Nee precies, leer mij met vrouwen omgaanquote:Op maandag 13 februari 2023 21:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als je Em nú nog niet voor je hebt gewonnen weet ik het ook niet meer!
Tuurlijk Straan.quote:Op maandag 13 februari 2023 21:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja het is meer dat ze toen nog veel te jong was maar gelukkig is ze nu ook al best oud.
“Dodged a bullet?”quote:Op maandag 13 februari 2023 20:16 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
Jeetje, ik weet even niet wat ik hier op moet zeggen.
Dat zou iemand wel eens een keer moeten doen ja.quote:Op maandag 13 februari 2023 21:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee precies, leer mij met vrouwen omgaan
Vrij accuraat.quote:Op maandag 13 februari 2023 21:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Geen idee, Straan. Uiteindelijk zitten we tien jaar later nog allebei met een poes op schoot.
Het staat wijd open!quote:Op maandag 13 februari 2023 21:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Vrij accuraat.
Ik DM je wel even en we kijken of er nog iets in zit.
Is dit mogelijk? Te leren?quote:Op maandag 13 februari 2023 21:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee precies, leer mij met vrouwen omgaan
Bepaalde basiskennis is daarvoor wel wenselijk.quote:Op maandag 13 februari 2023 22:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is dit mogelijk? Te leren?
Ah, die zal ik wel missen.quote:Op maandag 13 februari 2023 22:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Bepaalde basiskennis is daarvoor wel wenselijk.
Dat waarschijnlijk.quote:Op maandag 13 februari 2023 22:17 schreef Strani het volgende:
Of willen mensen gewoon stiekem zien dat zo iemand na de middelbare school gewoon volledig gefaald heeft met alles?
Ja precies. Met dat laatste begrijp ik het dan wel weer en ik heb nota bene in die situatie gezeten.quote:Op maandag 13 februari 2023 22:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat waarschijnlijk.
Net zoals met Ik vertrek.
Ik word er vooral ongemakkelijk van dat volwassenen zelfs nu nog een persoon zo vererenquote:Op maandag 13 februari 2023 22:15 schreef Strani het volgende:
Ik vind 'Het Mooiste Meisje van de Klas' zo'n raar concept voor een programma. Ten eerste zeer subjectief maar wat maakt zo iemand ook per se interessanter dan elke andere willekeurige klasgenoot?
Lekker naar iemand anders z'n ellende kijken.quote:Op maandag 13 februari 2023 22:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies. Met dat laatste begrijp ik het dan wel weer en ik heb nota bene in die situatie gezeten.
Ja eens, ik heb ook niet het gevoel dat het een positieve boodschap is richting kinderen die nu op school zitten en helemaal onzeker zijn over hun positie in de hierarchie.quote:Op maandag 13 februari 2023 22:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik word er vooral ongemakkelijk van dat volwassenen zelfs nu nog een persoon zo vererenalsof de rest in zo’n klas niets waard was. Dat deel van het programma vind ik altijd heel raar, terwijl het verhaal van de persoon zelf soms best interessant kan zijn, omdat het leven dan vaak helemaal niet helemaal fantastisch verliep ook.
Ik denk dat ze in de basis de verhaallijn van “populair, mooiste meisje lijkt alles mee te hebben maar schijn bedriegt!” volgen, want dat is interessanter voor de kijker thuis. Alhoewel ik het leuker vind om eens een verhaallijn te volgen over onpopulair meisje dat alles tegen lijkt te hebben maar nu iedereen het nakijken geeft omdat ze succesvol is geworden en níet door Jaap Jongbloed op een jacht in St. Tropez die niet eens van haarzelf is wordt geïnterviewd, maar gewoon thuis, in haar flatje, met de poes op schoot.quote:Op maandag 13 februari 2023 22:15 schreef Strani het volgende:
Ik vind 'Het Mooiste Meisje van de Klas' zo'n raar concept voor een programma. Ten eerste zeer subjectief maar wat maakt zo iemand ook per se interessanter dan elke andere willekeurige klasgenoot?
Klopt, hoewel ik persoonlijk niet vrolijk wordt van een treurig verhaal over een willekeurig iemand. Mensen die naar een ander land verhuizen zonder kennis van de taal en de gang van zaken en alleen maar kritiek hebben op de lokale bevolking, ja dan kan ik er wel om lachen als het allemaal niet loopt.quote:Op maandag 13 februari 2023 22:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lekker naar iemand anders z'n ellende kijken.
Wanneer alles goed gaat, is dat niet leuk om te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |