Niet vergelijkbaar maar heb in de praktijk meegemaakt dat een rechter niet zomaar meegaat met het zelf een draai geven aan de interpretatie van erfrecht. Daarbij werd een notaris geschorst wegens nalatigheid en degene die zich verrijkte mocht het niet rechtmatig verkregen deel weer terugbetalen.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:40 schreef roos94 het volgende:
[..]
Royce snapt geloof ik een hoop niet
Ja, precies. Ik doelde met 'na die zooi' ook een beetje op de tijd toen alle 'verplichting' eraf was. Al vraag ik me zelfs af of ze überhaupt gedwongen kon worden met therapie mee te doen. Of wellicht enkel in het begin, maar daarna niet meer. Geen flauw idee allemaal. Maar in elk geval lijkt me ze nîet iemand die nu op eigen houtje even dr. Freud opzoekt om haar leven te beteren.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
In principe zou ze in die kliniek wel therapie moeten hebben gehad, maar dat was denk ik niet intensief en/of lang genoeg.
Het is zo’n advocaat die afgezeken zou worden door wijlen zijn pa ware het niet dat het om zijn eigen zoon ging (gaat).quote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:14 schreef superniger het volgende:
Heeft Peter junior überhaupt ooit een rechtzaak gewonnen? Wel lekker cashen. Uurtje factuurtje sturen naar al die domme bn'ers.
En ik dacht dat je @yvonne bedoelde. Ik moet wat minder op FOK! zitten denk ikquote:Op zaterdag 11 februari 2023 07:33 schreef roos94 het volgende:
Ik vannacht dromen dat yvonne er met mijn vent vandoor gingmoet wat minder juice volgen denk ik
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 07:33 schreef roos94 het volgende:
Ik vannacht dromen dat yvonne er met mijn vent vandoor gingmoet wat minder juice volgen denk ik
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 09:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En ik dacht dat je @:yvonne bedoelde. Ik moet wat minder op FOK! zitten denk ik
Moet dat kind niet geblurd?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:37 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd fascinerend hoe mensen een felicitatie naar een ander, naar zichzelf kunnen draaien
Nee joh, dat kind heeft haar eigen Instagram. Cadeautje van haar tante is meer volgers, vermoed ik.quote:
Ik noemde het al eerder en weet al niet meer bij wie, maar dit doet mij een beetje denken aan Mean Girls, waar die Gretchen steeds het woord fetch gebruikt en Regina zegt: Stop saying fetch, it's not going to happen. Het lijkt erop dat Monique een nieuwe fancy zin wil introduceren die nergens op slaat.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:11 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Tot de maan en terug, maar dan anders.
Schattig kinderboek overigens.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:11 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Tot de maan en terug, maar dan anders.
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:58 schreef Mrmime het volgende:
Die Monique is ook wel een aandachtsapparaat eerste klas hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |