Chayron en/of Jolien ?quote:Op maandag 6 februari 2023 16:53 schreef Dotteke het volgende:
Ze konden ook een vrijstelling van ¤5000. kopen?
Ik vermoed dat er veel uit de pot is gegaanquote:Op maandag 6 februari 2023 16:53 schreef missmistreated het volgende:
tuurlijk op alles drukken, ieder voor zich....hoppaahhhhh
quote:Op maandag 6 februari 2023 16:56 schreef Kodiak100 het volgende:
MA en Chayron vrijstelling voor 5000 p.s.
Telefoongesprek voor MA
Video boodschap voor Chayron
Ah, dus dan drukte ze net te laat?quote:Op maandag 6 februari 2023 16:57 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Jolien niet
die is pissed
zit nu weer met chiara te misgunnen
Jason staat er goed voor en hep zelfs een vliegtuigje. Rammen wij de pot leegquote:Op maandag 6 februari 2023 16:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Het is ieder voorzichzelf en niet voor de groep
Was achter SL we zijn net terugquote:Op maandag 6 februari 2023 16:58 schreef Dragonbullet het volgende:
Shit zeg, ik heb het allemaal gemist!!! Ieder voor zich gegaan dus.. ooohh kan niet wachten op de video's die er hopelijk gemaakt zijn..
Wij hebben ook niets gezien hoor, alles achter een hele lange SL gebeurd.quote:Op maandag 6 februari 2023 16:58 schreef Dragonbullet het volgende:
Shit zeg, ik heb het allemaal gemist!!! Ieder voor zich gegaan dus.. ooohh kan niet wachten op de video's die er hopelijk gemaakt zijn..
Nee, chay en MA zijn de grote boosdoeners lijkt het, en sjaakie heeft ook poen uitgegevenquote:Op maandag 6 februari 2023 16:59 schreef Monique___ het volgende:
het is voor 1 persoon dat er nu 10 duizend euro weg is?
quote:Op maandag 6 februari 2023 16:58 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ah, dus dan drukte ze net te laat?
Heldquote:Op maandag 6 februari 2023 16:58 schreef suzi1 het volgende:
sharon deed geen stap terug
bleef staan, volgende knop BAM
lkkr belangrijkquote:Op maandag 6 februari 2023 16:58 schreef Dragonbullet het volgende:
Chayron dacht dat hij een target op zijn rug had. Nou NU dus wel haha
Mag van mij Eruit ermeequote:Op maandag 6 februari 2023 17:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara zaterdag op de bank , ik voel het
Kan ook een bullshit verhaal zijn dit, doet hij wel vaker (dan heb ik het niet over die 10K van vorige week)quote:
ah ik zit op de andere stream nu te luisteren.. die van jolien op pauze gezetquote:Op maandag 6 februari 2023 17:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien wil van Ali af.
Is een egoïst
Vindt het niet kunnen hoe hij is
Ik vind in deze dat hij gelijk heeft. Je zit er voor je alleen en niet in een groepquote:Op maandag 6 februari 2023 17:02 schreef Monique___ het volgende:
ias heeft niet gedrukt omdat hij al 10 k heeft en niet nog meer eruit wilde halen
sjairon vindt dat onzin, dat hij 15 k uit de pot heeft gehaald . want als het niet naar hem was gegaan was het naar iemand anders gegaan.. bb was het al op voorhand van plan , wij zijn onderdeel van experiment, dit ga je sowiesokrijgen ik snap niet als er ook maar iemand is die kwalijk neemt dat ik het doe want er drukten meerdere mensen ik vind het raar dat ik irritatie bespeur want gegarandeerd is is is naar een ander gegaan, wetend dat 1 iemand met de pot weg gaat, je moet in het nu leven, wie weet heeft bb in de laatste weken heel veel gepland dat we geld erbij krijgen, blablalba straatjeschoonvegen
rob : jij hebt nu betaald voor filmpje
dus datquote:Op maandag 6 februari 2023 17:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Lekker bezig FEBO laat ze het maar voelen
quote:Op maandag 6 februari 2023 17:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
De winnaar van BB23 gaat naar huis met de eindrekening betalen binnen 14 dagen![]()
![]()
is het nog waard om terug te kijken of zeg jequote:Op maandag 6 februari 2023 17:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Veel blablablabla tussen jolien en chiara
Beetje niet echtquote:Op maandag 6 februari 2023 17:05 schreef Monique___ het volgende:
[..]
is het nog waard om terug te kijken of zeg je![]()
![]()
Pleurt op, net een maandje weg van huis...... softie !!quote:Op maandag 6 februari 2023 17:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara had liefst telefoongesprek gehad
quote:Op maandag 6 februari 2023 17:07 schreef Monique___ het volgende:
lindsy is emo omdat haar vriendin niet comfortabel is voor camera's is daarom ook niet mee geweest daarheen, maar had nu blijkbaar iets van video?
ahh linds vertelt weer dat haar vriendin camera's haat en daarom niet in de studio wasquote:Op maandag 6 februari 2023 17:07 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]Videoboodschap maar niet gekocht
Precies, en maar zeiken over zijn eetgedragquote:Op maandag 6 februari 2023 17:09 schreef Monique___ het volgende:
jason komt ook met een analyse bij chaals er eenmaal wat uit de pos is gaan anderen ook.
de laatste 4 gingen allemaal direct hebben niet eens gewacht!
kan iemand haar tippen dat ze ook lekker naar huis kan gaanquote:
dat d8 zequote:Op maandag 6 februari 2023 17:07 schreef Monique___ het volgende:
lindsy is emo omdat haar vriendin niet comfortabel is voor camera's is daarom ook niet mee geweest daarheen, maar had nu blijkbaar iets van video?
mimi en sharonquote:Op maandag 6 februari 2023 17:11 schreef Lillfex het volgende:
Wie hebben een vrijstelling dan Dat snap ik niet helemaal
MA en Chayronquote:Op maandag 6 februari 2023 17:11 schreef Lillfex het volgende:
Wie hebben een vrijstelling dan Dat snap ik niet helemaal
was dat gesprek tussen Jolien en Chiara boeiend? Dan probeer ik dat zo ook nog even terug te spoelenquote:
Wat heeft hij gedaan danquote:Op maandag 6 februari 2023 17:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien als ik mag nomineren dan nomineer ik Ali
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |