quote:Op maandag 6 februari 2023 21:03 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja die slaan 1000 euro stuk aan bijv kleding voordat ze eruit gestemd worden.
Ik zou geen manager willen zijn om al die privé-boodschappen te verwerkenquote:Op maandag 6 februari 2023 21:02 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik weet niet wat ik van die 1000,- moet denken.
En One Million dollar Islandquote:Op maandag 6 februari 2023 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja bij BB zit er uiteindelijk ook een raar trucje achter
de pot is al van 100000 naar 70000 omdat kandidaten geld hebben gewonnen met een opdrachtquote:
Dan ben je idd nog wel effe bezig. Ben wel benieuwd naar die stellingen morgenquote:Op maandag 6 februari 2023 21:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou geen manager willen zijn om al die privé-boodschappen te verwerken
Dit is geen BB..quote:Op maandag 6 februari 2023 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja bij BB zit er uiteindelijk ook een raar trucje achter
Inderdaad en bijhouden wie wat overheeft en als men samen dingen aanschaft splitsen, afpakken bij geel en weet ik het. Gedoe!quote:Op maandag 6 februari 2023 21:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou geen manager willen zijn om al die privé-boodschappen te verwerken
A la million dollar island....daarom verbaasd mij dit dus ook. Dacht dat ze zouden strooien met gele kaarten enzo om die pot maar omlaag te krijgen.quote:Op maandag 6 februari 2023 21:02 schreef StephanL het volgende:
[..]
Komt, Talpa kennende nog wel een eindopdracht waarbij ze kans maken op dat bedrag maar niet winnen.
Nouja het maakt mij niet uit. Maar het is geen geld dat ik ooit ga winnen dus ik zal er zeker niet mee zittenquote:Op maandag 6 februari 2023 21:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk nog wel dat het daalt tot een ton ofzo...![]()
Ja die slaan 1000 euro stuk aan bijv kleding voordat ze eruit gestemd worden.quote:Op maandag 6 februari 2023 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat mensen dan niet meer willen delen
Een paar maanden voor de finale een moeilijke opdracht en tegen diegene zeggen deze opdracht als je hem wint kom je automatisch in de finale of je kan kiezen voor 2 ton meenemen en het spel verlatenquote:Op maandag 6 februari 2023 21:02 schreef StephanL het volgende:
[..]
Komt, Talpa kennende nog wel een eindopdracht waarbij ze kans maken op dat bedrag maar niet winnen.
eerlijkquote:Op maandag 6 februari 2023 21:08 schreef puzziepie het volgende:
Ben benieuwd wie morgen allemaal meegaan in het plan van Eunice en een akkoord gaan ondertekenen
Die blijven maar vergeten dat er eindeloos voor dingen gestemd kan worden. Ze kunnen nu een miljoen afspraken maken maar als er morgen iemand een stemming in gooit en meer mensen staan op groen dan op rood gaat dat ook gewoon weer van de pot af.quote:Op maandag 6 februari 2023 21:08 schreef KinKiJan het volgende:
Ah en er komt dan nóg een potje, voor eventueel pannen en what not
quote:Op maandag 6 februari 2023 21:09 schreef puzziepie het volgende:
Een jaar lang samen leven is de keuze van alle deelnemers en dan nu zaniken over autonomie
Ja datquote:Op maandag 6 februari 2023 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
maar wel pleiten voor het wij gevoel
Ja, want zomaar ineens een heel plan uitgedacht geeft toch vragenquote:Op maandag 6 februari 2023 21:11 schreef greysbones het volgende:
Ik vind het jammer dat ze zich niet afvragen waarom Eunice dit opgooit
Het is dat Zoe niet gaat winnen maar anders kon je 864,000 euro overmakenquote:
Als ik kan bedenken dat ze niet meer uit de pot wil omdat ze anders liever naar huis gaatquote:Op maandag 6 februari 2023 21:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja, want zomaar ineens een heel plan uitgedacht geeft toch vragen
Jeff wil gewoon weer tabak kunnen kopenquote:Op maandag 6 februari 2023 21:08 schreef puzziepie het volgende:
Ben benieuwd wie morgen allemaal meegaan in het plan van Eunice en een akkoord gaan ondertekenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |