Ruilen voor Yum Yum...quote:Op maandag 6 februari 2023 20:05 schreef FreshFruit het volgende:
Waarom zou ik geen tampons willen kopen?
Dit leest heel erg raar weg wetende dat het dus over Mexx gaatquote:Op maandag 6 februari 2023 19:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die zit er helemaal doorheen
Hij mist zijn toekomstige vrouw en moeder van zijn kinderen
Bij voorkeurquote:Op maandag 6 februari 2023 19:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hou wel van plakken, maar dan zonder publiek
quote:Op maandag 6 februari 2023 20:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dit leest heel erg raar weg wetende dat het dus over Mexx gaat
Heb die opdracht eens teruggekeken maar Jeff heeft wederom geen enkele euro binnengehaald want wist geen enkele BN'erquote:Op maandag 6 februari 2023 19:56 schreef Deisyy het volgende:
Kim en Jeff vanmiddag ook al, zeer ongemakkelijk voor je medebewoners.
dan heb je niet goed opgelet want hij wist katja schuurmanquote:Op maandag 6 februari 2023 20:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb die opdracht eens teruggekeken maar Jeff heeft wederom geen enkele euro binnengehaald want wist geen enkele BN'er
de regie brengt het maar wat graag voor je in beeldquote:Op maandag 6 februari 2023 20:13 schreef puzziepie het volgende:
Mirthe en Kenzi heb ik ook wel genoeg zien plakken
Tussen neus en lippen doorquote:Op maandag 6 februari 2023 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan heb je niet goed opgelet want hij wist katja schuurman
dus hij had er wel 1quote:Op maandag 6 februari 2023 20:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Tussen neus en lippen door
Sasha had er ook geen enkele
We hebben het over een spelletje waarin Zoe zou uitblinkenquote:Op maandag 6 februari 2023 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus hij had er wel 1
hij heeft meteen gezegd
ik had liever gehangen
komop nuquote:Op maandag 6 februari 2023 20:16 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
We hebben het over een spelletje waarin Zoe zou uitblinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |