Ik geef de schuld niet aan het kind. En ik leg de verantwoording niet bij haar.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Ze was 12.
Verhalen te over dit soort gevallen. Die engnek van the BBC, Michael Jackson etc.
Een kind gaat niet zo ver, het idool daarentegen... Dat maakt kinderen ook een makkelijke prooi.
Je legt nu de verantwoording bij een 12 jarige, bij een brein wat nog niet half ontwikkeld is.
Gecremeerde kroket round 2quote:Op maandag 6 februari 2023 17:49 schreef tong80 het volgende:
Yvonne Coldeweijer gaat in hoger beroep tegen de uitspraak in de zaak die Rachel Hazes tegen haar heeft aangespannen. Dit maakt ze maandag bekend in een video op haar YouTube-account, waarbij ze opmerkt dat het puur om het gebruik van de woorden ’gecremeerde kroket’ gaat.
„Voor de duidelijkheid: dit heeft helemaal niks met Rachel Hazes te maken”, zegt ze in de video. „Dit heeft te maken met de vrijheid van meningsuiting. En dus ga ik het deel waarbij het gaat over Rachel niet meenemen in het hoger beroep. Puur en alleen de uitspraak dat ik die twee ontzettend gezellige woorden niet meer mag zeggen. Want jongens, laten we niet overdrijven.”
Hazes won eerder de rechtszaak die ze aanspande tegen Coldeweijer. Hierop moest de roddelvlogger een kwetsend filmpje over Hazes’ privéleven weghalen, anders zou ze een boete krijgen. Ook moest ze excuses maken op Instagram en mag ze Hazes niet meer beledigen. Coldeweijer noemde haar onder meer narcistisch, knettergek en toxisch.
https://www.telegraaf.nl/(...)-in-kroketzaak-hazes
Die spoort niet.quote:
"Draag niet vaak jurkjes maar deze moest ik hebben"quote:Op maandag 6 februari 2023 19:46 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie vitrage, beetje Sailor Moon meets Bo Peep.
Mondiaal gezien welquote:Op zondag 5 februari 2023 15:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Ze was 12.
Verhalen te over dit soort gevallen. Die engnek van the BBC, Michael Jackson etc.
Een kind gaat niet zo ver, het idool daarentegen... Dat maakt kinderen ook een makkelijke prooi.
Je legt nu de verantwoording bij een 12 jarige, bij een brein wat nog niet half ontwikkeld is.
Stalin was ook erger dan Hitler.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 17:18 schreef Za het volgende:
Ik krijg zolangzamerhand de neiging het op te nemen voor de door iedereen uitgekotste Rachel Hazes.
Die idiote beledigingen van Coldewijer, haar ene kind dat haar haat, dan de andere.
De vrouw is als kind in de armen gedreven van een zwaar aan de alcohol verslaafde pedofiel, op haar 11e meen ik. Het is niet verwonderlijk dat je daar niet ongeschonden uitkomt, en je heil gaat zoeken in whatever, overdreven kleding en make up, zonnebank, geld etc.
Het is gewoon een trieste story, ik gun haar het beste.
Wat is die Coldewijer een sneu figuur, ongelooflijk, een soort rotte banaan in een jurkje.
Ik raak verscheurd tussen dat gevoel en het enorme gevoel om haar als verschrikkelijke moeder te zien, die er ook zelf alles aan zou kunnen doen om beter te zijn naar haar eigen kinderen. "End the cycle" gevoel ofzo.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 17:18 schreef Za het volgende:
Ik krijg zolangzamerhand de neiging het op te nemen voor de door iedereen uitgekotste Rachel Hazes.
Die idiote beledigingen van Coldewijer, haar ene kind dat haar haat, dan de andere.
De vrouw is als kind in de armen gedreven van een zwaar aan de alcohol verslaafde pedofiel, op haar 11e meen ik. Het is niet verwonderlijk dat je daar niet ongeschonden uitkomt, en je heil gaat zoeken in whatever, overdreven kleding en make up, zonnebank, geld etc.
Wat is die Coldewijer een sneu figuur, ongelooflijk, een soort rotte banaan in een jurkje.
Ach joh, houd toch op. Rachel is al jaren een volwassen feeks vrouw en kiest er zelf voor om zichzelf te blijven profileren als de weduwe terwijl ze vrijwel in scheiding lag. Claimt impliciet ‘Zij gelooft in mij’ alsof het voor haar is geschreven. D’r ene kind haat haar en de andere heeft een haat-liefdeverhouding, is verslaafd aan drugs, en momenteel ook weer klaar met haar. Dan gaat er toch echt iets verkeerd bij je.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 17:18 schreef Za het volgende:
Weet je, het zal allemaal wel.quote:
Dat zou ik eens moeten proberen te zeggen over een vermeend 15 jarig Borsato slachtoffer, plus nog alle andere shit die je over haar post, wat een onzinnige rant.quote:Ze lijkt het ook niet erg te vinden.
Je leeftijd van 12-20 zijn de belangrijkste jaren voor je sociale vorming, je stappen naar volwassenheid en het moment dat je brein volgroeid is. Wanneer je die periode wordt afgenomen en doorbrengt in een misbruik situatie zal je dat voor altijd vormen.quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:57 schreef Ericr het volgende:
Roggel is een misselijk mens maar haar 'opvoeding' zal zeker een rol hebben gespeeld. Haar huwelijk met de knakworstenkoning is bijna een vorm van uithuwelijken geweest. Daarna zou je echter verwachten dat er wel iets van wijsheid rijpt bij een volwassen vrouw. Maar daarna gaat ze net zo goed relaties aan met de meeste foute figuren die Nederland kent. Dat ligt echt niet alleen haar vorming. Omgaan met topcriminelen is een bewuste keuze en haar mentaliteit om iedereen af te stoten als haar iets niet zint ligt aan haar verrotte karakter.
Dat zijn loze woorden aangezien de rechter anders heeft geoordeeld. Dat vonnis staat, daar kan Rachel niets aan veranderen.quote:Op woensdag 8 februari 2023 14:14 schreef Za het volgende:
[..]
Je leeftijd van 12-20 zijn de belangrijkste jaren voor je sociale vorming, je stappen naar volwassenheid en het moment dat je brein volgroeid is. Wanneer je die periode wordt afgenomen en doorbrengt in een misbruik situatie zal je dat voor altijd vormen.
Ik ben nooit een fan noch tegenstander van haar geweest, nog steeds niet, maar ik ken haar ook gewoonweg niet. Haar persbericht dat ze geen dwangsommen zal eisen bij voortgaande beledigingen, en iedereen haar mag noemen wat ze willen, spreekt voor haar.
Heb je in het dagelijks leven zo’n last van haar?quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:57 schreef Ericr het volgende:
Roggel is een misselijk mens maar haar 'opvoeding' zal zeker een rol hebben gespeeld. Haar huwelijk met de knakworstenkoning is bijna een vorm van uithuwelijken geweest. Daarna zou je echter verwachten dat er wel iets van wijsheid rijpt bij een volwassen vrouw. Maar daarna gaat ze net zo goed relaties aan met de meeste foute figuren die Nederland kent. Dat ligt echt niet alleen haar vorming. Omgaan met topcriminelen is een bewuste keuze en haar mentaliteit om iedereen af te stoten als haar iets niet zint ligt aan haar verrotte karakter.
Die knakworst was ze op den duur ook liever kwijt dan rijk. Jammer genoeg werd ze door zijn dood het laatste maar het is wel duidelijk dat omgaan met Roggel erg lastig is.
Tegelijkertijd goed dat die andere feeks met haar Starbucksbeker wordt aangepakt. Haar haatcampagnes zijn niet gezond, ook al is het bij haar alleen om de zakken meer te vullen. Dat verdienmodel stinkt nog meer dan Roggel met haar wanstaltige praktijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |