quote:Op maandag 6 februari 2023 19:41 schreef engine het volgende:
Zou hier wel een tattoo van willen
[ afbeelding ]
Aiquote:Op maandag 6 februari 2023 19:41 schreef greysbones het volgende:
OMG nu is esther met het gaar van Rupie bezig
Kim zei voor ze wegging dat ze absoluut niet Esther hun moet laten knippenquote:Op maandag 6 februari 2023 19:43 schreef puzziepie het volgende:
Weinig vertrouwen in Esthers knip kunsten
Jaquote:Op maandag 6 februari 2023 19:48 schreef Ijspegel99 het volgende:
[..]
Kim zei voor ze wegging dat ze absoluut niet Esther hun moet laten knippen
Tegen Marciano.....quote:Op maandag 6 februari 2023 19:48 schreef Ijspegel99 het volgende:
[..]
Kim zei voor ze wegging dat ze absoluut niet Esther hun moet laten knippen
zou wanda daar ook misselijk van worden of is dat alleen bij Jeff en Kimquote:
Ik denk bij hun ookquote:Op maandag 6 februari 2023 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou wanda daar ook misselijk van worden of is dat alleen bij Jeff en Kim
quote:Op maandag 6 februari 2023 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou wanda daar ook misselijk van worden of is dat alleen bij Jeff en Kim
af en toe is wel schattigquote:Op maandag 6 februari 2023 19:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet van dat geplak
quote:Op maandag 6 februari 2023 19:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vreselijk , bij alle stelletjes overigens
Ik hou wel van plakken, maar dan zonder publiekquote:Op maandag 6 februari 2023 19:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet van dat geplak
Uiteraardquote:Op maandag 6 februari 2023 19:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hou wel van plakken, maar dan zonder publiek
Rupie is straks kaalquote:Op maandag 6 februari 2023 19:56 schreef greysbones het volgende:
Op welk moment gaat Rupie Wendy roepen?
Je kunt er niet eens op een normale manier een gesprek mee voerenquote:Op maandag 6 februari 2023 18:54 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Mirthe fladdert van de een naar de ander
ik snap werkelijk niet waarom je esther aan je haar zou laten zittenquote:
Nee Mirthe is ergens wel vermoeiendquote:Op maandag 6 februari 2023 19:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je kunt er niet eens op een normale manier een gesprek mee voeren
quote:Op maandag 6 februari 2023 19:59 schreef greysbones het volgende:
ik word wel kriegel van dat gekriebel
brrr
bern en sasha doen dat ook
Een heel erg vermoeiend kind en je moet er nog aandacht aan besteden ookquote:Op maandag 6 februari 2023 19:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee Mirthe is ergens wel vermoeiend
dat is het manco van Eunicequote:
Vreselijk ja . Jammer .quote:Op maandag 6 februari 2023 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is het manco van Eunice
die zanikt zo enorm door
Zolang je het voor jezelf houdt vind ik het een erg goed plan...quote:Op maandag 6 februari 2023 20:00 schreef pingu66 het volgende:
Eunice is ook vermoeiend met haar plan.....
Berend zou ze hamsteren en tegen het tiendubbele verkopen in barre tijden van schaarstequote:Op maandag 6 februari 2023 20:05 schreef FreshFruit het volgende:
Waarom zou ik geen tampons willen kopen?
Jeff gaat uit zijn plaat morgen als er weer 10000 dingen bij komen die gezeur opleverenquote:
Ruilen voor Yum Yum...quote:Op maandag 6 februari 2023 20:05 schreef FreshFruit het volgende:
Waarom zou ik geen tampons willen kopen?
Dit leest heel erg raar weg wetende dat het dus over Mexx gaatquote:Op maandag 6 februari 2023 19:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die zit er helemaal doorheen
Hij mist zijn toekomstige vrouw en moeder van zijn kinderen
Bij voorkeurquote:Op maandag 6 februari 2023 19:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hou wel van plakken, maar dan zonder publiek
quote:Op maandag 6 februari 2023 20:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dit leest heel erg raar weg wetende dat het dus over Mexx gaat
Heb die opdracht eens teruggekeken maar Jeff heeft wederom geen enkele euro binnengehaald want wist geen enkele BN'erquote:Op maandag 6 februari 2023 19:56 schreef Deisyy het volgende:
Kim en Jeff vanmiddag ook al, zeer ongemakkelijk voor je medebewoners.
dan heb je niet goed opgelet want hij wist katja schuurmanquote:Op maandag 6 februari 2023 20:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb die opdracht eens teruggekeken maar Jeff heeft wederom geen enkele euro binnengehaald want wist geen enkele BN'er
de regie brengt het maar wat graag voor je in beeldquote:Op maandag 6 februari 2023 20:13 schreef puzziepie het volgende:
Mirthe en Kenzi heb ik ook wel genoeg zien plakken
Tussen neus en lippen doorquote:Op maandag 6 februari 2023 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan heb je niet goed opgelet want hij wist katja schuurman
dus hij had er wel 1quote:Op maandag 6 februari 2023 20:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Tussen neus en lippen door
Sasha had er ook geen enkele
We hebben het over een spelletje waarin Zoe zou uitblinkenquote:Op maandag 6 februari 2023 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus hij had er wel 1
hij heeft meteen gezegd
ik had liever gehangen
komop nuquote:Op maandag 6 februari 2023 20:16 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
We hebben het over een spelletje waarin Zoe zou uitblinken
Nee heb je de rebussen gezien?quote:
ik denkt dat het afhangt van de hoeveelheid sympathie die hij kan kwekenquote:Op maandag 6 februari 2023 20:17 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ben zo benieuwd of Mattin zich gaat herpakken of naar huis gaat...
Geen 24 ingediend dus...
Babs hield eens een halfbakken verhaal over Verhoevenquote:
Heb je de rebussen gezien?quote:Op maandag 6 februari 2023 20:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs hield eens een halfbakken verhaal over Verhoeven
Zoe moest haar toen vertellen dat die ander Ben Saddik heet
we hebben het eindresultaat nog niet gezienquote:Op maandag 6 februari 2023 20:21 schreef HappyCharly het volgende:
Ohh mijn stream liep achter, Rupies haar is allang gedaan
Zo oninteressant dat je eigenlijk hoopt dat ze gaan scharen zodat ze niet meer op die streams verschijnenquote:
ohhh... hahaa..quote:Op maandag 6 februari 2023 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
we hebben het eindresultaat nog niet gezien
En daarom gaat hij blijven. De bro's hebben zijn stem veel te hard nodig dus die zorgen wel dat hij niet vrijwillig vertrekt.quote:Op maandag 6 februari 2023 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denkt dat het afhangt van de hoeveelheid sympathie die hij kan kweken
Hij heeft wel MEXX op zijn shirt staanquote:Op maandag 6 februari 2023 20:22 schreef chufi het volgende:
Foto van Mexx naast Mattins bed is ook al weer verdwenen..... uit het oog uit het hart ?
Esther heeft het overgenomenquote:Op maandag 6 februari 2023 20:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ohhh... hahaa..
wie weet schiet Isaac (geloof dat hij aan het scheren was) uit en is Rupie straks kaal.
Okay GJ.quote:
Is dat niet gewoon het merk?quote:Op maandag 6 februari 2023 20:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hij heeft wel MEXX op zijn shirt staan
Ochjee... met ook een Wendy in huis weet ik wel wie ik aan mijn haar zou laten zitten...quote:
Is een kledingmerk en die gaan dit niet kunnen waarderenquote:Op maandag 6 februari 2023 20:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik zal je opmerking wel verkeerd begrepen hebbenquote:
Dat lijkt mij welquote:Op maandag 6 februari 2023 20:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zal je opmerking wel verkeerd begrepen hebben
hahaha ja ook... maar bedoelde dat hij (of iemsnd anders) met grote groene stift de letters MEXX heeft geschreven op zijn rugquote:Op maandag 6 februari 2023 20:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is een kledingmerk en die gaan dit niet kunnen waarderen
Esther heeft het vernaggeld en nu is het maar korter gemaaktquote:
Yup, op de achterkant, zo van 'ze kan me de rug op'quote:Op maandag 6 februari 2023 20:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
oh nu ga ik zelf twijfelen... ik vond het geknutseld maar zal eens opletten als ik het weer ziequote:
Babsquote:Op maandag 6 februari 2023 20:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hahaha ja ook... maar bedoelde dat hij (of iemsnd anders) met grote groene stift de letters MEXX heeft geschreven op zijn rug
Dan moet het wel echte liefde zijnquote:Op maandag 6 februari 2023 20:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja eentje: Katja Schuurmanquote:Op maandag 6 februari 2023 20:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb die opdracht eens teruggekeken maar Jeff heeft wederom geen enkele euro binnengehaald want wist geen enkele BN'er
Babs heeft het gedaanquote:Op maandag 6 februari 2023 20:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
oh nu ga ik zelf twijfelen... ik vond het geknutseld maar zal eens opletten als ik het weer zie
Zou hij het wel al gezien hebben?quote:Op maandag 6 februari 2023 20:29 schreef mangalie het volgende:
[..]
Gedurfd...Hij kan het hebben. Hou er wel van als iemand iets anders doet dan anders
Zo ander en bijzonder is het ook weer nietquote:Op maandag 6 februari 2023 20:29 schreef mangalie het volgende:
[..]
Gedurfd...Hij kan het hebben. Hou er wel van als iemand iets anders doet dan anders
Nou ja tis geen lelijke vrouw,toch?quote:Op maandag 6 februari 2023 20:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Daar had ie zeker een poster van hangen
Is dat de drempel voor een poster?quote:Op maandag 6 februari 2023 20:30 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou ja tis geen lelijke vrouw,toch?
Zo erg is het dan ook weer nietquote:Op maandag 6 februari 2023 20:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zon ander en bijzonder is het ook weer niet![]()
En zeker niet gedurfd
ligt daar nou een hemdje of lingerie van Mexx naast zijn kussen? Aan de ene kant zijn oogdoek maar wat ligt er aan de andere kant?quote:
Dat had ik nog niet bedacht,maar nu je het zegt.....quote:Op maandag 6 februari 2023 20:29 schreef Kakadylo het volgende:
Je moet het maar eens terugkijken want het leek wel op sabotage in de meest slechte vorm
quote:Op maandag 6 februari 2023 20:32 schreef Verida het volgende:
[..]
ligt daar nou een hemdje of lingerie van Mexx naast zijn kussen? Aan de ene kant zijn oogdoek maar wat ligt er aan de andere kant?
Is niet het geval want dan was de uitvoering een belediging voor hemzelfquote:Op maandag 6 februari 2023 20:32 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat had ik nog niet bedacht,maar nu je het zegt.....
String?quote:Op maandag 6 februari 2023 20:32 schreef Verida het volgende:
[..]
ligt daar nou een hemdje of lingerie van Mexx naast zijn kussen? Aan de ene kant zijn oogdoek maar wat ligt er aan de andere kant?
is echt niet zoquote:Op maandag 6 februari 2023 20:32 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat had ik nog niet bedacht,maar nu je het zegt.....
Ik ga even naar het filmpje zoekenquote:Op maandag 6 februari 2023 20:29 schreef Kakadylo het volgende:
Je moet het maar eens terugkijken want het leek wel op sabotage in de meest slechte vorm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op maandag 6 februari 2023 20:34 schreef KinKiJan het volgende:
Dat 'punt' kapsel van Rupert deed me aan die gast van Gomorrah (tv-serie) denken..heeft die ook Esther als kapster?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
als iemand dat zegt hoor ik altijd die dames van Toren Cquote:
Misschien moet ze dat eerst even met JW wn Erik overleggenquote:Op maandag 6 februari 2023 20:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Iedereen 1000 euro begrijp ik nu van Eunice ... en dan de pot naar 900K, omdat ze denkt dat Erik en JW en zijzelf maar 500 euro willen.
Ze willen iedereen 1000 euro uit de pot geven of wat?quote:Op maandag 6 februari 2023 20:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Iedereen 1000 euro begrijp ik nu van Eunice ... en dan de pot naar 900K, omdat ze denkt dat Erik en JW en zijzelf maar 500 euro willen.
Misschien moeten ze gewoon afronden op 800K, is ook een mooier bedrag, en je hebt leuk zakgeldquote:Op maandag 6 februari 2023 20:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff heeft het over nog 10K voor de groep, om te besteden aan keukengerei en spullen. Omdat niemand dat dan van z'n zakgeld wil doen ... Eunice ziet dat nog niet helemaal zitten.
Riepen ze ook voor de vorige gele kaartquote:Op maandag 6 februari 2023 20:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Haha.. en de naïviteit om te denken dat er geen gele kaarten meer gaan komen
Ja, dat begrijp ik eruit. Is een voorstel van Eunice. Jeff denkt mee, en nu ook Marciano.quote:Op maandag 6 februari 2023 20:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ze willen iedereen 1000 euro uit de pot geven of wat?
Eunice gaat het rijtje afquote:Op maandag 6 februari 2023 20:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik eruit. Is een voorstel van Eunice. Jeff denkt mee, en nu ook Marciano.
Eunice wil dit vooral omdat ze niet onder de 900K wil komen. Dat heeft ze maanden geleden al gezegd.
quote:Op maandag 6 februari 2023 20:38 schreef engine het volgende:
Ik vind mensen die zo slapen als Martin eng
Zolang er nog jonge dames zijn is er nog risico op geelquote:Op maandag 6 februari 2023 20:38 schreef engine het volgende:
[..]
Riepen ze ook voor de vorige gele kaart
CAP!quote:Op maandag 6 februari 2023 20:38 schreef engine het volgende:
Maar om te besteden tijdens hun verblijf in de loods dan?quote:Op maandag 6 februari 2023 20:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik eruit. Is een voorstel van Eunice. Jeff denkt mee, en nu ook Marciano.
Eunice wil dit vooral omdat ze niet onder de 900K wil komen. Dat heeft ze maanden geleden al gezegd.
Nog 20 mensen afquote:Op maandag 6 februari 2023 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eunice gaat het rijtje af
eerst Kenzi
toen Tiano
nu Jeff
Ja, dat is het idee, 'vrij te besteden' aan het entertainmentboekquote:Op maandag 6 februari 2023 20:39 schreef engine het volgende:
[..]
Maar om te besteden tijdens hun verblijf in de loods dan?
Zou ook wel geinig zijn om als ze gaan stemmen om iedereen die er nog is een bedrag uit de pot te geven
Het was gelukkig maar een paar seconde in beeldquote:
Dat je ze wil stompen om te kijken of ze wel wakker worden.quote:Op maandag 6 februari 2023 20:38 schreef engine het volgende:
zoals op deze van @LionHeartquote:Op maandag 6 februari 2023 20:40 schreef engine het volgende:
[..]
Het was gelukkig maar een paar seconde in beeldmaar gewoon rechtop met je gezicht omhoog zeg maar. Opgebaard.
En met de ogen open ... ook dat nog ..quote:Op maandag 6 februari 2023 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
zoals op deze van @:lionheart
[ afbeelding ]
heeft Eunice niet geroepen dat ze onder de 900000 naar huis gaat?quote:
quote:Op maandag 6 februari 2023 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
heeft Eunice niet geroepen dat ze onder de 900000 naar huis gaat?
Zij was wel een van die paar mensen die daar zo in stonden volgens mijquote:Op maandag 6 februari 2023 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
heeft Eunice niet geroepen dat ze onder de 900000 naar huis gaat?
hahah wat een figuurquote:Op maandag 6 februari 2023 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
zoals op deze van @:lionheart
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 februari 2023 20:42 schreef chufi het volgende:
[..]
En met de ogen open ... ook dat nog ..
Jappie ookquote:Op maandag 6 februari 2023 20:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zij was wel een van die paar mensen die daar zo in stonden volgens mij
Martin heeft ook een half defect met zijn oogquote:Op maandag 6 februari 2023 20:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Net als die poppen vroeger! Mijn zusje had zo'n defect ding die het andersom deed, rechtop dicht, plat open... Precies zoals Martin!
Betekent niet dat ze het ook daadwerkelijk doet natuurlijk. Of verplicht is om te doen. Wat mensen daar allemaal al niet geroepen hebben.quote:Op maandag 6 februari 2023 20:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zij was wel een van die paar mensen die daar zo in stonden volgens mij
klopt maar ze doet nu wel heel erg haar bestquote:Op maandag 6 februari 2023 20:46 schreef engine het volgende:
[..]
Betekent niet dat ze het ook daadwerkelijk doet natuurlijk. Of verplicht is om te doen. Wat mensen daar allemaal al niet geroepen hebben.
Wanda had de halve loods al omgebrachtquote:Op maandag 6 februari 2023 20:46 schreef engine het volgende:
[..]
Betekent niet dat ze het ook daadwerkelijk doet natuurlijk. Of verplicht is om te doen. Wat mensen daar allemaal al niet geroepen hebben.
Nou Eunice is juist een van de weinigen die daar zo strikt in denktquote:Op maandag 6 februari 2023 20:46 schreef engine het volgende:
[..]
quote:
En zonder KimKquote:Op maandag 6 februari 2023 20:49 schreef Deisyy het volgende:
Kamer 3 ziet er stuk beter zonder al die stapelbedden.
Stom eigenlijk dat ze per se met zoveel mogelijk op een kamer moeten, en ze zodra ze met 20 zijn weer op 2 kamers verder moetenquote:Op maandag 6 februari 2023 20:49 schreef Deisyy het volgende:
Kamer 3 ziet er stuk beter zonder al die stapelbedden.
quote:Op maandag 6 februari 2023 20:50 schreef D. het volgende:
[..]
Stom eigenlijk dat ze per se met zoveel mogelijk op een kamer moeten, en ze zodra ze met 20 zijn weer op 2 kamers verder moeten
Weinig mensen die zo vaak met de dood gedreigd hebben als Wanda hoor, maar kennelijk was je toen telkens met iets anders bezigquote:Op maandag 6 februari 2023 20:49 schreef engine het volgende:
[..]![]()
De halve loods had de halve loods al omgebracht.
Ik vind dat ook raar, met zoveel mensen op een kamer lijkt me zo goorquote:Op maandag 6 februari 2023 20:50 schreef D. het volgende:
[..]
Stom eigenlijk dat ze per se met zoveel mogelijk op een kamer moeten, en ze zodra ze met 20 zijn weer op 2 kamers verder moeten
Gaat em volgens mij ook niet wordenquote:Op maandag 6 februari 2023 20:51 schreef engine het volgende:
Echt z'n kansloos gedoe al die regeltjes en haakjes en oogjes overal voor bedenken. Uiteindelijk houdt niemand zich eraan.
Ik vind 2 al meer dan genoegquote:Op maandag 6 februari 2023 20:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat ook raar, met zoveel mensen op een kamer lijkt me zo goor
inderdaad kansloosquote:Op maandag 6 februari 2023 20:51 schreef engine het volgende:
Echt z'n kansloos gedoe al die regeltjes en haakjes en oogjes overal voor bedenken. Uiteindelijk houdt niemand zich eraan.
Prima sneer. Negeer ik verder.quote:Op maandag 6 februari 2023 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
Weinig mensen die zo vaak met de dood gedreigd hebben als Wanda hoor, maar kennelijk was je toen telkens met iets anders bezig
Marciano gisteren bij Babbel op de kamer was ook nieuwquote:Op maandag 6 februari 2023 20:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Babbel op K3 ... die zie ik daar echt zelden.
Waarschijnlijk sleutelen ze tot de laatste maand verder aan dit ideequote:Op maandag 6 februari 2023 20:55 schreef pingu66 het volgende:
Het zelfde plan als JW ( eigelijk Bern,die kwam er al maanden geleden mee) maar dan met 1000¤ ipv 100¤
quote:Op maandag 6 februari 2023 20:55 schreef pingu66 het volgende:
Het zelfde plan als JW ( eigelijk Bern,die kwam er al maanden geleden mee) maar dan met 1000¤ ipv 100¤
dat mensen dan niet meer willen delenquote:
Lijkt me heeeeleeeeemaaaaaal niksquote:Op maandag 6 februari 2023 20:50 schreef D. het volgende:
[..]
eensquote:Op maandag 6 februari 2023 21:00 schreef engine het volgende:
Ik vind het eigenlijk wonderbaarlijk dat ze na een half jaar nog ruim 9 ton in de pot hebben. Had gedacht dat de helft er uit zou zijn nu. Het is echt nog een belachelijk hoog bedrag wat een winnaar zou krijgen.
Komt, Talpa kennende nog wel een eindopdracht waarbij ze kans maken op dat bedrag maar niet winnen.quote:Op maandag 6 februari 2023 21:00 schreef engine het volgende:
Ik vind het eigenlijk wonderbaarlijk dat ze na een half jaar nog ruim 9 ton in de pot hebben. Had gedacht dat de helft er uit zou zijn nu. Het is echt nog een belachelijk hoog bedrag wat een winnaar zou krijgen.
Ik hoop eigenlijk nog wel dat het daalt tot een ton ofzo...quote:Op maandag 6 februari 2023 21:00 schreef engine het volgende:
Ja, vastquote:Op maandag 6 februari 2023 21:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Lijkt me heeeeleeeeemaaaaaal niks
Maar doen ze volgens mij expres... lekker veel kans op irritatie en gedoe...
ja bij BB zit er uiteindelijk ook een raar trucje achterquote:Op maandag 6 februari 2023 21:02 schreef StephanL het volgende:
[..]
Komt, Talpa kennende nog wel een eindopdracht waarbij ze kans maken op dat bedrag maar niet winnen.
Ja die slaan 1000 euro stuk aan bijv kleding voordat ze eruit gestemd worden.quote:Op maandag 6 februari 2023 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat mensen dan niet meer willen delen
wat dan?quote:Op maandag 6 februari 2023 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja bij BB zit er uiteindelijk ook een raar trucje achter
quote:Op maandag 6 februari 2023 21:03 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja die slaan 1000 euro stuk aan bijv kleding voordat ze eruit gestemd worden.
Ik zou geen manager willen zijn om al die privé-boodschappen te verwerkenquote:Op maandag 6 februari 2023 21:02 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik weet niet wat ik van die 1000,- moet denken.
En One Million dollar Islandquote:Op maandag 6 februari 2023 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
de pot is al van 100000 naar 70000 omdat kandidaten geld hebben gewonnen met een opdrachtquote:
Dan ben je idd nog wel effe bezig. Ben wel benieuwd naar die stellingen morgenquote:Op maandag 6 februari 2023 21:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou geen manager willen zijn om al die privé-boodschappen te verwerken
Dit is geen BB..quote:Op maandag 6 februari 2023 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Inderdaad en bijhouden wie wat overheeft en als men samen dingen aanschaft splitsen, afpakken bij geel en weet ik het. Gedoe!quote:Op maandag 6 februari 2023 21:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou geen manager willen zijn om al die privé-boodschappen te verwerken
A la million dollar island....daarom verbaasd mij dit dus ook. Dacht dat ze zouden strooien met gele kaarten enzo om die pot maar omlaag te krijgen.quote:Op maandag 6 februari 2023 21:02 schreef StephanL het volgende:
[..]
Komt, Talpa kennende nog wel een eindopdracht waarbij ze kans maken op dat bedrag maar niet winnen.
Nouja het maakt mij niet uit. Maar het is geen geld dat ik ooit ga winnen dus ik zal er zeker niet mee zittenquote:Op maandag 6 februari 2023 21:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk nog wel dat het daalt tot een ton ofzo...![]()
Ja die slaan 1000 euro stuk aan bijv kleding voordat ze eruit gestemd worden.quote:Op maandag 6 februari 2023 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat mensen dan niet meer willen delen
Een paar maanden voor de finale een moeilijke opdracht en tegen diegene zeggen deze opdracht als je hem wint kom je automatisch in de finale of je kan kiezen voor 2 ton meenemen en het spel verlatenquote:Op maandag 6 februari 2023 21:02 schreef StephanL het volgende:
[..]
eerlijkquote:Op maandag 6 februari 2023 21:08 schreef puzziepie het volgende:
Ben benieuwd wie morgen allemaal meegaan in het plan van Eunice en een akkoord gaan ondertekenen
Die blijven maar vergeten dat er eindeloos voor dingen gestemd kan worden. Ze kunnen nu een miljoen afspraken maken maar als er morgen iemand een stemming in gooit en meer mensen staan op groen dan op rood gaat dat ook gewoon weer van de pot af.quote:Op maandag 6 februari 2023 21:08 schreef KinKiJan het volgende:
Ah en er komt dan nóg een potje, voor eventueel pannen en what not
quote:Op maandag 6 februari 2023 21:09 schreef puzziepie het volgende:
Een jaar lang samen leven is de keuze van alle deelnemers en dan nu zaniken over autonomie
Ja datquote:Op maandag 6 februari 2023 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
maar wel pleiten voor het wij gevoel
Ja, want zomaar ineens een heel plan uitgedacht geeft toch vragenquote:Op maandag 6 februari 2023 21:11 schreef greysbones het volgende:
Ik vind het jammer dat ze zich niet afvragen waarom Eunice dit opgooit
Het is dat Zoe niet gaat winnen maar anders kon je 864,000 euro overmakenquote:
Als ik kan bedenken dat ze niet meer uit de pot wil omdat ze anders liever naar huis gaatquote:Op maandag 6 februari 2023 21:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja, want zomaar ineens een heel plan uitgedacht geeft toch vragen
Jeff wil gewoon weer tabak kunnen kopenquote:Op maandag 6 februari 2023 21:08 schreef puzziepie het volgende:
Ben benieuwd wie morgen allemaal meegaan in het plan van Eunice en een akkoord gaan ondertekenen
De potten raken weer leegquote:Op maandag 6 februari 2023 21:14 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeff wil gewoon weer tabak kunnen verkopen
Babs wilde een nieuwe tabaksstelling opgooienquote:Op maandag 6 februari 2023 21:14 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeff wil gewoon weer tabak kunnen verkopen
En de rest wil er niets meer over horenquote:Op maandag 6 februari 2023 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Babs wilde een nieuwe tabaksstelling opgooien
quote:Op maandag 6 februari 2023 21:14 schreef KinKiJan het volgende:
Isaac: "Ik maak van die 1000 2000 euro"
Jeff: "Hij is het levende voorbeeld, hij heeft nog steeds zakgeld van die 500,-"
Eunice: "Nee joh!"
Isaac: "Jahaa, nog 200+"
Hell no
Echt een vuile handel.quote:Op maandag 6 februari 2023 21:14 schreef KinKiJan het volgende:
Isaac: "Ik maak van die 1000 2000 euro"
Jeff: "Hij is het levende voorbeeld, hij heeft nog steeds zakgeld van die 500,-"
Eunice: "Nee joh!"
Isaac: "Jahaa, nog 200+"
Hell no
daar klopt geen ass vanquote:
Succes met 'achter' overtuigenquote:Op maandag 6 februari 2023 21:16 schreef engine het volgende:
Haha ze vinden dat ze recht hebben op de dingen die uit de prijzenpot gekocht zijnDus de winnaar mag de pingpongtafel op komen halen
300% maar wij kunnen het nooit weten.quote:
onder de 900000 zou ze naar huis gaanquote:Op maandag 6 februari 2023 21:17 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja die slaan 1000 euro stuk aan bijv kleding voordat ze eruit gestemd worden.
[..]
Een paar maanden voor de finale een moeilijke opdracht en tegen diegene zeggen deze opdracht als je hem wint kom je automatisch in de finale of je kan kiezen voor 2 ton meenemen en het spel verlaten
[..]
Weet jij het antwoord?
En isaac zijn klimrekquote:Op maandag 6 februari 2023 21:17 schreef greysbones het volgende:
Tiano heeft ook makkelijk lullen die heeft zijn tattoo set al
quote:
preciesquote:
quote:Op maandag 6 februari 2023 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
ik vind die 1000 geen leuk idee
dan moet het minstens 5000 zijn![]()
want doel etc
Er was duidelijk gezegd dat ie het zelf in de loods op moest makenquote:Op maandag 6 februari 2023 21:19 schreef engine het volgende:
Zou Isaac zijn resterende zakgeld ook uitbetaald willen hebben na de show?
quote:Op maandag 6 februari 2023 21:16 schreef engine het volgende:
Haha ze vinden dat ze recht hebben op de dingen die uit de prijzenpot gekocht zijnDus de winnaar mag de pingpongtafel op komen halen
quote:Op maandag 6 februari 2023 21:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Zit je dan op je flatje met dat klimrek
Met andere woorden de bro's zorgen goed voor de bro's. Wat heeft Wanda al gehad bijvoorbeeld?quote:
Jasperquote:Op maandag 6 februari 2023 21:24 schreef engine het volgende:
[..]
Met andere woorden de bro's zorgen goed voor de bro's. Wat heeft Wanda al gehad bijvoorbeeld?
kerstevenementquote:Op maandag 6 februari 2023 21:24 schreef engine het volgende:
[..]
Met andere woorden de bro's zorgen goed voor de bro's. Wat heeft Wanda al gehad bijvoorbeeld?
Die was gratisquote:
Dat is een evenement. En veel kwam van achter ook maar heeft ook wat gekost ja.quote:
quote:
Ik begreep er niets van .. volgens mij zei hij niets inhoudeijksquote:Op maandag 6 februari 2023 21:28 schreef engine het volgende:
Hoor Isaac weer lullen. Tijd om wat anders te gaan doen.
En dan moet je perse kleding kopen in het thema van het half jaar feest?...quote:Op maandag 6 februari 2023 21:22 schreef greysbones het volgende:
Wanda vind 100,- op zalando meer dan genoeg
Tiano en Babs niet
die 150 was ook niks mis mee en is nu al naar 125,- teruggebracht
Isaac zegt altijd hier dit, daar dat en doet vervolgens zus en zo. Niet de moeite waard om naar te luisteren.quote:Op maandag 6 februari 2023 21:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik begreep er niets van .. volgens mij zei hij niets inhoudeijks
Erik gaat vast wel akkoordquote:Op maandag 6 februari 2023 21:31 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap Erik wel, die is nu de sjaak bij Eunice
Zodra ie het oneens is kapt ie het toch wel afquote:Op maandag 6 februari 2023 21:31 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap Erik wel, die is nu de sjaak bij Eunice
quote:Op maandag 6 februari 2023 21:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Erik gaat vast wel akkoord![]()
Geld geld geld
quote:Op maandag 6 februari 2023 21:33 schreef D. het volgende:
[..]
Zodra ie het oneens is kapt ie het toch wel af
quote:Op maandag 6 februari 2023 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je de rebussen gezien?
ze kent de mensen wel
maar had met die foto;s nooit een naam bij elkaar geraden
Daar heb je het alquote:Op maandag 6 februari 2023 21:37 schreef IkFok het volgende:
Erik vind 1000 euro veeeeel te veel 500 euro is ook genoeg
klopt maar dat zal dan vanaf nu ook van die 1000 moetenquote:Op maandag 6 februari 2023 21:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]1500,- Maar eerlijk is eerlijk, ze heeft dat toen wel leuk aangekleed en daar heeft die groep samen wel lol aan gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |