ze is er al snel bij gaan zittenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jasper knuffelen met Mirthe, Kenzy en Kim. Wanda zit er met een boze kop naar te kijken![]()
Ik denk dat het door achter is opgedragenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee, ik hoopte dat ze er meer over zouden zeggen, maar helaas.
nee matin was totaal geen probleemquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:50 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Waarom? Martin heeft nog nooit dronken problemen veroorzaakt. Dat was Mexx.
Dat zei ik niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee matin was totaal geen probleem
ik vind er serieus geen knap stukje aan zittenquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind er serieus geen knap stukje aan zitten
0,0
ging even naar stream 2 en het eerste wat ik hoorde.... wanda weer bitchen!!quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze is er al snel bij gaan zitten
ik ook...en ook het vertrek van Kim Kquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat het door achter is opgedragen
Die raakt hem elke dag, krijg ik de indruk. Of hij heeft gewoon een bezopen uitstraling.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:52 schreef Deisyy het volgende:
Jappie heeft de fles ook weer flink geraakt
Ook dat zou zomaar eens kunnen. Want ook die is aardig tekeer gegaan.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:53 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik ook...en ook het vertrek van Kim K
Als er drank is is hij bezopen, verder zie je en hoorje hem niet zo vaakquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die raakt hem elke dag, krijg ik de indruk. Of hij heeft gewoon een bezopen uitstraling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |