Chayron en/of Jolien ?quote:Op maandag 6 februari 2023 16:53 schreef Dotteke het volgende:
Ze konden ook een vrijstelling van ¤5000. kopen?
Ik vermoed dat er veel uit de pot is gegaanquote:Op maandag 6 februari 2023 16:53 schreef missmistreated het volgende:
tuurlijk op alles drukken, ieder voor zich....hoppaahhhhh
quote:Op maandag 6 februari 2023 16:56 schreef Kodiak100 het volgende:
MA en Chayron vrijstelling voor 5000 p.s.
Telefoongesprek voor MA
Video boodschap voor Chayron
Ah, dus dan drukte ze net te laat?quote:Op maandag 6 februari 2023 16:57 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Jolien niet
die is pissed
zit nu weer met chiara te misgunnen
Jason staat er goed voor en hep zelfs een vliegtuigje. Rammen wij de pot leegquote:Op maandag 6 februari 2023 16:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Het is ieder voorzichzelf en niet voor de groep
Was achter SL we zijn net terugquote:Op maandag 6 februari 2023 16:58 schreef Dragonbullet het volgende:
Shit zeg, ik heb het allemaal gemist!!! Ieder voor zich gegaan dus.. ooohh kan niet wachten op de video's die er hopelijk gemaakt zijn..
Wij hebben ook niets gezien hoor, alles achter een hele lange SL gebeurd.quote:Op maandag 6 februari 2023 16:58 schreef Dragonbullet het volgende:
Shit zeg, ik heb het allemaal gemist!!! Ieder voor zich gegaan dus.. ooohh kan niet wachten op de video's die er hopelijk gemaakt zijn..
Nee, chay en MA zijn de grote boosdoeners lijkt het, en sjaakie heeft ook poen uitgegevenquote:Op maandag 6 februari 2023 16:59 schreef Monique___ het volgende:
het is voor 1 persoon dat er nu 10 duizend euro weg is?
quote:Op maandag 6 februari 2023 16:58 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ah, dus dan drukte ze net te laat?
Heldquote:Op maandag 6 februari 2023 16:58 schreef suzi1 het volgende:
sharon deed geen stap terug
bleef staan, volgende knop BAM
lkkr belangrijkquote:Op maandag 6 februari 2023 16:58 schreef Dragonbullet het volgende:
Chayron dacht dat hij een target op zijn rug had. Nou NU dus wel haha
Mag van mij Eruit ermeequote:Op maandag 6 februari 2023 17:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara zaterdag op de bank , ik voel het
Kan ook een bullshit verhaal zijn dit, doet hij wel vaker (dan heb ik het niet over die 10K van vorige week)quote:
ah ik zit op de andere stream nu te luisteren.. die van jolien op pauze gezetquote:Op maandag 6 februari 2023 17:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien wil van Ali af.
Is een egoļst
Vindt het niet kunnen hoe hij is
Ik vind in deze dat hij gelijk heeft. Je zit er voor je alleen en niet in een groepquote:Op maandag 6 februari 2023 17:02 schreef Monique___ het volgende:
ias heeft niet gedrukt omdat hij al 10 k heeft en niet nog meer eruit wilde halen
sjairon vindt dat onzin, dat hij 15 k uit de pot heeft gehaald . want als het niet naar hem was gegaan was het naar iemand anders gegaan.. bb was het al op voorhand van plan , wij zijn onderdeel van experiment, dit ga je sowiesokrijgen ik snap niet als er ook maar iemand is die kwalijk neemt dat ik het doe want er drukten meerdere mensen ik vind het raar dat ik irritatie bespeur want gegarandeerd is is is naar een ander gegaan, wetend dat 1 iemand met de pot weg gaat, je moet in het nu leven, wie weet heeft bb in de laatste weken heel veel gepland dat we geld erbij krijgen, blablalba straatjeschoonvegen
rob : jij hebt nu betaald voor filmpje
dus datquote:Op maandag 6 februari 2023 17:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Lekker bezig FEBO laat ze het maar voelen
quote:Op maandag 6 februari 2023 17:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
De winnaar van BB23 gaat naar huis met de eindrekening betalen binnen 14 dagen![]()
![]()
is het nog waard om terug te kijken of zeg jequote:Op maandag 6 februari 2023 17:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Veel blablablabla tussen jolien en chiara
Beetje niet echtquote:Op maandag 6 februari 2023 17:05 schreef Monique___ het volgende:
[..]
is het nog waard om terug te kijken of zeg je![]()
![]()
Pleurt op, net een maandje weg van huis...... softie !!quote:Op maandag 6 februari 2023 17:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara had liefst telefoongesprek gehad
quote:Op maandag 6 februari 2023 17:07 schreef Monique___ het volgende:
lindsy is emo omdat haar vriendin niet comfortabel is voor camera's is daarom ook niet mee geweest daarheen, maar had nu blijkbaar iets van video?
ahh linds vertelt weer dat haar vriendin camera's haat en daarom niet in de studio wasquote:Op maandag 6 februari 2023 17:07 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]Videoboodschap maar niet gekocht
Precies, en maar zeiken over zijn eetgedragquote:Op maandag 6 februari 2023 17:09 schreef Monique___ het volgende:
jason komt ook met een analyse bij chaals er eenmaal wat uit de pos is gaan anderen ook.
de laatste 4 gingen allemaal direct hebben niet eens gewacht!
kan iemand haar tippen dat ze ook lekker naar huis kan gaanquote:
dat d8 zequote:Op maandag 6 februari 2023 17:07 schreef Monique___ het volgende:
lindsy is emo omdat haar vriendin niet comfortabel is voor camera's is daarom ook niet mee geweest daarheen, maar had nu blijkbaar iets van video?
mimi en sharonquote:Op maandag 6 februari 2023 17:11 schreef Lillfex het volgende:
Wie hebben een vrijstelling dan Dat snap ik niet helemaal
MA en Chayronquote:Op maandag 6 februari 2023 17:11 schreef Lillfex het volgende:
Wie hebben een vrijstelling dan Dat snap ik niet helemaal
was dat gesprek tussen Jolien en Chiara boeiend? Dan probeer ik dat zo ook nog even terug te spoelenquote:
Wat heeft hij gedaan danquote:Op maandag 6 februari 2023 17:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien als ik mag nomineren dan nomineer ik Ali
Nee joh, slap gezemel, die moeten elkaar s ff stevig over de poes wrijven ^^quote:Op maandag 6 februari 2023 17:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
was dat gesprek tussen Jolien en Chiara boeiend? Dan probeer ik dat zo ook nog even terug te spoelen
Rob naar huis gestuurd door Aliquote:Op maandag 6 februari 2023 17:11 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ok Thanks Dan komt Ali op de bank denk ik
alsof je nee kan zeggenquote:Op maandag 6 februari 2023 17:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien vind het feit dat Bernd een videoboodschap voor haar geef i gesproken al
Dat he..dat is egoistischquote:Op maandag 6 februari 2023 17:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Chayron aan het fokken maar geen warm water voor ¤1000 aldus jolien
jaq zei zoiets maar ali zei net niks gekocht te hebbenquote:Op maandag 6 februari 2023 17:13 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ik hoorde iets van chocola gekocht (o.a)
jolien is een romantische trien.quote:Op maandag 6 februari 2023 17:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
alsof je nee kan zeggen
ja sorry jolien je gozert/partner
wilde niets inspreken ,had dr geen zin an
dus..
Rob moet zijn muil houden en de eer aan zichzelf houden en opbokkenquote:Op maandag 6 februari 2023 17:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Rob hoopt dat de goede persoon gaat nomineren
ze kijkt maar op de ovenquote:Op maandag 6 februari 2023 17:14 schreef missmistreated het volgende:
pleurt op met je horloge, char !
Ja de flashmobquote:Op maandag 6 februari 2023 17:15 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jolien is een romantische trien.
aanzoek gezien? pff
denk iedereen die zelf ervoor drukte maar het net niet had..quote:Op maandag 6 februari 2023 17:16 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Het is voor mij ondertussen duidelijk dat Chay een vrijstelling heeft gekocht voor 5k (eikel!) maar het is mij niet duidelijk wie nu kwaad op hem is en wie niet
Heel de buurt opgetrommeld voor haar aanzoek.....prinsesquote:Op maandag 6 februari 2023 17:15 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jolien is een romantische trien.
aanzoek gezien? pff
@Kodiak100quote:Op maandag 6 februari 2023 17:17 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dus een flasmob voor je verjaardag
Zou leuk zijn om nog even te kunnen bekijkenquote:Op maandag 6 februari 2023 17:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
was dat gesprek tussen Jolien en Chiara boeiend? Dan probeer ik dat zo ook nog even terug te spoelen
hij pakt het goed aan.. net zoals in het leven buiten het huisquote:Op maandag 6 februari 2023 17:18 schreef ledn81 het volgende:
het is pas de 2e keer dat er wat uit de pot is, zegt degene die 10% van het beginbedrag in zijn zak heeft. en voor 5000 nog een weekje mag ouwehoeren in die hut
Sorry Eerder dacht ik dat hij gewoon gedrukt had voor bericht van thuis Dit wist ik niet Nou ja Mich ook Dus beiden moeten er op afgerekend worden dan.quote:Op maandag 6 februari 2023 17:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]
denk iedereen die zelf ervoor drukte maar het net niet had..
heb hem nog op pauze staan, die hele streamquote:Op maandag 6 februari 2023 17:18 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
[..]
Zou leuk zijn om nog even te kunnen bekijken
sjairon heeft gedrukt voor een boodschap van thuis en voor de vrijstellingquote:Op maandag 6 februari 2023 17:18 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Sorry Eerder dacht ik dat hij gewoon gedrukt had voor bericht van thuis Dit wist ik niet Nou ja Mich ook Dus beiden moeten er op afgerekend worden dan.
Ik begrijp dat hij en 5000 euro en vrijstelling en post van thuisquote:Op maandag 6 februari 2023 17:16 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Het is voor mij ondertussen duidelijk dat Chay een vrijstelling heeft gekocht voor 5k (eikel!) maar het is mij niet duidelijk wie nu kwaad op hem is en wie niet
En 5000 begrijp ik hierquote:Op maandag 6 februari 2023 17:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
sjairon heeft gedrukt voor een boodschap van thuis en voor de vrijstelling
98 procent van de suikertjesquote:Op maandag 6 februari 2023 17:16 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
nou snap ik ook dat mimi meerdere keren zei dat niemand erop afgerekend mocht wordenquote:Op maandag 6 februari 2023 17:18 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Sorry Eerder dacht ik dat hij gewoon gedrukt had voor bericht van thuis Dit wist ik niet Nou ja Mich ook Dus beiden moeten er op afgerekend worden dan.
Tja dat is geen goede zet van hem en had dat als ik hem was niet gedaanquote:Op maandag 6 februari 2023 17:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
sjairon heeft gedrukt voor een boodschap van thuis en voor de vrijstelling
Geld moet rollenquote:Op maandag 6 februari 2023 17:19 schreef Monique___ het volgende:
jason is ook boos dat er tering veel geld weg is, hij bart ias en rob hebben niet gedrukt
Wel veel geld vind ikquote:Op maandag 6 februari 2023 17:20 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Dat koste de vrijstelling denk ik
Mimi koos ook voor koud water toenquote:Op maandag 6 februari 2023 17:19 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik begrijp dat hij en 5000 euro en vrijstelling en post van thuis
Dus 3 x gedrukt
M-A heeft 5000 en vrijstelling en post van thuis ook 3x gedrukt
Verschil is dat m-a wel voor warm water had willen kiezen voor iedereeen maar shairon dat pertinent niet wilde zelfs zijn zin aan het doordrukken
precies dat!!quote:Op maandag 6 februari 2023 17:20 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Je ziet wel dat Chay in de armoede heeft gezeten.........kan minder met geld omgaan
Ze hebben het ook over 5000 voor post van thuisquote:Op maandag 6 februari 2023 17:20 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Dat koste de vrijstelling denk ik
quote:Op maandag 6 februari 2023 17:20 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Geld moet rollen
Pot mag leeg
Winnaar mag de reiskosten declareren en
ze hebben 3000 euries de maand ook nog hequote:Op maandag 6 februari 2023 17:20 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Geld moet rollen
Pot mag leeg
Winnaar mag de reiskosten declareren en
Ja viel mij ook al op dat die ineens opvallend stil is.quote:Op maandag 6 februari 2023 17:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara zegt niks zit een beetje te kniezen.
Precies genoeg geld al gehadquote:Op maandag 6 februari 2023 17:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
[..]
ze hebben 3000 euries de maand ook nog he
Is boos en baaltquote:Op maandag 6 februari 2023 17:23 schreef engine het volgende:
[..]
Ja viel mij ook al op dat die ineens opvallend stil is.
In eerste instantie..maar na verklaring van de dames..wilde hij ook switchenquote:Op maandag 6 februari 2023 17:21 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
[..]
Mimi koos ook voor koud water toen
Horen we later vast nog meer overquote:
gewoon een betaalde "baan "hoorquote:Op maandag 6 februari 2023 17:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
[..]
ze hebben 3000 euries de maand ook nog he
Nog meer he Ali heeft voor 7 euro chocolade gedrukt hahahahahquote:Op maandag 6 februari 2023 16:59 schreef Monique___ het volgende:
het is voor 1 persoon dat er nu 10 duizend euro weg is?
denk dat er daar ook mensen zitten die geen 3000 euro de maand netto hebben (buiten bb)quote:Op maandag 6 februari 2023 17:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
gewoon een betaalde "baan "hoor
BB kandidaat
na rato
dus ...
be blij dat je mee mag doen en kans kan maken op
Nou weet niet wat voor baan jij hebt...maar ik krijg/kreeg dat nietquote:Op maandag 6 februari 2023 17:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
gewoon een betaalde "baan "hoor
BB kandidaat
na rato
dus ...
be blij dat je mee mag doen en kans kan maken op
quote:Op maandag 6 februari 2023 17:26 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nog meer he Ali heeft voor 7 euro chocolade gedrukt hahahahah
Tot ze zelf de dupe is van een spelletje, ik kan niet wachten tot het zover isquote:Op maandag 6 februari 2023 17:25 schreef missmistreated het volgende:
Jaq houdt wel van een spelletje...TOF !
Tja handdoek erover en in de wasmandquote:Op maandag 6 februari 2023 17:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja.. dat zit hem echt diep.. heeeel diep.. werd hem niet gegund! en was maar 1000 euries
Hoe ze dat ook zei ik wilde die brief van thuis dus hup 750 uit de potquote:Op maandag 6 februari 2023 17:27 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Tot ze zelf de dupe is van een spelletje, ik kan niet wachten tot het zover is
Maar hij gaat het wel delen met de groep dat dan wel weer hahaha Sorry maar ik vind het grappigquote:
Ja graag.quote:Op maandag 6 februari 2023 17:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik ook, vind het een grappige man met op zijn tijd diepgangquote:Op maandag 6 februari 2023 17:28 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Maar hij gaat het wel delen met de groep dat dan wel weer hahaha Sorry maar ik vind het grappig
Dan moet je niet meedoenquote:Op maandag 6 februari 2023 17:28 schreef suzi1 het volgende:
sharon is nog nooit zolang van huis weggeweest. langste was 3 dagen
Nu een potje schaamhaar van dr vent?quote:Op maandag 6 februari 2023 17:29 schreef Lillfex het volgende:
Oh Mich en Charon en Jaqueline hebben ook wat van thuis gedrukt en gekocht
Tegenover deze bedragen jahquote:Op maandag 6 februari 2023 17:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Dat warme water is wel echt een teer puntje
Oei die moet dat ook nog gaan vertellen straksquote:Op maandag 6 februari 2023 17:30 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nu een potje schaamhaar van dr vent?
Ja die is hetzelfde als Charon hoorquote:Op maandag 6 februari 2023 17:29 schreef Fikkert2 het volgende:
Verwende MA ook weer excuses voor aankopen, moeilijk met emoties
Nee wat bart nu uitlegt gast om principe... ma heeft die nogvergens chairon nietquote:Op maandag 6 februari 2023 17:31 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja die is hetzelfde als Charon hoor
oh een brief hoor ik van 570 euro.. vertelde eerder ook dat haar zoon nog nooit een brief heeft geschreven. Ze hoopt dat ze hem kan lezenquote:Op maandag 6 februari 2023 17:30 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nu een potje schaamhaar van dr vent?
750quote:Op maandag 6 februari 2023 17:32 schreef ledn81 het volgende:
[..]
oh een brief hoor ik van 570 euro.. vertelde eerder ook dat haar zoon nog nooit een brief heeft geschreven. Ze hoopt dat ze hem kan lezen
Goed verhaal, MA pakt ook wat hij pakken kan, maar blauwe kamer hequote:Op maandag 6 februari 2023 17:32 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee wat bart nu uitlegt gast om principe... ma heeft die nogvergens chairon niet
Lekker, laatste lauwe slokquote:Op maandag 6 februari 2023 17:34 schreef engine het volgende:
Rob is zo opgegroeid dat hij altijd eerst aan een ander denkt. Als hij nog een laag bier heeft staan geeft hij dat liever aan een ander.
En dan zeggen 'het is jouw beurt'quote:Op maandag 6 februari 2023 17:35 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja die geeft hij daarom ook graaag weg
Absoluut ze mag van mij wel wat beter en meer aan haarzelf denkenquote:Op maandag 6 februari 2023 17:36 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil maar die denkt wel aan de anderen
quote:Op maandag 6 februari 2023 17:37 schreef suzi1 het volgende:
ieuw, tandenstoker van sharon port ie nu even in zn oor gaaaatver
quote:Op maandag 6 februari 2023 17:37 schreef suzi1 het volgende:
ieuw, tandenstoker van sharon port ie nu even in zn oor gaaaatver
ik heb streamstressquote:Op maandag 6 februari 2023 17:37 schreef Schakeltopia het volgende:
hahahaha sippe gezichtjes
wat een genot
go BB
sjairon moet toch zijn eigen actie goed praten hequote:Op maandag 6 februari 2023 17:38 schreef Joke43 het volgende:
Charon niemand is boos. Jij bent egoļstisch. En kunt niet met geld omgaan.
Mee eens maar ik vind ook dat het voor Mich Angelo geld Die is ook egoļstischquote:Op maandag 6 februari 2023 17:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]
sjairon moet toch zijn eigen actie goed praten he
hahaha jaaaaa dit maakt de lange streamlock wel draaglijker he hahahahahaquote:Op maandag 6 februari 2023 17:41 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]slinger hem net aan. en wat cos gelezen. wat een genot!
Ja, dat zie ik nu ookquote:Op maandag 6 februari 2023 17:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Chayron weer aan recht lullen wat krom is
Nee joh, gaan met die banaan....... voor jezelf !!!quote:Op maandag 6 februari 2023 17:39 schreef Joke43 het volgende:
Charon valt mij tegen nu!! Heeft al 10.000 in zijn zak.
meet sjairon.. echt? hij heeft toch al eerder door zijn uitspraken laten zien dat hij zo is.quote:Op maandag 6 februari 2023 17:39 schreef Joke43 het volgende:
Charon valt mij tegen nu!! Heeft al 10.000 in zijn zak.
gelukkig niet neequote:Op maandag 6 februari 2023 17:43 schreef engine het volgende:
Hier is het laatste woord nog niet over gezegd
Die had nog geen 10k!quote:Op maandag 6 februari 2023 17:31 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja die is hetzelfde als Charon hoor
Ik kan er me wat bij voorstellen Ze heeft voor de groep gekozen terwijl ze graag het horloge van haar vader zou hebben gehadquote:
zou graag zien dat ze dit de groep ook vertellenquote:Op maandag 6 februari 2023 17:47 schreef Schakeltopia het volgende:
sjiara vertelt jolien dat het huilen van jaq nep was
in ruil voor centjes uit de pot. leeg dat ding, ze hebben nu de smaak te pakkenquote:
Even kijken in bed daar zijn ze nu op de streamsquote:Op maandag 6 februari 2023 17:51 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Waar zijn Chiara en Jolien eigenlijk? Heb ze al heel lang niet meer gezien op stream 1
Het is ook duidelijk hoe hij aan de geldproblemen komtquote:Op maandag 6 februari 2023 17:38 schreef Joke43 het volgende:
Charon niemand is boos. Jij bent egoļstisch. En kunt niet met geld omgaan.
primaquote:Op maandag 6 februari 2023 17:51 schreef rinardo het volgende:
@:Tuinfluitert @:Monique___ en @:Kodiak100 ik heb voor het streamverslag grote stukken tekst van jullie Cos gebruikt, dank u , en ik hoop niet erg?
je kent de fam persoonlijk ?quote:Op maandag 6 februari 2023 17:56 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Het is ook duidelijk hoe hij aan de geldproblemen komt
Slaapkamer met Charlottequote:Op maandag 6 februari 2023 17:51 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Waar zijn Chiara en Jolien eigenlijk? Heb ze al heel lang niet meer gezien op stream 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |