Nog meer he Ali heeft voor 7 euro chocolade gedrukt hahahahahquote:Op maandag 6 februari 2023 16:59 schreef Monique___ het volgende:
het is voor 1 persoon dat er nu 10 duizend euro weg is?
denk dat er daar ook mensen zitten die geen 3000 euro de maand netto hebben (buiten bb)quote:Op maandag 6 februari 2023 17:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
gewoon een betaalde "baan "hoor
BB kandidaat
na rato
dus ...
be blij dat je mee mag doen en kans kan maken op
Nou weet niet wat voor baan jij hebt...maar ik krijg/kreeg dat nietquote:Op maandag 6 februari 2023 17:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
gewoon een betaalde "baan "hoor
BB kandidaat
na rato
dus ...
be blij dat je mee mag doen en kans kan maken op
quote:Op maandag 6 februari 2023 17:26 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nog meer he Ali heeft voor 7 euro chocolade gedrukt hahahahah
Tot ze zelf de dupe is van een spelletje, ik kan niet wachten tot het zover isquote:Op maandag 6 februari 2023 17:25 schreef missmistreated het volgende:
Jaq houdt wel van een spelletje...TOF !
Tja handdoek erover en in de wasmandquote:Op maandag 6 februari 2023 17:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja.. dat zit hem echt diep.. heeeel diep.. werd hem niet gegund! en was maar 1000 euries
Hoe ze dat ook zei ik wilde die brief van thuis dus hup 750 uit de potquote:Op maandag 6 februari 2023 17:27 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Tot ze zelf de dupe is van een spelletje, ik kan niet wachten tot het zover is
Maar hij gaat het wel delen met de groep dat dan wel weer hahaha Sorry maar ik vind het grappigquote:
Ja graag.quote:Op maandag 6 februari 2023 17:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
was dat gesprek tussen Jolien en Chiara boeiend? Dan probeer ik dat zo ook nog even terug te spoelen
Ik ook, vind het een grappige man met op zijn tijd diepgangquote:Op maandag 6 februari 2023 17:28 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Maar hij gaat het wel delen met de groep dat dan wel weer hahaha Sorry maar ik vind het grappig
Dan moet je niet meedoenquote:Op maandag 6 februari 2023 17:28 schreef suzi1 het volgende:
sharon is nog nooit zolang van huis weggeweest. langste was 3 dagen
Nu een potje schaamhaar van dr vent?quote:Op maandag 6 februari 2023 17:29 schreef Lillfex het volgende:
Oh Mich en Charon en Jaqueline hebben ook wat van thuis gedrukt en gekocht
Tegenover deze bedragen jahquote:Op maandag 6 februari 2023 17:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Dat warme water is wel echt een teer puntje
Oei die moet dat ook nog gaan vertellen straksquote:Op maandag 6 februari 2023 17:30 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nu een potje schaamhaar van dr vent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |