Nee joh, slap gezemel, die moeten elkaar s ff stevig over de poes wrijven ^^quote:Op maandag 6 februari 2023 17:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
was dat gesprek tussen Jolien en Chiara boeiend? Dan probeer ik dat zo ook nog even terug te spoelen
Rob naar huis gestuurd door Aliquote:Op maandag 6 februari 2023 17:11 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ok Thanks Dan komt Ali op de bank denk ik
alsof je nee kan zeggenquote:Op maandag 6 februari 2023 17:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien vind het feit dat Bernd een videoboodschap voor haar geef i gesproken al
Dat he..dat is egoistischquote:Op maandag 6 februari 2023 17:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Chayron aan het fokken maar geen warm water voor ¤1000 aldus jolien
jaq zei zoiets maar ali zei net niks gekocht te hebbenquote:Op maandag 6 februari 2023 17:13 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ik hoorde iets van chocola gekocht (o.a)
jolien is een romantische trien.quote:Op maandag 6 februari 2023 17:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
alsof je nee kan zeggen
ja sorry jolien je gozert/partner
wilde niets inspreken ,had dr geen zin an
dus..
Rob moet zijn muil houden en de eer aan zichzelf houden en opbokkenquote:Op maandag 6 februari 2023 17:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Rob hoopt dat de goede persoon gaat nomineren
ze kijkt maar op de ovenquote:Op maandag 6 februari 2023 17:14 schreef missmistreated het volgende:
pleurt op met je horloge, char !
Ja de flashmobquote:Op maandag 6 februari 2023 17:15 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jolien is een romantische trien.
aanzoek gezien? pff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |