Vooral na de DJ boothquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:13 schreef greysbones het volgende:
en Ima kan ook met Jeff
ook zo bijzonder
Nee is leukquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:15 schreef greysbones het volgende:
wil iemand de mic van Kim afpakken
Doe jij ffquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:15 schreef greysbones het volgende:
quote:
* greysbones FOCUSquote:
Ergens kan ik dat ook wel een beetje begrijpen. Janet is echt niet altijd aardig en kan heel erg een sneer geven en vaak onterecht dan ook nog.quote:
dat zei ik tochquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:16 schreef utopia2.0 het volgende:
Waarom is er een feest of wat er op moet lijken
Is al achterin haar strot geduwd, kon het niet latenquote:
Zelfs dan maakt ze nog lawaai gok ikquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is al achterin haar strot geduwd, kon het niet laten
Het klinkt walgelijk, maar moet bekennen dat ik hier om haar zit te lachenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:15 schreef greysbones het volgende:
Heeft idd niet geholpenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zelfs dan maakt ze nog lawaai gok ik
Maar nog nooit iemand uit BB DGK of Utopia.. niet uit dat soort programma’s.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
tegenwoordig zijn het bijna allemaal semi bekende nederlanders
Tis echt een bootwerkerquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:15 schreef greysbones het volgende:
Zit Martin ondertussen al aan de drank?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:20 schreef D. het volgende:
Zou er weer geel vallen vanavond?
Is toch min of meer traditie
Van mij mag hetquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:20 schreef D. het volgende:
Zou er weer geel vallen vanavond?
Is toch min of meer traditie
nee al die youtubersquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar nog nooit iemand uit BB DGK of Utopia.. niet uit dat soort programma’s.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |