quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
nee toen was hij gewoon relaxt, [u]autonoom[/u], grappig...
jawelquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Volgens mij is hij niet zo dronken als Wanda hem wil doen geloven
die heeft 2 gezichtenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:38 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe die het zo erg vind als Jeff zo denigrerend tegen haar praat, vindt het wel leuk om met z'n 3en tegen Jasper zo te praten.
[..]
nee toen was hij gewoon relaxt, autonoom, grappig...
[..]
Maar dan ook echt leuk, heb zo vaak in een deuk gelegen om hem. Hij was 1 van mijn favo's en is nu gezakt naar een sneu ventje, die nog maar een schim is van die man van de eerste maandenquote:
Ja, maar hij kreeg jeff door en is vriendje geworden met Wanda....quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:40 schreef Thorelf het volgende:
was jappie in de eerste maanden ook zo toen hij nog met wendy en jeff omging?
Wat niet meegekregen ?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:42 schreef Kakadylo het volgende:
Hebben jullie het niet meegekregen? Want het valt hier niet te lezen namelijk!
dronkemanspraat van japiequote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als hij het morgen nog weet . ik geloof er niets van
Plus het is weekend
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:43 schreef Harry het volgende:
Stream 1
Jeffrey: die kutspellen. Ik doe het niet meer.
vertel?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:42 schreef Kakadylo het volgende:
Hebben jullie het niet meegekregen? Want het valt hier niet te lezen namelijk!![]()
Oh,oh het A woordquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vind dat wel meevallen, hij is niet elke dag bezopenquote:
vertel....quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:42 schreef Kakadylo het volgende:
Hebben jullie het niet meegekregen? Want het valt hier niet te lezen namelijk!![]()
Tuurlijk, want geen vriendje meer van Jeffffquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:43 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ja hij dronk wel,maar was anders...de drank viel anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |