En dan zijn daar nog eens negen jaar aan ellende bijgekomen waar die zijn excuses voor zou mogen maken.quote:Op maandag 13 februari 2023 20:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Hier sta ik wel nog steeds 100% achter.
Maar waar in TV. ...quote:Op maandag 13 februari 2023 20:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja, op die manier is verstoppertje spelen niet heel spannend hè Luctor?
Veel plezier.quote:Op maandag 13 februari 2023 20:31 schreef Strani het volgende:
Goed, tijd voor m'n wekelijkse potje FIFA tegen m'n oude schoolvriend in Drenthe.
Er zijn mensen die veranderen en die een persoonlijke groei doormaken. En er is @Straniquote:Op maandag 13 februari 2023 20:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[..]
Jij was hier net binnen en meteen aan het flirten met @:cee
Ik kreeg met de kerst dit doosje thuisgestuurd, met speciale (Disney)smaken. Potdikke wat was dat lekkerquote:Op maandag 13 februari 2023 20:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik krijg op Instagram de laatste tijd veel filmpjes van mensen die bonbons maken, lijkt me echt leuk om zelf te kunnen. Met verschillende kleuren aan de bovenkant enzo
Rita is toch het menselijke equivalent van een koude douche?quote:Op maandag 13 februari 2023 20:16 schreef Strani het volgende:
[..]
* Neemt dan maar een ijskoude douche want Rita is gewoon geen optie
quote:Op maandag 13 februari 2023 20:33 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik kreeg met de kerst dit doosje thuisgestuurd, met speciale (Disney)smaken. Potdikke wat was dat lekker![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zo. Dan kom je opeens heel dichtbijquote:Op maandag 13 februari 2023 20:31 schreef Strani het volgende:
Goed, tijd voor m'n wekelijkse potje FIFA tegen m'n oude schoolvriend in Drenthe.
Dit is de SC, niet je DMquote:Op maandag 13 februari 2023 20:37 schreef Meke het volgende:
EN DE PIÑA COLADA STAAT KOUD
MAAR VANNACHT WIL IK ENKEL NOG JOU
JA JOU
Verkeerde topic.quote:Op maandag 13 februari 2023 20:37 schreef Meke het volgende:
JA JOU
Ik doe nog eens gezellig anderhalve dag later mee met K3-liedjes postenquote:
quote:
quote:Op maandag 13 februari 2023 20:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik doe nog eens gezellig anderhalve dag later mee met K3-liedjes posten
Ik bijt in je oorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
K3 is wel veranderd sinds de laatste keer dat ik ze luisterdequote:Op maandag 13 februari 2023 20:37 schreef Meke het volgende:
JA JOU
quote:Op maandag 13 februari 2023 20:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik bijt in je oor
Ik kietel je tot het pijn doet
Besnuffel je tot je 't uitroept
"Stop, ik geef me over!"Zijn die vlechtjes in je haar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Je bent zelf meukquote:Op maandag 13 februari 2023 20:46 schreef Redefine het volgende:
Ik ben blij dat ik maar heel weinig van de K3 meuk heb meegekregen, omdat het van na mijn tijd is en ik geen kinderen heb.
Daarom bespaar ik jullie ook mijn muziekquote:
[..]
Ik bijt in je oor
"Stop, ik geef me over!"Ja dit nummer is voor mij een beetje verpestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Ik bijt in je oor
"Stop, ik geef me over!"Jeetje, weten Monique Smit en Kim Feenstra dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gras is blauw, water is droogquote:Op maandag 13 februari 2023 18:52 schreef Strani het volgende:
Ik kan jullie eventueel wel een samenvatting geven van de politieke verhoudingen hier, scheelt weer met Stemwijzers moeten invullen:
@:Fred_B en @:Luctor.et.Emergo leunen naar rechts.
De rest leunt naar links tot behoorlijk links.
@:Meke is zo links dat Marx ervan zou zeggen dat het wel wat minder mag.
quote:Op maandag 13 februari 2023 20:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jeetje, weten Monique Smit en Kim Feenstra dit?
quote:Wat ik wil, wat ik wil, wat ik wil
Is een kick die mij vanbinnen raakt
Wie neemt mij mee ver van hier
Wie maakt mij stapelgek en helemaal dronken
Wat ik wil, wat ik wil, wat ik wil
Is een man die mij waanzinnig maakt
Die mij ontroert en ontvoert
Sla ik aan de haak
Ik wil geen tijd verliezen
Ik wil genieten van elk moment
Ja, ik wil van alles proeven
Ik word zo graag verwend
Die van mij? Jazekerquote:
quote:Een zomeravond, waarop het zou gebeuren
Liggen we samen, achter gesloten deuren
Vol van verlangen, ontdaan van al mijn kleren
Ben ik bevangen, wil jou in hoge sferen
Is dat niet dat liedje?quote:
Een Hey(a) Mama, voordat Epic Sax Guy was doorgebroken.quote:
Wie welquote:Op maandag 13 februari 2023 19:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Sindsdien heb jij eigenlijk nooit meer rust gehad hè
quote:
quote:Op maandag 13 februari 2023 19:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tegenwoordig in het orkest van Andre Rieu is ze wel leuk.
[ afbeelding ]
Em is B-keusquote:Op maandag 13 februari 2023 20:24 schreef Strani het volgende:
Wel typisch dat @:Cee ook gewoon niet reageerde op die poging van mij. Ik denk dat het daar is gebeurd dat ik me volledig op @:Em31 heb gericht, als een soort wanhoopsdaad.
Gaat het goed met je Ajacied?quote:Op maandag 13 februari 2023 20:37 schreef Meke het volgende:
JA JOU
quote:Op maandag 13 februari 2023 20:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik doe nog eens gezellig anderhalve dag later mee met K3-liedjes posten
Haha ja hoorquote:
Ja, ik las natuurlijk later pas weer dat het om K3 ging.quote:
Heitingagod.quote:Op maandag 13 februari 2023 21:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze zijn nu weer aan het winnen.
Straanse invloeden, overalquote:Op maandag 13 februari 2023 21:28 schreef Meke het volgende:
Mijn algoritme van YouTube schotelt me dit voor. Interessante keuze sowieso.
MAAR DIE SPAANSE ONDERTITELING? Por qué?!
Ik geloof dat de poster een fan is van Sharon den Adel en daarom de boel heeft vertaald?quote:Op maandag 13 februari 2023 21:28 schreef Meke het volgende:
Mijn algoritme van YouTube schotelt me dit voor. Interessante keuze sowieso.
MAAR DIE SPAANSE ONDERTITELING? Por qué?!
Als je Em nú nog niet voor je hebt gewonnen weet ik het ook niet meer!quote:Op maandag 13 februari 2023 21:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja het is meer dat ze toen nog veel te jong was maar gelukkig is ze nu ook al best oud.
Nee precies, leer mij met vrouwen omgaanquote:Op maandag 13 februari 2023 21:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als je Em nú nog niet voor je hebt gewonnen weet ik het ook niet meer!
Tuurlijk Straan.quote:Op maandag 13 februari 2023 21:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja het is meer dat ze toen nog veel te jong was maar gelukkig is ze nu ook al best oud.
“Dodged a bullet?”quote:Op maandag 13 februari 2023 20:16 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
Jeetje, ik weet even niet wat ik hier op moet zeggen.
Dat zou iemand wel eens een keer moeten doen ja.quote:Op maandag 13 februari 2023 21:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee precies, leer mij met vrouwen omgaan
Vrij accuraat.quote:Op maandag 13 februari 2023 21:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Geen idee, Straan. Uiteindelijk zitten we tien jaar later nog allebei met een poes op schoot.
Het staat wijd open!quote:Op maandag 13 februari 2023 21:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Vrij accuraat.
Ik DM je wel even en we kijken of er nog iets in zit.
Is dit mogelijk? Te leren?quote:Op maandag 13 februari 2023 21:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee precies, leer mij met vrouwen omgaan
Bepaalde basiskennis is daarvoor wel wenselijk.quote:Op maandag 13 februari 2023 22:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is dit mogelijk? Te leren?
Ah, die zal ik wel missen.quote:Op maandag 13 februari 2023 22:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Bepaalde basiskennis is daarvoor wel wenselijk.
Dat waarschijnlijk.quote:Op maandag 13 februari 2023 22:17 schreef Strani het volgende:
Of willen mensen gewoon stiekem zien dat zo iemand na de middelbare school gewoon volledig gefaald heeft met alles?
Ja precies. Met dat laatste begrijp ik het dan wel weer en ik heb nota bene in die situatie gezeten.quote:Op maandag 13 februari 2023 22:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat waarschijnlijk.
Net zoals met Ik vertrek.
Ik word er vooral ongemakkelijk van dat volwassenen zelfs nu nog een persoon zo vererenquote:Op maandag 13 februari 2023 22:15 schreef Strani het volgende:
Ik vind 'Het Mooiste Meisje van de Klas' zo'n raar concept voor een programma. Ten eerste zeer subjectief maar wat maakt zo iemand ook per se interessanter dan elke andere willekeurige klasgenoot?
Lekker naar iemand anders z'n ellende kijken.quote:Op maandag 13 februari 2023 22:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies. Met dat laatste begrijp ik het dan wel weer en ik heb nota bene in die situatie gezeten.
Ja eens, ik heb ook niet het gevoel dat het een positieve boodschap is richting kinderen die nu op school zitten en helemaal onzeker zijn over hun positie in de hierarchie.quote:Op maandag 13 februari 2023 22:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik word er vooral ongemakkelijk van dat volwassenen zelfs nu nog een persoon zo vererenalsof de rest in zo’n klas niets waard was. Dat deel van het programma vind ik altijd heel raar, terwijl het verhaal van de persoon zelf soms best interessant kan zijn, omdat het leven dan vaak helemaal niet helemaal fantastisch verliep ook.
Ik denk dat ze in de basis de verhaallijn van “populair, mooiste meisje lijkt alles mee te hebben maar schijn bedriegt!” volgen, want dat is interessanter voor de kijker thuis. Alhoewel ik het leuker vind om eens een verhaallijn te volgen over onpopulair meisje dat alles tegen lijkt te hebben maar nu iedereen het nakijken geeft omdat ze succesvol is geworden en níet door Jaap Jongbloed op een jacht in St. Tropez die niet eens van haarzelf is wordt geïnterviewd, maar gewoon thuis, in haar flatje, met de poes op schoot.quote:Op maandag 13 februari 2023 22:15 schreef Strani het volgende:
Ik vind 'Het Mooiste Meisje van de Klas' zo'n raar concept voor een programma. Ten eerste zeer subjectief maar wat maakt zo iemand ook per se interessanter dan elke andere willekeurige klasgenoot?
Klopt, hoewel ik persoonlijk niet vrolijk wordt van een treurig verhaal over een willekeurig iemand. Mensen die naar een ander land verhuizen zonder kennis van de taal en de gang van zaken en alleen maar kritiek hebben op de lokale bevolking, ja dan kan ik er wel om lachen als het allemaal niet loopt.quote:Op maandag 13 februari 2023 22:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lekker naar iemand anders z'n ellende kijken.
Wanneer alles goed gaat, is dat niet leuk om te zien.
België begint een guilty pleasure te wordenquote:Op maandag 13 februari 2023 22:20 schreef Momo het volgende:
[poll=5145]
Ohja ik zou deze poll weer maken, nu na superrrsaturday
Ik zou je absoluut interviewen!quote:Op maandag 13 februari 2023 22:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in de basis de verhaallijn van “populair, mooiste meisje lijkt alles mee te hebben maar schijn bedriegt!” volgen, want dat is interessanter voor de kijker thuis. Alhoewel ik het leuker vind om eens een verhaallijn te volgen over onpopulair meisje dat alles tegen lijkt te hebben maar nu iedereen het nakijken geeft omdat ze succesvol is geworden en níet door Jaap Jongbloed op een jacht in St. Tropez die niet eens van haarzelf is wordt geïnterviewd, maar gewoon thuis, in haar flatje, met de poes op schoot.
Ik mis de optie. Ik heb nog niks gehoord.quote:Op maandag 13 februari 2023 22:20 schreef Momo het volgende:
[poll=5145]
Ohja ik zou deze poll weer maken, nu na superrrsaturday
Nee het blijft een behoorlijk raar programma, als je erover na gaat denken.quote:Op maandag 13 februari 2023 22:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja eens, ik heb ook niet het gevoel dat het een positieve boodschap is richting kinderen die nu op school zitten en helemaal onzeker zijn over hun positie in de hierarchie.
Nogalquote:Op maandag 13 februari 2023 22:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee het blijft een behoorlijk raar programma, als je erover na gaat denken.
Het lijkt erop dat het de bedoeling is dat we naar aanleiding van het programma denken dat we al die knappe populaire mensen niet hoeven te benijden want ze hebben vaak een Heel Zwaar Leven. (In sommige gevallen hebben ze dat ook maar dat staat los van hun uiterlijk en populariteit dus je kan ook niet eens de conclusie trekken dat de misère een gevolg is van hun Mooi zijn).quote:Op maandag 13 februari 2023 22:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee het blijft een behoorlijk raar programma, als je erover na gaat denken.
Omdat de oorlog nog niet over is en die alsnog weer veel televote punten gaan krijgenquote:Op maandag 13 februari 2023 22:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
België begint een guilty pleasure te worden
Maar ik snap eigenlijk niet zo goed waarom Oekraïne nog zo hoog bij de bookies staat. Noorwegen en Tsjechië (met een goede staging) kunnen hier makkelijk van winnen denk ik.
Nou meid als België echt wint dan neem ik een Ed Sheeran UI voor een jaar.quote:Op maandag 13 februari 2023 22:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
België begint een guilty pleasure te worden
Maar ik snap eigenlijk niet zo goed waarom Oekraïne nog zo hoog bij de bookies staat. Noorwegen en Tsjechië (met een goede staging) kunnen hier makkelijk van winnen denk ik.
Deze leggen we even vastquote:Op maandag 13 februari 2023 22:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Nou meid als België echt wint dan neem ik een Ed Sheeran UI voor een jaar.
Ja, als er niets beters meer komt dan dat we tot nu toe hebben, en de helft van de resterende landen kunnen we al met potlood afschrijven, dan maakt Oekraïne gewoon weer een grote kans.quote:Op maandag 13 februari 2023 22:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Omdat de oorlog nog niet over is en die alsnog weer veel televote punten gaan krijgenAl denk ik dat deze keer de jury misschien niet helemaal meegaat.
Een echte knaller/winnaar zou dus wel beter zijn, om daar alsnog tegenop te kunnen.
Ook gewoon de “doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg”-benadering. Mensen vinden het heerlijk om mensen die op enige wijze boven het maaiveld uitsteken te zien falen.quote:Op maandag 13 februari 2023 22:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat het de bedoeling is dat we naar aanleiding van het programma denken dat we al die knappe populaire mensen niet hoeven te benijden want ze hebben vaak een Heel Zwaar Leven. (In sommige gevallen hebben ze dat ook maar dat staat los van hun uiterlijk en populariteit dus je kan ook niet eens de conclusie trekken dat de misère een gevolg is van hun Mooi zijn).
Ja inderdaad, zonder de oorlog in Oekraïne hadden we denk ik tot het laatste moment niet eens geweten wie er zou gaan winnen. Dat komt al jaren niet echt voor, dus het was vorig jaar ook niet zo gek.quote:Op maandag 13 februari 2023 22:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, als er niets beters meer komt dan dat we tot nu toe hebben, en de helft van de resterende landen kunnen we al met potlood afschrijven, dan maakt Oekraïne gewoon weer een grote kans.
Dat was vorig jaar ook één van de redenen van die monsterzege, dat de goede bedoelingen ten spijt Chanel of Sam Ryder toch niet echt briljante concurrenten waren.
Ik denk eigenlijk wel dat dat effect een beetje op is, bij JSF kwam Oekraine ook niet heel ver. Ik zie ze wel top 10 eindigen maar zeker niet winnen van bv een Noorwegen en Tsjechië (even vanuit gaande dat daar geen rare dingen geburen live).quote:Op maandag 13 februari 2023 22:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, als er niets beters meer komt dan dat we tot nu toe hebben, en de helft van de resterende landen kunnen we al met potlood afschrijven, dan maakt Oekraïne gewoon weer een grote kans.
Dat was vorig jaar ook één van de redenen van die monsterzege, dat de goede bedoelingen ten spijt Chanel of Sam Ryder toch niet echt briljante concurrenten waren.
Ik ben het niet.quote:Op maandag 13 februari 2023 20:31 schreef Strani het volgende:
Ja, met name Noorwegen lijkt (ondanks dat ik het een onderste helft Top 10 nummer vind) erg goed te landen bij het publiek. Tsjechië ook wel, al is het even afwachten of ze het kunnen vertalen naar een goede act. Ik denk dat die sowieso wel goed gaan scoren, maar Oekraïne kan best de televoting winnen. En dan moet de jury dus niet te verdeeld stemmen. En voorlopig zie ik het best gebeuren dat het type vlotte veertiger/vijftiger (Gijs Staverman, Giovanca, Cornald,...) net zo makkelijk op hip of gezellig klinkende meuk als Denemarken of België stemt en niet collectief op één breed gedragen favoriet die er echt bovenuit steekt.quote:Op maandag 13 februari 2023 22:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk wel dat dat effect een beetje op is, bij JSF kwam Oekraine ook niet heel ver. Ik zie ze wel top 10 eindigen maar zeker niet winnen van bv een Noorwegen en Tsjechië (even vanuit gaande dat daar geen rare dingen geburen live).
Gelachen waarvoor dankquote:Op maandag 13 februari 2023 20:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[..]
Jij was hier net binnen en meteen aan het flirten met @:cee
Ik wil zo’n zelfde bord voor buiten poepende katten.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 00:00 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Zag deze op social media voorbij komen
Misschien is het naast hun huis?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:02 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik wil zo’n zelfde bord voor buiten poepende katten.
Wat voor triest leven heb je dan eigenlijk als je bijhoudt hoeveel een bepaalde hond poept op een bepaald stuk gras of zand.![]()
Los van het feit dat de eigenaar het kan opruimen.
Is het ook, maar dat vind ik dus ook van katten. Die poepen hier ook ongegeneerd bij ons in de voortuin en daar is geen boete tegen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:11 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Misschien is het naast hun huis?
Ik vind het wel asociaal dat ze overal maar de hondepoep laten liggen, gewoon midden op de wandelpaden
Eensquote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:17 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Is het ook, maar dat vind ik dus ook van katten. Die poepen hier ook ongegeneerd bij ons in de voortuin en daar is geen boete tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |