abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 woensdag 8 februari 2023 @ 18:27:38 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_207910508
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 08:35 schreef maily het volgende:
Ze gaan toch niet trouwen dus!

De diverse instagrams:

AH6: https://instagram.com/andrehazes
Monique: https://instagram.com/moniquenoell
Sarah: https://www.instagram.com/sarahvansoelen/
Rachel: https://www.instagram.com/rachelhazes/
Roxeanne: https://www.instagram.com/roxeannehazes/

[ afbeelding ]

TLDR:
April 2018: André Hazes en Monique Westenberg zijn uit elkaar

September 2019 :André Hazes en Monique Westenberg zijn weer uit elkaar

December 2020: André Hazes en Monique Westenberg verloofd!

Maart 2021:André Hazes en Monique Westenberg zijn uit elkaar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
9 november 2019:André Hazes bevestigt breuk met Monique

André Hazes bevestigt breuk met Monique
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bericht van Monique op haar Instagram
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

10 november 2019:Bridget is nieuwe liefde André Hazes!'


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
17 februari 2020: André Hazes en Bridget Maasland zijn alweer uit elkaar

André en Bridget maken bekend dat hun relatie over is (mede mogelijk gemaakt door ons O-) ). Onder andere de media en alle negatieve reacties krijgen de schuld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

28 februari 2020: André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.


André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
12 december 2020: André vraagt Monique ten huwelijk:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 maart 2021:André Hazes en Monique Westenberg opnieuw uit elkaar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verklaring Monique op Instagram:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Voor DEZE vrouw verliet Dre Monique
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al snel gaan de geruchten dat Sarah zwanger is:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
De covers eerste week
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met dank aan rubbereend:
De meest toepasselijke liedjes bij de André Hazes-soap

Voor de laatste nieuwtjes:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Biografie Adreen;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier weer door.

[ afbeelding ]

@totebel bedacht de, inmiddels fameuze naam Gecremeerde Kroket _O_

quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 15:53 schreef totebel het volgende:

[..]
Ik snap je punt, maar.......

Mijn opa en oma hebben mij van mijn geboorte af aan genegeerd en mij ooms en tantes ook, omdat ze mijn moeder niet mochten. Een kind mag je nooit de inzet laten zijn van een ruzie, niet als grootouders en niet als ouders. Het kind is daar geen partij in.

Ik ben nu bijna 50. Mijn grootouders leven niet meer, maar ik heb het ze wel altijd kwalijk genomen. Mijn ooms en tantes hebben geen kinderen en zijn op een leeftijd dat ze mantelzorg nodig gaan hebben. Nu hebben ze opeens wel interesse in me, maar dat is wel te laat.

On topic: als Raggel oprecht zou zijn, zou de zit niet via de media uit vechten en had ze sowieso vanaf t begin eens een keer gedaan wat ze nu beweert: anderen respecteren.

Want, als het waar zou zijn wat ze zegt, dan zou ik dat erg onverstandig vinden van Monique, hoewel wel heel begrijpelijk.

Maar die gecremeerde kroket liegt sowieo: hartepijn...terwijl iedereen weet dat ze een zwart gat heeft zitten op de plek waar bij ieder ander een hart zit
:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 8 februari 2023 @ 20:53:11 #2
7889 tong80
Spleenheup
pi_207913326
Twee en half uur geleden dit topic geopend.

Nog geen bitterbal aangebrand.

Trusten.

Hoe zou neuken met een kroket voelen ?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_207915002
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 20:53 schreef tong80 het volgende:
Twee en half uur geleden dit topic geopend.

Nog geen bitterbal aangebrand.

Trusten.

Hoe zou neuken met een kroket voelen ?

:T
Heet.
pi_207915415
Morgen showtime, de rechtzaak van Rox VS Rachel.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 9 februari 2023 @ 00:41:40 #5
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_207917299
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2023 00:33 schreef Za het volgende:

[..]
Weet je, het zal allemaal wel.
Er spreekt een hoop woede uit je post over iemand die je waarschijnlijk nog nooit ontmoet hebt.

Feit blijft dat ze als kind is opgezadeld met zwaar aan de alcohol verslaafde pedofiel, jij zegt hierop:
[..]
Dat zou ik eens moeten proberen te zeggen over een vermeend 15 jarig Borsato slachtoffer, plus nog alle andere shit die je over haar post, wat een onzinnige rant.
Je laat je echt teveel meeslepen door de roddelbladen.

Feit is dat deze vrouw als kind een bizar leven kreeg, ik wens haar alle goede.

Iedereen die haar denkt te moeten uitschelden, zoals Coldewijer is van niveautje aso.
Het zal je misschien verbazen maar er is echt geen moment van de dag dat ik aan Roggel denk, tenzij ik dit topic weer omhoog zie kruipen in MyAT en het open. Rachel is toch ook gewoon een feeks, of wat? Daar hoef je haar echt niet persoonlijk voor te kennen. Er wordt hier al minimaal 80% van de topics uit deze reeks over haar heen gekotst. En terecht.

We weten allemaal dat ze voormalig vrienden en haar dochter aanklaagt. We weten ook dat ze nogal een trigger finger heeft als het aankomt op de telefoon van haar advocaat en de meest onbenullige zaken start. Dit gaat al jaren terug. We weten ook dat zij Story voedt met troep over anderen en dat ze de relatie van André met Monique bewust probeerde te saboteren. Vertel mij maar dat ze zielig is, :'). Dat is je niet te veel (niet ‘teveel’) laten meeslepen door roddelbladen, dit zijn gewoon bekende feiten. Daar kan je mij niet de schuld van geven.

De vrouw is bijna 53 jaar en nu is het sneu dat ze gebrouilleerd is met haar kinderen en gecremeerde kroket wordt genoemd? En overigens ook nog liegt dat het nooit om die kroket-uitspraak ging maar hem wel degelijk zelf heeft meegenomen in de rechtszaak want ‘gecremeerd’ is ‘kwetsend want de dood’.

Als je vindt dat er haat door mijn post sijpelt ( :') ) dan zou er al helemaal geen haar op je hoofd moeten zijn die Rachel zielig vindt. Hooguit ziekig. Want dat zie ik wel.

En doe niet alsof ik vind dat er geen misbruik van haar is gemaakt als kind en zeg dat het haar eigen schuld is. De enige die dat ziet in mijn post ben jij. Ik zei dat zij het niet erg lijkt te vinden omdat ze er graag gebruik van maakt als er iets te winnen (lees: geld) is. En dan doel ik niet op schadevergoeding etc. Dat is in geen geval te vergelijken met bijvoorbeeld de slachtoffers uit The Voice. De vrouw gaat over lijken en daar heeft ze geen enkel probleem mee.

Ik wens haar een mogelijkheid tot liefde en empathie voelen toe. En een drang om eens in de spiegel te kijken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 9 februari 2023 @ 00:44:25 #6
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_207917309
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 22:42 schreef ootjekatootje het volgende:
Morgen showtime, de rechtzaak van Rox VS Rachel.
Ben echt benieuwd.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_207917402
quote:
17s.gif Op donderdag 9 februari 2023 00:41 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Het zal je misschien verbazen maar er is echt geen moment van de dag dat ik aan Roggel denk, tenzij ik dit topic weer omhoog zie kruipen in MyAT en het open. Rachel is toch ook gewoon een feeks, of wat? Daar hoef je haar echt niet persoonlijk voor te kennen. Er wordt hier al minimaal 80% van de topics uit deze reeks over haar heen gekotst. En terecht.

We weten allemaal dat ze voormalig vrienden en haar dochter aanklaagt. We weten ook dat ze nogal een trigger finger heeft als het aankomt op de telefoon van haar advocaat en de meest onbenullige zaken start. Dit gaat al jaren terug. We weten ook dat zij Story voedt met troep over anderen en dat ze de relatie van André met Monique bewust probeerde te saboteren. Vertel mij maar dat ze zielig is, :'). Dat is je niet te veel (niet ‘teveel’) laten meeslepen door roddelbladen, dit zijn gewoon bekende feiten. Daar kan je mij niet de schuld van geven.

De vrouw is bijna 53 jaar en nu is het sneu dat ze gebrouilleerd is met haar kinderen en gecremeerde kroket wordt genoemd? En overigens ook nog liegt dat het nooit om die kroket-uitspraak ging maar hem wel degelijk zelf heeft meegenomen in de rechtszaak want ‘gecremeerd’ is ‘kwetsend want de dood’.

Als je vindt dat er haat door mijn post sijpelt ( :') ) dan zou er al helemaal geen haar op je hoofd moeten zijn die Rachel zielig vindt. Hooguit ziekig. Want dat zie ik wel.

En doe niet alsof ik vind dat er geen misbruik van haar is gemaakt als kind en zeg dat het haar eigen schuld is. De enige die dat ziet in mijn post ben jij. Ik zei dat zij het niet erg lijkt te vinden omdat ze er graag gebruik van maakt als er iets te winnen (lees: geld) is. En dan doel ik niet op schadevergoeding etc. Dat is in geen geval te vergelijken met bijvoorbeeld de slachtoffers uit The Voice. De vrouw gaat over lijken en daar heeft ze geen enkel probleem mee.

Ik wens haar een mogelijkheid tot liefde en empathie voelen toe. En een drang om eens in de spiegel te kijken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is gewoon een maf mens, heb nog nooit een leuke foto gezien van haar met een van haar kleinkinderen.

Das triest zeker voor die jongens.
pi_207917466
quote:
17s.gif Op donderdag 9 februari 2023 00:41 schreef ChipsZak. het volgende:

Het zal je misschien verbazen maar er is echt geen moment van de dag dat ik aan Roggel denk, tenzij ik dit topic weer omhoog zie kruipen in MyAT en het open. Rachel is toch ook gewoon een feeks, of wat? Daar hoef je haar echt niet persoonlijk voor te kennen. Er wordt hier al minimaal 80% van de topics uit deze reeks over haar heen gekotst. En terecht.

We weten allemaal dat ze voormalig vrienden en haar dochter aanklaagt. We weten ook dat ze nogal een trigger finger heeft als het aankomt op de telefoon van haar advocaat en de meest onbenullige zaken start. Dit gaat al jaren terug. We weten ook dat zij Story voedt met troep over anderen en dat ze de relatie van André met Monique bewust probeerde te saboteren. Vertel mij maar dat ze zielig is, :'). Dat is je niet te veel (niet ‘teveel’) laten meeslepen door roddelbladen, dit zijn gewoon bekende feiten. Daar kan je mij niet de schuld van geven.

De vrouw is bijna 53 jaar en nu is het sneu dat ze gebrouilleerd is met haar kinderen en gecremeerde kroket wordt genoemd? En overigens ook nog liegt dat het nooit om die kroket-uitspraak ging maar hem wel degelijk zelf heeft meegenomen in de rechtszaak want ‘gecremeerd’ is ‘kwetsend want de dood’.

Als je vindt dat er haat door mijn post sijpelt ( :') ) dan zou er al helemaal geen haar op je hoofd moeten zijn die Rachel zielig vindt. Hooguit ziekig. Want dat zie ik wel.

En doe niet alsof ik vind dat er geen misbruik van haar is gemaakt als kind en zeg dat het haar eigen schuld is. De enige die dat ziet in mijn post ben jij. Ik zei dat zij het niet erg lijkt te vinden omdat ze er graag gebruik van maakt als er iets te winnen (lees: geld) is. En dan doel ik niet op schadevergoeding etc. Dat is in geen geval te vergelijken met bijvoorbeeld de slachtoffers uit The Voice. De vrouw gaat over lijken en daar heeft ze geen enkel probleem mee.

Ik wens haar een mogelijkheid tot liefde en empathie voelen toe. En een drang om eens in de spiegel te kijken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In alle eerlijkheid nee.
Blijkbaar zijn er geschriften waarin al haar handelingen beschreven staan, maar ik heb ze niet gelezen. Het interesseert me ook niet.

Verders verdraai je mijn post op meerdere fronten, ik heb het woord haat niet gebruikt, evenmin gesuggereerd dat jij zou vinden dat het misbruik haar eigen schuld is.
pi_207918690
Kunnen we ergens rox vs Rachel ergens live volgen?
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_207918723
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 09:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
Kunnen we ergens rox vs Rachel ergens live volgen?
Ja vanaf 15:00, reality-fbi op Instagram.
  donderdag 9 februari 2023 @ 12:03:23 #11
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_207920432
quote:
17s.gif Op donderdag 9 februari 2023 00:41 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Het zal je misschien verbazen maar er is echt geen moment van de dag dat ik aan Roggel denk, tenzij ik dit topic weer omhoog zie kruipen in MyAT en het open. Rachel is toch ook gewoon een feeks, of wat? Daar hoef je haar echt niet persoonlijk voor te kennen. Er wordt hier al minimaal 80% van de topics uit deze reeks over haar heen gekotst. En terecht.

We weten allemaal dat ze voormalig vrienden en haar dochter aanklaagt. We weten ook dat ze nogal een trigger finger heeft als het aankomt op de telefoon van haar advocaat en de meest onbenullige zaken start. Dit gaat al jaren terug. We weten ook dat zij Story voedt met troep over anderen en dat ze de relatie van André met Monique bewust probeerde te saboteren. Vertel mij maar dat ze zielig is, :'). Dat is je niet te veel (niet ‘teveel’) laten meeslepen door roddelbladen, dit zijn gewoon bekende feiten. Daar kan je mij niet de schuld van geven.

De vrouw is bijna 53 jaar en nu is het sneu dat ze gebrouilleerd is met haar kinderen en gecremeerde kroket wordt genoemd? En overigens ook nog liegt dat het nooit om die kroket-uitspraak ging maar hem wel degelijk zelf heeft meegenomen in de rechtszaak want ‘gecremeerd’ is ‘kwetsend want de dood’.

Als je vindt dat er haat door mijn post sijpelt ( :') ) dan zou er al helemaal geen haar op je hoofd moeten zijn die Rachel zielig vindt. Hooguit ziekig. Want dat zie ik wel.

En doe niet alsof ik vind dat er geen misbruik van haar is gemaakt als kind en zeg dat het haar eigen schuld is. De enige die dat ziet in mijn post ben jij. Ik zei dat zij het niet erg lijkt te vinden omdat ze er graag gebruik van maakt als er iets te winnen (lees: geld) is. En dan doel ik niet op schadevergoeding etc. Dat is in geen geval te vergelijken met bijvoorbeeld de slachtoffers uit The Voice. De vrouw gaat over lijken en daar heeft ze geen enkel probleem mee.

Ik wens haar een mogelijkheid tot liefde en empathie voelen toe. En een drang om eens in de spiegel te kijken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik herken in haar gewoon de toxische ouder die je doet geloven dat wat verwrongen en fout is in je opvoeding normaal is totdat je je weet los te wringen en het contact verbreekten en van een normale volwassene leert dat het anders kan, waarna jij door je toxische ouder wordt neergezet als de boeman en het ondankbare kind. Herken me daarin eigenlijk heel erg in Roxeanne Hazes.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  donderdag 9 februari 2023 @ 12:24:40 #12
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_207920703
quote:
2s.gif Op donderdag 9 februari 2023 12:03 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Ik herken in haar gewoon de toxische ouder die je doet geloven dat wat verwrongen en fout is in je opvoeding normaal is totdat je je weet los te wringen en het contact verbreekten en van een normale volwassene leert dat het anders kan, waarna jij door je toxische ouder wordt neergezet als de boeman en het ondankbare kind. Herken me daarin eigenlijk heel erg in Roxeanne Hazes.
Ik ook. Dit type moeders zijn doodeng en doen altijd alsof jij overal schuld aan hebt en jij het probleem bent, terwijl zij (denk en hoop ik) dondersgoed weten dat zij zelf de oorzaak zijn.
With love :*
pi_207921152
quote:
2s.gif Op donderdag 9 februari 2023 12:03 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Ik herken in haar gewoon de toxische ouder die je doet geloven dat wat verwrongen en fout is in je opvoeding normaal is totdat je je weet los te wringen en het contact verbreekten en van een normale volwassene leert dat het anders kan, waarna jij door je toxische ouder wordt neergezet als de boeman en het ondankbare kind. Herken me daarin eigenlijk heel erg in Roxeanne Hazes.
Same.

Ik hoop dat Rox en iedereen met zo'n gedrocht van een moeder ooit dezelfde rust vindt als ik inmiddels heb. De wereld is zo veel leuker nu O+
Spoilers!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 9 februari 2023 @ 13:27:26 #14
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_207921424
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 02:09 schreef Za het volgende:

[..]
In alle eerlijkheid nee.
Blijkbaar zijn er geschriften waarin al haar handelingen beschreven staan, maar ik heb ze niet gelezen. Het interesseert me ook niet.

Verders verdraai je mijn post op meerdere fronten, ik heb het woord haat niet gebruikt, evenmin gesuggereerd dat jij zou vinden dat het misbruik haar eigen schuld is.
Nou, woede dan. Ook goed. Als Rachel je niet interesseert wat zit je hier dan? Dat jij niet weet wat er allemaal feitelijk(!) is gebeurd is helemaal prima natuurlijk maar ik volg deze reeks al een tijdje dus weet wel enigszins wat er zich in het openbaar heeft afgespeeld. Daar baseer ik mijn posts op. Wat er aan feiten op straat ligt, ligt aan feiten op straat.

Imo heb je wel degelijk gesuggereerd dat ik impliceer dat het misbruik haar eigen schuld is. Maar daarover verschillen we dan van mening. Ook zie ik geen verdraaiing in mijn post.

Aangezien het je allemaal toch niet interesseert maakt het verder niet uit toch, :7.

[ Bericht 0% gewijzigd door ChipsZak. op 09-02-2023 13:50:00 ]
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 9 februari 2023 @ 13:29:19 #15
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_207921453
Sneu om te lezen dat er hier meerdere users zijn met een toxische ouder. Sterkte als dat nog nodig is, O+.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 9 februari 2023 @ 13:54:31 #16
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_207921822
Gooi ook even deze erin dan. Er is ook een NL vertaling. Misschien heeft iemand er iets aan, :).
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  donderdag 9 februari 2023 @ 14:16:49 #17
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_207922218
quote:
17s.gif Op donderdag 9 februari 2023 13:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Gooi ook even deze erin dan. Er is ook een NL vertaling. Misschien heeft iemand er iets aan, :).
Thanks: Zelf heb ik beel gehad aan het boek Het helen van je innerlijke kind van Susanne Böhm. Staan goede oefeningen in die me recent erg hebben geholpen. Ik lees ook vaak dan De Fontein heel helend/nuttig moet zijn.

OT: Ergens smul ik van deze rechtszaak maar ergens is het ook intens triest. Een typisch geval van generational trauma dat zich in ieder geval tot Roxeanne heeft ontwikkeld, Roxeanne is degene die het inziet en er therapie voor heeft/heeft gehad. Rachel is slachtoffer door de waanbeelden van haar ouders en zodoende (denk ik) ook slachtoffer van emotionele verwaarlozing: dikke kans dat haar ouders het haar kwalijk hadden genomen als ze met iemand onbekends/anders was thuisgekomen. Als Jan en Friedel al zo meedogenloos waren tegenover Ellen dan waren ze dat vast ook tegen Rachel. En Rachel, die dit gedrag als normaal is gaan zien, gaf dat soort gedrag weer door aan haar eigen kinderen. Roxeanne heeft dus een trauma en Antwee verloor zich in snelle geluksgevoelens: verliefdheid, drugs, alcohol. Ik hoop echt dat Rachel nog eens gedwongen wordt door een rechter tot verplichte therapie. Dat is de enige kans denk ik waarop ze dit soort dingen zelf gaat inzien en een rechter is er hopelijk ook eens klaar mee dat ze steeds nieuwe zaken aanspant. Ja ik weet het, recht gaat uit van redelijkheid van een persoon, kleine kans. Nog kleiner is de kans dat Rach zelf in therapie gaat vanwege haar jeugd. Maar dat is wat ik haar wel gun. Ze is beschadigd en dat is op nationaal podium voor iedereen zichtbaar. En ergens, waarschijnlijk omdat ik er zelf mee te maken heb en nog elke dag puin aan het ruimen ben, begin ik dat toch sneu te vinden.

Ik wens alle betrokken partijen wijsheid en liefde toe, in hoever ze dat naar elkaar kunnen opbrengen.
With love :*
pi_207923092
Saskia Belleman zit bij Hazes, _O- We kunnen de zaak volgen via haar twitteraccount.
pi_207923099
Rox is er zelf niet, Robert en de advocaat wel. Ook Rachel is van de partij.
pi_207923140
twitter
twitter
  donderdag 9 februari 2023 @ 15:33:12 #21
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_207923171
Benieuwd wanneer Guido Rox' afwezigheid gaat omvormen naar iets in de trant van dat Rox weet dat ze ongelijk heeft..
With love :*
pi_207923347
twitter
pi_207923369
twitter
_O-
pi_207923446
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 15:23 schreef ootjekatootje het volgende:
Saskia Belleman zit bij Hazes, _O- We kunnen de zaak volgen via haar twitteraccount.
Echt ik zit het met verbazing te lezen die hele put gaat open *O* *O*
teamROX
Twinning = boring
pi_207923474
Val van de ene in de andere verbazing wat een beerput word er open getrokken😣
pi_207923493
quote:
Goh de advocaat van de tegenpartij zegt.
pi_207923508
quote:
Straks heeft Rachel amper geld
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_207923522
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 16:05 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Straks heeft Rachel amper geld
Nabestaanden pensioen van je kind achter over drukken hebben ze het over
Twinning = boring
pi_207923544
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 16:07 schreef Inca het volgende:

[..]
Nabestaanden pensioen van je kind achter over drukken hebben ze het over
Dat heet wezenpensioen
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  donderdag 9 februari 2023 @ 16:09:50 #30
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207923552
OMG... Saskia bij deze zaak :o
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 9 februari 2023 @ 16:10:48 #31
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207923562
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 16:09 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dat heet wezenpensioen
Nee, er was een apart nabestaandenpensioen voor Roxeanne afgesloten door André Hazes Sr.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 9 februari 2023 @ 16:14:45 #32
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207923606
twitter

twitter

:X
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207923638
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 16:14 schreef Leandra het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
:X
Over de tweede twitterbericht hangt af wat in het testament is beschreven. Als dat niet is beschreven, dan zowel Antwee, Rox en Rachel recht over de activa.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_207923658
Ben benieuwd hoeveel is verdwenen in die bv’s van Rachel en of ze haar huizen moet gaan verkopen.
pi_207923752
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 16:18 schreef quirina het volgende:
Ben benieuwd hoeveel is verdwenen in die bv’s van Rachel en of ze haar huizen moet gaan verkopen.
Ik weet niet of zij vandaag aan het woord komt
Twinning = boring
  donderdag 9 februari 2023 @ 16:24:58 #36
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207923753
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 16:17 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Over de tweede twitterbericht hangt af wat in het testament is beschreven. Als dat niet is beschreven, dan zowel Antwee, Rox en Rachel recht over de activa.
Uit de andere tweets blijkt dat Rachel volgens de advocaat van Roxeanne geen erfgenaam zou zijn omdat er een echtscheidingsprocedure gaande was, die pas na het overlijden van Sr. is stopgezet, niet voor zijn overlijden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207923773
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 16:14 schreef Leandra het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
:X
Zum smullen dit
Sowieso #teamRox
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 9 februari 2023 @ 16:27:37 #38
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207923790
twitter

twitter
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207923793
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 16:24 schreef Leandra het volgende:

[..]
Uit de andere tweets blijkt dat Rachel volgens de advocaat van Roxeanne geen erfgenaam zou zijn omdat er een echtscheidingsprocedure gaande was, die pas na het overlijden van Sr. is stopgezet, niet voor zijn overlijden.
Dan heeft ze wel een probleem
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_207923810
Godsamme, sta je dan, lijnrecht tegenover je moeder/dochter in de rechtbank. Je kan ze ook alleen maar sterkte wensen eigenlijk.
Go hard or go home
pi_207923828
Rox is niet bij de rechtbank
pi_207923847
twitter


Dag Heel Holland zing Hazes :W
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_207923857
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 16:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ twitter ]

Dag Heel Holland zing Hazes :W
GELD TERUG VRAGEN!
pi_207923858
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 16:24 schreef Inca het volgende:

[..]
Ik weet niet of zij vandaag aan het woord komt
Zo meteen mag team Rachel haar zegje doen.
pi_207923868
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 16:32 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Zo meteen mag team Rachel haar zegje doen.
Hoest kuch roggel kuch hoest hoest
  donderdag 9 februari 2023 @ 16:33:31 #46
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207923871
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 16:29 schreef quirina het volgende:
Rox is niet bij de rechtbank
Die wil zo erg niets meer met haar moeder te maken hebben dat ze zelfs niet samen met haar in de rechtbank wil zijn.

/vrije interpretatie brief van Roxeanne
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207923902
twitter


Rob, hou op, _O-
Welke fokker is dit?
pi_207923909
twitter


:r
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_207923923
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 16:33 schreef Leandra het volgende:

[..]
Die wil zo erg niets meer met haar moeder te maken hebben dat ze zelfs niet samen met haar in de rechtbank wil zijn.

/vrije interpretatie brief van Roxeanne
Nee, die was bang dat ze weer een geestelijke terugval zou krijgen, zei haar advocaat aan het begin.
pi_207923938
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 16:36 schreef ootjekatootje het volgende:
[ twitter ]

Rob, hou op, _O-
Welke fokker is dit?
@tong80 ben jij dit?
Twinning = boring
pi_207923939

Door Raggel gezongen.

[ Bericht 3% gewijzigd door quirina op 09-02-2023 16:46:51 ]
  donderdag 9 februari 2023 @ 16:41:06 #52
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207923953
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 16:37 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Nee, die was bang dat ze weer een geestelijke terugval zou krijgen, zei haar advocaat aan het begin.
Als ze ergens samen met haar moeder zou zijn ja.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 9 februari 2023 @ 16:42:14 #53
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207923969
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 16:39 schreef Inca het volgende:

[..]
@:tong80 ben jij dit?
Als Tong al op Twitter zit zal hij zich daar toch wel gewoon Herman noemen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207923984
Wanneer heeft Rachel haar kleinzoons voor het laatst gezien?
Twinning = boring
  donderdag 9 februari 2023 @ 16:43:43 #55
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_207923989
Mèn. Op inhoud is dit echt wel explosief. De advocaat van Rox doet allerlei beweringen die je niet kúnt doen of kunt weten als je geen hard bewijs hebt. Wow. Een niet integere notaris en wat al niet meer. Dit gaat nog wat worden voor Roggel.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  donderdag 9 februari 2023 @ 16:43:58 #56
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207923994
De advocaat van Rachel heeft dus niets inhoudelijks te melden, weerlegt ook niets van wat de advocaten van Roxeanne beweren.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207923999
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 16:42 schreef Leandra het volgende:

[..]
Als Tong al op Twitter zit zal hij zich daar toch wel gewoon Herman noemen?
Herman uit idols? _O-
Twinning = boring
  Miss 200.000.000! donderdag 9 februari 2023 @ 16:45:22 #58
367000 roos94
pi_207924006
  Miss 200.000.000! donderdag 9 februari 2023 @ 16:45:33 #59
367000 roos94
pi_207924008
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 16:44 schreef Inca het volgende:

[..]
Herman uit idols? _O-
I'm a dancer.
For inspiration.
Come on.
  donderdag 9 februari 2023 @ 16:45:38 #60
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207924009
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 16:44 schreef Inca het volgende:

[..]
Herman uit idols? _O-
Nee, uit Zaltbommel.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 9 februari 2023 @ 16:46:30 #61
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207924019
quote:
Hoe toepasselijk tijdens deze zaak :D _O-
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207924043
twitter
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_207924047
Procedure geldt meer dan een interview
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_207924061
Interview zegt niks. Hazes had van alles kunnen zeggen ook omwille van privacy.
  donderdag 9 februari 2023 @ 16:56:26 #65
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_207924129
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 16:50 schreef quirina het volgende:
Interview zegt niks. Hazes had van alles kunnen zeggen ook omwille van privacy.
Was Rachel toen al iet meesteres in manipulatie en heeft ze het hem niet ingefluisterd ofzo? ;)
With love :*
pi_207924265
Roggel verdediging is niet sterk
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_207924370
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
Roggel verdediging is niet sterk
Ze zal zo de verdediging zelf wel gaan doen…
pi_207924382
twitter


_O-
  donderdag 9 februari 2023 @ 17:16:08 #69
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_207924387
Zeg maar gerust heel erg zwak. Wat een advocaat, man man, alleen maar gekruiwagend door papa en wint geen enkele zaak. Van Van Spanje weet ik het niet, maar ik zou nooit of te nimmer Royce de Vries inhuren. Maar ja, wat wil je als je geen erfrechtspecialist inhuurt?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Miss 200.000.000! donderdag 9 februari 2023 @ 17:17:56 #70
367000 roos94
pi_207924414
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:16 schreef Andromache het volgende:
Zeg maar gerust heel erg zwak. Wat een advocaat, man man, alleen maar gekruiwagend door papa en wint geen enkele zaak. Van Van Spanje weet ik het niet, maar ik zou nooit of te nimmer Royce de Vries inhuren. Maar ja, wat wil je als je geen erfrechtspecialist inhuurt?
De hele (bner) wereld hangt aan elkaar van gekruiwagende kinderen, inclus Rox & Dre dus :')
pi_207924419
https://www.ditjesendatjes.nl/rachel-wordt-vandaag-ontmaskerd/

Deze zetten alvast een streep door Hazes. :D
pi_207924456
quote:
Ze hadden nog wat as over van die ouwe?
Go hard or go home
pi_207924474
twitter


_O-
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_207924496
twitter
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Miss 200.000.000! donderdag 9 februari 2023 @ 17:24:47 #75
367000 roos94
pi_207924497

Wat een slechte tekening
pi_207924520
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:24 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een slechte tekening
Ik vind hem wel flatteus :+
pi_207924521
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:24 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een slechte tekening
Ik mis de paneermeel
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_207924523
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 16:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[

Volgens Russchen heeft Roxeanne er een spoedeisend belang bij dat haar moeder stopt zich uit te geven als de wettige erfgenaam van André Hazes. Er zitten een groot evenement, een nieuw album, en het tv-programma 'Hazes is de basis' aan te komen. En dus ook inkomsten. #
twitter ]
Spoedeisend belang, want Roxanne wil dat geld graag in eigen zak.

Zonder de manier waarop haar moeder de legacy van senior tot grote hoogte heeft weten te brengen bijna 2 decennia lang, was er heel geen event als dit geweest.
pi_207924543
twitter
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_207924555
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:26 schreef Za het volgende:

[..]
Spoedeisend belang, want Roxanne wil dat geld graag in eigen zak.

Zonder de manier waarop haar moeder de legacy van senior tot grote hoogte heeft weten te brengen bijna 2 decennia lang, was er heel geen event als dit geweest.
:+
pi_207924590
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:29 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
:+
¿
pi_207924594
twitter
pi_207924668
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:33 schreef ootjekatootje het volgende:

"omdat Roxeanne en Israël nauwe banden hebben met de roddelpers en niet schromen om gevoelige informatie rond te strooien"
[ twitter ]
Charmant.

Wie is Israël BTW in deze, dat was toch zo'n Ruinerwold kind?
pi_207924808
twitter
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  donderdag 9 februari 2023 @ 18:13:46 #85
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_207925071
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ twitter ]

_O-
_O- _O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_207925072
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:39 schreef Za het volgende:

[..]
Charmant.

Wie is Israël BTW in deze, dat was toch zo'n Ruinerwold kind?
Oud bestuurder van de Hazes bv.
  donderdag 9 februari 2023 @ 18:14:21 #87
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207925081
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:39 schreef Za het volgende:

[..]
Charmant.

Wie is Israël BTW in deze, dat was toch zo'n Ruinerwold kind?
De bewindvoerder...
Fijn dat je het al teveel moeite vindt om de tweets van de rechtszaak te lezen, maar hier wel van die bizarre nonsens post.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 9 februari 2023 @ 18:17:11 #88
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207925123
Wel godsgeklaagd dat ze durven te stellen dat Roxeanne en de bewindvoerder nauwe banden met de roddelpers hebben, terwijl Rachels bestie Guido den Aantrekker een ongeautoriseerde biografie over André Hazes Jr. uitgeeft...
Over banden met de roddelpers gesproken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Miss 200.000.000! donderdag 9 februari 2023 @ 18:20:35 #89
367000 roos94
pi_207925171
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 18:14 schreef Leandra het volgende:

[..]
De bewindvoerder...
Fijn dat je het al teveel moeite vindt om de tweets van de rechtszaak te lezen, maar hier wel van die bizarre nonsens post.
Naja niet zoveel mensen heten israel in Nederland
pi_207925197
twitter


Za ben jij dat?
pi_207925205
twitter


We gaan polsstok springen
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  donderdag 9 februari 2023 @ 18:29:02 #92
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207925289
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 18:20 schreef roos94 het volgende:

[..]
Naja niet zoveel mensen heten israel in Nederland
Hij was dan ook al compleet met functie genoemd in het topic, dus als je dan over een kind begint dat niet met de zaak te maken kan hebben ben je gewoon aan het trollen.
Los van het feit dat het een achternaam is en er 376 (in 2007) mensen met die achternaam in NL zijn.
Dat is zo ongeveer het dubbele van het aantal mensen met de achternaam Hazes (184 in 2007).
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 9 februari 2023 @ 18:31:51 #93
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_207925333
Dus.. wat denken we?
With love :*
  donderdag 9 februari 2023 @ 18:33:05 #94
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_207925355
We branden een kaars, een kaars voor Rachel van Galen.
Put these foolish ambitions to rest.
  donderdag 9 februari 2023 @ 18:34:11 #95
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207925371
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 18:31 schreef girlnextdoor. het volgende:
Dus.. wat denken we?
Dat dit nog een staartje gaat krijgen.

Vooral de niet voor het overlijden stopgezette echtscheidingsprocedure gaat een probleem worden, voor Rachel.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207925426
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 18:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[ twitter ]

Za ben jij dat?
Nee ik zit hier met Martijn en Marco aan de Chai thee.
pi_207925427
Vallt-er-nog-wat-te-halen van Galen?
  donderdag 9 februari 2023 @ 19:12:54 #99
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207925955
quote:
Dré'sland :D

Ze hadden het met "Crazy for Dré" Dré, de musical ook goed voorzien in 2007.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Miss 200.000.000! donderdag 9 februari 2023 @ 19:20:54 #100
367000 roos94
pi_207926084
quote:
_O-
pi_207926555
quote:
Volgens De Vries is er door Roxeanne geprobeerd om Melvin Producties en de rechten uit intellectuele eigendom te verkopen. Bewindvoerder Israël schreef in 2018 in een mail dat de vennootschap 100% van haar was. "De kinderen hebben er niks over te zeggen." #Hazes
Translate Tweet
4:54 PM · Feb 9, 2023
·
Dus toen het slecht met Rachel ging, probeerde Roxeanne de boel te verpatsen?
pi_207926623
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 18:17 schreef Leandra het volgende:
Wel godsgeklaagd dat ze durven te stellen dat Roxeanne en de bewindvoerder nauwe banden met de roddelpers hebben, terwijl Rachels bestie Guido den Aantrekker een ongeautoriseerde biografie over André Hazes Jr. uitgeeft...
Over banden met de roddelpers gesproken.
Het een sluit het ander niet uit, Yvonne heeft info gebracht die alleen maar uit kamp-Roxeanne afkomstig kon zijn.
pi_207926986
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 19:50 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Het een sluit het ander niet uit, Yvonne heeft info gebracht die alleen maar uit kamp-Roxeanne afkomstig kon zijn.
En van bron Monique.
  Miss 200.000.000! donderdag 9 februari 2023 @ 20:20:54 #105
367000 roos94
pi_207927341
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 20:07 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
En van bron Monique.
Die zogenaamd heel casual de lippen laat tattoeren op het moment van de rechtszaak, alsof ze het niet op de voet volgt ~O>
  donderdag 9 februari 2023 @ 20:42:38 #106
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_207927737
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:26 schreef Za het volgende:

[..]
Spoedeisend belang, want Roxanne wil dat geld graag in eigen zak.

Zonder de manier waarop haar moeder de legacy van senior tot grote hoogte heeft weten te brengen bijna 2 decennia lang, was er heel geen event als dit geweest.
Het zal wel op een vaststellingsovereenkomst uitdraaien.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_207928398
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 20:20 schreef roos94 het volgende:

[..]
Die zogenaamd heel casual de lippen laat tattoeren op het moment van de rechtszaak, alsof ze het niet op de voet volgt ~O>
Her lips are sealed.

Was die lip dan zo scheef? Was me niet eerder opgevallen.
pi_207928448
Deze is ook grappig, Petra is de rechtbanktekenaar.
twitter
  donderdag 9 februari 2023 @ 21:29:23 #109
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207928728
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 19:50 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Het een sluit het ander niet uit, Yvonne heeft info gebracht die alleen maar uit kamp-Roxeanne afkomstig kon zijn.
Hoeft niet altijd kamp de een of de ander te zijn, ik hoor ook wel eens wat via via, dat betekent niet dat als ik zoiets ergens laat vallen dat het ook de bedoeling was dat het uit dat "kamp" kwam.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207928796
Was er niet ook niet een keer geld gejat door die vriendin van Rachel? Marieke ofzo.
Even zoeken…
  donderdag 9 februari 2023 @ 21:54:04 #112
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207929192
Oei, die zelfmoordpoging in 2017 was ook op 9 februari, wat een toeval weer.
https://www.ditjesendatje(...)fmoordpoging-rachel/
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 9 februari 2023 @ 22:23:07 #113
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_207929755
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 21:54 schreef Leandra het volgende:
Oei, die zelfmoordpoging in 2017 was ook op 9 februari, wat een toeval weer.
https://www.ditjesendatje(...)fmoordpoging-rachel/
Zou ze ooit therapie hebben gehad na die zooi? Ik betwijfel het. Ze lijkt me niet iemand die hier ook maar enigszins voor openstaat. En dat kan je een moeder wel kwalijk nemen.

Trieste situatie deze rechtszaak maar ik lees graag de tweets erover, :+.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_207930954
Ik denk dat het hele gedoe tussen Rox en Roggel al vijf jaar speelt.. denk ik..
  vrijdag 10 februari 2023 @ 00:19:39 #115
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207930972
quote:
17s.gif Op donderdag 9 februari 2023 22:23 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Zou ze ooit therapie hebben gehad na die zooi? Ik betwijfel het. Ze lijkt me niet iemand die hier ook maar enigszins voor openstaat. En dat kan je een moeder wel kwalijk nemen.

Trieste situatie deze rechtszaak maar ik lees graag de tweets erover, :+.
Roxeanne? Volgens mij heeft die inmiddels wel therapie gehad, op eigen initiatief, niet dankzij haar moeder.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207931053
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 21:32 schreef quirina het volgende:
Was er niet ook niet een keer geld gejat door die vriendin van Rachel? Marieke ofzo.
Even zoeken…
Stop met zoeken, ja die stonden ook in de rechtbank.

Ik sta er serieus niet van te kijken als Rachel vandaag of morgen er een eind aan maakt.

Een spoor van ellende vanaf haar twaalfde, met als hoogtepunt nu:
Ouders dood
Geen contact met haar kids
Nooit de kleinkinderen ontmoet
Ruzie met alles en iedereen
Haar broodwinning ligt onder vuur
Zuid Nederland viert feest op het nummer gecremeerde kroket.

Haar ouders hebben haar letterlijk op Hazes senior gezet toen ze minderjarig was en dat Koefnoen filmpje is toch wel zoals Nederland er nu naar kijkt.

Mijn visie, ze moet er nu mee stoppen maar als ze morgen dood gevonden wordt, vind ik dat ook weer triest.
Zelfs Klaas moet haar niet.

Welk ziektebeeld heeft Rachel? Ubernarcist of mens met een enorm trauma? Als je als twaalfjarige gedwongen wordt om op die vieze pad te gaan zitten dan snap ik haar jacht op het geld ook wel.
pi_207931446
Haar vader leeft nog, maar daar heeft ze ruzie mee omdat hij ooit de herdenkingsplek heeft aangewezen waar Hazes ligt aan zanger Rob Zorn, terwijl Rachel dit gecreëerd had voor alleen de kinderen. Het schijnt dat niet alles van Hazes met de vuurpijl de lucht is in gegaan.
pi_207931472
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 00:46 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Stop met zoeken, ja die stonden ook in de rechtbank.

Ik sta er serieus niet van te kijken als Rachel vandaag of morgen er een eind aan maakt.

Een spoor van ellende vanaf haar twaalfde, met als hoogtepunt nu:
Ouders dood
Geen contact met haar kids
Nooit de kleinkinderen ontmoet
Ruzie met alles en iedereen
Haar broodwinning ligt onder vuur
Zuid Nederland viert feest op het nummer gecremeerde kroket.

Haar ouders hebben haar letterlijk op Hazes senior gezet toen ze minderjarig was en dat Koefnoen filmpje is toch wel zoals Nederland er nu naar kijkt.

Mijn visie, ze moet er nu mee stoppen maar als ze morgen dood gevonden wordt, vind ik dat ook weer triest.
Zelfs Klaas moet haar niet.

Welk ziektebeeld heeft Rachel? Ubernarcist of mens met een enorm trauma? Als je als twaalfjarige gedwongen wordt om op die vieze pad te gaan zitten dan snap ik haar jacht op het geld ook wel.

Nou, dit dus. Ik kan mij echt niet voorstellen dat een twaalfjarig meisje graag gepaald wilt worden door een dikke, zuipende 35-jarige Andre Hazes. Wat een horror
pi_207931749
Lol. Tante Saskia was erbij.
https://twitter.com/SaskiaBelleman
Is weer eens wat anders dan verslag doen over de Taghies en Brechjes van deze wereld.

Smerige opmerking van Peter junior.
twitter


[ Bericht 35% gewijzigd door superniger op 10-02-2023 09:05:59 ]
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_207932212
twitter
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 10 februari 2023 @ 09:48:20 #121
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_207932512
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 00:19 schreef Leandra het volgende:

[..]
Roxeanne? Volgens mij heeft die inmiddels wel therapie gehad, op eigen initiatief, niet dankzij haar moeder.
Nee, Rachel natuurlijk :+. Ik reageerde immers op een bericht over Rachels zelfmoordpoging. Waarom zou ik Rox aanvallen, ;(?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 10 februari 2023 @ 09:51:51 #122
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_207932566
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 00:46 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Welk ziektebeeld heeft Rachel? Ubernarcist of mens met een enorm trauma? Als je als twaalfjarige gedwongen wordt om op die vieze pad te gaan zitten dan snap ik haar jacht op het geld ook wel.

Het een sluit het ander niet uit. Sommigen zeggen zelfs dat je een narcistische persoonlijkheidsstoornis kan oplopen door trauma. Maar je kan natuurlijk ook gewoon een narcistische persoonlijkheidsstoornis hebben en los daarvan trauma. Of een van de twee. Soit, we zullen het nooit weten, :+.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  vrijdag 10 februari 2023 @ 09:57:47 #123
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207932669
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 09:48 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Nee, Rachel natuurlijk :+. Ik reageerde immers op een bericht over Rachels zelfmoordpoging. Waarom zou ik Rox aanvallen, ;(?
In principe zou ze in die kliniek wel therapie moeten hebben gehad, maar dat was denk ik niet intensief en/of lang genoeg.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207933148
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 08:40 schreef superniger het volgende:
Lol. Tante Saskia was erbij.
https://twitter.com/SaskiaBelleman
Is weer eens wat anders dan verslag doen over de Taghies en Brechjes van deze wereld.

Smerige opmerking van Peter junior.
[ twitter ]

Maar wel aanhalen dat er per abuis geen streep is gezet door de aanvraag tot echtscheiding. Volgens mij begrijpt Royce zelf niet hoe het juridisch werkt als je per abuis iets niet uitvoert. Dan blijft de procedure gewoon lopen, in dit geval de echtscheidingsprocedure. Maar vooral blijven gooien op een administratieve kwestie natuurlijk.
  Miss 200.000.000! vrijdag 10 februari 2023 @ 10:40:12 #125
367000 roos94
pi_207933300
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 10:29 schreef Ericr het volgende:

[..]
Maar wel aanhalen dat er per abuis geen streep is gezet door de aanvraag tot echtscheiding. Volgens mij begrijpt Royce zelf niet hoe het juridisch werkt als je per abuis iets niet uitvoert. Dan blijft de procedure gewoon lopen, in dit geval de echtscheidingsprocedure. Maar vooral blijven gooien op een administratieve kwestie natuurlijk.
Royce snapt geloof ik een hoop niet :+
pi_207933520
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 10:40 schreef roos94 het volgende:

[..]
Royce snapt geloof ik een hoop niet :+
Niet vergelijkbaar maar heb in de praktijk meegemaakt dat een rechter niet zomaar meegaat met het zelf een draai geven aan de interpretatie van erfrecht. Daarbij werd een notaris geschorst wegens nalatigheid en degene die zich verrijkte mocht het niet rechtmatig verkregen deel weer terugbetalen.

Erfrecht is complex maar wat niet van jou is kan je niet toe eigenen als dat niet (juist) is vastgelegd. Ook niet als een notaris daar per abuis in meegaat. De notaris staat niet boven de wet.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 10 februari 2023 @ 11:02:07 #127
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_207933629
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 09:57 schreef Leandra het volgende:

[..]
In principe zou ze in die kliniek wel therapie moeten hebben gehad, maar dat was denk ik niet intensief en/of lang genoeg.
Ja, precies. Ik doelde met 'na die zooi' ook een beetje op de tijd toen alle 'verplichting' eraf was. Al vraag ik me zelfs af of ze überhaupt gedwongen kon worden met therapie mee te doen. Of wellicht enkel in het begin, maar daarna niet meer. Geen flauw idee allemaal. Maar in elk geval lijkt me ze nîet iemand die nu op eigen houtje even dr. Freud opzoekt om haar leven te beteren.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  vrijdag 10 februari 2023 @ 11:56:06 #128
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_207934418
Is er archiefonderzoek gedaan bij de rechtbank? Ofzo?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_207934632
Heeft Peter junior überhaupt ooit een rechtzaak gewonnen? Wel lekker cashen. Uurtje factuurtje sturen naar al die domme bn'ers.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 10 februari 2023 @ 13:13:16 #130
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_207935424
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 12:14 schreef superniger het volgende:
Heeft Peter junior überhaupt ooit een rechtzaak gewonnen? Wel lekker cashen. Uurtje factuurtje sturen naar al die domme bn'ers.
Het is zo’n advocaat die afgezeken zou worden door wijlen zijn pa ware het niet dat het om zijn eigen zoon ging (gaat).

Sowieso komt ook deze De Vries weer net zo onsympathiek over als de OG.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  vrijdag 10 februari 2023 @ 13:20:30 #131
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_207935513
Khalid Kasem had ook een mooie ontsnappingsroute uit de zaak. En De Vries heeft samen met Kasem eerder een andere partner gehad, nog vóór Annemiek van Spanje dus. It stinks...
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_207940134
Peter junior nu bij HLF8.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_207942019
Voor het overlijden zag ik Peter Jr nooit ergens in een rechtzaak. Ik moet zeggen dat ik hem weinig sympathiek vind, verbaal is hij ook niet zo sterk als zijn pa.
  Miss 200.000.000! zaterdag 11 februari 2023 @ 07:33:59 #134
367000 roos94
pi_207945486
Ik vannacht dromen dat yvonne er met mijn vent vandoor ging :') moet wat minder juice volgen denk ik
pi_207946066
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 07:33 schreef roos94 het volgende:
Ik vannacht dromen dat yvonne er met mijn vent vandoor ging :') moet wat minder juice volgen denk ik
En ik dacht dat je @yvonne bedoelde. Ik moet wat minder op FOK! zitten denk ik :@
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Spellchecker zaterdag 11 februari 2023 @ 09:40:30 #136
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207946189
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 07:33 schreef roos94 het volgende:
Ik vannacht dromen dat yvonne er met mijn vent vandoor ging :') moet wat minder juice volgen denk ik
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 09:32 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
En ik dacht dat je @:yvonne bedoelde. Ik moet wat minder op FOK! zitten denk ik :@
_O- _O_
  Miss 200.000.000! zaterdag 11 februari 2023 @ 11:37:16 #137
367000 roos94
pi_207947773

Altijd fascinerend hoe mensen een felicitatie naar een ander, naar zichzelf kunnen draaien
  Spellchecker zaterdag 11 februari 2023 @ 11:40:03 #138
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207947818
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 11:37 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd fascinerend hoe mensen een felicitatie naar een ander, naar zichzelf kunnen draaien
Moet dat kind niet geblurd?
pi_207947882
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 11:40 schreef maily het volgende:

[..]
Moet dat kind niet geblurd?
Nee joh, dat kind heeft haar eigen Instagram. Cadeautje van haar tante is meer volgers, vermoed ik.
pi_207947894
Ik houd de wereld rond van jou :?
pi_207948180
Met muziek van Marco Borsato eronder, die hoeft dus niet gecanceld te worden?
(Vorige week sprong Monique namelijk nog enthousiast op de bandwagon van Smit en Feenstra)
pi_207952270
Ik noem Mo de laatste tijd “moenique”
Beetje moe van dat mens.
pi_207953958
Die Monique is ook wel een aandachtsapparaat eerste klas hè
Alius aliud dicit
pi_207954192
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 11:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik houd de wereld rond van jou :?
Tot de maan en terug, maar dan anders. :P
  zaterdag 11 februari 2023 @ 20:42:40 #145
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_207954804
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 20:11 schreef -Shii- het volgende:

[..]
Tot de maan en terug, maar dan anders. :P
Ik noemde het al eerder en weet al niet meer bij wie, maar dit doet mij een beetje denken aan Mean Girls, waar die Gretchen steeds het woord fetch gebruikt en Regina zegt: Stop saying fetch, it's not going to happen. Het lijkt erop dat Monique een nieuwe fancy zin wil introduceren die nergens op slaat.

Ik ken trouwens helemaal niemand die ik ooit over Monique Westenberg heb gehoord irl, misschien dat zij alleen fans heeft in de randstad?
With love :*
pi_207957711
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 20:11 schreef -Shii- het volgende:

[..]
Tot de maan en terug, maar dan anders. :P
Schattig kinderboek overigens.
pi_207957780
Ik hou van je tot rondom neptunus en de aarde heen.
( kijk dan ga je pas heel ver!)
pi_207957800
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 22:45 schreef quirina het volgende:

[..]
Schattig kinderboek overigens.
Ja, ik heb het vaak voorgelezen. O+
pi_207967122
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 19:58 schreef Mrmime het volgende:
Die Monique is ook wel een aandachtsapparaat eerste klas hè


Hoe bedoel je?
pi_207967286
Ze heeft ook echt die Kruidvat uitstraling.
Go hard or go home
pi_207967445
quote:
17s.gif Op zondag 12 februari 2023 16:43 schreef Noek het volgende:
Ze heeft ook echt die Kruidvat uitstraling.
Klopt, maar dit is van Refined (haha) Department x Channah Koerten

https://refineddepartment.com/

Geen idee wie dat is verder, maar ik gooi deze info even naar jullie toe.
  Spellchecker zondag 12 februari 2023 @ 17:09:01 #152
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207967692
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 16:33 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Hoe bedoel je?
Lekker met je schoenen op de bank ook :r
pi_207973973
Lekker met je luipaardjoggingpak door de Kruidvat . Oranje van de zelfbruiner, geblondeerd met de haarverf van hetzelfde huismerk.
pi_207974568
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 23:34 schreef quirina het volgende:
Lekker met je luipaardjoggingpak door de Kruidvat . Oranje van de zelfbruiner, geblondeerd met de haarverf van hetzelfde huismerk.
Binnenkort, de geblondeerde kroket
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 13 februari 2023 @ 01:00:57 #155
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_207974573
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 11:37 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd fascinerend hoe mensen een felicitatie naar een ander, naar zichzelf kunnen draaien
Ter verdediging van Monique vind ik dit helemaal niet een ‘how can I make this about me’ post. Meisje heeft mooi lang haar trouwens, :@.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 13 februari 2023 @ 01:06:32 #156
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_207974610
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2023 17:09 schreef maily het volgende:

[..]
Lekker met je schoenen op de bank ook :r
Nou, poeh. Wat een drama zeg. Er wordt hier ook echt wel van álles aangegrepen. ‘t Is niet alsof ze op de bank loopt te schijten.

Misschien waren die dingen wel net nieuw en nooit gebruikt (sponsordeal bijvoorbeeld). Of wel maar omdat de bank van leer is doe je even een doekje eroverheen en weg is de zooi.

Wel ziet ze er imo inderdaad als een typische Kruidvat-vrouw uit. Ben fan van luipaardprint maar dit is die goedkope variant ervan* want er zit wel een verschil in stof en vormgeving van zo’n print tussen allerlei luipaardkledingstukken. Afgekeurd dus, :+.

*jaja, ik weet dat veel mensen luipaard sowieso goedkoop vinden
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_207978388
Bij mij staat luipaard print leuk, maar ik haat het!
pi_207978964
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2023 17:09 schreef maily het volgende:

[..]
Lekker met je schoenen op de bank ook :r
Misschien moet die oude versleten leren bank die leren lap wel voorstellen ;)
  Trouwste user 2022 maandag 13 februari 2023 @ 12:19:39 #159
7889 tong80
Spleenheup
pi_207979261
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 11:33 schreef quirina het volgende:
Bij mij staat luipaard print leuk, maar ik haat het!
Roze strings met prikkeldraad staan mij dan weer mooi.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Spellchecker maandag 13 februari 2023 @ 13:46:51 #160
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207980550
quote:
99s.gif Op maandag 13 februari 2023 12:02 schreef praadje het volgende:

[..]
Misschien moet die oude versleten leren bank die leren lap wel voorstellen ;)
_O_
pi_207983482
quote:
17s.gif Op maandag 13 februari 2023 01:06 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Nou, poeh. Wat een drama zeg. Er wordt hier ook echt wel van álles aangegrepen. ‘t Is niet alsof ze op de bank loopt te schijten.

Misschien waren die dingen wel net nieuw en nooit gebruikt (sponsordeal bijvoorbeeld). Of wel maar omdat de bank van leer is doe je even een doekje eroverheen en weg is de zooi.

Wel ziet ze er imo inderdaad als een typische Kruidvat-vrouw uit. Ben fan van luipaardprint maar dit is die goedkope variant ervan* want er zit wel een verschil in stof en vormgeving van zo’n print tussen allerlei luipaardkledingstukken. Afgekeurd dus, :+.

*jaja, ik weet dat veel mensen luipaard sowieso goedkoop vinden
Hier ook dol op een dierenprintje mits goed toegepast met de juiste styling.
Monique IS Kruidvat. Geeft niks, is ook een flinke doelgroep voor. Mogen er gewoon zijn. You do you!
Zelfs als je met je stalpoten op een bank zit, boeiend.
Go hard or go home
pi_207986820
quote:
17s.gif Op maandag 13 februari 2023 01:00 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ter verdediging van Monique vind ik dit helemaal niet een ‘how can I make this about me’ post. Meisje heeft mooi lang haar trouwens, :@.
Je mag ook weinig meer zeggen of mensen komen even vertellen dat het teveel over jezelf gaat. :P
pi_207989363
Ze is duidelijk weer vrijgezel, die post op insta met vier filters en die tong in en uit de mond, waarom doen volwassen vrouwen dat?

En dan die oproep om honden uit Turkije te gaan helpen… :r Dom wijf.

[ Bericht 1% gewijzigd door ootjekatootje op 14-02-2023 10:25:19 ]
pi_207991329
Morgenochtend zit Rachel weer in de rechtzaal, dit keer vanwege haar geschil met Ex vriendin Marieke.
  Miss 200.000.000! dinsdag 14 februari 2023 @ 11:04:01 #165
367000 roos94
pi_207991468
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 10:48 schreef ootjekatootje het volgende:
Morgenochtend zit Rachel weer in de rechtzaal, dit keer vanwege haar geschil met Ex vriendin Marieke.
Kind aan huis :')
pi_207991575
Dat moet toch klauwen vol geld kosten, rechtzaak op rechtzaak?
pi_207991960
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 11:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dat moet toch klauwen vol geld kosten, rechtzaak op rechtzaak?
Misschien heeft ze een strippenkaart?
  dinsdag 14 februari 2023 @ 11:56:12 #168
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_207992132
Maareh de hoeveelste poging tot een Taaaigerprint collectie is dit nu al? We hadden de veerkampjes, Patty Brard met bedrukt taaaiger wc-papier en nu Monique?
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_207994633
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 00:50 schreef ootjekatootje het volgende:

En dan die oproep om honden uit Turkije te gaan helpen… :r Dom wijf.
Want?
Go hard or go home
pi_207994941
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 15:22 schreef Noek het volgende:

[..]
Want?
Dat deed ze vorige week dinsdag, net na de ramp en op dat moment nog duizenden mensen onder het puin. Monique vroeg hoe zij kon helpen met de Turkse honden… Ze zal er wel een verdienmodel inzien, honden uit Turkije naar Nederland halen en ze duur verkopen.
pi_207995078
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 15:46 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Dat deed ze vorige week dinsdag, net na de ramp en op dat moment nog duizenden mensen onder het puin. Monique vroeg hoe zij kon helpen met de Turkse honden… Ze zal er wel een verdienmodel inzien, honden uit Turkije naar Nederland halen en ze duur verkopen.
Meer dan genoeg organisaties focussen op de mensen daar, niks mis met wat aandacht voor de dieren.
  Spellchecker dinsdag 14 februari 2023 @ 16:01:02 #172
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207995133
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 15:57 schreef mootie het volgende:

[..]
Meer dan genoeg organisaties focussen op de mensen daar, niks mis met wat aandacht voor de dieren.
Laat ze lekker daarheen gaan en die beestjes daar helpen.
pi_207995157
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 15:46 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Dat deed ze vorige week dinsdag, net na de ramp en op dat moment nog duizenden mensen onder het puin. Monique vroeg hoe zij kon helpen met de Turkse honden… Ze zal er wel een verdienmodel inzien, honden uit Turkije naar Nederland halen en ze duur verkopen.
Heb je enig idee hoeveel liefdewerk erin gaat om honden uit die kutlanden te halen en om ze überhaupt voor een habbekrats te kunnen slijten?
Go hard or go home
pi_207995206
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 16:01 schreef maily het volgende:

[..]
Laat ze lekker daarheen gaan en die beestjes daar helpen.
Waar staat überhaupt dat ze ze hierheen wil slepen?
Ze wil ze helpen. Misschien wel daar.

Tering, iemand wil een dier helpen. Geef mij 100x liever een mens die wel om levende wezens geeft die overgelaten zijn aan hun lot dan mensen die middenin de nacht gaan lopen janken omdat iemand een dier wil helpen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Deisyy op 14-02-2023 21:23:36 ]
Go hard or go home
pi_207995330
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 16:06 schreef Noek het volgende:

[..]
Waar staat überhaupt dat ze ze hierheen wil slepen?
Ze wil ze helpen. Misschien wel daar.

Tering, iemand wil een dier helpen. Geef mij 100x liever een mens die wel om levende wezens geeft die overgelaten zijn aan hun lot dan mensen die middenin de nacht gaan lopen janken omdat iemand een dier wil helpen.
Als je dieren wilt helpen dan doneer je je geld aan een Stichting voor dieren. Of je brengt zakken voer naar de instanties die spullen inzamelen voor het rampgebied. Zo simpel is het.

[ Bericht 2% gewijzigd door Deisyy op 14-02-2023 21:23:56 ]
  dinsdag 14 februari 2023 @ 17:04:33 #176
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_207995775
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 16:20 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Als je dieren wilt helpen dan doneer je je geld aan een Stichting voor dieren. Of je brengt zakken voer naar de instanties die spullen inzamelen voor het rampgebied. Zo simpel is het.
love & heet
pi_207995948
Een teringhekel krijgen aan een mens wat honden wil helpen.
De mensheid zal wel altijd een mysterie blijven. Ik denk dat er daarom veel ufo's worden gesignaleerd. Ze weten gewoon niet wat ze meemaken.
Go hard or go home
pi_207996117
quote:
9s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 17:25 schreef Noek het volgende:
Een teringhekel krijgen aan een mens wat honden wil helpen.
De mensheid zal wel altijd een mysterie blijven. Ik denk dat er daarom veel ufo's worden gesignaleerd. Ze weten gewoon niet wat ze meemaken.
Ok, Monique probeert geen honden te helpen, Monique zoekt graag aandacht.
En het woord teringhekel is wat ongepast en overdreven niet?
pi_207996252
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 17:45 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ok, Monique probeert geen honden te helpen, Monique zoekt graag aandacht.
En het woord teringhekel is wat ongepast en overdreven niet?
Je kots smiley vond je verder niet over de top?

Ik heb echt helemaal niks met dat Kruidvat mokkel maar kan het enorm waarderen als mensen iig nog iets proberen te influencen zodat onschuldige wezens geholpen kunnen worden. Om daarvan te gaan kotsen en zeggen dat ze er waarschijnlijk een handeltje in wil beginnen, vind ik ongepast. De rijdende rechter heeft gesproken .

[ Bericht 2% gewijzigd door Deisyy op 14-02-2023 21:26:42 ]
Go hard or go home
  Moderator dinsdag 14 februari 2023 @ 23:04:15 #181
184769 crew  Deisyy
pi_208000608
Hier en daar geveegd, blijf uit elkaars haren.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_208000638
quote:
Ik geloof er niks van, Villa is van Hazes en ze is niet getrouwd. Volgens datzelfde platform had Jaimie ook genoeg centen, die heeft nu ook helemaal niks.
pi_208000967
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 23:07 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ik geloof er niks van, Villa is van Hazes en ze is niet getrouwd. Volgens datzelfde platform had Jaimie ook genoeg centen, die heeft nu ook helemaal niks.
Ik vind het ook bedenkelijk die bedragen 😀
pi_208000999
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 23:41 schreef Woonbootjes het volgende:

[..]
Ik vind het ook bedenkelijk die bedragen 😀
Jaimie kon bij haar moeder gaan wonen, volgens het interview met glimworm.
Niet ingeschreven en nergens recht op.

Nu denk ik niet dat André en Monique zo extreem zijn in elkaar niks gunnen, maar zoveel euro’s?
Nee, echt niet. Reclame maken voor de kruitvat en hondenbrokken… en wat gratis fillers en constructies krijgen.

Die krijgt gratis toegang tot wat pretparken, zwembaden en jumpxl maar meer niet.
pi_208001723
Nou… als je goede spondeals kan maken als influencer kan je tonnen per jaar naar binnen harken hoor.
Ik noem bijvoorbeeld even “beautygloss”.
En Monique.. meisje van het kamp.. kampers kennende zijn ook slim met goede dealtjes maken!
Ze zal geen miljoenen verdienen, maar wel leuk genoeg om van te leven.
pi_208001766
Het testament van Hazes is in handen van Privé en andere correspondentie rondom de erfenis. Conclusie geen geld voor Rachel. Op 27 december 2004 is de scheidingsprocedure stop gezet, dus 3 maanden na zijn overlijden.



[ Bericht 3% gewijzigd door JOO op 15-02-2023 06:35:12 ]
  Miss 200.000.000! woensdag 15 februari 2023 @ 06:53:10 #187
367000 roos94
pi_208001798
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 23:07 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ik geloof er niks van, Villa is van Hazes en ze is niet getrouwd. Volgens datzelfde platform had Jaimie ook genoeg centen, die heeft nu ook helemaal niks.
Jaimie heeft niks maar reist iedere maand de wereld over en draagt de duurste merken :')?
pi_208001842
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2023 06:30 schreef JOO het volgende:
Het testament van Hazes is in handen van Privé en andere correspondentie rondom de erfenis. Conclusie geen geld voor Rachel. Op 27 december 2004 is de scheidingsprocedure stop gezet, dus 3 maanden na zijn overlijden.

[ afbeelding ]
Dat is maar een fragmentje.
We willen de hele shit!
pi_208001851
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2023 06:30 schreef JOO het volgende:
Het testament van Hazes is in handen van Privé en andere correspondentie rondom de erfenis. Conclusie geen geld voor Rachel. Op 27 december 2004 is de scheidingsprocedure stop gezet, dus 3 maanden na zijn overlijden.

[ afbeelding ]
Dag geld van Rachel :W
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_208001880
Nou dat weet ik zo net niet. Ze zit wel met haar kont in die bv’s en beschikt over allerlei rechten.
  woensdag 15 februari 2023 @ 07:31:59 #191
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208001897
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 07:28 schreef quirina het volgende:
Nou dat weet ik zo net niet. Ze zit wel met haar kont in die bv’s en beschikt over allerlei rechten.
Dat is de vraag dus nog maar, of ze over allerlei rechten beschikt of zich allerlei rechten heeft toegeëigend.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_208001907
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 07:28 schreef quirina het volgende:
Nou dat weet ik zo net niet. Ze zit wel met haar kont in die bv’s en beschikt over allerlei rechten.
Dan nog. Ze zal een flinke naheffing van de erfenis betalen als dit waar is.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  woensdag 15 februari 2023 @ 08:00:33 #193
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_208002019
Iemand toevallig vandaag bij de kapper om het artikel te lezen? :P
With love :*
  Trouwste user 2022 woensdag 15 februari 2023 @ 09:38:31 #194
7889 tong80
Spleenheup
pi_208002794
Weekblad Privé publiceert de tekst van het laatste testament van André Hazes, opgemaakt drie jaar voor diens dood. En uit die tekst blijkt dat zijn weduwe geschrapt is als erfgenaam.

’De beschikkingen ten behoeve van mijn echtgenote – waaronder begrepen zijn eventuele benoeming tot executeur-testamentair – gelden niet, indien mijn huwelijk met mijn echtgenote door mijn overlijden wordt ontbonden en zich ten tijde van mijn overlijden één van de volgende gevallen voordoet:

– er is een procedure tot echtscheiding of tot scheiding van tafel en bed in rechte aanhangig;

– er is een beschikking tot scheiding van tafel en bed uitgesproken.

In deze gevallen sluit ik mijn echtgenote voor zoveel nodig tevens uit als erfgenaam.’

De moeder van Roxeanne en André jr. zou dus niets erven wanneer er een echtscheidingsprocedure zou lopen. En die liep toen Hazes stierf.

De dochter van Hazes, Roxeanne, heeft een rechtszaak tegen haar moeder aangespannen, omdat ze de erfenis zou hebben gepikt. Dat lijkt dus te kloppen.

Bron(nen): De Telegraaf

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 15 februari 2023 @ 10:50:07 #195
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_208003817
Zou Rox een DNA test kunnen afdwingen bij André jr?
  woensdag 15 februari 2023 @ 11:18:53 #197
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208003886
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 11:14 schreef ootjekatootje het volgende:
Zou Rox een DNA test kunnen afdwingen bij André jr?
Even los van het feit dat de suggestie dat hij geen kind van André Hazes Sr. zou zijn wel heel flauw begint te worden is hij binnen het huwelijk geboren en dus een wettelijk kind van Sr. plus dat Sr. dat nooit in twijfel heeft getrokken.
Dus nee, een DNA-test zou niets uitmaken.
Net zoals het niets uit zou maken als Roxeanne een andere vader zou hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_208003924
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2023 11:18 schreef Leandra het volgende:

[..]
Even los van het feit dat de suggestie dat hij geen kind van André Hazes Sr. zou zijn wel heel flauw begint te worden is hij binnen het huwelijk geboren en dus een wettelijk kind van Sr. plus dat Sr. dat nooit in twijfel heeft getrokken.
Dus nee, een DNA-test zou niets uitmaken.
Net zoals het niets uit zou maken als Roxeanne een andere vader zou hebben.
Je bedoeld dat André sr junior erkent heeft als kind en junior daarom recht heeft op een kindsdeel?
pi_208004569
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 11:21 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Je bedoeld dat André sr junior erkent heeft als kind en junior daarom recht heeft op een kindsdeel?
Binnen een huwelijk geboren is de echtgenoot automatisch de wettelijke vader, zelfs wanneer je dat helemaal niet wil.

"Is uw kind tijdens het huwelijk of geregistreerd partnerschap geboren? Dan zijn u en uw partner automatisch juridisch ouder van het kind. U heeft ook samen het ouderlijk gezag. Ook als de man niet de biologische vader is, wordt hij juridisch ouder."

Edit: tegenwoordig ook bij een GP zie ik, in onze tijd (nog niet zo lang geleden) moest mijn "man" nog wel de kinderen erkennen omdat het alleen voor een huwelijk zo was geregeld.
  woensdag 15 februari 2023 @ 12:42:13 #200
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_208005053
quote:
Lijkt me niet als Rox die rechtszaak aanspant omdat ze de documenten niet mag inzien, of begrijp ik het verkeerd? Zou wel gek zijn als Rach het zelf is geweest, al weet je het bij haar maar nooit.
With love :*
  woensdag 15 februari 2023 @ 12:51:47 #201
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_208005219
RACHEL IS GOING DOWN!
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_208005286
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2023 12:42 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]
Lijkt me niet als Rox die rechtszaak aanspant omdat ze de documenten niet mag inzien, of begrijp ik het verkeerd? Zou wel gek zijn als Rach het zelf is geweest, al weet je het bij haar maar nooit.
Die ex vriendin van haar, Marieke had ooit toch ook toegang tot alle documenten? Die is vandaag weer naar de rechtbank gesleept door Rachel, zou die erachter zitten?
  woensdag 15 februari 2023 @ 12:58:26 #203
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208005339
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 11:21 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Je bedoeld dat André sr junior erkent heeft als kind en junior daarom recht heeft op een kindsdeel?
Nee, ik bedoel dat hij binnen het huwelijk geboren is en dus automatisch een wettelijk kind van Sr. is.
Zo gaat dat met kinderen geboren binnen een huwelijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 15 februari 2023 @ 13:10:41 #204
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_208005535
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 12:55 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Die ex vriendin van haar, Marieke had ooit toch ook toegang tot alle documenten? Die is vandaag weer naar de rechtbank gesleept door Rachel, zou die erachter zitten?
Heeft zij een abbo op de rechtbank ofwat :D

Privé wil iig de bron niet vrijgeven.
With love :*
  Miss 200.000.000! woensdag 15 februari 2023 @ 13:18:49 #205
367000 roos94
pi_208005675


New chapter

Wat gaat ze doen?

A verhuizen met Antwee naar Las Vegas
B hondjes redden in Turkije
C cupping massage salon starten op Ibiza
  woensdag 15 februari 2023 @ 13:28:49 #206
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_208005809
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2023 13:18 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]

New chapter

Wat gaat ze doen?

A verhuizen met Antwee naar Las Vegas
B hondjes redden in Turkije
C cupping massage salon starten op Ibiza
D) Stiekem trouwen op Iebiezz met Antwee
With love :*
pi_208005940
Wees niet verbaasd als ze al getrouwd zijn.
  woensdag 15 februari 2023 @ 13:46:20 #208
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_208006001
quote:
7s.gif Op woensdag 15 februari 2023 12:51 schreef Scorpie het volgende:
RACHEL IS GOING DOWN!
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  woensdag 15 februari 2023 @ 13:47:08 #209
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_208006019
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2023 13:18 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]

New chapter

Wat gaat ze doen?

A verhuizen met Antwee naar Las Vegas
B hondjes redden in Turkije
C cupping massage salon starten op Ibiza
Weer all inclusive naar een oord waar andere Nederlanders komen, samen met Andrien.

[ Bericht 0% gewijzigd door SEMTEX op 15-02-2023 13:53:35 ]
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_208006157
quote:
2s.gif Op woensdag 15 februari 2023 13:47 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Weer all inclusive naar een oord waar andere Nederlanders komen, samen met Andrien.
Dan zou ze hem weer eerder van school houden…
pi_208006648
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2023 13:18 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]

New chapter

Wat gaat ze doen?

A verhuizen met Antwee naar Las Vegas
B hondjes redden in Turkije
C cupping massage salon starten op Ibiza
Curacao denk ik. Schoolvakantie is pas 25-02-2023, maar ja als je bekend bent mag je alles!

Of ze gaat emigeren?
pi_208007064
ow blijkbaar naar de sneeuw
  Miss 200.000.000! woensdag 15 februari 2023 @ 15:37:24 #213
367000 roos94
pi_208007323
Hondjes redden in Oostenrijk?



[ Bericht 74% gewijzigd door roos94 op 15-02-2023 16:15:52 ]
  woensdag 15 februari 2023 @ 16:25:48 #214
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_208007869
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2023 15:37 schreef roos94 het volgende:
Hondjes redden in Oostenrijk?

[ afbeelding ]
Volgens mij vliegt het vliegtuig over de Alpen ofzo.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_208008030
Die gaat hondenbrokjes uitdelen.
pi_208008224
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2023 15:37 schreef roos94 het volgende:
Hondjes redden in Oostenrijk?

[ afbeelding ]
Ow zonder kleine dre..... maar met wie is ze dan?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2023 17:00:06 ]
pi_208008294
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2023 13:18 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]

New chapter

Wat gaat ze doen?

A verhuizen met Antwee naar Las Vegas
B hondjes redden in Turkije
C cupping massage salon starten op Ibiza
Gesponsord een cursus volgen.
pi_208009823
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2023 13:18 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]

New chapter

Wat gaat ze doen?

A verhuizen met Antwee naar Las Vegas
B hondjes redden in Turkije
C cupping massage salon starten op Ibiza
Yvon zegt Italië :P
pi_208010138
Lekker skiën in de Dolomieten
pi_208013363
quote:
2s.gif Op woensdag 15 februari 2023 13:46 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Nou, ik ben eerlijk gezegd flabbergasted... de vrouw die volgens Guido de Aansteller haar onderbeen zou geven voor haar kinderen(alleen dat ene onderbeen maar?) lijkt dus toch echt de Rovende Rochel te zijn. Ergens had ik voor beide kinderen nog de hoop dat er een misverstand in het spel was.
  woensdag 15 februari 2023 @ 22:22:50 #221
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208013405
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 22:20 schreef totebel het volgende:

[..]
Nou, ik ben eerlijk gezegd flabbergasted... de vrouw die volgens Guido de Aansteller haar onderbeen zou geven voor haar kinderen(alleen dat ene onderbeen maar?) lijkt dus toch echt de Rovende Rochel te zijn. Ergens had ik voor beide kinderen nog de hoop dat er een misverstand in het spel was.
Ik zie een nieuwe rechtszaak in mijn glazen bol...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_208013555
Rovende Rochel hahaha 😝
Valt-er-nog-wat-te halen-van-galen.
Klauwende Kroket.
pi_208013662
https://www.advocatenblad(...)is-booming-business/

Best interessant stukje.

André Hazes
'Het wordt vaak nog gecompliceerder als de tweede, vaak jongere vrouw van vader nog leeft en als er is afgesproken dat zij recht heeft op vruchtgebruik van de nalatenschap. Kinderen hebben veelal recht op hun kindsdeel, maar moeten daarop wachten totdat de langstlevende is overleden.


Kijk als dat zo is zullen ze toch moeten wachten tot Rachel overleden is.
pi_208013713
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 22:22 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik zie een nieuwe rechtszaak in mijn glazen bol...
Haha t is natuurlijk eerst afwachten wat de uitspraak gaat worden, maar deze smet zal hoe dan ook blijven kleven..en dat vind ik oprecht beroerd voor Rox en Dre..met zo'n moeder heb je toch gewoon geen vijanden meer nodig?
pi_208013864
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 09:38 schreef tong80 het volgende:

Indien zich ten tijde van mijn overlijden één van de volgende gevallen voordoet:

– er is een procedure tot echtscheiding of tot scheiding van tafel en bed in rechte aanhangig;

– er is een beschikking tot scheiding van tafel en bed uitgesproken.

In deze gevallen sluit ik mijn echtgenote voor zoveel nodig tevens uit als erfgenaam.’
"voor zoveel nodig" graag duiding.

Tevens betreft het hier de erfenis, niet het portretrecht en het intellectueel eigendom van zijn repertoire, dat recht behoort tot Rachel Hazes (volgens Royce de Vries), en daar komen de meeste inkomsten uit dunkt me. En daarmee zijn de vele miljoenen die de afgelopen 20 jaar zijn binnengehaald met het repertoire en beeldrecht eigendom van Rachel Hazes, en betreft de rechtzaak slechts de armoedige overwaarde van de woning en inboedel. IMO

Of zit het anders? Ik lees slechts af en toe snips hierover.
pi_208014393
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 22:22 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik zie een nieuwe rechtszaak in mijn glazen bol...
Ja, ik ook. Maar vooral weer een mooie oneliner.
pi_208014630
Wie is Jade Münster?
  donderdag 16 februari 2023 @ 07:22:42 #228
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208015202
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 22:43 schreef quirina het volgende:
https://www.advocatenblad(...)is-booming-business/

Best interessant stukje.

André Hazes
'Het wordt vaak nog gecompliceerder als de tweede, vaak jongere vrouw van vader nog leeft en als er is afgesproken dat zij recht heeft op vruchtgebruik van de nalatenschap. Kinderen hebben veelal recht op hun kindsdeel, maar moeten daarop wachten totdat de langstlevende is overleden.


Kijk als dat zo is zullen ze toch moeten wachten tot Rachel overleden is.
De kans dat iemand wel vruchtgebruik heeft terwijl die persoon onterfd is omdat er een echtscheiding aangevraagd is lijkt me uitzonderlijk klein, dan is het ook nagenoeg nutteloos iemand te onterven vanwege een echtscheidingsaanvraag.

Het zou me verbazen als een notaris wel die echtscheidingsclausule in een testament zet, maar tegelijkertijd het recht op vruchtgebruik zou laten bestaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_208015288
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 07:22 schreef Leandra het volgende:

[..]
De kans dat iemand wel vruchtgebruik heeft terwijl die persoon onterfd is omdat er een echtscheiding aangevraagd is lijkt me uitzonderlijk klein, dan is het ook nagenoeg nutteloos iemand te onterven vanwege een echtscheidingsaanvraag.

Het zou me verbazen als een notaris wel die echtscheidingsclausule in een testament zet, maar tegelijkertijd het recht op vruchtgebruik zou laten bestaan.
Dat sluit elkaar inderdaad uit. Bovendien, ook zonder echtscheidingsprocedure mag je je echtgenoot gewoon onterven.

Wat het wel nog complex maakt, ik weet niet of ze in gemeenschap van goederen gehuwd waren, maar dan is de helft van het vermogen geen nalatenschap maar gewoon haar deel.
  donderdag 16 februari 2023 @ 08:57:20 #230
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_208015711
Met welke constructie zou je zijnde geen erfgenaam toch rechthebbende blijven op het intellectueel eigendom en portretrecht? Sluit dat elkaar dan niet óók uit? Ja, dat kun je legateren net als vruchtgebruik van goederen, maar dat lijkt me net zo goed volstrekt onlogisch.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_208015731
Ze waren op huwelijkse voorwaarden getrouwd. Staat gewoon in het huwelijksgoederenregister; is een openbaar register.
  Trouwste user 2022 donderdag 16 februari 2023 @ 09:26:10 #232
7889 tong80
Spleenheup
pi_208016026
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 22:43 schreef quirina het volgende:
https://www.advocatenblad(...)is-booming-business/

Best interessant stukje.

André Hazes
'Het wordt vaak nog gecompliceerder als de tweede, vaak jongere vrouw van vader nog leeft en als er is afgesproken dat zij recht heeft op vruchtgebruik van de nalatenschap. Kinderen hebben veelal recht op hun kindsdeel, maar moeten daarop wachten totdat de langstlevende is overleden.

Kijk als dat zo is zullen ze toch moeten wachten tot Rachel overleden is.
Dus steek er nog één op Rochel.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_208018185
Goede column, spijker op zijn kop

https://www.telegraaf.nl/(...)-kwartje-ook-op-valt
  Miss 200.000.000! donderdag 16 februari 2023 @ 13:08:08 #235
367000 roos94
pi_208018681


[ Bericht 23% gewijzigd door roos94 op 16-02-2023 13:27:19 ]
pi_208019184
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 07:22 schreef Leandra het volgende:

[..]
De kans dat iemand wel vruchtgebruik heeft terwijl die persoon onterfd is omdat er een echtscheiding aangevraagd is lijkt me uitzonderlijk klein, dan is het ook nagenoeg nutteloos iemand te onterven vanwege een echtscheidingsaanvraag.

Het zou me verbazen als een notaris wel die echtscheidingsclausule in een testament zet, maar tegelijkertijd het recht op vruchtgebruik zou laten bestaan.
Rachel zou na de scheiding ook André Hazes zijn zaken regelen. Staat ook in meerdere artikelen die ten tijde van de scheiding gepubliceerd zijn geweest.

Ik denk dat Roxanne het nog wel lastig gaat krijgen als mama overal de baas over is.
pi_208020381
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2023 13:46 schreef quirina het volgende:

[..]
Rachel zou na de scheiding ook André Hazes zijn zaken regelen. Staat ook in meerdere artikelen die ten tijde van de scheiding gepubliceerd zijn geweest.

Ik denk dat Roxanne het nog wel lastig gaat krijgen als mama overal de baas over is.
Als rox gelijk krijgt, dan kan ze Rachel de toegang weigeren en tevens kan er dwangsommen gebruikt worden als Rachel nog doorgaat
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_208021823
Er staat een Brief op Internet van Rachel op Insta over het een en ander

Weet niet hoe te plaatsen😣
  donderdag 16 februari 2023 @ 17:51:41 #239
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_208021953
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  donderdag 16 februari 2023 @ 18:14:42 #240
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_208022285
quote:
Tsja, je zoekt zelf steeds aandacht uit naam van je overleden man dus nu niet miepen als je ook aandacht krijgt als dit soort shit aan de gang is..
With love :*
pi_208022796
Briefje van Jan was niet bijster indrukwekkend maar hij had wel een aardig presentje voor haar.

pi_208022929
Even rammelen aan de urn ⚱️
pi_208023049
quote:
Ten eerste moet ze in de spiegel kijken waarom iedereen haar uitkotst.

Impliceert Rachel nu dat kamp Rox de stukken gelekt zou hebben naar Privé?
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  donderdag 16 februari 2023 @ 19:20:37 #244
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208023492
quote:
Och och och... zo grievend dat er gesteld wordt dat je in scheiding lag.
Je had een echtscheiding aangevraagd en je had die aanvraag niet ingetrokken, dan lig je in scheiding, hoe je het ook wendt of keert.
Dan kun je diep geraakt zijn als dat hardop wordt gezegd, maar met zo'n clausule in een testament is het gewoon wat het is: een aanvraag tot echtscheiding zolang die niet ingetrokken is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 16 februari 2023 @ 19:23:53 #245
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208023572
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 18:58 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ten eerste moet ze in de spiegel kijken waarom iedereen haar uitkotst.

Impliceert Rachel nu dat kamp Rox de stukken gelekt zou hebben naar Privé?
Yep, dat staat er min of meer wel.... maar goed, vervelend dat ze de stukken heeft moeten overhandigen, dat betekent dus dat Roxeanne (en Antwee) nooit met goed fatsoen inzage hebben gehad in het testament waarin zij als erfgenamen genoemd werden omdat Rachel dat kennelijk tegenhield.
Mijn god, en dan janken dat "het overhandigen van de stukken" ertoe zou leiden dat ze gelekt zouden worden?

Je hebt wel zo'n gigantische berg boter op je hoofd als je zulke dingen stelt dat het voldoende is om een hele doos kroketten in te frituren.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_208023774
Neen.
De kreketten werden gecremeerd hè.

[ Bericht 57% gewijzigd door quirina op 16-02-2023 19:39:09 ]
  donderdag 16 februari 2023 @ 19:36:32 #247
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208023869
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 19:32 schreef quirina het volgende:
Neen.
De kreketten werden gecremeerd hè.
Lukt dat met boter? Als je maar genoeg op je hoofd hebt?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_208023981
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 19:23 schreef Leandra het volgende:

[..]
Yep, dat staat er min of meer wel.... maar goed, vervelend dat ze de stukken heeft moeten overhandigen, dat betekent dus dat Roxeanne (en Antwee) nooit met goed fatsoen inzage hebben gehad in het testament waarin zij als erfgenamen genoemd werden omdat Rachel dat kennelijk tegenhield.
Mijn god, en dan janken dat "het overhandigen van de stukken" ertoe zou leiden dat ze gelekt zouden worden?

Je hebt wel zo'n gigantische berg boter op je hoofd als je zulke dingen stelt dat het voldoende is om een hele doos kroketten in te frituren.
:D :D :D
pi_208024029
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 19:23 schreef Leandra het volgende:

[..]
Yep, dat staat er min of meer wel.... maar goed, vervelend dat ze de stukken heeft moeten overhandigen, dat betekent dus dat Roxeanne (en Antwee) nooit met goed fatsoen inzage hebben gehad in het testament waarin zij als erfgenamen genoemd werden omdat Rachel dat kennelijk tegenhield.
Mijn god, en dan janken dat "het overhandigen van de stukken" ertoe zou leiden dat ze gelekt zouden worden?

Je hebt wel zo'n gigantische berg boter op je hoofd als je zulke dingen stelt dat het voldoende is om een hele doos kroketten in te frituren.
Het zou mij niks verbazen als ze ze zelf heeft opgestuurd, die brief van André naar Sarah lag ook ineens bij Yvonne.
  donderdag 16 februari 2023 @ 19:47:28 #250
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208024100
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 19:43 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Het zou mij niks verbazen als ze ze zelf heeft opgestuurd, die brief van André naar Sarah lag ook ineens bij Yvonne.
Ja, en normaal zou ze het bij de Story lekken maar dan was het een beetje te opvallend dat het van Rachel kwam.
Maar ik denk dat het gelekt is door iemand die wel bij de documenten kon en die goed is met Roxeanne.... maar niet door Roxeanne zelf.

Maar goed zoals Rachel zelf stelt: als er zaken tussen haar en haar dochter zijn dan geldt dat ook andersom, dan zijn er ook zaken tussen Roxeanne en haar moeder en daar mag Roxeanne zelf over bepalen hoe ze er mee omgaat.
En hoe ze dat ook doet: ze doet het nooit goed, getuige het drama dat Rachel geschopt heeft over Roxeanne's verhaal bij de Beste Zangers.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_208024440
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 19:47 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ja, en normaal zou ze het bij de Story lekken maar dan was het een beetje te opvallend dat het van Rachel kwam.
Maar ik denk dat het gelekt is door iemand die wel bij de documenten kon en die goed is met Roxeanne.... maar niet door Roxeanne zelf.

Maar goed zoals Rachel zelf stelt: als er zaken tussen haar en haar dochter zijn dan geldt dat ook andersom, dan zijn er ook zaken tussen Roxeanne en haar moeder en daar mag Roxeanne zelf over bepalen hoe ze er mee omgaat.
En hoe ze dat ook doet: ze doet het nooit goed, getuige het drama dat Rachel geschopt heeft over Roxeanne's verhaal bij de Beste Zangers.
Marieke van Beek is ook een optie.
pi_208026028
Dat stukje wat Saskia te technisch vond, ging dat over het toebedelen bij notariële akte van alles aan Rachel, want maakt het niet uit dat ze geen erfgename is.
pi_208027518
Guido is kroketje aan het verdedigen bij Shownieuws.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_208027523
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2023 23:13 schreef superniger het volgende:
Guido is kroketje aan het verdedigen bij Shownieuws.
De rechter kijkt meestal wel na de letter van de wet
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_208027536
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2023 23:13 schreef superniger het volgende:
Guido is kroketje aan het verdedigen bij Shownieuws.
Haar fuckbuddy?
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_208027563
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2023 23:13 schreef superniger het volgende:
Guido is kroketje aan het verdedigen bij Shownieuws.
Ooh echt heel wanhopig ook. Guido trekt echt alle sentimenten uit de kast. Zijn onderarm
Is ondertussen bruiner dan een een gecremeerde kroket
Alius aliud dicit
pi_208027669
quote:
Wowwwww....die sneer nog even naar Rox toe :X

Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_208028016
Met haar zelfmoord verleden en uitspraken nu, zou ik als Rox en André eens gaan kijken of er mogelijkheden zijn voor een gedwongen opname.
pi_208028095
T
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 23:34 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Wowwwww....die sneer nog even naar Rox toe :X

[ link | afbeelding ]
tering….nou is het echt een veenlijk.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 17 februari 2023 @ 03:12:59 #260
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_208028464
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 00:26 schreef ootjekatootje het volgende:
Met haar zelfmoord verleden en uitspraken nu, zou ik als Rox en André eens gaan kijken of er mogelijkheden zijn voor een gedwongen opname.
Bedoel je dit serieus? Het is gewoon een kutwicht en zover ik me kan herinneren doet ze altijd zulke uitlatingen, dan wel niet ‘anoniem’.

Ook geen rechter die haar gedwongen gaat laten opnemen, hoor. Op basis van, wat, uitspraken en een zelfmoordpoging in het verleden?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Miss 200.000.000! vrijdag 17 februari 2023 @ 03:28:54 #261
367000 roos94
pi_208028484
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 23:34 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Wowwwww....die sneer nog even naar Rox toe :X

[ link | afbeelding ]
Ik moet nog slapen dat lukt nu niet meer :X
pi_208028630
quote:
17s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 03:12 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Bedoel je dit serieus? Het is gewoon een kutwicht en zover ik me kan herinneren doet ze altijd zulke uitlatingen, dan wel niet ‘anoniem’.

Ook geen rechter die haar gedwongen gaat laten opnemen, hoor. Op basis van, wat, uitspraken en een zelfmoordpoging in het verleden?
Ze heeft voor minder een poging gedaan. Het lijkt me toch dat ze na behandeling van de verwonding toen geestelijke begeleiding heeft gehad, ism de huisarts.

Edit:
Maar waarschijnlijk interesseert het haar familie en vrienden niet, omdat ze met iedereen ruzie heeft.

[ Bericht 6% gewijzigd door ootjekatootje op 17-02-2023 06:30:10 ]
pi_208028779
quote:
17s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 03:12 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Bedoel je dit serieus? Het is gewoon een kutwicht en zover ik me kan herinneren doet ze altijd zulke uitlatingen, dan wel niet ‘anoniem’.

Ook geen rechter die haar gedwongen gaat laten opnemen, hoor. Op basis van, wat, uitspraken en een zelfmoordpoging in het verleden?
Ootje heeft wel een punt, jij ook trouwens.

Hoe onsympathiek ik haar ook vind en hoe verwerpelijk haar gedrag, het blijft natuurlijk wel een mens en ik heb dan nog net wel voldoende empathie over om in te zien dat deze situatie voor ALLE betrokkenen naar is en daar zit 'm ook meteen de kneep, Raggel kijkt alleen vanuit haar perspectief en denkt totaal niet na over wat dit Rox en wellicht ook de oudere kinderen doet.

En idd.. Zorg en dwang is echt nog niet zomaar geregeld
pi_208028809
Is Monique wel op vakantie? Heb je voor de notaris als je het huis/sleutel laat overdragen paspoorten nodig?
pi_208028912
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2023 23:13 schreef superniger het volgende:
Guido is kroketje aan het verdedigen bij Shownieuws.
Gras is groen en water is nat
  vrijdag 17 februari 2023 @ 08:19:14 #266
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208029025
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 07:26 schreef Ardnastoffie het volgende:
Is Monique wel op vakantie? Heb je voor de notaris als je het huis/sleutel laat overdragen paspoorten nodig?
Wat heeft Monique te maken met een huis dat André koopt?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_208029204
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 08:19 schreef Leandra het volgende:

[..]
Wat heeft Monique te maken met een huis dat André koopt?
Helemaal niks. Ze zijn niet getrouwd, heeft ze niks over te zeggen.
pi_208029625
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 20:42 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]
Ik noemde het al eerder en weet al niet meer bij wie, maar dit doet mij een beetje denken aan Mean Girls, waar die Gretchen steeds het woord fetch gebruikt en Regina zegt: Stop saying fetch, it's not going to happen. Het lijkt erop dat Monique een nieuwe fancy zin wil introduceren die nergens op slaat.

Ik ken trouwens helemaal niemand die ik ooit over Monique Westenberg heb gehoord irl, misschien dat zij alleen fans heeft in de randstad?
Waarom zou iemand fan willen zijn van Monique Westenberg? Dat is gewoon een nietsnut die niet boeiender is dan de gemiddelde nietsnut in Nederland. Alleen omdat ze bekend is geworden door Dre jr zou ze dan fans moeten hebben. Wat heb je toch veel schapen op de wereld.
pi_208033024
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 08:47 schreef totebel het volgende:

[..]
Helemaal niks. Ze zijn niet getrouwd, heeft ze niks over te zeggen.
Misschien zijn ze al getrouwd en gaat ze gezellig mee naar Wilnis!
topgemeente hoor 👍

Dreetje zal wel weer wat inslaan binnenkort bij Driehoek Meubelen , want die kitsch is helemaal zijn smaak.
Versace banken enzo.
  vrijdag 17 februari 2023 @ 17:30:59 #270
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208035104
Het zou me niets verbazen als Rachel die echtscheidingsaanvraag destijds niet ingetrokken heeft als pressiemiddel, dat ze op ieder moment met een handtekening weg kon.

Gegokt en verloren.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 17 februari 2023 @ 17:32:32 #271
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_208035120
Aanstaande donderdag dus uitspraak. Zou er nog uitstel komen o.i.d. omdat de rechtbank meer onderzoek moet doen in de eigen archieven? In het verloop van de hele zaak ter plekke heb ik namelijk maar weinig referenties gelezen naar bewijsstukken.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_208035441
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 09:24 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Waarom zou iemand fan willen zijn van Monique Westenberg? Dat is gewoon een nietsnut die niet boeiender is dan de gemiddelde nietsnut in Nederland. Alleen omdat ze bekend is geworden door Dre jr zou ze dan fans moeten hebben. Wat heb je toch veel schapen op de wereld.
Omdat ze een echte powervrouw is!!
8-)
Je raekt an de dinge geweun.
pi_208036208
Moenique.
Of
Money-eek. ( vanwege de tikkies die ze steeds stuurt aan dre voor geld)
pi_208039739
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 17:32 schreef Andromache het volgende:
Aanstaande donderdag dus uitspraak. Zou er nog uitstel komen o.i.d. omdat de rechtbank meer onderzoek moet doen in de eigen archieven? In het verloop van de hele zaak ter plekke heb ik namelijk maar weinig referenties gelezen naar bewijsstukken.
Volgens mij is dat bewijs er dus niet. Rachel moet bewijzen dat er geen scheidingsprocedure liep voor het overlijden en het enige wat Royce de Vries gaf was een verwijzing naar een interview van Hazes bij Barend en van Dorp, dat lijkt mij niet rechtsgeldig...... oh en hij verwees naar uitspraken van Rox waarin ze nog zei dat ze haar moeder lief vond ......

:|W
pi_208039833
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 23:00 schreef Dazalbest1 het volgende:

[..]
Volgens mij is dat bewijs er dus niet. Rachel moet bewijzen dat er geen scheidingsprocedure liep voor het overlijden en het enige wat Royce de Vries gaf was een verwijzing naar een interview van Hazes bij Barend en van Dorp, dat lijkt mij niet rechtsgeldig...... oh en hij verwees naar uitspraken van Rox waarin ze nog zei dat ze haar moeder lief vond ......

:|W
Je vergeet de tattoos
  vrijdag 17 februari 2023 @ 23:09:11 #276
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_208039858
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 23:00 schreef Dazalbest1 het volgende:

[..]
Volgens mij is dat bewijs er dus niet. Rachel moet bewijzen dat er geen scheidingsprocedure liep voor het overlijden en het enige wat Royce de Vries gaf was een verwijzing naar een interview van Hazes bij Barend en van Dorp, dat lijkt mij niet rechtsgeldig...... oh en hij verwees naar uitspraken van Rox waarin ze nog zei dat ze haar moeder lief vond ......

:|W
Ja, maar ook van de kant van Rox kwam er weinig bewijs. Iéts of iemand heeft stukken waaruit blijkt wat de status was van de echtscheidingsprocedure. Waarom zijn die helemaal niet besproken als ze ergens ter wereld wel bestaan?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_208039877
Moon is gewoon bij zus Rox in Nederland…

Niks geen hondenbrokjes uitdelen in Turkije. -O-
pi_208040294
Ik vond op YouTube een nummer " Mijn kind heeft verdriet" uitgebracht door hazes na zijn huwelijk met Rachel.. en Rox inmiddels geboren.
Je word spontaan *** Team Rox ervan *** 🙈👍
  vrijdag 17 februari 2023 @ 23:50:49 #279
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208040325
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 23:10 schreef ootjekatootje het volgende:
Moon is gewoon bij zus Rox in Nederland…

Niks geen hondenbrokjes uitdelen in Turkije. -O-
Eerst verzin je dat ze haar kind weer buiten de vakantie van school haalt omdat zij met het vliegtuig ergens heen gaat, en nu ze weer terug lijkt te zijn ben je verontwaardigd dat ze niet niet voor de honden naar Turkije is?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_208040377
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 23:50 schreef Leandra het volgende:

[..]
Eerst verzin je dat ze haar kind weer buiten de vakantie van school haalt omdat zij met het vliegtuig ergens heen gaat, en nu ze weer terug lijkt te zijn ben je verontwaardigd dat ze niet niet voor de honden naar Turkije is?
Nee, ik vond eerst haar post over hondjes in Turkije van vorige week debiel, vind ik nog steeds. Daarna vroeg ik me af of André drie nu weer buiten schooltijd om op vakantie was, niet meer en niet minder.

En nee, ik ben niet verontwaardigd. We hebben het hier over een post op Instagram van Monique.
Doe ff normaal.
pi_208040527
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 23:50 schreef Leandra het volgende:

[..]
Eerst verzin je dat ze haar kind weer buiten de vakantie van school haalt omdat zij met het vliegtuig ergens heen gaat, en nu ze weer terug lijkt te zijn ben je verontwaardigd dat ze niet niet voor de honden naar Turkije is?
En straks zien we weer een nieuwe ring en een Monique druk in de fitness, zodat we ons gaan afvragen of ze toch gaat trouwen en ff op en neer gevlogen was voor een trouwjurk in Milaan.

Dit script is nog slechter dan dat van Massa is Kassa.
pi_208040652
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 23:09 schreef Andromache het volgende:

[..]
Ja, maar ook van de kant van Rox kwam er weinig bewijs. Iéts of iemand heeft stukken waaruit blijkt wat de status was van de echtscheidingsprocedure. Waarom zijn die helemaal niet besproken als ze ergens ter wereld wel bestaan?
Volgens mij is dat wat er in het testament staat, wat vd week ook is uitgelekt. Die documenten heeft team Rox dus ook gewoon....

Rachel kan wellicht aantonen dat de scheidingsprocedure is gestopt maar toen was Hazes al as... :{
  Miss 200.000.000! zaterdag 18 februari 2023 @ 06:20:26 #284
367000 roos94
pi_208041538
Maar waar ging de nieuw tjepter over dan?
  zaterdag 18 februari 2023 @ 08:48:12 #285
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_208041932
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 00:32 schreef Dazalbest1 het volgende:

[..]
Volgens mij is dat wat er in het testament staat, wat vd week ook is uitgelekt. Die documenten heeft team Rox dus ook gewoon....

Rachel kan wellicht aantonen dat de scheidingsprocedure is gestopt maar toen was Hazes al as... :{
En Rox moet aantonen dat er nog een scheidingsprocedure liep, neem ik aan. Dat testament is maar één stuk.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_208042120
Ik begrijp het niet helemaal maar stel dat Rox gelijk zou hebben, is het dan volledig aan Rachel te wijten?
Ik bedoel zo'n testament is wettelijk vastgelegd dus er zijn dan ook notarissen, advocaten etc bij betrokken....Ik weet niet hoe dit in zijn werk gaat maar ga er vanuit dat alles officieel is toegekend na het overlijden van Hazes?!
  zaterdag 18 februari 2023 @ 09:43:28 #287
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208042379
quote:
Ja, maar hij had geen scheiding aangevraagd, zij wel en terwijl hij verkondigde dat alles weer goed was trok zij die aanvraag niet in, zelfs maanden later nog niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 18 februari 2023 @ 09:52:42 #288
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208042492
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 09:12 schreef sherezade het volgende:
Ik begrijp het niet helemaal maar stel dat Rox gelijk zou hebben, is het dan volledig aan Rachel te wijten?
Ik bedoel zo'n testament is wettelijk vastgelegd dus er zijn dan ook notarissen, advocaten etc bij betrokken....Ik weet niet hoe dit in zijn werk gaat maar ga er vanuit dat alles officieel is toegekend na het overlijden van Hazes?!
Beide kinderen waren minderjarig, dus ze zal in eerste instantie de nalatenschap mogelijk voor de kinderen hebben kunnen beheren, en toen "vergat" ze misschien dat dat beheren voorbij zou zijn toen ze volwassen werden.

Vervolgens had ze haar kinderen ook het vak ingestuurd en was ze ook hun "manager", en dat ging bij André fout toen hij Monique ontmoette en bij Roxeanne toen ze haar man ontmoette, want die vorige verkering deed wel braaf wat Rachel zei.

Tegen die tijd was het uitventen van "Voor André" al zo'n gewoonte geworden dat de kinderen waarschijnlijk echt dachten dat Rachel zelf rechten had en niet alleen die van hen beheerd had.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_208042604
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 09:12 schreef sherezade het volgende:
Ik begrijp het niet helemaal maar stel dat Rox gelijk zou hebben, is het dan volledig aan Rachel te wijten?
Ik bedoel zo'n testament is wettelijk vastgelegd dus er zijn dan ook notarissen, advocaten etc bij betrokken....Ik weet niet hoe dit in zijn werk gaat maar ga er vanuit dat alles officieel is toegekend na het overlijden van Hazes?!
Als het waar is, dan kan de notaris uit zijn ambt worden gezet voor het niet naleven van het testament.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 18 februari 2023 @ 13:12:14 #290
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_208045004
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 09:59 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Als het waar is, dan kan de notaris uit zijn ambt worden gezet voor het niet naleven van het testament.
Maar wie gaat dat in gang zetten?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_208049201
  Spellchecker zaterdag 18 februari 2023 @ 20:14:42 #292
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_208049783
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 09:59 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Als het waar is, dan kan de notaris uit zijn ambt worden gezet voor het niet naleven van het testament.
Wat drastisch maar schorsing zit er wel in. Of hij moet regelmatig de fout in zijn gegaan. Maar zelfs dan is het eerst schorsen.
pi_208049909
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 20:17 schreef Ericr het volgende:

[..]
Wat drastisch maar schorsing zit er wel in. Of hij moet regelmatig de fout in zijn gegaan. Maar zelfs dan is het eerst schorsen.
Het gaat ook niet om wat tientjes…
pi_208050041
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 09:52 schreef Leandra het volgende:

[..]
Beide kinderen waren minderjarig, dus ze zal in eerste instantie de nalatenschap mogelijk voor de kinderen hebben kunnen beheren, en toen "vergat" ze misschien dat dat beheren voorbij zou zijn toen ze volwassen werden.

Vervolgens had ze haar kinderen ook het vak ingestuurd en was ze ook hun "manager", en dat ging bij André fout toen hij Monique ontmoette en bij Roxeanne toen ze haar man ontmoette, want die vorige verkering deed wel braaf wat Rachel zei.

Tegen die tijd was het uitventen van "Voor André" al zo'n gewoonte geworden dat de kinderen waarschijnlijk echt dachten dat Rachel zelf rechten had en niet alleen die van hen beheerd had.
Ik ben absoluut geen fan van die hele familie maar ergens ook wel triest dat alles op Rachel wordt afgeschoven. Denk dat Hazes pas na zijn dood echt groot is geworden dan toen hij nog leefde mede door Rachel. Wat men er ook van vind. Rox en Dre hebben zich ook schuldig gemaakt aan het jarenlang uitventen ,kan me nog goed herinneren dat ze iedere week wel in een andere show zaten te praten " papa dit en papa dat " Dat hadden ze ook kunnen weigeren, ze hebben allemaal eraan mee gewerkt over de rug van Hazes en houden ontzettend van in de belangstelling staan.
Continue met het vingertje naar elkaar wijzen terwijl ze allemaal psychisch niet in orde zijn.
Dre is ontzettend aandachtsgeil en Rox heeft helemaal geen talent en staat alleen maar wegens haar vader in de belangstelling en echt niet vanwege haar zangkwaliteiten.
pi_208050223
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 20:23 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Het gaat ook niet om wat tientjes…
Dat maakt op zich niet uit. Er moet sprake zijn van structureel gedrag, fraude of kwade opzet wil die straf gegeven worden. Zelfs bij onttrekking van gelden volgt meestal eerst een schorsing.

Maar wel goed om die notaris aan te pakken mocht hij nog in functie zijn. Best kans dat hij inmiddels met pensioen is.
  zaterdag 18 februari 2023 @ 22:26:21 #297
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_208053296
Zo vreemd was het natuurlijk niet dat Rach de financiële kar trok, dan wel de boel erfde na de dood van dat mestvarken. Die kinderen waren toen vrij jong (lagere school?) en er was sowieso geen sprake van iets erven op dat moment (voor die koters).
Dat Rag erin is blijven hangen en het businessmodel voortzette en uitbouwde tot haar imperium en misschien zweeg over wat 'details', vind ik voor iemand met haar opvoeding en dus de meegekregen waarden en normen al helemaal een vrij voor de hand liggend gevolg.

Om nu te insinueren dat ze alleen maar "heel erg slecht" is vind ik moeilijk te plaatsen en wel wat cru. Het is natuurlijk een tokkie, maar als er iets te erven valt staan er enorm veel mensen (ja, ook een aantal v jullie 8-) ) te duwen voor een erfdeel al voordat de kist naar beneden gedonderd wordt. Dus zo uniek is het allemaal niet, denk ik :7

En hoe het werkelijk zat en toen zich ontwikkelde, is niet op basis van een stuk papier exact vast te stellen, denk ik.
love & heet
pi_208055724
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 22:26 schreef sly-nl het volgende:
Zo vreemd was het natuurlijk niet dat Rach de financiële kar trok, dan wel de boel erfde na de dood van dat mestvarken. Die kinderen waren toen vrij jong (lagere school?) en er was sowieso geen sprake van iets erven op dat moment (voor die koters).
Dat Rag erin is blijven hangen en het businessmodel voortzette en uitbouwde tot haar imperium en misschien zweeg over wat 'details', vind ik voor iemand met haar opvoeding en dus de meegekregen waarden en normen al helemaal een vrij voor de hand liggend gevolg.

Om nu te insinueren dat ze alleen maar "heel erg slecht" is vind ik moeilijk te plaatsen en wel wat cru. Het is natuurlijk een tokkie, maar als er iets te erven valt staan er enorm veel mensen (ja, ook een aantal v jullie 8-) ) te duwen voor een erfdeel al voordat de kist naar beneden gedonderd wordt. Dus zo uniek is het allemaal niet, denk ik :7

En hoe het werkelijk zat en toen zich ontwikkelde, is niet op basis van een stuk papier exact vast te stellen, denk ik.
Ik neem er nog een “sherry” op. Denk dat je de spijker op zijn kop slaat.

Daarnaast reageren ze ook steeds heel heftig op elkaar in die familie.
  zondag 19 februari 2023 @ 12:02:22 #299
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_208059017
Minderjarige kinderen kunnen wel degelijk erven maar het is gebruikelijk dat er een bewindvoerder aangesteld wordt. Wat Rob Israël dan al die jaren uitgespookt heeft??
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_208059253
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 23:55 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Nee, ik vond eerst haar post over hondjes in Turkije van vorige week debiel, vind ik nog steeds. Daarna vroeg ik me af of André drie nu weer buiten schooltijd om op vakantie was, niet meer en niet minder.

En nee, ik ben niet verontwaardigd. We hebben het hier over een post op Instagram van Monique.
Doe ff normaal.
En nee, je bent niet verontwaardigd, je bent zelf de debiel.
Gaan lopen zeiken over iemand die haar platform gebruikt om iets goeds te doen ipv een Kruidvat huispak aan te smeren. Daarna insinueren dat ze die honden vast wil gaan verhandelen.
Go hard or go home
pi_208061499
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2023 12:02 schreef Andromache het volgende:
Minderjarige kinderen kunnen wel degelijk erven maar het is gebruikelijk dat er een bewindvoerder aangesteld wordt. Wat Rob Israël dan al die jaren uitgespookt heeft??
Google zegt (als ik het goed interpreteer) dat bij minderjarige kinderen die erven, de levende ouder automatisch wettelijk vertegenwoordiger van de kinderen is en vruchtgebruik heeft over de erfenis van de kinderen.
Als het kind meerderjarig wordt krijgt hij of zij de beschikking over de erfenis.

Bron: https://www.doehetzelfnot(...)-erfgenaam-zijn/amp/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')