oh jaquote:
Klinkt toch raar uit Eriks mondquote:
Hij is bang dat degene met veel zakgeld schietschijf word bij een eliminatie. Zodat het geld weer verdeeld word over de overige deelnemersquote:
Als hij ook nog bro gaat zeggenquote:
je mag nu naar een enerverend potje tafelvoetbal kijkenquote:Op maandag 6 februari 2023 21:44 schreef engine het volgende:
Ik haat sporten in RLS maar het potje tafeltennis tussen GJ en Jeff had ik dan wel weer willen zien.
Ja, ook steeds meer mensen die het gebrekkige Nederlands van Isaac overnemenquote:Op maandag 6 februari 2023 21:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze nemen allemaal woorden van elkaar over
Heel goed van jouquote:Op maandag 6 februari 2023 21:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, ook steeds meer mensen die het gebrekkige Nederlands van Isaac overnemen
Erik is al ruim bekend met het begrijp 'the bro-zone'quote:Op maandag 6 februari 2023 21:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als hij ook nog bro gaat zeggen
Erik: "Jeweettoch"quote:Op maandag 6 februari 2023 21:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als hij ook nog bro gaat zeggen
Ja dat is een fantastisch systeem, zo lek als een mandjequote:Op maandag 6 februari 2023 21:10 schreef engine het volgende:
[..]
Die blijven maar vergeten dat er eindeloos voor dingen gestemd kan worden. Ze kunnen nu een miljoen afspraken maken maar als er morgen iemand een stemming in gooit en meer mensen staan op groen dan op rood gaat dat ook gewoon weer van de pot af.
Dat gaat uit de pot, dus is niet per persoonquote:Op maandag 6 februari 2023 21:48 schreef Clasientje het volgende:
Erik vind dat teveel 1000 euro maar hij vroeg wel ff een biljarttafel van 800 euro
die 1000 euro is toch per persoon?quote:Op maandag 6 februari 2023 21:48 schreef Clasientje het volgende:
Erik vind dat teveel 1000 euro maar hij vroeg wel ff een biljarttafel van 800 euro
de 900000 komt in beeldquote:Op maandag 6 februari 2023 21:49 schreef HappyCharly het volgende:
Ik mis even waar dit plan van Eunice vandaan komt,... voor mij komt het uit de lucht vallen. Of heb ik iets gemist?
van die 1000 moet dan alles gekocht wordenquote:Op maandag 6 februari 2023 21:49 schreef Verida het volgende:
[..]
die 1000 euro is toch per persoon?
en die biljarttafel is voor de hele groep.
Beter spreekt ze die podcast inquote:Op maandag 6 februari 2023 21:52 schreef puzziepie het volgende:
Nog 18 mensen hetzelfde riedeltje vertellen
Dat ding was op de groei gekochtquote:Op maandag 6 februari 2023 21:58 schreef greysbones het volgende:
allerlei houtjes worden er onder de pootjes van de voetbaltafel gestoken
ik zou de ene kant ietsje ophogen en dan altijd zo gaan staan dat het balletje altijd al wat richting de goede goal gaatquote:Op maandag 6 februari 2023 21:58 schreef greysbones het volgende:
allerlei houtjes worden er onder de pootjes van de voetbaltafel gestoken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vertel je dat het niet meer gaat..
ze heeft een heel monotoom stem geluidquote:Op maandag 6 februari 2023 22:03 schreef HappyCharly het volgende:
ik word eigenlijk een beetje moe van zoveel Eunice in beeld... iets in haar stem of accent of manier van praten...
Dat is het voor mij niet zo zeer maar ze zegt nu voor de duizendste keer hetzelfde.quote:Op maandag 6 februari 2023 22:03 schreef HappyCharly het volgende:
ik word eigenlijk een beetje moe van zoveel Eunice in beeld... iets in haar stem of accent of manier van praten...
ja dat ook iddquote:Op maandag 6 februari 2023 22:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze heeft een heel monotoom stem geluid
dat ookquote:Op maandag 6 februari 2023 22:05 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is het voor mij niet zo zeer maar ze zegt nu voor de duizendste keer hetzelfde.
nee denk dat de meesten uiteindelijk denkenquote:Op maandag 6 februari 2023 22:06 schreef HappyCharly het volgende:
Zouden mensen echt een contract gaan ondertekenen?
En hoeveel is dat dan waard? Mensen bedenken zich nogal eens achteraf.quote:Op maandag 6 februari 2023 22:06 schreef HappyCharly het volgende:
Niet te doen, ik vind haar ongelofelijk drammenquote:Op maandag 6 februari 2023 22:03 schreef HappyCharly het volgende:
hee... waar doet me dat aan denken?quote:Op maandag 6 februari 2023 22:08 schreef engine het volgende:
[..]
En hoeveel is dat dan waard? Mensen bedenken zich nogal eens achteraf.
Ze hebben een officieel contract voor JVJL getekend , dat van Eunice is dat nietquote:Op maandag 6 februari 2023 22:06 schreef HappyCharly het volgende:
die was echt niet donkerroodquote:Op maandag 6 februari 2023 22:10 schreef Ijspegel99 het volgende:
Vroeger was Eunice donkerrood en heeft nu zoveel aan zichzelf gewerkt dat ze geel is
ja wilde al een hele foute opmerking makenquote:Op maandag 6 februari 2023 22:12 schreef Ijspegel99 het volgende:
[..]
Haar woorden, besef me nu ook hoe raar die zin net was buiten deze context met die kleuren
quote:Op maandag 6 februari 2023 22:12 schreef puzziepie het volgende:
Ik ben klaar met dat gedram van Eunice
jaweeeel maar nu heeft ze gewerkt aan zichzelfquote:
Je gaat raar gedrag vertonen na geëlimineerd te zijn geweestquote:Op maandag 6 februari 2023 22:12 schreef puzziepie het volgende:
Ik ben een beetje klaar met dat gedram van Eunice
Ja ik ook. Vooral omdat het ook gewoon heel veel onzin is.quote:Op maandag 6 februari 2023 22:12 schreef puzziepie het volgende:
Ik ben een beetje klaar met dat gedram van Eunice
ik ben even aan het denken welke kleur er bij haar pastquote:Op maandag 6 februari 2023 22:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
jaweeeel maar nu heeft ze gewerkt aan zichzelf
help mee eens HC welke kleur zo jij Eunice gevenquote:Op maandag 6 februari 2023 22:14 schreef HappyCharly het volgende:
Bern blijft wel keurig luisteren..
maarja... die heeft het ook niet al tig keer gehoord...
Dat rare gedrag had ze alquote:Op maandag 6 februari 2023 22:14 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je gaat raar gedrag vertonen na geëlimineerd te zijn geweest
Dat vooral ja . Heel erg vermoeiendquote:Op maandag 6 februari 2023 22:14 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik ook. Vooral omdat het ook gewoon heel veel onzin is.
Essie heeft een hekel aan blauwquote:
vanuit het boek of mag alles?quote:Op maandag 6 februari 2023 22:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
help mee eens HC welke kleur zo jij Eunice geven
Doet ze alquote:Op maandag 6 februari 2023 22:21 schreef Ijspegel99 het volgende:
[..]
Daarom kan ze klagen over de blauwe man en de blauwe vrouw
dan heul niksquote:Op maandag 6 februari 2023 22:22 schreef engine het volgende:
Dan staat je handtekening eronder Ja en dan?
Erik is ook blauw , maar Erik vindt zichzelf helemaaaal niet blauwquote:Op maandag 6 februari 2023 22:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hahaha
Ik vind Erik echt blauw
[ afbeelding ]
Heeft hij dat al eens gezegd?quote:Op maandag 6 februari 2023 22:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Erik is ook blauw , maar Erik vindt zichzelf helemaaaal niet blauw
Erik heeft alle kleuren zei hijquote:Op maandag 6 februari 2023 22:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Heeft hij dat al eens gezegd?
Dat zou wel fantastisch zijn
awwquote:
Jammer dat Erik ook weinig zelfreflectie heeftquote:
Ja is weer typisch Sasha. Dat misgunnen en willen straffen vind ik echt geen leuke kant van haar.quote:Op maandag 6 februari 2023 22:26 schreef Ijspegel99 het volgende:
Sas gunt Martin geen leuke tijd meer. Vind ik ook een beetje kinderachtig, Sas denkt ook wel heel erg zwart wit vaak.
Sas is een ratquote:Op maandag 6 februari 2023 22:26 schreef Ijspegel99 het volgende:
Sas gunt Martin geen leuke tijd meer. Vind ik ook een beetje kinderachtig, Sas denkt ook wel heel erg zwart wit vaak.
quote:Op maandag 6 februari 2023 22:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
vanuit het boek of mag alles?
Want dan is ze paars met wit en goud en rood
Fascinerend wel... denk dat maar weinig mensen zo 'makkelijk' te typeren zijn als blauw als Erik (even uitgaande van dit beperkte systeem). Interessant dat hij zichzelf zo anders ziet dan hoe anderen hem zien.quote:Op maandag 6 februari 2023 22:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jammer dat Erik ook weinig zelfreflectie heeft
Secretaresse Bern strikes again..quote:Op maandag 6 februari 2023 22:27 schreef KinKiJan het volgende:
Bern: "Sorry als ik even stoohoor, maar heb je even een momentje voor Eunice? Ze wil iets aan je vragen"
Sasha: "Ik ben eigenlijk in gesprek met Erik"
Bern: "Oh ja, goed, uh, Eunice, Sasha heeft geen tijd"
Sas is roodquote:Op maandag 6 februari 2023 22:24 schreef HappyCharly het volgende:
Sasha is rood blauw zegt Bern
Bern is groen geel
Erik is blauw
Aldus bern
Maar Erik vindt ook dat hij er beter uit ziet dan Marciano , jonger etcquote:Op maandag 6 februari 2023 22:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Fascinerend wel... denk dat maar weinig mensen zo 'makkelijk' te typeren zijn als blauw als Erik (even uitgaande van dit beperkte systeem). Interessant dat hij zichzelf zo anders ziet dan hoe anderen hem zien.
ohhja, dat had ik geblockt. Erik ziet zichzelf ook als een jonge dertiger... aww ventquote:Op maandag 6 februari 2023 22:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar Erik vindt ook dat hij er beter uit ziet dan Marciano , jonger etc
Erik is eerder een oude 60-erquote:Op maandag 6 februari 2023 22:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ohhja, dat had ik geblockt. Erik ziet zichzelf ook als een jonge dertiger... aww vent
ik vind bern groenquote:Op maandag 6 februari 2023 22:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sas is rood
Bern echt geen idee
Erik is blauw
vind je?quote:
ik vind Bern blauw roodquote:
Vooral in dat hippe pakquote:Op maandag 6 februari 2023 22:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
vind je?
Ik geef hem geen dag ouder dan 34, jonge god is het...
Jonger?! Marciano ziet er sinds 2006 ongeveer hetzelfde uit als nu joh!quote:Op maandag 6 februari 2023 22:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar Erik vindt ook dat hij er beter uit ziet dan Marciano , jonger etc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
Ja , in allesquote:
quote:Op maandag 6 februari 2023 22:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jonger?! Marciano ziet er sinds 2006 ongeveer hetzelfde uit als nu joh!OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Marciano ziet er veeel beter en jonger uit als ErikMy age is very
Inappropriate
for my behavior
[..]
Jonger?! Marciano ziet er sinds 2006 ongeveer hetzelfde uit als nu joh!Tiano ziet er sowieso goed uit, ook stuk beter dan MartinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat dan?quote:Op maandag 6 februari 2023 22:33 schreef greysbones het volgende:
Sas zat van de week Erik nog af te branden
[..]
Jonger?! Marciano ziet er sinds 2006 ongeveer hetzelfde uit als nu joh!Wel heel veel bro daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vertel je dat het niet meer gaat..
Erik heeft al vaker zo over Matin gesprokenquote:Op maandag 6 februari 2023 22:34 schreef engine het volgende:
Valt mij ook wel tegen van Erik dit. Dat Sasha soms echt een kutwijf is wist ik al.
Tja ik hoor niet alles. Ik luister niet meer maar vond het best jammer.quote:Op maandag 6 februari 2023 22:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Erik heeft al vaker zo over Matin gesproken
Sas is echt zo ontzettend valsquote:Op maandag 6 februari 2023 22:34 schreef engine het volgende:
Sas en Erik zijn echt naar over Martin.
hij heeft het met de eerste geel ook tegen Matin zelf uitgesprokenquote:Op maandag 6 februari 2023 22:37 schreef engine het volgende:
[..]
Tja ik hoor niet alles. Ik luister niet meer maar vond het best jammer.
Wat zei ze dan????quote:Op maandag 6 februari 2023 22:33 schreef greysbones het volgende:
Sas zat van de week Erik nog af te branden
Het pak! Erik loopt gewoon zwaar voor op de mode... dat snappen wij leken niet..quote:
🤮quote:Op maandag 6 februari 2023 22:41 schreef HappyCharly het volgende:
Ah Eunice bespreekt de zaak nu met JW, ik hoor al 'bewustwording'
Niet vergeten hequote:
Het plan van Eunice , en stellingenquote:
Gelukkig heeft GJ wat afleiding.quote:Op maandag 6 februari 2023 22:49 schreef puzziepie het volgende:
Kenzi en Mirthie gaan helemaal in elkaar op
[ afbeelding ]
Bro jeweetogquote:Op maandag 6 februari 2023 22:49 schreef engine het volgende:
Ik heb zin in die entertainmentboek van maart
wat bedoel je?quote:Op maandag 6 februari 2023 22:42 schreef Judiwi het volgende:
Ze vergeet pannen, glazen, schoonmaakmiddelen, hout etc.
Twee kleffe kippetjesquote:
Ja maar bro...als er een gele kaart komt moet dat gecompenseerd wordenquote:
Ik vind het wel leuk. Het slaat echt kant noch wal maar ben benieuwd of ze het er door gedrukt krijgt.quote:
Dat zei Erik ook alquote:Op maandag 6 februari 2023 22:52 schreef Judiwi het volgende:
Haha nu wordt het geld van iemand die vertrekt verdeelt. Dus worden mensen een target, haha
Geloof niet dat ze eigenhandig de spelregels/verdeling van de pot kan bepalen. Ze is bang dat de prijzenpot onder de negen ton komt. Rare hebberd is hetquote:Op maandag 6 februari 2023 22:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk. Het slaat echt kant noch wal maar ben benieuwd of ze het er door gedrukt krijgt.
quote:Op maandag 6 februari 2023 22:55 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat koninklijke loopje naar de slaapkamer is ook niet meer wat het geweest is.
"Welterusten!"
"Jij ook welterusten.."
Zo lief samenquote:Op maandag 6 februari 2023 22:55 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat koninklijke loopje naar de slaapkamer is ook niet meer wat het geweest is.
"Welterusten!"
"Jij ook welterusten.."
Het gaat nooit werken wat Eunice voorstelt. Zou het wel leuk vinden als iedereen daar een handtekening onder zetquote:Op maandag 6 februari 2023 22:56 schreef mangalie het volgende:
[..]
Geloof niet dat ze eigenhandig de spelregels/verdeling van de pot kan bepalen. Ze is bang dat de prijzenpot onder de negen ton komt. Rare hebberd is het
KimD hoeft alleen maar aan Jeff te vragen of ze op 'rood' of 'groen' moet gaan staanquote:Op maandag 6 februari 2023 22:56 schreef puzziepie het volgende:
Kim aan de beurt
Die snapt helemaal niets
Isaac vindt ik net iets irritanter...Maar Zoë begint ook steeds vervelender te worden idd.quote:Op maandag 6 februari 2023 22:58 schreef Flow3r het volgende:
ik vind die streams met Zoe bijna net zo irritant als met Isaac, betweter
Boh jij hebt engelengeduld met Eunice haar verhaal op repeat!quote:Op maandag 6 februari 2023 22:56 schreef puzziepie het volgende:
Kim aan de beurt
Die snapt helemaal niets
Ik heb maar twee streams met nietsquote:Op maandag 6 februari 2023 23:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Boh jij hebt engelengeduld met Eunice haar verhaal op repeat!
Dit gaat nog wel even durenquote:Op maandag 6 februari 2023 23:00 schreef engine het volgende:
Kim is nog niet meteen overtuigd..
[ afbeelding ]
Jaquote:Op maandag 6 februari 2023 23:02 schreef pingu66 het volgende:
Dan krijgt Esther geen rooibos thee meer.
En Zoë krijgt zij uberhaupt 1000¤?
Dat moet in haar stelling allemaal van de huishoutpot. Een hout of een glas stelling moeten volgens Jef Isaac en Marciano van het prijzengeld af. Geldt ook voor schoomnaakartikelen.quote:Op maandag 6 februari 2023 22:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
wat bedoel je?
Dat dat van de pot af moet?
Maar als er iemand geëlimineerd wordt en die nog 1000 ¤ heeft krijgt zij daar geen deel van? Dat is ook kromquote:
Er zijn geen mensen met gele kaarten meerquote:Op maandag 6 februari 2023 23:04 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Maar als er iemand geëlimineerd wordt en die nog 1000 ¤ heeft krijgt zij daar geen deel van? Dat is ook krom
Kim: "ik heb liever dat we allemaal genieten van het geld"quote:
quote:Op maandag 6 februari 2023 23:05 schreef engine het volgende:
[..]
Kim: "ik heb liever dat we allemaal genieten van het geld"
Ze heeft hier wel haar eigen mening in. Haar boeit die prijzenpot niet zoveel. Een leuke tijd is haar ook wat waard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Beste reactiequote:Op maandag 6 februari 2023 23:05 schreef engine het volgende:
[..]
Kim: "ik heb liever dat we allemaal genieten van het geld"
Ze heeft hier wel haar eigen mening in. Haar boeit die prijzenpot niet zoveel. Een leuke tijd is haar ook wat waard.
Eunice zei degene die ooit een gele kaart hebben gehad krijgt geen geldquote:Op maandag 6 februari 2023 23:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Er zijn geen mensen met gele kaarten meer
quote:Op maandag 6 februari 2023 23:07 schreef KinKiJan het volgende:
Erik, Isaac, Esther Jeff en JW aan tafel.
JW: "Laten we d'r een nachtje over slapen, maar ik denk dat het op zich een reëel verhaal is, en dat er een heleboel wel zullen. Mij maakt het verder niet uit, ik vind het allemaal wel prima".
Zoe en dat is 5 maanden geleden , dus dat gaat al niet doorquote:Op maandag 6 februari 2023 23:08 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Eunice zei degene die ooit een gele kaart hebben gehad krijgt geen geld
Die eerste drie gele kaarten (buiten de loods) mag je kwijtschelden vind ikquote:Op maandag 6 februari 2023 23:08 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Iemand (dacht Erik, maar weet het niet meer zeker) vroeg toen ze dat zei specifiek naar Zoe maar het is dus de bedoeling dat dat pas van toepassing is voor gele kaarten die nog vallen nadat dat plan er door komt.quote:Op maandag 6 februari 2023 23:08 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat zegt alweer genoeg over Eunice...Beetje van het padje af, door de dollartekens in haar ogenquote:Op maandag 6 februari 2023 23:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zoe en dat is 5 maanden geleden , dus dat gaat al niet door
Zoe heeft geen boete hoeven betalen
Ook makkelijk praten nu aangezien alle 'recente' kaartenpakkers vertrokken zijnquote:Op maandag 6 februari 2023 23:11 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dat zegt alweer genoeg over Eunice...Beetje van het padje af, door de dollartekens in haar ogen
Zoeë heeft 10.000¤ gekost al bij binnenkomst ( afkijken)quote:Op maandag 6 februari 2023 23:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zoe en dat is 5 maanden geleden , dus dat gaat al niet door
Zoe heeft geen boete hoeven betalen
quote:Op maandag 6 februari 2023 23:12 schreef puzziepie het volgende:
Nee ik ben echt helemaal klaar met Eunice
Ik zit me echt op te vretenquote:Op maandag 6 februari 2023 23:14 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mag ik je een gratis tip geven? Kijk er niet naar!
Beter geef je haar een bezemquote:Op maandag 6 februari 2023 23:13 schreef engine het volgende:
Het is wel tijd dat ze Eunice even in het kasje gaan zetten. Genoeg dom geluld nu.
Een gele kaartquote:Op maandag 6 februari 2023 23:15 schreef HappyCharly het volgende:
Eunice:
autonomie-check
vrijheid-check
Bingo!!!
Wat verdien ik?
ik voel me meer ehhh roodblauwgroen vandaagquote:
Neequote:Op maandag 6 februari 2023 23:16 schreef engine het volgende:
Jasper is de volgende Zou @:puzziepie dit nog trekken?
Erik is ook Cisgender, jij ook?quote:Op maandag 6 februari 2023 23:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik voel me meer ehhh roodblauwgroen vandaag
quote:
Je zou Erik kunnen zijnquote:
quote:
Bord voor het hoofd, niet goed naar mensen kijken en gewoon doorwalsen , over mensen heenquote:Op maandag 6 februari 2023 23:22 schreef HappyCharly het volgende:
Zou Eunice zelf nou niet moe worden om dirt verhaaltje 3789205809345 te vertellen..
wel een doorzetter...
Haar inspiratie komt uit 'het boek'quote:Op maandag 6 februari 2023 23:25 schreef engine het volgende:
Eunice blijft ook maar aantekeningen maken.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 februari 2023 23:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Haar inspiratie komt uit 'het boek'
Komt vast door het plan van eunicequote:Op maandag 6 februari 2023 23:21 schreef KinKiJan het volgende:
M: "Hadden ze net echt ruzie?"
K: "Wie?"
M: "Bern en Sasha"
K: "Ja volgens mij wel"
M: "Ja, ze zeiden niet eens slaap lekker"
Dat ongebruikelijke avond-ritueel was hun dus ook opgevallen
Daar moeten we voor gaan! Dan kunnen we voldoen aan onze basisbehoeftenquote:Op maandag 6 februari 2023 23:26 schreef HappyCharly het volgende:
ik hoor autonomie weer
en waardering
Sas was in gesprek met Erik toen Bern haar kwam halen voor 'het gesprek' met Eunice, daarna is ze naar bed gegaan.quote:Op maandag 6 februari 2023 23:27 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Komt vast door het plan van eunice
Zij neemt elk gesprek over, tis net Isaacquote:Op maandag 6 februari 2023 23:29 schreef puzziepie het volgende:
Over de tegenstrijdige antwoorden van Martin
[ afbeelding ]
Goed idee!quote:Op maandag 6 februari 2023 23:27 schreef engine het volgende:
[..]
Daar moeten we voor gaan! Dan kunnen we voldoen aan onze basisbehoeften
Nee je kan mensen niet dwingen om een akkoord te ondertekenenquote:Op maandag 6 februari 2023 23:32 schreef pingu66 het volgende:
Dus als er gestemd wordt en 10 mensen zijn tegen en 11 voor dan gast het dus gewoon door terwijl 10 nietdat contract getekend hebben?
En by the way de gouden kooi duurde langer dan een jaar en de prijs was meer dan een miljoen
En gelijk heeft ze...Eunice denkt oppermanager te zijn heb ik het idee..quote:Op maandag 6 februari 2023 23:32 schreef puzziepie het volgende:
babbel wil geen afspraken maken voor over zeven maanden
quote:Op maandag 6 februari 2023 23:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Goed idee!
Zullen we dat tegen iedereen vertellen en ze een contract laten tekenen?
Ook kan je mensen niet dwingen om zich aan dat akkoord te houden.quote:Op maandag 6 februari 2023 23:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee je kan mensen niet dwingen om een akkoord te ondertekenen
Nee preciesquote:Op maandag 6 februari 2023 23:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ook kan je mensen niet dwingen om zich aan dat akkoord te houden.
WTF?quote:Op maandag 6 februari 2023 23:35 schreef engine het volgende:
Jasper heeft een bloedneus en dat is toevallig want Kenzi en nog iemand waren ook ongesteld geworden.
Tja Mirthe verzint het nietquote:
Ja wat willen ze doen danquote:Op maandag 6 februari 2023 23:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ook kan je mensen niet dwingen om zich aan dat akkoord te houden.
Als mensen lang samen wonen nemen ze elkaars cyclus over..quote:Op maandag 6 februari 2023 23:35 schreef engine het volgende:
Jasper heeft een bloedneus en dat is toevallig want Kenzi en nog iemand waren ook ongesteld geworden.
Mirthe zou iets betere connecties kunnen maken , want dit slaat nergens opquote:
Jappie ook ongesteld uit zijn neusquote:Op maandag 6 februari 2023 23:38 schreef mangalie het volgende:
[..]
Als mensen lang samen wonen nemen ze elkaars cyclus over..
Loodsvariant ...quote:Op maandag 6 februari 2023 23:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jappie ook ongesteld uit zijn neus
Nu net zeggen ze dat het niet kan , want dat kan ook nietquote:
Goeiequote:
Het slaat werkelijk nergens opquote:Op maandag 6 februari 2023 23:41 schreef KinKiJan het volgende:
Eunice: "Degene die op rood gaan staan hoeven niet te tekenen, maar degenen die gaan tekenen is alleen om te laten zien dat ze geloven in het idee."
Nope!quote:
Geen autonomie met het plan van Eunicequote:Op maandag 6 februari 2023 23:45 schreef Clasientje het volgende:
Jan-Willem vind Eunice haar idee briljant ik had ook niet anders verwacht van hem.
Snapt iemand het plan nog?quote:Op maandag 6 februari 2023 23:44 schreef puzziepie het volgende:
Jappie:' Eigenlijk moet de hele groep meegaan .
Dat gaat em al niet worden
gelukkig zijn er nog wat vrije geesten die zich niet willen conformeren aan dat achterlijke plan van Eunice
Autonomie
Eunicequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |