ik vind hem niet arme jappiequote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Arme Jasper, je zo belachelijk laten maken door een of andere medebewoner, die jou compleet in de macht heeft. Wat zal hij balen als hij dit terug ziet.
Waar is de leuke Jasper gebleven?
Ik kan daar niet meer naar kijken ,bahquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:39 schreef Deisyy het volgende:
Wanda praat over Jappie alsof hij er niet bij zit.
hij doet het zelfquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Arme Jasper, je zo belachelijk laten maken door een of andere medebewoner, die jou compleet in de macht heeft. Wat zal hij balen als hij dit terug ziet.
Waar is de leuke Jasper gebleven?
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:40 schreef Thorelf het volgende:
was jappie in de eerste maanden ook zo toen hij nog met wendy en jeff omging?
Als hij het morgen nog weet . ik geloof er niets vanquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jasper wil zijn 24 morgen aanvragen
gaat hij niet doenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jasper wil zijn 24 morgen aanvragen
Toen was hij leukquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:40 schreef Thorelf het volgende:
nee toen was hij gewoon relaxt, autonoom, grappig...quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:40 schreef Thorelf het volgende:
Volgens mij is hij niet zo dronken als Wanda hem wil doen gelovenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
gaat hij niet doen
hij zet zichzelf enorm voor lul
hij moet opstaan en weglopen
en ze in de stront laten zakken
Daarom dacht ik net ook dat hij door het lint zou gaan, het is voor hem ineens klaar.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hij is mssn wel zo klaar dat hij zo onder de plak zit bij Wanda en er verder niets voor hem inzit, ik zie het hem nog doen ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |