Eunice zei degene die ooit een gele kaart hebben gehad krijgt geen geldquote:Op maandag 6 februari 2023 23:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Er zijn geen mensen met gele kaarten meer
quote:Op maandag 6 februari 2023 23:07 schreef KinKiJan het volgende:
Erik, Isaac, Esther Jeff en JW aan tafel.
JW: "Laten we d'r een nachtje over slapen, maar ik denk dat het op zich een reëel verhaal is, en dat er een heleboel wel zullen. Mij maakt het verder niet uit, ik vind het allemaal wel prima".
Zoe en dat is 5 maanden geleden , dus dat gaat al niet doorquote:Op maandag 6 februari 2023 23:08 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Eunice zei degene die ooit een gele kaart hebben gehad krijgt geen geld
Die eerste drie gele kaarten (buiten de loods) mag je kwijtschelden vind ikquote:Op maandag 6 februari 2023 23:08 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Iemand (dacht Erik, maar weet het niet meer zeker) vroeg toen ze dat zei specifiek naar Zoe maar het is dus de bedoeling dat dat pas van toepassing is voor gele kaarten die nog vallen nadat dat plan er door komt.quote:Op maandag 6 februari 2023 23:08 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat zegt alweer genoeg over Eunice...Beetje van het padje af, door de dollartekens in haar ogenquote:Op maandag 6 februari 2023 23:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zoe en dat is 5 maanden geleden , dus dat gaat al niet door
Zoe heeft geen boete hoeven betalen
Ook makkelijk praten nu aangezien alle 'recente' kaartenpakkers vertrokken zijnquote:Op maandag 6 februari 2023 23:11 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dat zegt alweer genoeg over Eunice...Beetje van het padje af, door de dollartekens in haar ogen
Zoeë heeft 10.000¤ gekost al bij binnenkomst ( afkijken)quote:Op maandag 6 februari 2023 23:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zoe en dat is 5 maanden geleden , dus dat gaat al niet door
Zoe heeft geen boete hoeven betalen
quote:Op maandag 6 februari 2023 23:12 schreef puzziepie het volgende:
Nee ik ben echt helemaal klaar met Eunice
Ik zit me echt op te vretenquote:Op maandag 6 februari 2023 23:14 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mag ik je een gratis tip geven? Kijk er niet naar!![]()
Beter geef je haar een bezemquote:Op maandag 6 februari 2023 23:13 schreef engine het volgende:
Het is wel tijd dat ze Eunice even in het kasje gaan zetten. Genoeg dom geluld nu.
Een gele kaartquote:Op maandag 6 februari 2023 23:15 schreef HappyCharly het volgende:
Eunice:
autonomie-check
vrijheid-check
Bingo!!!
Wat verdien ik?
ik voel me meer ehhh roodblauwgroen vandaagquote:
Neequote:Op maandag 6 februari 2023 23:16 schreef engine het volgende:
Jasper is de volgendeZou @:puzziepie dit nog trekken?
Erik is ook Cisgender, jij ook?quote:Op maandag 6 februari 2023 23:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik voel me meer ehhh roodblauwgroen vandaag
Je zou Erik kunnen zijnquote:
quote:
Bord voor het hoofd, niet goed naar mensen kijken en gewoon doorwalsen , over mensen heenquote:Op maandag 6 februari 2023 23:22 schreef HappyCharly het volgende:
Zou Eunice zelf nou niet moe worden om dirt verhaaltje 3789205809345 te vertellen..
wel een doorzetter...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |