ik zeg ook niet dat ze de irritantste is wanda en kenzi vind ik zeker ergerquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik vind Esther en Kenzy veel irritanter dan Zoe.
Wendy en Jeff boven aanquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
rent ze gillend de poort uit
Kan me niet voorstellen dat hij die chagrijnige Sasha trekt als ze straks thuis zijn.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:50 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Is wel zonde. Hij is wel een leuke gozer om te zien hij heeft een vrouw nodig die wat meer losser is dan Sascha
geen ideequote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:54 schreef Swannsy het volgende:
Martin schonk net een bodempje rode wijn in en dronk zelf van het glas (20:50u), of zag ik dat niet goed??
Net broer en zus inderdaadquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
al best lang
soms haten ze elkaar en meestal gaat het prima
feestje vieren dan weer nietquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:56 schreef HappyCharly het volgende:
[ afbeelding ]
De man kan ook al basketballen
Vind haar niet zo veel aan ze mag van mij wel weg eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:53 schreef Loveable het volgende:
Zoe mag van mij wel bij de laatste 10 zitten
En ook achteruitquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:56 schreef HappyCharly het volgende:
[ afbeelding ]
De man kan ook al basketballen
Hij kan niet tegen die drukte volgens mijquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:55 schreef Loveable het volgende:
Erik is maar naar buiten gegaan om een potje te basketballen
Soms is ze idd best een leuke meid maar ook soms knap ik helemaal af van wat er uit haar mond komt.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vind ik ook, zoals ze net in dat gesprek met Jeff ook zei dat hij het beter leuk kan hebben dan zich met de pest in zijn lijf druk maakt om complottheoriën.
Jeff zegt dat ook wel eensquote:
Jappiequote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:57 schreef puzziepie het volgende:
Goed punt: waarom wordt er niet op Sas en Bern gestemd
ze gaan echt als broer en zus met elkaarquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeff zegt dat ook wel eens
dat hij Zoe als zusje ziet en hoopt dat ze ver komt
(een andere keer zegt hij het tegenovergestelde![]()
)
Nou heeft hij het dan toch nog een uurtje volgehouden..quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:54 schreef Swannsy het volgende:
Martin schonk net een bodempje rode wijn in en dronk zelf van het glas (20:50u), of zag ik dat niet goed??
Ik vind dat ze wel iets veranderd is in positieve zin.. Heb liever een Bern JW of Esther weg gaat of Ima en Sasquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind haar niet zo veel aan ze mag van mij wel weg eerlijk gezegd
Ja dat is soms echt baggerquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Soms is ze idd best een leuke meid maar ook soms knap ik helemaal af van wat er uit haar mond komt.
Meestal zit ie er toch gewoon bij op de bank?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij kan niet tegen die drukte volgens mij
Doet hij altijd met die feestjesquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:55 schreef engine het volgende:
Erik gaat maar eens een balletje werpen buiten..
Gezelligquote:
Snap ik ook echt niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:57 schreef puzziepie het volgende:
Goed punt: waarom wordt er niet op Sas en Bern gestemd
Feestjes vindt ie geen (basket}bal aanquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:55 schreef engine het volgende:
Erik gaat maar eens een balletje werpen buiten..
Klopt denk ik ook welquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:59 schreef puzziepie het volgende:
Als Mirthe Kenzi of Wanda wint ligt Jeff eruit
Dat wisselt idd nogal eensquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeff zegt dat ook wel eens
dat hij Zoe als zusje ziet en hoopt dat ze ver komt
(een andere keer zegt hij het tegenovergestelde![]()
)
lekker mannelijkquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:00 schreef HappyCharly het volgende:
Hoe Bern danst vind ik zo'n afknapper...
Hoe ie praat ookquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:00 schreef HappyCharly het volgende:
Hij houdt er niet zo van, is hem te drukquote:
Ik zou echt de dansvloer/ zaal uitgaan als mijn man er zo zou staanquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:00 schreef HappyCharly het volgende:
Ima mag van mij ook wel weg.. die zie of hoor je de hele dag niet en als hij dan eens een keer te zien is zegt hij nietsquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:58 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ik vind dat ze wel iets veranderd is in positieve zin.. Heb liever een Bern JW of Esther weg gaat of Ima en Sas
Mag uiteraard..quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mag uiteraard..
maar vind het zo wonderlijk dat sas daar niet op afknapt... als ze meer op 'stoere mannen' valt..
en bern ondertussen het liedje staat uit te beelden..
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik zou echt de dansvloer/ zaal uitgaan als mijn man er zo zou staan
En meningquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:01 schreef D. het volgende:
[..]
Hoe ie praat ook
En dat suffe hoofd natuurlijk
En zijn gebrek aan kennis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |