denk iedereen die zelf ervoor drukte maar het net niet had..quote:Op maandag 6 februari 2023 17:16 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Het is voor mij ondertussen duidelijk dat Chay een vrijstelling heeft gekocht voor 5k (eikel!) maar het is mij niet duidelijk wie nu kwaad op hem is en wie niet
Heel de buurt opgetrommeld voor haar aanzoek.....prinsesquote:Op maandag 6 februari 2023 17:15 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jolien is een romantische trien.
aanzoek gezien? pff
@Kodiak100quote:Op maandag 6 februari 2023 17:17 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dus een flasmob voor je verjaardag
Zou leuk zijn om nog even te kunnen bekijkenquote:Op maandag 6 februari 2023 17:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
was dat gesprek tussen Jolien en Chiara boeiend? Dan probeer ik dat zo ook nog even terug te spoelen
hij pakt het goed aan.. net zoals in het leven buiten het huisquote:Op maandag 6 februari 2023 17:18 schreef ledn81 het volgende:
het is pas de 2e keer dat er wat uit de pot is, zegt degene die 10% van het beginbedrag in zijn zak heeft. en voor 5000 nog een weekje mag ouwehoeren in die hut
Sorry Eerder dacht ik dat hij gewoon gedrukt had voor bericht van thuis Dit wist ik niet Nou ja Mich ook Dus beiden moeten er op afgerekend worden dan.quote:Op maandag 6 februari 2023 17:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]
denk iedereen die zelf ervoor drukte maar het net niet had..
heb hem nog op pauze staan, die hele streamquote:Op maandag 6 februari 2023 17:18 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
[..]
Zou leuk zijn om nog even te kunnen bekijken
sjairon heeft gedrukt voor een boodschap van thuis en voor de vrijstellingquote:Op maandag 6 februari 2023 17:18 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Sorry Eerder dacht ik dat hij gewoon gedrukt had voor bericht van thuis Dit wist ik niet Nou ja Mich ook Dus beiden moeten er op afgerekend worden dan.
Ik begrijp dat hij en 5000 euro en vrijstelling en post van thuisquote:Op maandag 6 februari 2023 17:16 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Het is voor mij ondertussen duidelijk dat Chay een vrijstelling heeft gekocht voor 5k (eikel!) maar het is mij niet duidelijk wie nu kwaad op hem is en wie niet
En 5000 begrijp ik hierquote:Op maandag 6 februari 2023 17:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
sjairon heeft gedrukt voor een boodschap van thuis en voor de vrijstelling
98 procent van de suikertjesquote:Op maandag 6 februari 2023 17:16 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
nou snap ik ook dat mimi meerdere keren zei dat niemand erop afgerekend mocht wordenquote:Op maandag 6 februari 2023 17:18 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Sorry Eerder dacht ik dat hij gewoon gedrukt had voor bericht van thuis Dit wist ik niet Nou ja Mich ook Dus beiden moeten er op afgerekend worden dan.
Tja dat is geen goede zet van hem en had dat als ik hem was niet gedaanquote:Op maandag 6 februari 2023 17:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
sjairon heeft gedrukt voor een boodschap van thuis en voor de vrijstelling
Geld moet rollenquote:Op maandag 6 februari 2023 17:19 schreef Monique___ het volgende:
jason is ook boos dat er tering veel geld weg is, hij bart ias en rob hebben niet gedrukt
Wel veel geld vind ikquote:Op maandag 6 februari 2023 17:20 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Dat koste de vrijstelling denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |