Ik geloof er niks van, Villa is van Hazes en ze is niet getrouwd. Volgens datzelfde platform had Jaimie ook genoeg centen, die heeft nu ook helemaal niks.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:02 schreef Woonbootjes het volgende:
Bron
Thinkrich.nl
https://thinkrich.nl/vermogen-monique-westenberg/
Ik vind het ook bedenkelijk die bedragen 😀quote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van, Villa is van Hazes en ze is niet getrouwd. Volgens datzelfde platform had Jaimie ook genoeg centen, die heeft nu ook helemaal niks.
Jaimie kon bij haar moeder gaan wonen, volgens het interview met glimworm.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:41 schreef Woonbootjes het volgende:
[..]
Ik vind het ook bedenkelijk die bedragen 😀
Jaimie heeft niks maar reist iedere maand de wereld over en draagt de duurste merkenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van, Villa is van Hazes en ze is niet getrouwd. Volgens datzelfde platform had Jaimie ook genoeg centen, die heeft nu ook helemaal niks.
Dat is maar een fragmentje.quote:Op woensdag 15 februari 2023 06:30 schreef JOO het volgende:
Het testament van Hazes is in handen van Privé en andere correspondentie rondom de erfenis. Conclusie geen geld voor Rachel. Op 27 december 2004 is de scheidingsprocedure stop gezet, dus 3 maanden na zijn overlijden.
[ afbeelding ]
Dag geld van Rachelquote:Op woensdag 15 februari 2023 06:30 schreef JOO het volgende:
Het testament van Hazes is in handen van Privé en andere correspondentie rondom de erfenis. Conclusie geen geld voor Rachel. Op 27 december 2004 is de scheidingsprocedure stop gezet, dus 3 maanden na zijn overlijden.
[ afbeelding ]
Dat is de vraag dus nog maar, of ze over allerlei rechten beschikt of zich allerlei rechten heeft toegeëigend.quote:Op woensdag 15 februari 2023 07:28 schreef quirina het volgende:
Nou dat weet ik zo net niet. Ze zit wel met haar kont in die bv’s en beschikt over allerlei rechten.
Dan nog. Ze zal een flinke naheffing van de erfenis betalen als dit waar is.quote:Op woensdag 15 februari 2023 07:28 schreef quirina het volgende:
Nou dat weet ik zo net niet. Ze zit wel met haar kont in die bv’s en beschikt over allerlei rechten.
Even los van het feit dat de suggestie dat hij geen kind van André Hazes Sr. zou zijn wel heel flauw begint te worden is hij binnen het huwelijk geboren en dus een wettelijk kind van Sr. plus dat Sr. dat nooit in twijfel heeft getrokken.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:14 schreef ootjekatootje het volgende:
Zou Rox een DNA test kunnen afdwingen bij André jr?
Je bedoeld dat André sr junior erkent heeft als kind en junior daarom recht heeft op een kindsdeel?quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Even los van het feit dat de suggestie dat hij geen kind van André Hazes Sr. zou zijn wel heel flauw begint te worden is hij binnen het huwelijk geboren en dus een wettelijk kind van Sr. plus dat Sr. dat nooit in twijfel heeft getrokken.
Dus nee, een DNA-test zou niets uitmaken.
Net zoals het niets uit zou maken als Roxeanne een andere vader zou hebben.
Binnen een huwelijk geboren is de echtgenoot automatisch de wettelijke vader, zelfs wanneer je dat helemaal niet wil.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:21 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je bedoeld dat André sr junior erkent heeft als kind en junior daarom recht heeft op een kindsdeel?
Lijkt me niet als Rox die rechtszaak aanspant omdat ze de documenten niet mag inzien, of begrijp ik het verkeerd? Zou wel gek zijn als Rach het zelf is geweest, al weet je het bij haar maar nooit.quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:50 schreef Eightyone het volgende:
Meer op https://www.mediacourant.(...)at-zit-rox-erachter/
Die ex vriendin van haar, Marieke had ooit toch ook toegang tot alle documenten? Die is vandaag weer naar de rechtbank gesleept door Rachel, zou die erachter zitten?quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:42 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Lijkt me niet als Rox die rechtszaak aanspant omdat ze de documenten niet mag inzien, of begrijp ik het verkeerd? Zou wel gek zijn als Rach het zelf is geweest, al weet je het bij haar maar nooit.
Nee, ik bedoel dat hij binnen het huwelijk geboren is en dus automatisch een wettelijk kind van Sr. is.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:21 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je bedoeld dat André sr junior erkent heeft als kind en junior daarom recht heeft op een kindsdeel?
Heeft zij een abbo op de rechtbank ofwatquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die ex vriendin van haar, Marieke had ooit toch ook toegang tot alle documenten? Die is vandaag weer naar de rechtbank gesleept door Rachel, zou die erachter zitten?
D) Stiekem trouwen op Iebiezz met Antweequote:Op woensdag 15 februari 2023 13:18 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
New chapter
Wat gaat ze doen?
A verhuizen met Antwee naar Las Vegas
B hondjes redden in Turkije
C cupping massage salon starten op Ibiza
Weer all inclusive naar een oord waar andere Nederlanders komen, samen met Andrien.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:18 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
New chapter
Wat gaat ze doen?
A verhuizen met Antwee naar Las Vegas
B hondjes redden in Turkije
C cupping massage salon starten op Ibiza
Dan zou ze hem weer eerder van school houden…quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:47 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Weer all inclusive naar een oord waar andere Nederlanders komen, samen met Andrien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |