Zo lief samenquote:Op maandag 6 februari 2023 22:55 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat koninklijke loopje naar de slaapkamer is ook niet meer wat het geweest is.
"Welterusten!"
"Jij ook welterusten.."
Het gaat nooit werken wat Eunice voorstelt. Zou het wel leuk vinden als iedereen daar een handtekening onder zetquote:Op maandag 6 februari 2023 22:56 schreef mangalie het volgende:
[..]
Geloof niet dat ze eigenhandig de spelregels/verdeling van de pot kan bepalen. Ze is bang dat de prijzenpot onder de negen ton komt. Rare hebberd is het
KimD hoeft alleen maar aan Jeff te vragen of ze op 'rood' of 'groen' moet gaan staanquote:Op maandag 6 februari 2023 22:56 schreef puzziepie het volgende:
Kim aan de beurt
Die snapt helemaal niets
Isaac vindt ik net iets irritanter...Maar Zoë begint ook steeds vervelender te worden idd.quote:Op maandag 6 februari 2023 22:58 schreef Flow3r het volgende:
ik vind die streams met Zoe bijna net zo irritant als met Isaac, betweter
Boh jij hebt engelengeduld met Eunice haar verhaal op repeat!quote:Op maandag 6 februari 2023 22:56 schreef puzziepie het volgende:
Kim aan de beurt
Die snapt helemaal niets
Ik heb maar twee streams met nietsquote:Op maandag 6 februari 2023 23:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Boh jij hebt engelengeduld met Eunice haar verhaal op repeat!
Dit gaat nog wel even durenquote:Op maandag 6 februari 2023 23:00 schreef engine het volgende:
Kim is nog niet meteen overtuigd..
[ afbeelding ]
Jaquote:Op maandag 6 februari 2023 23:02 schreef pingu66 het volgende:
Dan krijgt Esther geen rooibos thee meer.
En Zoë krijgt zij uberhaupt 1000¤?
Dat moet in haar stelling allemaal van de huishoutpot. Een hout of een glas stelling moeten volgens Jef Isaac en Marciano van het prijzengeld af. Geldt ook voor schoomnaakartikelen.quote:Op maandag 6 februari 2023 22:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
wat bedoel je?
Dat dat van de pot af moet?
Maar als er iemand geëlimineerd wordt en die nog 1000 ¤ heeft krijgt zij daar geen deel van? Dat is ook kromquote:
Er zijn geen mensen met gele kaarten meerquote:Op maandag 6 februari 2023 23:04 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Maar als er iemand geëlimineerd wordt en die nog 1000 ¤ heeft krijgt zij daar geen deel van? Dat is ook krom
Kim: "ik heb liever dat we allemaal genieten van het geld"quote:
quote:Op maandag 6 februari 2023 23:05 schreef engine het volgende:
[..]
Kim: "ik heb liever dat we allemaal genieten van het geld"
![]()
Ze heeft hier wel haar eigen mening in. Haar boeit die prijzenpot niet zoveel. Een leuke tijd is haar ook wat waard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Beste reactiequote:Op maandag 6 februari 2023 23:05 schreef engine het volgende:
[..]
Kim: "ik heb liever dat we allemaal genieten van het geld"
![]()
Ze heeft hier wel haar eigen mening in. Haar boeit die prijzenpot niet zoveel. Een leuke tijd is haar ook wat waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |