En dan zijn daar nog eens negen jaar aan ellende bijgekomen waar die zijn excuses voor zou mogen maken.quote:Op maandag 13 februari 2023 20:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Hier sta ik wel nog steeds 100% achter.
Maar waar in TV. ...quote:Op maandag 13 februari 2023 20:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja, op die manier is verstoppertje spelen niet heel spannend hè Luctor?
Veel plezier.quote:Op maandag 13 februari 2023 20:31 schreef Strani het volgende:
Goed, tijd voor m'n wekelijkse potje FIFA tegen m'n oude schoolvriend in Drenthe.
Er zijn mensen die veranderen en die een persoonlijke groei doormaken. En er is @Straniquote:Op maandag 13 februari 2023 20:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[..]
Jij was hier net binnen en meteen aan het flirten met @:cee
Ik kreeg met de kerst dit doosje thuisgestuurd, met speciale (Disney)smaken. Potdikke wat was dat lekkerquote:Op maandag 13 februari 2023 20:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik krijg op Instagram de laatste tijd veel filmpjes van mensen die bonbons maken, lijkt me echt leuk om zelf te kunnen. Met verschillende kleuren aan de bovenkant enzo
Rita is toch het menselijke equivalent van een koude douche?quote:Op maandag 13 februari 2023 20:16 schreef Strani het volgende:
[..]
* Neemt dan maar een ijskoude douche want Rita is gewoon geen optie
quote:Op maandag 13 februari 2023 20:33 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik kreeg met de kerst dit doosje thuisgestuurd, met speciale (Disney)smaken. Potdikke wat was dat lekker![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zo. Dan kom je opeens heel dichtbijquote:Op maandag 13 februari 2023 20:31 schreef Strani het volgende:
Goed, tijd voor m'n wekelijkse potje FIFA tegen m'n oude schoolvriend in Drenthe.
Dit is de SC, niet je DMquote:Op maandag 13 februari 2023 20:37 schreef Meke het volgende:
EN DE PIÑA COLADA STAAT KOUD
MAAR VANNACHT WIL IK ENKEL NOG JOU
JA JOU
Verkeerde topic.quote:Op maandag 13 februari 2023 20:37 schreef Meke het volgende:
JA JOU
Ik doe nog eens gezellig anderhalve dag later mee met K3-liedjes postenquote:
quote:
quote:Op maandag 13 februari 2023 20:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik doe nog eens gezellig anderhalve dag later mee met K3-liedjes posten
Ik bijt in je oorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
K3 is wel veranderd sinds de laatste keer dat ik ze luisterdequote:Op maandag 13 februari 2023 20:37 schreef Meke het volgende:
JA JOU
quote:Op maandag 13 februari 2023 20:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik bijt in je oor
Ik kietel je tot het pijn doet
Besnuffel je tot je 't uitroept
"Stop, ik geef me over!"Zijn die vlechtjes in je haar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Je bent zelf meukquote:Op maandag 13 februari 2023 20:46 schreef Redefine het volgende:
Ik ben blij dat ik maar heel weinig van de K3 meuk heb meegekregen, omdat het van na mijn tijd is en ik geen kinderen heb.
Daarom bespaar ik jullie ook mijn muziekquote:
[..]
Ik bijt in je oor
"Stop, ik geef me over!"Ja dit nummer is voor mij een beetje verpestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Ik bijt in je oor
"Stop, ik geef me over!"Jeetje, weten Monique Smit en Kim Feenstra dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gras is blauw, water is droogquote:Op maandag 13 februari 2023 18:52 schreef Strani het volgende:
Ik kan jullie eventueel wel een samenvatting geven van de politieke verhoudingen hier, scheelt weer met Stemwijzers moeten invullen:
@:Fred_B en @:Luctor.et.Emergo leunen naar rechts.
De rest leunt naar links tot behoorlijk links.
@:Meke is zo links dat Marx ervan zou zeggen dat het wel wat minder mag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |