Als ik Rupi was had ik me toch een partijtje zitten lullen hey!quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:39 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoop dan op slechte kaarten voor martin
Ahh dan snap ik hetquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb een verzameling blokhakken , ik houwdurvan
Worden zo niet dronkenquote:
Bern zit al 6 maanden op een onbewoond eiland met Sasha, alleen Sasha ontsnapt af en toe nog eens.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:41 schreef greysbones het volgende:
Bern heeft verder ook niemand dan Sas En Wanda
Of Zoequote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:44 schreef Flow3r het volgende:
Komop Marciano, zuip een beetje door en ga plezier maken met Wendy![]()
Geen idee maar dat van Janet kwam ineens door de muziek heen.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:44 schreef greysbones het volgende:
moeten ze allemaal 1 voor 1 batterijwisselen?
ja daarna Matinquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:45 schreef engine het volgende:
[..]
Geen idee maar dat van Janet kwam ineens door de muziek heen.
Er gebeurde wel wat iddquote:
Oh dat heb ik niet meegekregen.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja daarna Matin
en daarna Rupie
die waren bijna het hele nummer in beeldquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:48 schreef lojanda het volgende:
I Kissed a Girl and I liked it van Katy Perry
Waarom nu geen beelden van Kenzy en Mirthe..
Komt omdat hij wit is op haar hele blanke huid (denk ik)quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:46 schreef greysbones het volgende:
Wanda heeft best leuke truitjes maar dit is niet 1 die haar heel mooi staat
deze lijkt ook wat strakkerquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Komt omdat hij wit is op haar hele blanke huid (denk ik)
Is wel zonde. Hij is wel een leuke gozer om te zien hij heeft een vrouw nodig die wat meer losser is dan Saschaquote:
Ik vind hem erg vrouwelijk, niet mijn typequote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:49 schreef Thorelf het volgende:
[..]
klopt, maar toch mag ik hem wel!! en zeker zijn uiterlijk
omdat ze Mori de zwakste vindenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:49 schreef puzziepie het volgende:
Iedereen kan winnen ,'zelfs Moraima' , dat zeggen nu allemaal , ik snap niet waarom zij daar altijd voor wordt aangehaald
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:49 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Zij ja ,maar dat slaat nergens opquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
omdat ze Mori de zwakste vinden
neequote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zij ja ,maar dat slaat nergens op
Ik kan haar wel beter hebben dan in het begin. Ze is wel erg gegroeidquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:51 schreef Thorelf het volgende:
nou Zoe er zijn er niet zoveel die irritanter zijn dan jij
ik vind Esther en Kenzy veel irritanter dan Zoe.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:51 schreef Thorelf het volgende:
nou Zoe er zijn er niet zoveel die irritanter zijn dan jij
Ik ook en Eunice ookquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik vind Esther en Kenzy veel irritanter dan Zoe.
Ik hoop daarop , al is het maar eenmaligquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
ik denk dat als ze een popipoll zouden zien ze echt zouden schrikken
Heb ik niet gezienquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:48 schreef Flow3r het volgende:
[..]
die waren bijna het hele nummer in beeld
dan krijgt Wanda een hartverzakkingquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hoop daarop , al is het maar eenmalig
Vind ik ook, zoals ze net in dat gesprek met Jeff ook zei dat hij het beter leuk kan hebben dan zich met de pest in zijn lijf druk maakt om complottheoriën.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik kan haar wel beter hebben dan in het begin. Ze is wel erg gegroeid
Invloed van buitenaf is geen onderdeel van dit programma. Vind dat wel prettig eigenlijk.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hoop daarop , al is het maar eenmalig
Ik heb er niets meequote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:49 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Ja ookquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan krijgt Wanda een hartverzakking
al best langquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Sinds wanneer zij Zoë en Jef goed met elkaar?
Heb een hoop gemist zo te zien.
rent ze gillend de poort uitquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan krijgt Wanda een hartverzakking
Van mij ook.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:53 schreef Loveable het volgende:
Zoe mag van mij wel bij de laatste 10 zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |