Heeft hij dat al eens gezegd?quote:Op maandag 6 februari 2023 22:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Erik is ook blauw , maar Erik vindt zichzelf helemaaaal niet blauw
Erik heeft alle kleuren zei hijquote:Op maandag 6 februari 2023 22:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Heeft hij dat al eens gezegd?
Dat zou wel fantastisch zijn
awwquote:
Jammer dat Erik ook weinig zelfreflectie heeftquote:
Ja is weer typisch Sasha. Dat misgunnen en willen straffen vind ik echt geen leuke kant van haar.quote:Op maandag 6 februari 2023 22:26 schreef Ijspegel99 het volgende:
Sas gunt Martin geen leuke tijd meer. Vind ik ook een beetje kinderachtig, Sas denkt ook wel heel erg zwart wit vaak.
Sas is een ratquote:Op maandag 6 februari 2023 22:26 schreef Ijspegel99 het volgende:
Sas gunt Martin geen leuke tijd meer. Vind ik ook een beetje kinderachtig, Sas denkt ook wel heel erg zwart wit vaak.
quote:Op maandag 6 februari 2023 22:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
vanuit het boek of mag alles?
Want dan is ze paars met wit en goud en rood
Fascinerend wel... denk dat maar weinig mensen zo 'makkelijk' te typeren zijn als blauw als Erik (even uitgaande van dit beperkte systeem). Interessant dat hij zichzelf zo anders ziet dan hoe anderen hem zien.quote:Op maandag 6 februari 2023 22:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jammer dat Erik ook weinig zelfreflectie heeft
Secretaresse Bern strikes again..quote:Op maandag 6 februari 2023 22:27 schreef KinKiJan het volgende:
Bern: "Sorry als ik even stoohoor, maar heb je even een momentje voor Eunice? Ze wil iets aan je vragen"
Sasha: "Ik ben eigenlijk in gesprek met Erik"
Bern: "Oh ja, goed, uh, Eunice, Sasha heeft geen tijd"
Sas is roodquote:Op maandag 6 februari 2023 22:24 schreef HappyCharly het volgende:
Sasha is rood blauw zegt Bern
Bern is groen geel
Erik is blauw
Aldus bern
Maar Erik vindt ook dat hij er beter uit ziet dan Marciano , jonger etcquote:Op maandag 6 februari 2023 22:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Fascinerend wel... denk dat maar weinig mensen zo 'makkelijk' te typeren zijn als blauw als Erik (even uitgaande van dit beperkte systeem). Interessant dat hij zichzelf zo anders ziet dan hoe anderen hem zien.
ohhja, dat had ik geblockt. Erik ziet zichzelf ook als een jonge dertiger... aww ventquote:Op maandag 6 februari 2023 22:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar Erik vindt ook dat hij er beter uit ziet dan Marciano , jonger etc
Erik is eerder een oude 60-erquote:Op maandag 6 februari 2023 22:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ohhja, dat had ik geblockt. Erik ziet zichzelf ook als een jonge dertiger... aww vent
ik vind bern groenquote:Op maandag 6 februari 2023 22:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sas is rood
Bern echt geen idee
Erik is blauw
vind je?quote:
ik vind Bern blauw roodquote:
Vooral in dat hippe pakquote:Op maandag 6 februari 2023 22:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
vind je?
Ik geef hem geen dag ouder dan 34, jonge god is het...
Jonger?! Marciano ziet er sinds 2006 ongeveer hetzelfde uit als nu joh!quote:Op maandag 6 februari 2023 22:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar Erik vindt ook dat hij er beter uit ziet dan Marciano , jonger etc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
Ja , in allesquote:
quote:Op maandag 6 februari 2023 22:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jonger?! Marciano ziet er sinds 2006 ongeveer hetzelfde uit als nu joh!OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Marciano ziet er veeel beter en jonger uit als ErikMy age is very
Inappropriate
for my behavior
[..]
Jonger?! Marciano ziet er sinds 2006 ongeveer hetzelfde uit als nu joh!Tiano ziet er sowieso goed uit, ook stuk beter dan MartinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat dan?quote:Op maandag 6 februari 2023 22:33 schreef greysbones het volgende:
Sas zat van de week Erik nog af te branden
[..]
Jonger?! Marciano ziet er sinds 2006 ongeveer hetzelfde uit als nu joh!Wel heel veel bro daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vertel je dat het niet meer gaat..
Erik heeft al vaker zo over Matin gesprokenquote:Op maandag 6 februari 2023 22:34 schreef engine het volgende:
Valt mij ook wel tegen van Erik dit. Dat Sasha soms echt een kutwijf is wist ik al.
Tja ik hoor niet alles. Ik luister niet meer maar vond het best jammer.quote:Op maandag 6 februari 2023 22:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Erik heeft al vaker zo over Matin gesproken
Sas is echt zo ontzettend valsquote:Op maandag 6 februari 2023 22:34 schreef engine het volgende:
Sas en Erik zijn echt naar over Martin.
hij heeft het met de eerste geel ook tegen Matin zelf uitgesprokenquote:Op maandag 6 februari 2023 22:37 schreef engine het volgende:
[..]
Tja ik hoor niet alles. Ik luister niet meer maar vond het best jammer.
Wat zei ze dan????quote:Op maandag 6 februari 2023 22:33 schreef greysbones het volgende:
Sas zat van de week Erik nog af te branden
Het pak! Erik loopt gewoon zwaar voor op de mode... dat snappen wij leken niet..quote:
🤮quote:Op maandag 6 februari 2023 22:41 schreef HappyCharly het volgende:
Ah Eunice bespreekt de zaak nu met JW, ik hoor al 'bewustwording'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |