Nee heb je de rebussen gezien?quote:
ik denkt dat het afhangt van de hoeveelheid sympathie die hij kan kwekenquote:Op maandag 6 februari 2023 20:17 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ben zo benieuwd of Mattin zich gaat herpakken of naar huis gaat...
Geen 24 ingediend dus...
Babs hield eens een halfbakken verhaal over Verhoevenquote:
Heb je de rebussen gezien?quote:Op maandag 6 februari 2023 20:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs hield eens een halfbakken verhaal over Verhoeven
Zoe moest haar toen vertellen dat die ander Ben Saddik heet
we hebben het eindresultaat nog niet gezienquote:Op maandag 6 februari 2023 20:21 schreef HappyCharly het volgende:
Ohh mijn stream liep achter, Rupies haar is allang gedaan
Zo oninteressant dat je eigenlijk hoopt dat ze gaan scharen zodat ze niet meer op die streams verschijnenquote:
ohhh... hahaa..quote:Op maandag 6 februari 2023 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
we hebben het eindresultaat nog niet gezien
En daarom gaat hij blijven. De bro's hebben zijn stem veel te hard nodig dus die zorgen wel dat hij niet vrijwillig vertrekt.quote:Op maandag 6 februari 2023 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denkt dat het afhangt van de hoeveelheid sympathie die hij kan kweken
Hij heeft wel MEXX op zijn shirt staanquote:Op maandag 6 februari 2023 20:22 schreef chufi het volgende:
Foto van Mexx naast Mattins bed is ook al weer verdwenen..... uit het oog uit het hart ?
Esther heeft het overgenomenquote:Op maandag 6 februari 2023 20:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ohhh... hahaa..
wie weet schiet Isaac (geloof dat hij aan het scheren was) uit en is Rupie straks kaal.
Okay GJ.quote:
Is dat niet gewoon het merk?quote:Op maandag 6 februari 2023 20:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hij heeft wel MEXX op zijn shirt staan
Ochjee... met ook een Wendy in huis weet ik wel wie ik aan mijn haar zou laten zitten...quote:
Is een kledingmerk en die gaan dit niet kunnen waarderenquote:Op maandag 6 februari 2023 20:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hij heeft wel MEXX op zijn shirt staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |