aaahhh dat zou natuurlijk ook nog kunnenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:46 schreef Deisyy het volgende:
Martin mag niet meer drinken, zeggen Babs, Wen en JW
Van achter? of van zichzelf?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:46 schreef Deisyy het volgende:
Van zichzelf mag hij dat niet.. het is hem niet opgedragen door achter.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:46 schreef Deisyy het volgende:
Geen idee, ik hoopte dat ze er meer over zouden zeggen, maar helaas.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Van achter? of van zichzelf?
Zichzelf.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Van achter? of van zichzelf?
het zou me niks verbazen als het een 'advies' is van achterquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee, ik hoopte dat ze er meer over zouden zeggen, maar helaas.
Mij ook niet, maar ik lees hier dat het van zichzelf niet mag, al geloof ik Martin ook niet op zijn woordquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
het zou me niks verbazen als het een 'advies' is van achter
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
het zou me niks verbazen als het een 'advies' is van achter
ze is er al snel bij gaan zittenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jasper knuffelen met Mirthe, Kenzy en Kim. Wanda zit er met een boze kop naar te kijken![]()
Ik denk dat het door achter is opgedragenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee, ik hoopte dat ze er meer over zouden zeggen, maar helaas.
nee matin was totaal geen probleemquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:50 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Waarom? Martin heeft nog nooit dronken problemen veroorzaakt. Dat was Mexx.
Dat zei ik niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee matin was totaal geen probleem
ik vind er serieus geen knap stukje aan zittenquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind er serieus geen knap stukje aan zitten
0,0
ging even naar stream 2 en het eerste wat ik hoorde.... wanda weer bitchen!!quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze is er al snel bij gaan zitten
ik ook...en ook het vertrek van Kim Kquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat het door achter is opgedragen
Die raakt hem elke dag, krijg ik de indruk. Of hij heeft gewoon een bezopen uitstraling.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:52 schreef Deisyy het volgende:
Jappie heeft de fles ook weer flink geraakt
Ook dat zou zomaar eens kunnen. Want ook die is aardig tekeer gegaan.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:53 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik ook...en ook het vertrek van Kim K
Als er drank is is hij bezopen, verder zie je en hoorje hem niet zo vaakquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die raakt hem elke dag, krijg ik de indruk. Of hij heeft gewoon een bezopen uitstraling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |