je wordt ook steeds een beetje minder slimquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zal er toch maar zitten, dan word je toch langzaam een beetje gek lijkt me.
Marciano sprak het gewoon uit in zijn dreamspeechquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het valt me mee dat we dat klagen mogen horen, had verwacht dat er wel een streameissel zou komen.
ja erg goedquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Marciano sprak het gewoon uit in zijn dreamspeech
Dat is wel liefquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik gun het haar ook om terug te gaan naar Ivor![]()
Ik las het ook in het artikel van Mexx, dat ze grote mensengroepen best eng vindt doordat ze 6 maanden met die groep heeft gewoond, ik kan me daar alles bij voorstellen en dat wordt erger naar gelang je er in zit en ook nog eens die verveling.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
je wordt ook steeds een beetje minder slim
totaal geen prikkels en stimulansen van buiten
Omdat je er dan al 6 maanden zit wil je denk ik ook niet zo snel opgeven.. en dan staat er ook nog die flinke geldpot te wachten.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:18 schreef engine het volgende:
Ze zitten er nu bijna zes maanden. De show gaat niet veel meer veranderen dus als het niet bevalt gewoon wegwezen.
Ik heb nooit gezegd dat het niet zo isquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ben ook wel lief, maar je moet het willen zien
nog welquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:20 schreef lojanda het volgende:
[..]
Omdat je er dan al 6 maanden zit wil je denk ik ook niet zo snel opgeven.. en dan staat er ook nog die flinke geldpot te wachten.
Ja dat klopt want bij het minste geringste begint hij te zuigen..quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:20 schreef greysbones het volgende:
Jeff
Martin kan er voor zorgen dat Zoe en/of Kim een gele kaart krijgen
en hij wil dolgraag mensen sturenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja dat klopt want bij het minste geringste begint hij te zuigen..
Ik denk dat hij het voor elkaar kan krijgen om iedereen daar te laten flippen, dat is zijn karakterquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja dat klopt want bij het minste geringste begint hij te zuigen..
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:22 schreef pingu66 het volgende:
Zei Jeff nou als bij de volgende stemming Martin 0 stemmen krijgt gastbie door de geluids barrière?
Maar als Martin er 0 krijgt heeft Jeff toch ook niet op hem gestemd
Wanda vind hem een hobbitquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:23 schreef lojanda het volgende:
Nou geen trek om naar die belerende GJ te kijken of te luisteren![]()
Fijne avond verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |