Beter spreekt ze die podcast inquote:Op maandag 6 februari 2023 21:52 schreef puzziepie het volgende:
Nog 18 mensen hetzelfde riedeltje vertellen
Dat ding was op de groei gekochtquote:Op maandag 6 februari 2023 21:58 schreef greysbones het volgende:
allerlei houtjes worden er onder de pootjes van de voetbaltafel gestoken
ik zou de ene kant ietsje ophogen en dan altijd zo gaan staan dat het balletje altijd al wat richting de goede goal gaatquote:Op maandag 6 februari 2023 21:58 schreef greysbones het volgende:
allerlei houtjes worden er onder de pootjes van de voetbaltafel gestoken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Or maybe they don't care
ze heeft een heel monotoom stem geluidquote:Op maandag 6 februari 2023 22:03 schreef HappyCharly het volgende:
ik word eigenlijk een beetje moe van zoveel Eunice in beeld... iets in haar stem of accent of manier van praten...
Dat is het voor mij niet zo zeer maar ze zegt nu voor de duizendste keer hetzelfde.quote:Op maandag 6 februari 2023 22:03 schreef HappyCharly het volgende:
ik word eigenlijk een beetje moe van zoveel Eunice in beeld... iets in haar stem of accent of manier van praten...
ja dat ook iddquote:Op maandag 6 februari 2023 22:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze heeft een heel monotoom stem geluid
dat ookquote:Op maandag 6 februari 2023 22:05 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is het voor mij niet zo zeer maar ze zegt nu voor de duizendste keer hetzelfde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |