aaahhh dat zou natuurlijk ook nog kunnenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:46 schreef Deisyy het volgende:
Martin mag niet meer drinken, zeggen Babs, Wen en JW
Van achter? of van zichzelf?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:46 schreef Deisyy het volgende:
Van zichzelf mag hij dat niet.. het is hem niet opgedragen door achter.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:46 schreef Deisyy het volgende:
Geen idee, ik hoopte dat ze er meer over zouden zeggen, maar helaas.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Van achter? of van zichzelf?
Zichzelf.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Van achter? of van zichzelf?
het zou me niks verbazen als het een 'advies' is van achterquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee, ik hoopte dat ze er meer over zouden zeggen, maar helaas.
Mij ook niet, maar ik lees hier dat het van zichzelf niet mag, al geloof ik Martin ook niet op zijn woordquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
het zou me niks verbazen als het een 'advies' is van achter
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
het zou me niks verbazen als het een 'advies' is van achter
ze is er al snel bij gaan zittenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jasper knuffelen met Mirthe, Kenzy en Kim. Wanda zit er met een boze kop naar te kijken![]()
Ik denk dat het door achter is opgedragenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee, ik hoopte dat ze er meer over zouden zeggen, maar helaas.
nee matin was totaal geen probleemquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:50 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Waarom? Martin heeft nog nooit dronken problemen veroorzaakt. Dat was Mexx.
Dat zei ik niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee matin was totaal geen probleem
ik vind er serieus geen knap stukje aan zittenquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind er serieus geen knap stukje aan zitten
0,0
ging even naar stream 2 en het eerste wat ik hoorde.... wanda weer bitchen!!quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze is er al snel bij gaan zitten
ik ook...en ook het vertrek van Kim Kquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat het door achter is opgedragen
Die raakt hem elke dag, krijg ik de indruk. Of hij heeft gewoon een bezopen uitstraling.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:52 schreef Deisyy het volgende:
Jappie heeft de fles ook weer flink geraakt
Ook dat zou zomaar eens kunnen. Want ook die is aardig tekeer gegaan.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:53 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik ook...en ook het vertrek van Kim K
Als er drank is is hij bezopen, verder zie je en hoorje hem niet zo vaakquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die raakt hem elke dag, krijg ik de indruk. Of hij heeft gewoon een bezopen uitstraling.
Samen met Wanda, hoor je hem vaak genoegquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als er drank is is hij bezopen, verder zie je en hoorje hem niet zo vaak
die verzuipt zichzelf nog een keerquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:55 schreef chufi het volgende:
Ik zie 3 waterflessen naast mattins bed .... geen wonder dat ie zo vaak moet zeiken
Dat gemompelquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Samen met Wanda, hoor je hem vaak genoeg
Een aantal gaan naar bed , boringquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:55 schreef Flow3r het volgende:
regie zal wel balen dat niemand nog echt slaapt
Helemaal top en zal ze zo ook wel weer over gaan zeiken als Babette weer weg is.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:56 schreef Deisyy het volgende:
Babette gaat bij Wanda en Jappie op de bank zitten en zegt dt ze even hun prive gesprek komt verstoren.
Echt zo raarquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:57 schreef greysbones het volgende:
het gesprek Wanda Jappie mogen we dus echt niks van horen
babs gaat erbij zitten en meteen camera weg
zal wel een FEBO deal zijnquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:57 schreef Flow3r het volgende:
Zoveel mensen nog wakker, waarom kiest de regie voor dit beeldwaanzin
![]()
[ afbeelding ]
Die heeft natuurlijk weer op zijn klootjes gehad.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
zag Jappie er ook weer depri bijzitten
we mogen alleen maar blije mensen en spelletjes zien , kumbayaquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:57 schreef greysbones het volgende:
het gesprek Wanda Jappie mogen we dus echt niks van horen
babs gaat erbij zitten en meteen camera weg
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
zag Jappie er ook weer depri bijzitten
Bezopen als ze is.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:57 schreef puzziepie het volgende:
Babbel komt ff het privégesprek van jappie en Wanda verstoren
Ik mag hopen de ze hem er uit zal trappen.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jappie straks weer bij Wendy in bed
Heeft ie gelijk in, ze wachten op de zoemer en verder moeten ze zich maar vermakenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : We zitten in de grote wacht show.
Straks lekker knuffelen met de paperclipquote:
Niks niet dronken.. ze zit gewoon weer lekker op haar praatstoelquote:
zegt ze regelmatigquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:05 schreef HappyCharly het volgende:
Babs vond de maand van Jeff de leukste
Ik ook, inclusief de late streams en de lol hierquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:05 schreef HappyCharly het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik dat ook wel.. hoe hij met het managerschap omging ben ik het niet mee eens maar het was wel de leukste maand tot nu toequote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:05 schreef HappyCharly het volgende:
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:06 schreef Flow3r het volgende:
Isaac staat maar te staren naar de wasmachine
quote:
vond ik ookquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik dat ook wel.. hoe hij met het managerschap omging ben ik het niet mee eens maar het was wel de leukste maand tot nu toe
Doet ze niet , ik snap niet waarom mensen dat denkenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:06 schreef engine het volgende:
Ik snap echt niet waarom ze hem zo blijven pleasen.
wromdanquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:06 schreef Flow3r het volgende:
Isaac staat maar te staren naar de wasmachine
Ja doet ze wel hoor. Maar dit wordt een welles nietes discussie.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Doet ze niet , ik snap niet waarom mensen dat denken![]()
Zij mag hem oprecht en zij kan verder kijken dan de meesten daar
Truequote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
vond ik ook
en de eerste/ enige die echt actie ondernam als manager, plannen en uitvoeren
rest veeeeeel minder en veel suffer...
Babbel is gek met Jeff, ik snap dat jij dat niet snapt maar dat is het punt ook nietquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ja doet ze wel hoor. Maar dit wordt een welles nietes discussie.
nou toppiequote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Babbel is gek met Jeff, ik snap dat jij dat niet snapt maar dat is het punt ook niet
quote:
hij zal toch wel eens ooit een wasje hebben gedaanquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:10 schreef greysbones het volgende:
Isaak snapt niet dat een wasmachine er gewoon stiekem een minuut bij optelt![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hij zal toch wel eens ooit een wasje hebben gedaan
nopequote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hij zal toch wel eens ooit een wasje hebben gedaan
Ja dat zeg ik net.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Okay je snapt het niet ook goed
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:12 schreef HappyCharly het volgende:
over wie heeft Babstte/ Jeff het nu?
Martin?
koekoekquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:13 schreef Deisyy het volgende:
JW: Het hoeft niet extreem
Isaac: Het hoeft niet extreem
JW: Gewoon normaal
Isaac: Gewoon normaal
Ik kan me dat heel goed voorstellen, ook wij vinden het saai. Maar wij doen van alles tussen door. Soms zit ik te kijken en dan denk ik, waar kijk ik naar.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:15 schreef greysbones het volgende:
iedereen wil eigenlijk naar huis
het is te saai
Dat is het ook maar achter doet er niet veel aa..quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:15 schreef greysbones het volgende:
het is te saai
Daar ben ik het ook wel mee eens, het is saaiquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:15 schreef greysbones het volgende:
het is te saai
Dat heb ik dus steeds vaker..quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik kan me dat heel goed voorstellen, ook wij vinden het saai. Maar wij doen van alles tussen door. Soms zit ik te kijken en dan denk ik, waar kijk ik naar.
Dat is hun klacht ook, van iedereen volgens mij en ze spreken het steeds meer uitquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is het ook maar achter doet er niet veel aa..
dan gaat Wanda ookquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:16 schreef engine het volgende:
Dan vertrekken ze tochdat geklaag heb ik helemaal niks mee.
Je zal er toch maar zitten, dan word je toch langzaam een beetje gek lijkt me.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik kan me dat heel goed voorstellen, ook wij vinden het saai. Maar wij doen van alles tussen door. Soms zit ik te kijken en dan denk ik, waar kijk ik naar.
Ja als ze dat graag wil moet ze vertrekken.quote:
Het valt me mee dat we dat klagen mogen horen, had verwacht dat er wel een streameissel zou komen.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat is hun klacht ook, van iedereen volgens mij en ze spreken het steeds meer uit
je wordt ook steeds een beetje minder slimquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zal er toch maar zitten, dan word je toch langzaam een beetje gek lijkt me.
Marciano sprak het gewoon uit in zijn dreamspeechquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het valt me mee dat we dat klagen mogen horen, had verwacht dat er wel een streameissel zou komen.
ja erg goedquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Marciano sprak het gewoon uit in zijn dreamspeech
Dat is wel liefquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik gun het haar ook om terug te gaan naar Ivor![]()
Ik las het ook in het artikel van Mexx, dat ze grote mensengroepen best eng vindt doordat ze 6 maanden met die groep heeft gewoond, ik kan me daar alles bij voorstellen en dat wordt erger naar gelang je er in zit en ook nog eens die verveling.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
je wordt ook steeds een beetje minder slim
totaal geen prikkels en stimulansen van buiten
Omdat je er dan al 6 maanden zit wil je denk ik ook niet zo snel opgeven.. en dan staat er ook nog die flinke geldpot te wachten.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:18 schreef engine het volgende:
Ze zitten er nu bijna zes maanden. De show gaat niet veel meer veranderen dus als het niet bevalt gewoon wegwezen.
Ik heb nooit gezegd dat het niet zo isquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ben ook wel lief, maar je moet het willen zien
nog welquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:20 schreef lojanda het volgende:
[..]
Omdat je er dan al 6 maanden zit wil je denk ik ook niet zo snel opgeven.. en dan staat er ook nog die flinke geldpot te wachten.
Ja dat klopt want bij het minste geringste begint hij te zuigen..quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:20 schreef greysbones het volgende:
Jeff
Martin kan er voor zorgen dat Zoe en/of Kim een gele kaart krijgen
en hij wil dolgraag mensen sturenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja dat klopt want bij het minste geringste begint hij te zuigen..
Ik denk dat hij het voor elkaar kan krijgen om iedereen daar te laten flippen, dat is zijn karakterquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja dat klopt want bij het minste geringste begint hij te zuigen..
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:22 schreef pingu66 het volgende:
Zei Jeff nou als bij de volgende stemming Martin 0 stemmen krijgt gastbie door de geluids barrière?
Maar als Martin er 0 krijgt heeft Jeff toch ook niet op hem gestemd
Wanda vind hem een hobbitquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:23 schreef lojanda het volgende:
Nou geen trek om naar die belerende GJ te kijken of te luisteren![]()
Fijne avond verder
is veel te zacht uitgedruktquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wanda vind hem een hobbit
zo beter?
Hoe vroeger ze naar bed gaan en hoe later eruit, hoe sneller de tijd gaat.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:25 schreef Flow3r het volgende:
De meesten liggen al op bed om 10 uur vrijdagavond
quote:
Nu niet meer, maar was echt allebei Wanda met Isaac naast de bankquote:
sta je lekker sterk doorquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:27 schreef Deisyy het volgende:
Wanda: Stop met doen alsof we het allemaal facking uit ons duim zuigen, het kom ergens vandaan.
Zwaktebod inderdaad.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
sta je lekker sterk door
anderen erbij betrekken
Doet hij niet , zwaar onder de plakquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:28 schreef Flow3r het volgende:
Loop nou voor de lol eens een keertje weg Jappie, dat kan ze helemaal niet handelen
Ja, die lult maar wat...Zat daarnet weer bij Babette en Wanda te huichelen die hij er zo graag uit wil stemmenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:25 schreef cinsan het volgende:
jef wisselt a la minute wie hij op de stip wil hebben
jankenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaat hij janken of wordt hij boos?
Hij laat het toequote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaat hij janken of wordt hij boos?
sinds hij zelf onder haar duim ging zittenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:29 schreef pingu66 het volgende:
Sinds wanneer heeft Jasper verantwoording af te leggen aan Wanda?
Ik heb ook allang geen medelijden meer met hemquote:
Dat is al heel lang zoquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:29 schreef pingu66 het volgende:
Sinds wanneer heeft Jasper verantwoording af te leggen aan Wanda?
Ik ook niet , Jappie is een kneusjequote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ook allang geen medelijden meer met hem
lijkt wel of wanda hem een paar maanden geleden een love posion heeft gegeven ofzo...quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:28 schreef Flow3r het volgende:
Loop nou voor de lol eens een keertje weg Jappie, dat kan ze helemaal niet handelen
wat ze van jappie heeft gepaktquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:30 schreef greysbones het volgende:
Wanda heeft in de gauwigheid maar even het glas wijn leeg gedronken
Echt he, ik dacht precies hetzelfdequote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:31 schreef puzziepie het volgende:
Net een getrouwd stel
[ afbeelding ]
het lijkt wel het school feestquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:32 schreef puzziepie het volgende:
Dat afzeiken vind ik ook wel erg van die drie
Eens , ik vind dat echt heel smerigquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:33 schreef Harry het volgende:
Dat bemoederen EN belachelijk maken van Jasper is wel tenenkrommend.
deed hij dat maar eensquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:33 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb het idee dat Jappie elk moment door het lint kan gaan
kan mirthe niet bij kenzi...veel rustiger daarquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:33 schreef greysbones het volgende:
wanda nu samen met Kenzi en Mirthe tegen Jappie zeggen dat hij teveel gedronken heeft
Kenzi als je maar niet naast me gaat kotsen(ze slaapt bij Mirthe) volgens mij heeft Kenzi zelf al eens lopen kotsen
Hem verwijten dat hij dronken is en niet meer mag drinken en zelf zijn glas leegdrinken. Wat een bitchquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:30 schreef greysbones het volgende:
Wanda heeft in de gauwigheid maar even het glas wijn leeg gedronken
Ik vind dit wel heel erg nasty van die driequote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
het lijkt wel het school feest
kijk mijn vriendje eens dronken zijn
hij doet zo stom
vinden jullie ook niet
ik zou het toffer vinden als hij even wat ballen kweekt en voor zichzelf opkomt en gewoon wegloopt..quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:33 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb het idee dat Jappie elk moment door het lint kan gaan
Heel smerig en erg onvolwassen...quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:33 schreef Harry het volgende:
Dat bemoederen EN belachelijk maken van Jasper is wel tenenkrommend.
ze zijn alle 3 meerdere malen dronken geweestquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind dit wel heel erg nasty van die drie
En zit nu zelf alweer met een fles bier aan de lip (Wanda dus)quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hem verwijten dat hij dronken is en niet meer mag drinken en zelf zijn glas leegdrinken. Wat een bitch
Wel vergelijkbaar met personen die van wat Erik zegt en doet onophoudelijk in het belachelijke trekken.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eens , ik vind dat echt heel smerig
Was haar eigen glas....quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hem verwijten dat hij dronken is en niet meer mag drinken en zelf zijn glas leegdrinken. Wat een bitch
Jappie is stapelverliefd op Wanda en gaat zelfs 24/7 met haar omquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:27 schreef Harry het volgende:
Fittie: Wanda en Jasper.
Wanda: jij bent gewoon dronken Jappie. Laat mij met rust.
Jasper: kom op!
Wanda: het komt ergens vandaan.
Erik maakt zelf ook mensen belachelijk , en erger somsquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:36 schreef Harry het volgende:
[..]
Wel vergelijkbaar met personen die van wat Erik zegt en doet onophoudelijk in het belachelijke trekken.
ik vind hem niet arme jappiequote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Arme Jasper, je zo belachelijk laten maken door een of andere medebewoner, die jou compleet in de macht heeft. Wat zal hij balen als hij dit terug ziet.
Waar is de leuke Jasper gebleven?
Ik kan daar niet meer naar kijken ,bahquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:39 schreef Deisyy het volgende:
Wanda praat over Jappie alsof hij er niet bij zit.
hij doet het zelfquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Arme Jasper, je zo belachelijk laten maken door een of andere medebewoner, die jou compleet in de macht heeft. Wat zal hij balen als hij dit terug ziet.
Waar is de leuke Jasper gebleven?
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:40 schreef Thorelf het volgende:
was jappie in de eerste maanden ook zo toen hij nog met wendy en jeff omging?
Als hij het morgen nog weet . ik geloof er niets vanquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jasper wil zijn 24 morgen aanvragen
gaat hij niet doenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jasper wil zijn 24 morgen aanvragen
Toen was hij leukquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:40 schreef Thorelf het volgende:
nee toen was hij gewoon relaxt, autonoom, grappig...quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:40 schreef Thorelf het volgende:
Volgens mij is hij niet zo dronken als Wanda hem wil doen gelovenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
gaat hij niet doen
hij zet zichzelf enorm voor lul
hij moet opstaan en weglopen
en ze in de stront laten zakken
Daarom dacht ik net ook dat hij door het lint zou gaan, het is voor hem ineens klaar.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hij is mssn wel zo klaar dat hij zo onder de plak zit bij Wanda en er verder niets voor hem inzit, ik zie het hem nog doen ook.
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
nee toen was hij gewoon relaxt, [u]autonoom[/u], grappig...
jawelquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Volgens mij is hij niet zo dronken als Wanda hem wil doen geloven
die heeft 2 gezichtenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:38 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe die het zo erg vind als Jeff zo denigrerend tegen haar praat, vindt het wel leuk om met z'n 3en tegen Jasper zo te praten.
[..]
nee toen was hij gewoon relaxt, autonoom, grappig...
[..]
Maar dan ook echt leuk, heb zo vaak in een deuk gelegen om hem. Hij was 1 van mijn favo's en is nu gezakt naar een sneu ventje, die nog maar een schim is van die man van de eerste maandenquote:
Ja, maar hij kreeg jeff door en is vriendje geworden met Wanda....quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:40 schreef Thorelf het volgende:
Wat niet meegekregen ?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:42 schreef Kakadylo het volgende:
Hebben jullie het niet meegekregen? Want het valt hier niet te lezen namelijk!
dronkemanspraat van japiequote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als hij het morgen nog weet . ik geloof er niets van
Plus het is weekend
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:43 schreef Harry het volgende:
Stream 1
Jeffrey: die kutspellen. Ik doe het niet meer.
vertel?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:42 schreef Kakadylo het volgende:
Hebben jullie het niet meegekregen? Want het valt hier niet te lezen namelijk!![]()
Oh,oh het A woordquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vind dat wel meevallen, hij is niet elke dag bezopenquote:
vertel....quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:42 schreef Kakadylo het volgende:
Hebben jullie het niet meegekregen? Want het valt hier niet te lezen namelijk!![]()
Tuurlijk, want geen vriendje meer van Jeffffquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:43 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ja hij dronk wel,maar was anders...de drank viel anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |