Nee joh, gaan met die banaan....... voor jezelf !!!quote:Op maandag 6 februari 2023 17:39 schreef Joke43 het volgende:
Charon valt mij tegen nu!! Heeft al 10.000 in zijn zak.
meet sjairon.. echt? hij heeft toch al eerder door zijn uitspraken laten zien dat hij zo is.quote:Op maandag 6 februari 2023 17:39 schreef Joke43 het volgende:
Charon valt mij tegen nu!! Heeft al 10.000 in zijn zak.
gelukkig niet neequote:Op maandag 6 februari 2023 17:43 schreef engine het volgende:
Hier is het laatste woord nog niet over gezegd
Die had nog geen 10k!quote:Op maandag 6 februari 2023 17:31 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja die is hetzelfde als Charon hoor
Ik kan er me wat bij voorstellen Ze heeft voor de groep gekozen terwijl ze graag het horloge van haar vader zou hebben gehadquote:
zou graag zien dat ze dit de groep ook vertellenquote:Op maandag 6 februari 2023 17:47 schreef Schakeltopia het volgende:
sjiara vertelt jolien dat het huilen van jaq nep was
in ruil voor centjes uit de pot. leeg dat ding, ze hebben nu de smaak te pakkenquote:
Even kijken in bed daar zijn ze nu op de streamsquote:Op maandag 6 februari 2023 17:51 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Waar zijn Chiara en Jolien eigenlijk? Heb ze al heel lang niet meer gezien op stream 1
Het is ook duidelijk hoe hij aan de geldproblemen komtquote:Op maandag 6 februari 2023 17:38 schreef Joke43 het volgende:
Charon niemand is boos. Jij bent egoïstisch. En kunt niet met geld omgaan.
primaquote:Op maandag 6 februari 2023 17:51 schreef rinardo het volgende:
@:Tuinfluitert @:Monique___ en @:Kodiak100 ik heb voor het streamverslag grote stukken tekst van jullie Cos gebruikt, dank u , en ik hoop niet erg?
je kent de fam persoonlijk ?quote:Op maandag 6 februari 2023 17:56 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Het is ook duidelijk hoe hij aan de geldproblemen komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |