België begint een guilty pleasure te wordenquote:Op maandag 13 februari 2023 22:20 schreef Momo het volgende:
[poll=5145]
Ohja ik zou deze poll weer maken, nu na superrrsaturday
Ik zou je absoluut interviewen!quote:Op maandag 13 februari 2023 22:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in de basis de verhaallijn van “populair, mooiste meisje lijkt alles mee te hebben maar schijn bedriegt!” volgen, want dat is interessanter voor de kijker thuis. Alhoewel ik het leuker vind om eens een verhaallijn te volgen over onpopulair meisje dat alles tegen lijkt te hebben maar nu iedereen het nakijken geeft omdat ze succesvol is geworden en níet door Jaap Jongbloed op een jacht in St. Tropez die niet eens van haarzelf is wordt geïnterviewd, maar gewoon thuis, in haar flatje, met de poes op schoot.
Ik mis de optie. Ik heb nog niks gehoord.quote:Op maandag 13 februari 2023 22:20 schreef Momo het volgende:
[poll=5145]
Ohja ik zou deze poll weer maken, nu na superrrsaturday
Nee het blijft een behoorlijk raar programma, als je erover na gaat denken.quote:Op maandag 13 februari 2023 22:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja eens, ik heb ook niet het gevoel dat het een positieve boodschap is richting kinderen die nu op school zitten en helemaal onzeker zijn over hun positie in de hierarchie.
Nogalquote:Op maandag 13 februari 2023 22:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee het blijft een behoorlijk raar programma, als je erover na gaat denken.
Het lijkt erop dat het de bedoeling is dat we naar aanleiding van het programma denken dat we al die knappe populaire mensen niet hoeven te benijden want ze hebben vaak een Heel Zwaar Leven. (In sommige gevallen hebben ze dat ook maar dat staat los van hun uiterlijk en populariteit dus je kan ook niet eens de conclusie trekken dat de misère een gevolg is van hun Mooi zijn).quote:Op maandag 13 februari 2023 22:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee het blijft een behoorlijk raar programma, als je erover na gaat denken.
Omdat de oorlog nog niet over is en die alsnog weer veel televote punten gaan krijgenquote:Op maandag 13 februari 2023 22:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
België begint een guilty pleasure te worden
Maar ik snap eigenlijk niet zo goed waarom Oekraïne nog zo hoog bij de bookies staat. Noorwegen en Tsjechië (met een goede staging) kunnen hier makkelijk van winnen denk ik.
Nou meid als België echt wint dan neem ik een Ed Sheeran UI voor een jaar.quote:Op maandag 13 februari 2023 22:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
België begint een guilty pleasure te worden
Maar ik snap eigenlijk niet zo goed waarom Oekraïne nog zo hoog bij de bookies staat. Noorwegen en Tsjechië (met een goede staging) kunnen hier makkelijk van winnen denk ik.
Deze leggen we even vastquote:Op maandag 13 februari 2023 22:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Nou meid als België echt wint dan neem ik een Ed Sheeran UI voor een jaar.
Ja, als er niets beters meer komt dan dat we tot nu toe hebben, en de helft van de resterende landen kunnen we al met potlood afschrijven, dan maakt Oekraïne gewoon weer een grote kans.quote:Op maandag 13 februari 2023 22:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Omdat de oorlog nog niet over is en die alsnog weer veel televote punten gaan krijgenAl denk ik dat deze keer de jury misschien niet helemaal meegaat.
Een echte knaller/winnaar zou dus wel beter zijn, om daar alsnog tegenop te kunnen.
Ook gewoon de “doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg”-benadering. Mensen vinden het heerlijk om mensen die op enige wijze boven het maaiveld uitsteken te zien falen.quote:Op maandag 13 februari 2023 22:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat het de bedoeling is dat we naar aanleiding van het programma denken dat we al die knappe populaire mensen niet hoeven te benijden want ze hebben vaak een Heel Zwaar Leven. (In sommige gevallen hebben ze dat ook maar dat staat los van hun uiterlijk en populariteit dus je kan ook niet eens de conclusie trekken dat de misère een gevolg is van hun Mooi zijn).
Ja inderdaad, zonder de oorlog in Oekraïne hadden we denk ik tot het laatste moment niet eens geweten wie er zou gaan winnen. Dat komt al jaren niet echt voor, dus het was vorig jaar ook niet zo gek.quote:Op maandag 13 februari 2023 22:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, als er niets beters meer komt dan dat we tot nu toe hebben, en de helft van de resterende landen kunnen we al met potlood afschrijven, dan maakt Oekraïne gewoon weer een grote kans.
Dat was vorig jaar ook één van de redenen van die monsterzege, dat de goede bedoelingen ten spijt Chanel of Sam Ryder toch niet echt briljante concurrenten waren.
Ik denk eigenlijk wel dat dat effect een beetje op is, bij JSF kwam Oekraine ook niet heel ver. Ik zie ze wel top 10 eindigen maar zeker niet winnen van bv een Noorwegen en Tsjechië (even vanuit gaande dat daar geen rare dingen geburen live).quote:Op maandag 13 februari 2023 22:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, als er niets beters meer komt dan dat we tot nu toe hebben, en de helft van de resterende landen kunnen we al met potlood afschrijven, dan maakt Oekraïne gewoon weer een grote kans.
Dat was vorig jaar ook één van de redenen van die monsterzege, dat de goede bedoelingen ten spijt Chanel of Sam Ryder toch niet echt briljante concurrenten waren.
Ik ben het niet.quote:Op maandag 13 februari 2023 20:31 schreef Strani het volgende:
Goed, tijd voor m'n wekelijkse potje FIFA tegen m'n oude schoolvriend in Drenthe.
Ja, met name Noorwegen lijkt (ondanks dat ik het een onderste helft Top 10 nummer vind) erg goed te landen bij het publiek. Tsjechië ook wel, al is het even afwachten of ze het kunnen vertalen naar een goede act. Ik denk dat die sowieso wel goed gaan scoren, maar Oekraïne kan best de televoting winnen. En dan moet de jury dus niet te verdeeld stemmen. En voorlopig zie ik het best gebeuren dat het type vlotte veertiger/vijftiger (Gijs Staverman, Giovanca, Cornald,...) net zo makkelijk op hip of gezellig klinkende meuk als Denemarken of België stemt en niet collectief op één breed gedragen favoriet die er echt bovenuit steekt.quote:Op maandag 13 februari 2023 22:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk wel dat dat effect een beetje op is, bij JSF kwam Oekraine ook niet heel ver. Ik zie ze wel top 10 eindigen maar zeker niet winnen van bv een Noorwegen en Tsjechië (even vanuit gaande dat daar geen rare dingen geburen live).
Gelachen waarvoor dankquote:Op maandag 13 februari 2023 20:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[..]
Jij was hier net binnen en meteen aan het flirten met @:cee
Ik wil zo’n zelfde bord voor buiten poepende katten.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 00:00 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Zag deze op social media voorbij komen
Misschien is het naast hun huis?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:02 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik wil zo’n zelfde bord voor buiten poepende katten.
Wat voor triest leven heb je dan eigenlijk als je bijhoudt hoeveel een bepaalde hond poept op een bepaald stuk gras of zand.![]()
Los van het feit dat de eigenaar het kan opruimen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |