Klinkt toch raar uit Eriks mondquote:
Hij is bang dat degene met veel zakgeld schietschijf word bij een eliminatie. Zodat het geld weer verdeeld word over de overige deelnemersquote:
je mag nu naar een enerverend potje tafelvoetbal kijkenquote:Op maandag 6 februari 2023 21:44 schreef engine het volgende:
Ik haat sporten in RLS maar het potje tafeltennis tussen GJ en Jeff had ik dan wel weer willen zien.
Ja, ook steeds meer mensen die het gebrekkige Nederlands van Isaac overnemenquote:Op maandag 6 februari 2023 21:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze nemen allemaal woorden van elkaar over
Heel goed van jouquote:Op maandag 6 februari 2023 21:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, ook steeds meer mensen die het gebrekkige Nederlands van Isaac overnemen
Erik is al ruim bekend met het begrijp 'the bro-zone'quote:Op maandag 6 februari 2023 21:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als hij ook nog bro gaat zeggen![]()
Erik: "Jeweettoch"quote:Op maandag 6 februari 2023 21:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als hij ook nog bro gaat zeggen![]()
Ja dat is een fantastisch systeem, zo lek als een mandjequote:Op maandag 6 februari 2023 21:10 schreef engine het volgende:
[..]
Die blijven maar vergeten dat er eindeloos voor dingen gestemd kan worden. Ze kunnen nu een miljoen afspraken maken maar als er morgen iemand een stemming in gooit en meer mensen staan op groen dan op rood gaat dat ook gewoon weer van de pot af.
Dat gaat uit de pot, dus is niet per persoonquote:Op maandag 6 februari 2023 21:48 schreef Clasientje het volgende:
Erik vind dat teveel 1000 euro maar hij vroeg wel ff een biljarttafel van 800 euro
die 1000 euro is toch per persoon?quote:Op maandag 6 februari 2023 21:48 schreef Clasientje het volgende:
Erik vind dat teveel 1000 euro maar hij vroeg wel ff een biljarttafel van 800 euro
de 900000 komt in beeldquote:Op maandag 6 februari 2023 21:49 schreef HappyCharly het volgende:
Ik mis even waar dit plan van Eunice vandaan komt,... voor mij komt het uit de lucht vallen. Of heb ik iets gemist?
van die 1000 moet dan alles gekocht wordenquote:Op maandag 6 februari 2023 21:49 schreef Verida het volgende:
[..]
die 1000 euro is toch per persoon?
en die biljarttafel is voor de hele groep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |