quote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Ze slepen wel allebei tot vervelens toe een lijk mee de publiciteit in.
Ik vind haar stem echt een stervende geit, het spijt me heel ergquote:Op donderdag 2 februari 2023 13:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
Kris Kross Amsterdam heeft samen met Roxeanne een oud K3 nummer verkracht.
https://www.tiktok.com/@:kriskrossadam/video/7195227308876107013
Ik vind het ook niks als ik eerlijk ben. Het klinkt erg monotoon.quote:Op donderdag 2 februari 2023 13:23 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik vind haar stem echt een stervende geit, het spijt me heel erg
Dat is Friedeldiedel niet, volgens mij is het Ellen. Frietepiet had een veel hardere kop en een veel naardere uitstralingquote:Op vrijdag 27 januari 2023 16:18 schreef JOO het volgende:
Ik keek wat oud beeldmateriaal van de televisieshow Een avond met Andre uit 1985 en volgens mij zie ik Friedel van Galen, de moeder van Rachel als figurant vanaf 29:45.Zou ze toen als Rachel opgedrongen hebben aan Andre?
Opvallend is dat Andre sr. hetzelfde jaar zijn eerste huwelijksproblemen kreeg met Ellen (inclusief veel ziekenhuisbezoeken door fysieke klachten), waardoor hij in 1986 bijna niet meer optrad voor publiek.
Het begin van het einde
![]()
Edit:
Ik zie dat de moeder van Rachel er ook al in 1982 bij was in het Concertgebouw vanaf 8:47.
op 8.47 in dat filmpje is dat echt wel Friedel! (Ellen komt om 1.57 al voorbij, naast de moeder (Miep) van André sr.quote:Op donderdag 2 februari 2023 19:47 schreef totebel het volgende:
[..]
Dat is Friedeldiedel niet, volgens mij is het Ellen. Frietepiet had een veel hardere kop en een veel naardere uitstraling
Jep, is FriedelDiedel. Zeker wetuh! De eerste keer dat ik de actrice Margot Robbie , In 'Tonya' zag, dacht ik gelijk aan Friedelt. En zojuist weer toen ik Friedelt zag op 8.47, maar dan aan Robbert / andersomquote:Op donderdag 2 februari 2023 20:15 schreef Duiker64 het volgende:
[..]
op 8.47 in dat filmpje is dat echt wel Friedel! (Ellen komt om 1.57 al voorbij, naast de moeder (Miep) van André sr.
Die moederquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:56 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jep, is FriedelDiedel. Zeker wetuh! De eerste keer dat ik de actrice Margot Robbie , In 'Tonya' zag, dacht ik gelijk aan Friedelt. En zojuist weer toen ik Friedelt zag op 8.47, maar dan aan Robbert / andersom.
Check liever geen filmpjes van die enge Hazes btw,Hoge uitzondering
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 07:48 schreef quirina het volgende:
Friedel is iconic.
Pittig rood haar,kekke bril, zwarte kleding en veel gouden sieraden.
Ze kan zo in Toren Cquote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:54 schreef SEMTEX het volgende:
Friedel is zo iemand waar je de persoonlijkheid door haar uiterlijk heen zien stralen.
Is vast als inspiratie gebruiktquote:
I Tonya is wel een aanrader om te kijken hoorquote:
Die heeft er ook wat vanquote:
pssst #199quote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:46 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Het nummer waarvan je wist dat hij ging komen 🤣
Hahaha. Als Rachel er geen aandacht aan geschonken had, was iedereen het al vergeten. Nu ze de rechtszaak aangespannen heeft, komt ze er nooit meer vanafquote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:46 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Het nummer waarvan je wist dat hij ging komen 🤣
Die titel. Wat tering bizar.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 17:46 schreef quirina het volgende:
HUISVRIEND: RACHEL HAD SEKS MET ANDRE HAZES TOE ZIJ 12 WAS!
Verbijsterend! Volgens voormalig huisvriend van Andre Hazes, Henk Volkers, werd Andre in de tijd dat die nog met zijn tweede vrouw Ellen getrouwd was, verleid door de toen pas 12-jaar Rachel. Henk Volkers (75) zegt dat hij en Ellen Hazes destijds met eigen ogen hebben gezien hoe de 12-jarige Rachel met het geslachtsdeel van Hazes 'speelde'...
Volkers zegt ook dat dat Rachel van Galen en haar vader en moeder destijds maar een doel voor ogen hadden: Rachel te koppelen aan Andre Hazes. Volgens de toenmalige huisvriend wilde Ellen, die vorige week overleed aan borstkanker en het verdriet om haar grote liefde Andre, daarom ook niet meer leven...
Henk Volkers doet zijn verbijsterende verhaal deze week in het weekblad Prive en hij neemt bepaald geen blad voor de mond. Keihard zegt hij dat Rachel en haar ouders deels verantwoordelijk zijn voor het verdriet van Ellen in de afgelopen jaren. Verdriet dat werd veroorzaakt omdat Rachel al als 12-jarig pubermeisje Andre Hazes wist in te palmen.
Het kwam allemaal door Rachel, weet Henk Prive te vertellen. "De familie Van Galen was Hazes-gek. Ze hadden een slagerij in Rotterdam, zelfs op het vleeswaren papier stond zijn foto. Ze hebben zich in het huwelijk van André gewerkt. Dat moest kapot, voor dochter Rachel. Moeder Frida had ervoor gezorgd dat haar dochter, hoewel toen pas twaalf jaar oud, op de kleine Melvin mocht passen. Ellen was toen nog een evenwichtige meid. Ze runde Melvin Productions aan de Willemsparkweg en was veel op kantoor.
Op een dag belde ze me op. Of ik met haar naar een bankstel wilde gaan kijken. Gezellig met zijn tweetjes en André ging toch nooit mee. Maar Ellen vergat iets en wij liepen terug naar huis. Ik had hun huis verbouwd en er zo'n boerendeur in gemaakt. Het bovenste deurtje stond open en wat zagen we? Ik kan het niet zeggen. Ellen kreeg een nekslag. Ze keek me aan, ik kon haar nog nét opvangen... Ik heb haar uit huis gehaald, we zijn een stukje gaan rijden. Je hebt het niet goed gezien, suste ik.
De verhouding van haar Andre met pubermeisje Rachel maakte dat Ellen overspannern raakte volgens Volkers. "Ellen raakte geestelijk helemaal in de war. Ze ging wartaal praten en hoorde vliegtuigen en treinen. Ik heb Melvin naar mensen gebracht om op te passen. Toen ik terugkwam hadden kennissen Ellen met een ziekenwagen laten ophalen. Ze was psychiatrisch patiënt geworden en werd opgesloten in een ziekenhuis in Amersfoort."
Toen Henk dat hoorde, zo vertelt hij in het weekblad, reed met een 'bloedgang' naar Amersfoort. "Ellen vloog steeds tegen de tralies aan. Ze gilde: 'Henk, help me toch!' Toen brak mijn hart. Ze had zó veel verdriet en ik ben goed van de tongriem gesneden en zei tegen die dokter: Wat is dat voor flauwekul? Ik dacht dat alleen de wettige echtgenoot hierover kon beslissen. De mensen die dit hebben gedaan zijn aangewaaide kennissen... Ik neem Ellen meteen weer mee.
Dat kon natuurlijk niet, meneer Hazes moest maar komen. Ik bellen naar de familie Van Galen. Nee, André kwam niet aan de telefoon. Ik zei: Als ik hem niet binnen één seconde te spreken krijg, ga ik naar een drukkerij waar ik vijfhonderd pamfletten laat maken over André en jullie dochter en die hang ik door heel Rotterdam. Jullie verkopen nooit meer één ons worst."
"lk kreeg André meteen aan de lijn. Wat er aan de hand was. Ik zeg: Waar ben je nou mee bezig man? Je vrouw ligt achter de tralies. Je hebt haar echt gek gekregen. Je hebt een uur de tijd om te komen. Het greep André wel aan. We hebben drie uur met de doktoren gesproken, met als gevolg dat we Ellen de volgende dag konden ophalen. Maar nog diezelfde avond kwam dat wijf Van Galen thuis in Baarn. Wat denk je dat ze zegt, je raadt het nooit: 'Zo, die Ellen is opgeruimd. En ik wil in dit huis die naam nóóit meer horen!' Toen kreeg ik een vlaag. Ik pakte dat mens beet en gooide haar dwars door de boerendeur heen en inde tuin kreeg ze nog een paar schoppen. Ik was zó laaiend, dat niemand me dorst te benaderen.De volgende dag kreeg André Ellen dus weer mee naar huis, maar hij ging gewoon door met die Rachel. De hele week zat hij in Rotterdam. Uiteindelijk is Ellen toen tóch weer door gedraaid."
Heb probeerde nog te redden wat er te redden viel. 'Ik zei tegen André dat ik hem dood zou schieten als hij er niet een einde maakt aan. dat gedoe met dat mokkel uit Rotterdam. Hij antwoordde: 'Dat durf je nooit. 'Ik: Let maar op! Toch niet gedaan natuurlijk, maar wél Rachel gebeld. Waar hij bijzat pakte ik de telefoon: Jij klein geraffineerd loeder...André zit hier naast me, maar heeft niet de moéd het je te zeggen, dus doe ik het maar. Het is over en uit tussen jullie! Hij kiest voor Ellen. Weet je wat ze antwoordde? 'Ik had ook nooit aan een oudere man moeten beginnen! Maar ze zijn gewoon doorgegaan die twee. Alsof er geen Ellen bestond.'
De scheiding was volgens Volkers onafwendbaar. 'Maar het leven interesseerde haar eigenlijk niet meer. Ze is later hertrouwd met Job, een heel lieve man, maar ze is nooit meer echt gelukkig geweest."
Toen André, oktober 1991 met Rachel trouwde huilde Ellen tranen met tuiten."
Bron: http://zijonline.nl/ecNews.asp?ID=5688&page2=zij_gossip oorspronkelijk
Van https://www.maroc.nl/foru(...)den-andre-hazes.html gekopieerd
Ze was 12.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:21 schreef quirina het volgende:
Ook vreemd dat hij niet aangegeven is door die Henk Volkers en Ellen.. En dan toch nog doorgaan met een man die eigenlijk op kinderen valt. Dat vond ik nou raar van Ellen. Je schopt zo’n man toch de deur uit?
Maar ja er gaan ook verhalen dat hij met Friedel heeft lopen viespeuken toen hij dronken was.En vergeet niet Rachel was zijn allergrootste fan, fans gaan heel ver voor hun idool. En ja die ouders gingen ook heel ver.
Alles voor geld en de roem.
Ik geef de schuld niet aan het kind. En ik leg de verantwoording niet bij haar.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Ze was 12.
Verhalen te over dit soort gevallen. Die engnek van the BBC, Michael Jackson etc.
Een kind gaat niet zo ver, het idool daarentegen... Dat maakt kinderen ook een makkelijke prooi.
Je legt nu de verantwoording bij een 12 jarige, bij een brein wat nog niet half ontwikkeld is.
Gecremeerde kroket round 2quote:Op maandag 6 februari 2023 17:49 schreef tong80 het volgende:
Yvonne Coldeweijer gaat in hoger beroep tegen de uitspraak in de zaak die Rachel Hazes tegen haar heeft aangespannen. Dit maakt ze maandag bekend in een video op haar YouTube-account, waarbij ze opmerkt dat het puur om het gebruik van de woorden ’gecremeerde kroket’ gaat.
„Voor de duidelijkheid: dit heeft helemaal niks met Rachel Hazes te maken”, zegt ze in de video. „Dit heeft te maken met de vrijheid van meningsuiting. En dus ga ik het deel waarbij het gaat over Rachel niet meenemen in het hoger beroep. Puur en alleen de uitspraak dat ik die twee ontzettend gezellige woorden niet meer mag zeggen. Want jongens, laten we niet overdrijven.”
Hazes won eerder de rechtszaak die ze aanspande tegen Coldeweijer. Hierop moest de roddelvlogger een kwetsend filmpje over Hazes’ privéleven weghalen, anders zou ze een boete krijgen. Ook moest ze excuses maken op Instagram en mag ze Hazes niet meer beledigen. Coldeweijer noemde haar onder meer narcistisch, knettergek en toxisch.
https://www.telegraaf.nl/(...)-in-kroketzaak-hazes
Die spoort niet.quote:
"Draag niet vaak jurkjes maar deze moest ik hebben"quote:Op maandag 6 februari 2023 19:46 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie vitrage, beetje Sailor Moon meets Bo Peep.
Mondiaal gezien welquote:Op zondag 5 februari 2023 15:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Ze was 12.
Verhalen te over dit soort gevallen. Die engnek van the BBC, Michael Jackson etc.
Een kind gaat niet zo ver, het idool daarentegen... Dat maakt kinderen ook een makkelijke prooi.
Je legt nu de verantwoording bij een 12 jarige, bij een brein wat nog niet half ontwikkeld is.
Stalin was ook erger dan Hitler.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 17:18 schreef Za het volgende:
Ik krijg zolangzamerhand de neiging het op te nemen voor de door iedereen uitgekotste Rachel Hazes.
Die idiote beledigingen van Coldewijer, haar ene kind dat haar haat, dan de andere.
De vrouw is als kind in de armen gedreven van een zwaar aan de alcohol verslaafde pedofiel, op haar 11e meen ik. Het is niet verwonderlijk dat je daar niet ongeschonden uitkomt, en je heil gaat zoeken in whatever, overdreven kleding en make up, zonnebank, geld etc.
Het is gewoon een trieste story, ik gun haar het beste.
Wat is die Coldewijer een sneu figuur, ongelooflijk, een soort rotte banaan in een jurkje.
Ik raak verscheurd tussen dat gevoel en het enorme gevoel om haar als verschrikkelijke moeder te zien, die er ook zelf alles aan zou kunnen doen om beter te zijn naar haar eigen kinderen. "End the cycle" gevoel ofzo.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 17:18 schreef Za het volgende:
Ik krijg zolangzamerhand de neiging het op te nemen voor de door iedereen uitgekotste Rachel Hazes.
Die idiote beledigingen van Coldewijer, haar ene kind dat haar haat, dan de andere.
De vrouw is als kind in de armen gedreven van een zwaar aan de alcohol verslaafde pedofiel, op haar 11e meen ik. Het is niet verwonderlijk dat je daar niet ongeschonden uitkomt, en je heil gaat zoeken in whatever, overdreven kleding en make up, zonnebank, geld etc.
Wat is die Coldewijer een sneu figuur, ongelooflijk, een soort rotte banaan in een jurkje.
Ach joh, houd toch op. Rachel is al jaren een volwassen feeks vrouw en kiest er zelf voor om zichzelf te blijven profileren als de weduwe terwijl ze vrijwel in scheiding lag. Claimt impliciet ‘Zij gelooft in mij’ alsof het voor haar is geschreven. D’r ene kind haat haar en de andere heeft een haat-liefdeverhouding, is verslaafd aan drugs, en momenteel ook weer klaar met haar. Dan gaat er toch echt iets verkeerd bij je.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 17:18 schreef Za het volgende:
Weet je, het zal allemaal wel.quote:
Dat zou ik eens moeten proberen te zeggen over een vermeend 15 jarig Borsato slachtoffer, plus nog alle andere shit die je over haar post, wat een onzinnige rant.quote:Ze lijkt het ook niet erg te vinden.
Je leeftijd van 12-20 zijn de belangrijkste jaren voor je sociale vorming, je stappen naar volwassenheid en het moment dat je brein volgroeid is. Wanneer je die periode wordt afgenomen en doorbrengt in een misbruik situatie zal je dat voor altijd vormen.quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:57 schreef Ericr het volgende:
Roggel is een misselijk mens maar haar 'opvoeding' zal zeker een rol hebben gespeeld. Haar huwelijk met de knakworstenkoning is bijna een vorm van uithuwelijken geweest. Daarna zou je echter verwachten dat er wel iets van wijsheid rijpt bij een volwassen vrouw. Maar daarna gaat ze net zo goed relaties aan met de meeste foute figuren die Nederland kent. Dat ligt echt niet alleen haar vorming. Omgaan met topcriminelen is een bewuste keuze en haar mentaliteit om iedereen af te stoten als haar iets niet zint ligt aan haar verrotte karakter.
Dat zijn loze woorden aangezien de rechter anders heeft geoordeeld. Dat vonnis staat, daar kan Rachel niets aan veranderen.quote:Op woensdag 8 februari 2023 14:14 schreef Za het volgende:
[..]
Je leeftijd van 12-20 zijn de belangrijkste jaren voor je sociale vorming, je stappen naar volwassenheid en het moment dat je brein volgroeid is. Wanneer je die periode wordt afgenomen en doorbrengt in een misbruik situatie zal je dat voor altijd vormen.
Ik ben nooit een fan noch tegenstander van haar geweest, nog steeds niet, maar ik ken haar ook gewoonweg niet. Haar persbericht dat ze geen dwangsommen zal eisen bij voortgaande beledigingen, en iedereen haar mag noemen wat ze willen, spreekt voor haar.
Heb je in het dagelijks leven zo’n last van haar?quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:57 schreef Ericr het volgende:
Roggel is een misselijk mens maar haar 'opvoeding' zal zeker een rol hebben gespeeld. Haar huwelijk met de knakworstenkoning is bijna een vorm van uithuwelijken geweest. Daarna zou je echter verwachten dat er wel iets van wijsheid rijpt bij een volwassen vrouw. Maar daarna gaat ze net zo goed relaties aan met de meeste foute figuren die Nederland kent. Dat ligt echt niet alleen haar vorming. Omgaan met topcriminelen is een bewuste keuze en haar mentaliteit om iedereen af te stoten als haar iets niet zint ligt aan haar verrotte karakter.
Die knakworst was ze op den duur ook liever kwijt dan rijk. Jammer genoeg werd ze door zijn dood het laatste maar het is wel duidelijk dat omgaan met Roggel erg lastig is.
Tegelijkertijd goed dat die andere feeks met haar Starbucksbeker wordt aangepakt. Haar haatcampagnes zijn niet gezond, ook al is het bij haar alleen om de zakken meer te vullen. Dat verdienmodel stinkt nog meer dan Roggel met haar wanstaltige praktijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |