Ja die is hetzelfde als Charon hoorquote:Op maandag 6 februari 2023 17:29 schreef Fikkert2 het volgende:
Verwende MA ook weer excuses voor aankopen, moeilijk met emoties
Nee wat bart nu uitlegt gast om principe... ma heeft die nogvergens chairon nietquote:Op maandag 6 februari 2023 17:31 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja die is hetzelfde als Charon hoor
oh een brief hoor ik van 570 euro.. vertelde eerder ook dat haar zoon nog nooit een brief heeft geschreven. Ze hoopt dat ze hem kan lezenquote:Op maandag 6 februari 2023 17:30 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nu een potje schaamhaar van dr vent?
750quote:Op maandag 6 februari 2023 17:32 schreef ledn81 het volgende:
[..]
oh een brief hoor ik van 570 euro.. vertelde eerder ook dat haar zoon nog nooit een brief heeft geschreven. Ze hoopt dat ze hem kan lezen
Goed verhaal, MA pakt ook wat hij pakken kan, maar blauwe kamer hequote:Op maandag 6 februari 2023 17:32 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee wat bart nu uitlegt gast om principe... ma heeft die nogvergens chairon niet
Lekker, laatste lauwe slokquote:Op maandag 6 februari 2023 17:34 schreef engine het volgende:
Rob is zo opgegroeid dat hij altijd eerst aan een ander denkt. Als hij nog een laag bier heeft staan geeft hij dat liever aan een ander.
En dan zeggen 'het is jouw beurt'quote:Op maandag 6 februari 2023 17:35 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja die geeft hij daarom ook graaag weg
Absoluut ze mag van mij wel wat beter en meer aan haarzelf denkenquote:Op maandag 6 februari 2023 17:36 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil maar die denkt wel aan de anderen
quote:Op maandag 6 februari 2023 17:37 schreef suzi1 het volgende:
ieuw, tandenstoker van sharon port ie nu even in zn oor gaaaatver
quote:Op maandag 6 februari 2023 17:37 schreef suzi1 het volgende:
ieuw, tandenstoker van sharon port ie nu even in zn oor gaaaatver
ik heb streamstressquote:Op maandag 6 februari 2023 17:37 schreef Schakeltopia het volgende:
hahahaha sippe gezichtjes
wat een genot
go BB
sjairon moet toch zijn eigen actie goed praten hequote:Op maandag 6 februari 2023 17:38 schreef Joke43 het volgende:
Charon niemand is boos. Jij bent egoïstisch. En kunt niet met geld omgaan.
Mee eens maar ik vind ook dat het voor Mich Angelo geld Die is ook egoïstischquote:Op maandag 6 februari 2023 17:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]
sjairon moet toch zijn eigen actie goed praten he
hahaha jaaaaa dit maakt de lange streamlock wel draaglijker he hahahahahaquote:Op maandag 6 februari 2023 17:41 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]slinger hem net aan. en wat cos gelezen. wat een genot!
Ja, dat zie ik nu ookquote:Op maandag 6 februari 2023 17:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Chayron weer aan recht lullen wat krom is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |