eens aanwezig binnen de loods.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:10 schreef Silves het volgende:
Terwijl Isaak vanmorgen/middag behoorlijk uit zijn slof schoot vanwege 2 potlodenquote:
Ja... hij heeft het over 4 dagen te vroeg geboren ... en meisje ... En tepels.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:09 schreef puzziepie het volgende:
Het is duidelijk dat Rupie iets van info heeft , dit is anders wel heel toevallig
Ja ook een Bep eerder...of ze willen hem op de stip om iemand anders weg te sturen, zo,n makkelijke proef ofzo die hij kan winnen..vreemd hoor.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het ook heeeel vreemd
zo'n omslag in 1 x
Ik zou ook geen energie meer in hem steken met al zijn moodswings.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:11 schreef Kakadylo het volgende:
Wel grappig om te zien dat Jeff totaal niet meer serieus wordt genomen en zelfs Esther lacht hem recht in zijn gezicht uit
Dat is ook raar, maar lag de helft toen niet buiten in de zon?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Terwijl Isaak vanmorgen/middag behoorlijk uit zijn slof schoot vanwege 2 potloden
en daar hoor je niemand over
nope iedereen gluurde even om het hoekjequote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook raar, maar lag de helft toen niet buiten in de zon?
Zou maar zo kunnenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja... hij heeft het over 4 dagen te vroeg geboren ... en meisje ... En tepels.
Zou hij een foto gezien hebben?
Hij geeft haar vandaag de educatie mee "Leer meebuigen"quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:13 schreef HappyCharly het volgende:
hahahaha.... Marciano en Eunice in de keuken... Ze maakt zijn zin niet af en hij is gepikeerd omdat ze niet meebuigt
Is niet zo heel raar Isaac gaat niet zo vaak te keer als Jeffquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook raar, maar lag de helft toen niet buiten in de zon?
vervolgens zegt wandaquote:
Plottwisten.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:10 schreef Silves het volgende:
Ik snap niets van die mensenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope iedereen gluurde even om het hoekje
daarna gingen ze pas naar buiten
Isaak schiet regelmatig uit zijn slofquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is niet zo heel raar Isaac gaat niet zo vaak te keer als Jeff
Ik vind het ongehoord als mensen zo te keer gaan, of het nou de 3e of 10e keer is, snap ook niet waarom anderen dat allemaal pikken.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is niet zo heel raar Isaac gaat niet zo vaak te keer als Jeff
Ja daarom is ze zo jaloers op Eunice. Eunice is geen lelijke vrouwtje.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:10 schreef Deisyy het volgende:
Esther tegen Eunice: Met of zonder haar, je blijft er goed uit zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |