Als ik Rupi was had ik me toch een partijtje zitten lullen hey!quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:39 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoop dan op slechte kaarten voor martin
Ahh dan snap ik hetquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb een verzameling blokhakken , ik houwdurvan
Worden zo niet dronkenquote:
Bern zit al 6 maanden op een onbewoond eiland met Sasha, alleen Sasha ontsnapt af en toe nog eens.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:41 schreef greysbones het volgende:
Bern heeft verder ook niemand dan Sas En Wanda
Of Zoequote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:44 schreef Flow3r het volgende:
Komop Marciano, zuip een beetje door en ga plezier maken met Wendy![]()
Geen idee maar dat van Janet kwam ineens door de muziek heen.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:44 schreef greysbones het volgende:
moeten ze allemaal 1 voor 1 batterijwisselen?
ja daarna Matinquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:45 schreef engine het volgende:
[..]
Geen idee maar dat van Janet kwam ineens door de muziek heen.
Er gebeurde wel wat iddquote:
Oh dat heb ik niet meegekregen.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja daarna Matin
en daarna Rupie
die waren bijna het hele nummer in beeldquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:48 schreef lojanda het volgende:
I Kissed a Girl and I liked it van Katy Perry
Waarom nu geen beelden van Kenzy en Mirthe..
Komt omdat hij wit is op haar hele blanke huid (denk ik)quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:46 schreef greysbones het volgende:
Wanda heeft best leuke truitjes maar dit is niet 1 die haar heel mooi staat
deze lijkt ook wat strakkerquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Komt omdat hij wit is op haar hele blanke huid (denk ik)
Is wel zonde. Hij is wel een leuke gozer om te zien hij heeft een vrouw nodig die wat meer losser is dan Saschaquote:
Ik vind hem erg vrouwelijk, niet mijn typequote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:49 schreef Thorelf het volgende:
[..]
klopt, maar toch mag ik hem wel!! en zeker zijn uiterlijk
omdat ze Mori de zwakste vindenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:49 schreef puzziepie het volgende:
Iedereen kan winnen ,'zelfs Moraima' , dat zeggen nu allemaal , ik snap niet waarom zij daar altijd voor wordt aangehaald
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:49 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Zij ja ,maar dat slaat nergens opquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
omdat ze Mori de zwakste vinden
neequote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zij ja ,maar dat slaat nergens op
Ik kan haar wel beter hebben dan in het begin. Ze is wel erg gegroeidquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:51 schreef Thorelf het volgende:
nou Zoe er zijn er niet zoveel die irritanter zijn dan jij
ik vind Esther en Kenzy veel irritanter dan Zoe.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:51 schreef Thorelf het volgende:
nou Zoe er zijn er niet zoveel die irritanter zijn dan jij
Ik ook en Eunice ookquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik vind Esther en Kenzy veel irritanter dan Zoe.
Ik hoop daarop , al is het maar eenmaligquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
ik denk dat als ze een popipoll zouden zien ze echt zouden schrikken
Heb ik niet gezienquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:48 schreef Flow3r het volgende:
[..]
die waren bijna het hele nummer in beeld
dan krijgt Wanda een hartverzakkingquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hoop daarop , al is het maar eenmalig
Vind ik ook, zoals ze net in dat gesprek met Jeff ook zei dat hij het beter leuk kan hebben dan zich met de pest in zijn lijf druk maakt om complottheoriën.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik kan haar wel beter hebben dan in het begin. Ze is wel erg gegroeid
Invloed van buitenaf is geen onderdeel van dit programma. Vind dat wel prettig eigenlijk.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hoop daarop , al is het maar eenmalig
Ik heb er niets meequote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:49 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Ja ookquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan krijgt Wanda een hartverzakking
al best langquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Sinds wanneer zij Zoë en Jef goed met elkaar?
Heb een hoop gemist zo te zien.
rent ze gillend de poort uitquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan krijgt Wanda een hartverzakking
Van mij ook.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:53 schreef Loveable het volgende:
Zoe mag van mij wel bij de laatste 10 zitten
ik zeg ook niet dat ze de irritantste is wanda en kenzi vind ik zeker ergerquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik vind Esther en Kenzy veel irritanter dan Zoe.
Wendy en Jeff boven aanquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
rent ze gillend de poort uit
Kan me niet voorstellen dat hij die chagrijnige Sasha trekt als ze straks thuis zijn.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:50 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Is wel zonde. Hij is wel een leuke gozer om te zien hij heeft een vrouw nodig die wat meer losser is dan Sascha
geen ideequote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:54 schreef Swannsy het volgende:
Martin schonk net een bodempje rode wijn in en dronk zelf van het glas (20:50u), of zag ik dat niet goed??
Net broer en zus inderdaadquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
al best lang
soms haten ze elkaar en meestal gaat het prima
feestje vieren dan weer nietquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:56 schreef HappyCharly het volgende:
[ afbeelding ]
De man kan ook al basketballen
Vind haar niet zo veel aan ze mag van mij wel weg eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:53 schreef Loveable het volgende:
Zoe mag van mij wel bij de laatste 10 zitten
En ook achteruitquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:56 schreef HappyCharly het volgende:
[ afbeelding ]
De man kan ook al basketballen
Hij kan niet tegen die drukte volgens mijquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:55 schreef Loveable het volgende:
Erik is maar naar buiten gegaan om een potje te basketballen
Soms is ze idd best een leuke meid maar ook soms knap ik helemaal af van wat er uit haar mond komt.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vind ik ook, zoals ze net in dat gesprek met Jeff ook zei dat hij het beter leuk kan hebben dan zich met de pest in zijn lijf druk maakt om complottheoriën.
Jeff zegt dat ook wel eensquote:
Jappiequote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:57 schreef puzziepie het volgende:
Goed punt: waarom wordt er niet op Sas en Bern gestemd
ze gaan echt als broer en zus met elkaarquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeff zegt dat ook wel eens
dat hij Zoe als zusje ziet en hoopt dat ze ver komt
(een andere keer zegt hij het tegenovergestelde![]()
)
Nou heeft hij het dan toch nog een uurtje volgehouden..quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:54 schreef Swannsy het volgende:
Martin schonk net een bodempje rode wijn in en dronk zelf van het glas (20:50u), of zag ik dat niet goed??
Ik vind dat ze wel iets veranderd is in positieve zin.. Heb liever een Bern JW of Esther weg gaat of Ima en Sasquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind haar niet zo veel aan ze mag van mij wel weg eerlijk gezegd
Ja dat is soms echt baggerquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Soms is ze idd best een leuke meid maar ook soms knap ik helemaal af van wat er uit haar mond komt.
Meestal zit ie er toch gewoon bij op de bank?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij kan niet tegen die drukte volgens mij
Doet hij altijd met die feestjesquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:55 schreef engine het volgende:
Erik gaat maar eens een balletje werpen buiten..
Gezelligquote:
Snap ik ook echt niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:57 schreef puzziepie het volgende:
Goed punt: waarom wordt er niet op Sas en Bern gestemd
Feestjes vindt ie geen (basket}bal aanquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:55 schreef engine het volgende:
Erik gaat maar eens een balletje werpen buiten..
Klopt denk ik ook welquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:59 schreef puzziepie het volgende:
Als Mirthe Kenzi of Wanda wint ligt Jeff eruit
Dat wisselt idd nogal eensquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeff zegt dat ook wel eens
dat hij Zoe als zusje ziet en hoopt dat ze ver komt
(een andere keer zegt hij het tegenovergestelde![]()
)
lekker mannelijkquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:00 schreef HappyCharly het volgende:
Hoe Bern danst vind ik zo'n afknapper...
Hoe ie praat ookquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:00 schreef HappyCharly het volgende:
Hij houdt er niet zo van, is hem te drukquote:
Ik zou echt de dansvloer/ zaal uitgaan als mijn man er zo zou staanquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:00 schreef HappyCharly het volgende:
Ima mag van mij ook wel weg.. die zie of hoor je de hele dag niet en als hij dan eens een keer te zien is zegt hij nietsquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:58 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ik vind dat ze wel iets veranderd is in positieve zin.. Heb liever een Bern JW of Esther weg gaat of Ima en Sas
Mag uiteraard..quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mag uiteraard..
maar vind het zo wonderlijk dat sas daar niet op afknapt... als ze meer op 'stoere mannen' valt..
en bern ondertussen het liedje staat uit te beelden..
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik zou echt de dansvloer/ zaal uitgaan als mijn man er zo zou staan
En meningquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:01 schreef D. het volgende:
[..]
Hoe ie praat ook
En dat suffe hoofd natuurlijk
En zijn gebrek aan kennis
Ja dat zit er dik in..quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:59 schreef greysbones het volgende:
Jeff
Als Mirthe Wanda of Kenzi wint
lig ik er uit
De loods doet rare dingen met een mensquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mag uiteraard..
maar vind het zo wonderlijk dat sas daar niet op afknapt... als ze meer op 'stoere mannen' valt..
Wel erg jammer eigenlijk, denk dat wel een leuke aardig gozer is..maar wie weet komt die nog meer tot leven als de groep kleiner is?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ima mag van mij ook wel weg.. die zie of hoor je de hele dag niet en als hij dan eens een keer te zien is zegt hij niets
duidelijkquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:02 schreef D. het volgende:
[..]
De loods doet rare dingen met een mens
ik vind het een open gesprekquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:02 schreef engine het volgende:
Hier gaat Jeff wel goed op. Complimentjes van Zoë dat hij van water wijn kan maken.
Ik denk eerder dat Imi heel verlegen is. Vond hem vanmiddag leuk met de jongens in de keukenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:02 schreef Loveable het volgende:
[..]
Wel erg jammer eigenlijk, denk dat wel een leuke aardig gozer is..maar wie weet komt die nog meer tot leven als de groep kleiner is?
Vind Zoë een hoop onzin zeggenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het een open gesprek
Waarin jeff echt wel rake dingen zegt
en vraagt waarom ze mensen als winnaar ziet
Mirthe zei gisteren ook zoiets over haar relatie met Kenzy.quote:
Daar is die wel op zijn plek samen met Rupi.. Ook wel mooi toen Jeff en Isaac aan t koken warenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Imi heel verlegen is. Vond hem vanmiddag leuk met de jongens in de keuken
En die mag ik onzin vinden.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hoezo is het onzin, dat is haar mening en gevoel?
nee hij weet zeker dat hij dit wint..quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:07 schreef Loveable het volgende:
Jeff wil een keer mee doen aan ER, want hij denkt dat ie dat wel kan winnen
Waarom vind je dat onzin?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:06 schreef engine het volgende:
Zoë haar terechte winnaars zijn Jeff, Isaac, Marciano en GJ. Ja dat vind ik onzin.
Als ze Wanda had gezegd, was het goed geweestquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:06 schreef engine het volgende:
Zoë haar terechte winnaars zijn Jeff, Isaac, Marciano en GJ. Ja dat vind ik onzin.
En maar granaten staat te vangenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mag uiteraard..
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
nee hij weet zeker dat hij dit wint..
Nou als die mee doet ga ik zeker weten kijkenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
De meest fanatieke mensen liggen er vaak snel uitquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hij is zijn roeping misgelopenquote:
Het woordje terechte winnaars. Ze ziet dus alleen vier mannen als terecht toekomstig winnaar.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Waarom vind je dat onzin?
Ik zie Isaac en Marciano ook nog wel winnen
leuk verzonnen hoor D.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:57 schreef D. het volgende:
Al 7 deelnemers
JAA / [WINACTIE] Voorspel de JAA top 10, en de winnaar!
Zal ik dat anders gewoon zelf even blijven bepalen?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als ze Wanda had gezegd, was het goed geweest
Nah.. vind dat hij nare trekjes heeft. Hij is erg gierig en dat hebben we eerder al kunnen zien toen hij niet wilde delen toen anderen helemaal geen eten meer hadden. Zelf kan zijn bord niet vol genoeg liggen en hij schept ook altijd meer op dan iemand anders. Zo komt hij nooit voor zijn mening uit en lult maar wat met de anderen mee en zal ook nooit het voortouw nemen en altijd afwachtend zijn. Verder doet hij nooit iets uit zichzelf in de loods.. nou ja behalve dan een pubquiz maken en iets op een Jip en Janneke manier iets presenteren.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:02 schreef Loveable het volgende:
[..]
Wel erg jammer eigenlijk, denk dat wel een leuke aardig gozer is..maar wie weet komt die nog meer tot leven als de groep kleiner is?
Dat mag zij vinden toch?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:09 schreef engine het volgende:
[..]
Het woordje terechte winnaars. Ze ziet dus alleen vier mannen als terecht toekomstig winnaar.
Zoë zegt ook wel rake dingen vind ik.. leuk gesprek hebben zequote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het een open gesprek
Waarin jeff echt wel rake dingen zegt
en vraagt waarom ze mensen als winnaar ziet
En dan mag ik dat onzin vinden toch?quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij is zijn roeping misgelopen
Mimi speler
Hakim van sesamstraat
Ik vind dat ze het aardig goed zietquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:11 schreef engine het volgende:
[..]
En dan mag ik dat onzin vinden toch?
Echt wtf
Ik ook al niet meerquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoor hem zingen, ik durf niet te kijken
Dat zeggen er meerdere daar.. nou dat gaat em echt niet worden. Er heeft nog nooit iemand uit zo’n reality programma meegedaan.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:07 schreef Loveable het volgende:
Jeff wil een keer mee doen aan ER, want hij denkt dat ie dat wel kan winnen
tegenwoordig zijn het bijna allemaal semi bekende nederlandersquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zeggen er meerdere daar.. nou dat gaat em echt niet worden. Er heeft nog nooit iemand uit zo’n reality programma meegedaan.
Vooral na de DJ boothquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:13 schreef greysbones het volgende:
en Ima kan ook met Jeff
ook zo bijzonder
Nee is leukquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:15 schreef greysbones het volgende:
wil iemand de mic van Kim afpakken
Doe jij ffquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:15 schreef greysbones het volgende:
Ergens kan ik dat ook wel een beetje begrijpen. Janet is echt niet altijd aardig en kan heel erg een sneer geven en vaak onterecht dan ook nog.quote:
dat zei ik tochquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:16 schreef utopia2.0 het volgende:
Waarom is er een feest of wat er op moet lijken
Is al achterin haar strot geduwd, kon het niet latenquote:
Ah ze is alweer stilquote:
Zelfs dan maakt ze nog lawaai gok ikquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is al achterin haar strot geduwd, kon het niet laten
Het klinkt walgelijk, maar moet bekennen dat ik hier om haar zit te lachenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:15 schreef greysbones het volgende:
Heeft idd niet geholpenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zelfs dan maakt ze nog lawaai gok ik
Maar nog nooit iemand uit BB DGK of Utopia.. niet uit dat soort programma’s.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
tegenwoordig zijn het bijna allemaal semi bekende nederlanders
Tis echt een bootwerkerquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:15 schreef greysbones het volgende:
Zit Martin ondertussen al aan de drank?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:20 schreef D. het volgende:
Zou er weer geel vallen vanavond?
Is toch min of meer traditie
Van mij mag hetquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:20 schreef D. het volgende:
Zou er weer geel vallen vanavond?
Is toch min of meer traditie
nee al die youtubersquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar nog nooit iemand uit BB DGK of Utopia.. niet uit dat soort programma’s.
ik stoor mij meer aan haar luidruchtige tokkie gedrag. dan aan zijn wat aparte dance movesquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:20 schreef lojanda het volgende:
[..]
Tis echt een bootwerkerzo als Bern vrouwelijk is is zij mannelijk
Ja dat is idd ook heel erg om te zien.. heb ik ook helemaal niets mee. Maar die YouTubes hebben wel een grote invloed op al die jongeren die ER volgen. Wat ik wil zeggen is hoe ze erbij komen dat die programmamakers zitten te wachten op deze zogenaamde bekende Nederlanders.. na het programma hoor of zie je daar niets meer van.quote:
Dat magquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:24 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik stoor mij meer aan haar luidruchtige tokkie gedrag. dan aan zijn wat aparte dance moves
het is net als die youtubersquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja dat is idd ook heel erg om te zien.. heb ik ook helemaal niets mee. Maar die YouTubes hebben wel een grote invloed op al die jongeren die ER volgen. Wat ik wil zeggen is hoe ze erbij komen dat die programmamakers zitten te wachten op deze zogenaamde bekende Nederlanders.. na het programma hoor of zie je daar niets meer van.
Ziet er niet uit, sterker, zonder is mooierquote:
Dat denk ik juist wel hoor.. kijk maar eens naar hoeveel volgers ze hebben. Dan zijn de kijkerscijfers van EJVJL helemaal niets.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is net als die youtubers
die zijn ook niet allemaal heel erg bekend
Dat bedoel ik met haar! zo typerend......ze is een stokerquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:30 schreef greysbones het volgende:
Zoe
ik was net met Jeff in gesprek
maar die had allemaal complottheorieën
![]()
![]()
kind begon er zelf over![]()
mag ik radenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:32 schreef engine het volgende:
Nog 11 bier in de koelkast? Zullen we wat verstoppen?
Daar zitten ze wel graag als ze gedronken hebben.. Wanda heeft er laatst uren gezeten met Jasper toen ze allebei erg dronken waren..quote:
Magquote:
Het maakt 'm allemaal niets uitquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:35 schreef puzziepie het volgende:
JW heeft zoveel tieten gezien in zijn leven
Ik gok Thaise tietjes, met nadruk tietjesquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:35 schreef puzziepie het volgende:
JW heeft zoveel tieten gezien in zijn leven
niet haar paperclipquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:36 schreef Deisyy het volgende:
Wendy heeft de liefde van haar leven gevonden. De droger.
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:36 schreef Deisyy het volgende:
Wendy heeft de liefde van haar leven gevonden. De droger.
Yepquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:36 schreef puzziepie het volgende:
Met Esther wordt er geen bed gedeeld maar Babbel ziet hij wel zitten
Kan hij niet aan zegt zequote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:36 schreef puzziepie het volgende:
Maar Babette zegt even later dat dat de oplossing niet isquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:37 schreef D. het volgende:
Babette gaat bij JW in bed liggen zodat Esther van JW kan afkicken
jaquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:38 schreef engine het volgende:
Babbel ziet er echt heel lelijk uit in de close up die de camera nu heeft.
Kan mij daar dan ook wel iets bij voorstellenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:36 schreef puzziepie het volgende:
Nee, Esther gaat wraak nemen danquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar Babette zegt even later dat dat de oplossing niet is
Vraagt ie dat aan Esther en Janet?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:35 schreef Deisyy het volgende:
JW: Ik heb gehoord dat als 1 van jullie een tiet laten ze we een kwartier langer muziek krijgen
Dat rijmde op JW's: Het is wat het isquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:38 schreef greysbones het volgende:
Zoe
Sperma is dikker dan pis
ok dan
Van dat soort uitspraken van haar knap ik helemaal afquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:38 schreef greysbones het volgende:
Zoe
Sperma is dikker dan pis
ok dan
Denk dat niemand er echt leuk uitziet, wanneer je een camera op 1cm van je snufferd krijgtquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:38 schreef engine het volgende:
Babbel ziet er echt heel lelijk uit in de close up die de camera nu heeft.
Neequote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:39 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Vraagt ie dat aan Esther en Janet?
Babbel is zo gek als een deurquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kan mij daar dan ook wel iets bij voorstellen
Ik zie Erik al voor mequote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:38 schreef Deisyy het volgende:
JW zou willen dat Esther verliefd werd op Erik.
Als JW er werk van maakt, gaat het hem lukken ook nog denk ik.quote:
zij is 30 jaar te oud voor hemquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:38 schreef HappyCharly het volgende:
JW: ik zou willen dat ze verliefd werd op Erik
Dat denk ik nietquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als JW er werk van maakt, gaat het hem lukken ook nog denk ik.
ze ziet er gewoom prima uit. camera zo dichtbij is nooit charmantquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Denk dat niemand er echt leuk uitziet, wanneer je een camera op 1cm van je snufferd krijgt
klikkenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:41 schreef Flow3r het volgende:
Nu weten we nog niet waarom Mariciano Wendy weg kwam halen
@KimW weet jij het?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:41 schreef Flow3r het volgende:
Met Wendy wel, Babette heb ik wat twijfels bijquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:41 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik zou wel een avondje willen stappen met Babette en Wendy. Kun je lol mee hebben denk ik.
Preciesquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ze ziet er gewoom prima uit. camera zo dichtbij is nooit charmant
Nou echt nietquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als JW er werk van maakt, gaat het hem lukken ook nog denk ik.
ikhoudervanquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:42 schreef pingu66 het volgende:
Babbel heeft niet veel drank nodig om zich te gedragen als een dronkenlor
die zou dolgraag analyseren waarom jij een plaatje van een mol gebruikt op een forumquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:42 schreef D. het volgende:
[..]
Met Wendy wel, Babette heb ik wat twijfels bij
Mwoah....quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ze ziet er gewoom prima uit. camera zo dichtbij is nooit charmant
Sigaret klikken voor hem.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:41 schreef Flow3r het volgende:
GJ komt al to the rescue!quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:42 schreef pingu66 het volgende:
Babbel heeft niet veel drank nodig om zich te gedragen als een dronkenlor
Ach gezellig johquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:42 schreef D. het volgende:
[..]
Met Wendy wel, Babette heb ik wat twijfels bij
Dat kan ik prima uitleggenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
die zou dolgraag analyseren waarom jij een plaatje van een mol gebruikt op een forum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |